Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Άσχετο
Γιατί επιτρέπεται στα δικύλινδρα να έχουν διαφορετικό κυβισμό από τα τετρακύλινδρα;
+1 σε road
Επισης, αν δεν κανω λαθος, τα δικυλινδρα εχουν και προσθετο βαρος για να ειναι και εκει στα ισα
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Άσχετο
Γιατί επιτρέπεται στα δικύλινδρα να έχουν διαφορετικό κυβισμό από τα τετρακύλινδρα;
+1 σε road
Επισης, αν δεν κανω λαθος, τα δικυλινδρα εχουν και προσθετο βαρος για να ειναι και εκει στα ισα
Μπαινω στο merge...
"Γιαννη αφησε τον δικο μου"
εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
---------------------------------------------
Professor Einstein, does New York stop by this train?
Στο θέμα της ροπής;Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
όσοι περισσότεροι οι κύλινδροι ενός κινητήρα, τόσο μεγαλύτερη η ιπποδύναμη του.
Έτσι θεωρητικά τα δικύλινδρα υστερούν και για αυτό το λόγο έχουν μεγαλύτερο κυβισμό, προκειμένου να αντισταθμίσουν το μειονέκτημα
Τα 2κύλινδρα δεν έχουν πλεονέκτημα έναντι των 4κύλινδρων; Ή είναι κάτι που δεν παίζει ρόλο στους αγώνες;
δεν είμαι σίγουρος αν τους βάζουν έρμα σκόπιμα, πάντως τα V2 είναι κατα κανόνα βαρύτερα απο μοτό με αντίστοιχου κυβισμού εν σειρά κινητήρες, καθώς έχουν 2 μπλοκ κυλίνδρων αντί για εναΑρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
+1 σε road
Επισης, αν δεν κανω λαθος, τα δικυλινδρα εχουν και προσθετο βαρος για να ειναι και εκει στα ισα
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
δεν είμαι σίγουρος αν τους βάζουν έρμα σκόπιμα, πάντως τα V2 είναι κατα κανόνα βαρύτερα απο μοτό με αντίστοιχου κυβισμού εν σειρά κινητήρες, καθώς έχουν 2 μπλοκ κυλίνδρων αντί για ενα
Αυτο δεν το ηξερα. Πιστευα οτι ενα δικυλινδρο ειναι πιο ελαφρυ απο ενα τετρακυλινδρο, αφου εχει 2 κυλινδρους λιγοτερους.
Μπαινω στο merge...
"Γιαννη αφησε τον δικο μου"
εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
---------------------------------------------
Professor Einstein, does New York stop by this train?
Εφόσον έχουν περισσότερα κυβικά έχουν και πλεονέκτημα ροπής.Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Στο θέμα της ροπής;
Τα 2κύλινδρα δεν έχουν πλεονέκτημα έναντι των 4κύλινδρων; Ή είναι κάτι που δεν παίζει ρόλο στους αγώνες;
Ωστόσο, το σημαντικότερο πλεονέκτημα των v-2 προκύπτει απο το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στους "παλμούς" της ανάφλεξης στους δυο κυλίνδρους. Αυτό επιτρέπει στο λάστιχο να βρίσκει πρόσφυση (ή να μην την χάνει καν) στα κενά αυτά και έτσι το γκάζι ανοίγει νωρίτερα και πιο γενναία.
Ο 4-εν σειρά δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό καθώς τα χρονικά κενά ανάμεσα στους 4 παλμούς των κυλίνδρων είναι πολύ μικρότερα. Σε συνδυασμό με το υστερικό ανέβασμα στροφών, το λάστιχο χάνει πολύ πιο εύκολα πρόσφυση
(αυτά προ traction control και πριν η γιαμάχα παρουσιάσει τον crossplane στρόφαλο στα 4κύλινδρα της)
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
(αυτά προ traction control και πριν η γιαμάχα παρουσιάσει τον crossplane στρόφαλο στα 4κύλινδρα της)
Οι big bang έτσι;
Οι Aprilia είναι V-4 σωστά;
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Στο θέμα της ροπής;
Τα 2κύλινδρα δεν έχουν πλεονέκτημα έναντι των 4κύλινδρων; Ή είναι κάτι που δεν παίζει ρόλο στους αγώνες;
Για να υπαρχουν τοσα διαφορετικα ειδη κινητηρων, σιγουρα ο καθενας παρουσιαζει καποια πλεονεκτηματα και αντιστοιχα μειονεκτηματα εναντι καποιου αλλου, διαφορετικου τυπου..
Για την ροπη, σε απολυτα νουμερα δεν πρεπει να εχουν και καμια τρελη διαφορα. Απλα στα V2 η καμπυλη της ροπης πρεπει να ειναι πιο πανω απο ενα Ι4 και καπου τα μεγιστα να ειναι σχεδον ιδια. Για αυτο εξαλλου λενε οτι στους ν2 ταιριαζουν καλυτερα οι κλειστες πιστες!
Ελπιζω ο παραπανω συλλογισμος μου να ειναι σωστος...
πολλη αβεβαιοτητα επεσε ρε γμτ...αλλα εδω ενας heisenberg και δεν ηταν σιγουρος, θα ειμαι εγω???![]()
![]()
Μπαινω στο merge...
"Γιαννη αφησε τον δικο μου"
εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
---------------------------------------------
Professor Einstein, does New York stop by this train?
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Εφόσον έχουν περισσότερα κυβικά έχουν και πλεονέκτημα ροπής.
Ωστόσο, το σημαντικότερο πλεονέκτημα των v-2 προκύπτει απο το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στους "παλμούς" της ανάφλεξης στους δυο κυλίνδρους. Αυτό επιτρέπει στο λάστιχο να βρίσκει πρόσφυση (ή να μην την χάνει καν) στα κενά αυτά και έτσι το γκάζι ανοίγει νωρίτερα και πιο γενναία.
Ο 4-εν σειρά δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό καθώς τα χρονικά κενά ανάμεσα στους 4 παλμούς των κυλίνδρων είναι πολύ μικρότερα. Σε συνδυασμό με το υστερικό ανέβασμα στροφών, το λάστιχο χάνει πολύ πιο εύκολα πρόσφυση
(αυτά προ traction control και πριν η γιαμάχα παρουσιάσει τον crossplane στρόφαλο στα 4κύλινδρα της)
Μαθαμε πολλα σημερα!!![]()
![]()
![]()
![]()
Μπαινω στο merge...
"Γιαννη αφησε τον δικο μου"
εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
---------------------------------------------
Professor Einstein, does New York stop by this train?
Ή αυτό ξέρει να φτιάχνει καλύτεραΑρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Για να υπαρχουν τοσα διαφορετικα ειδη κινητηρων, σιγουρα ο καθενας παρουσιαζει καποια πλεονεκτηματα και αντιστοιχα μειονεκτηματα εναντι καποιου αλλου, διαφορετικου τυπου..
[/SIZE]![]()
![]()
yeap!Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Οι big bang έτσι;
Οι Aprilia είναι V-4 σωστά;
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
επιτράπηκε στα δικύλινδρα να έχουν μεγαλύτερο κυβισμό υπό συγκεκριμένους όρους, όπως ότι θα δυναμομετρούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα για να διασφαλιστεί ότι δεν έχουν πλεονέκτημα ιπποδύναμης και ότι θα έχουν ένα weight penalty λόγω της αυξημένης ροπής.
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Επάνω στην μηχανή το γράφει καθαρά
Όντως , όμως για να να μπορεί μια μηχανή να τρέξει στα sbks πρέπει να έχει μοντέλο στην παραγωγή , και αυτό το έκανε η ducati με το 1098r το οποίο επί της ουσίας ήταν ένα 1098 υπερκυβισμένο αλλά διατηρήθηκε η ονομασία 1098 για εμπορικούς λόγους.
V - 2 p o W e r
γαζώνουν λέμε...
+1098Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Εφόσον έχουν περισσότερα κυβικά έχουν και πλεονέκτημα ροπής.
Ωστόσο, το σημαντικότερο πλεονέκτημα των v-2 προκύπτει απο το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στους "παλμούς" της ανάφλεξης στους δυο κυλίνδρους. Αυτό επιτρέπει στο λάστιχο να βρίσκει πρόσφυση (ή να μην την χάνει καν) στα κενά αυτά και έτσι το γκάζι ανοίγει νωρίτερα και πιο γενναία.
Ο 4-εν σειρά δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό καθώς τα χρονικά κενά ανάμεσα στους 4 παλμούς των κυλίνδρων είναι πολύ μικρότερα. Σε συνδυασμό με το υστερικό ανέβασμα στροφών, το λάστιχο χάνει πολύ πιο εύκολα πρόσφυση
(αυτά προ traction control και πριν η γιαμάχα παρουσιάσει τον crossplane στρόφαλο στα 4κύλινδρα της)
υπάρχει και μια συνέντευξη από τον colin edwards που εξηγεί την διαφορά για τον οδηγό αγώνων μεταξύ των 2 διατάξεων αλλά και τους λόγους της καθολικής κυριαρχίας της ducati
V - 2 p o W e r
γαζώνουν λέμε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
+1098
υπάρχει και μια συνέντευξη από τον colin edwards που εξηγεί την διαφορά για τον οδηγό αγώνων μεταξύ των 2 διατάξεων αλλά και τους λόγους της καθολικής κυριαρχίας της ducati
Μπορείς να μου πεις που θα το βρώ