Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 100

Θέμα: http://racing.skai.gr/

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
    Άσχετο
    Γιατί επιτρέπεται στα δικύλινδρα να έχουν διαφορετικό κυβισμό από τα τετρακύλινδρα;

    +1 σε road
    Επισης, αν δεν κανω λαθος, τα δικυλινδρα εχουν και προσθετο βαρος για να ειναι και εκει στα ισα
    Μπαινω στο merge...
    "Γιαννη αφησε τον δικο μου"
    εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
    μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
    κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
    ---------------------------------------------
    Professor Einstein, does New York stop by this train?

  2. #32
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    όσοι περισσότεροι οι κύλινδροι ενός κινητήρα, τόσο μεγαλύτερη η ιπποδύναμη του.

    Έτσι θεωρητικά τα δικύλινδρα υστερούν και για αυτό το λόγο έχουν μεγαλύτερο κυβισμό, προκειμένου να αντισταθμίσουν το μειονέκτημα
    Στο θέμα της ροπής;

    Τα 2κύλινδρα δεν έχουν πλεονέκτημα έναντι των 4κύλινδρων; Ή είναι κάτι που δεν παίζει ρόλο στους αγώνες;

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
    +1 σε road
    Επισης, αν δεν κανω λαθος, τα δικυλινδρα εχουν και προσθετο βαρος για να ειναι και εκει στα ισα
    δεν είμαι σίγουρος αν τους βάζουν έρμα σκόπιμα, πάντως τα V2 είναι κατα κανόνα βαρύτερα απο μοτό με αντίστοιχου κυβισμού εν σειρά κινητήρες, καθώς έχουν 2 μπλοκ κυλίνδρων αντί για ενα

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    δεν είμαι σίγουρος αν τους βάζουν έρμα σκόπιμα, πάντως τα V2 είναι κατα κανόνα βαρύτερα απο μοτό με αντίστοιχου κυβισμού εν σειρά κινητήρες, καθώς έχουν 2 μπλοκ κυλίνδρων αντί για ενα

    Αυτο δεν το ηξερα. Πιστευα οτι ενα δικυλινδρο ειναι πιο ελαφρυ απο ενα τετρακυλινδρο, αφου εχει 2 κυλινδρους λιγοτερους.
    Μπαινω στο merge...
    "Γιαννη αφησε τον δικο μου"
    εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
    μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
    κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
    ---------------------------------------------
    Professor Einstein, does New York stop by this train?

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
    Στο θέμα της ροπής;

    Τα 2κύλινδρα δεν έχουν πλεονέκτημα έναντι των 4κύλινδρων; Ή είναι κάτι που δεν παίζει ρόλο στους αγώνες;
    Εφόσον έχουν περισσότερα κυβικά έχουν και πλεονέκτημα ροπής.

    Ωστόσο, το σημαντικότερο πλεονέκτημα των v-2 προκύπτει απο το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στους "παλμούς" της ανάφλεξης στους δυο κυλίνδρους. Αυτό επιτρέπει στο λάστιχο να βρίσκει πρόσφυση (ή να μην την χάνει καν) στα κενά αυτά και έτσι το γκάζι ανοίγει νωρίτερα και πιο γενναία.

    Ο 4-εν σειρά δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό καθώς τα χρονικά κενά ανάμεσα στους 4 παλμούς των κυλίνδρων είναι πολύ μικρότερα. Σε συνδυασμό με το υστερικό ανέβασμα στροφών, το λάστιχο χάνει πολύ πιο εύκολα πρόσφυση

    (αυτά προ traction control και πριν η γιαμάχα παρουσιάσει τον crossplane στρόφαλο στα 4κύλινδρα της)

  6. #36
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit

    (αυτά προ traction control και πριν η γιαμάχα παρουσιάσει τον crossplane στρόφαλο στα 4κύλινδρα της)

    Οι big bang έτσι;

    Οι Aprilia είναι V-4 σωστά;

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
    Στο θέμα της ροπής;

    Τα 2κύλινδρα δεν έχουν πλεονέκτημα έναντι των 4κύλινδρων; Ή είναι κάτι που δεν παίζει ρόλο στους αγώνες;

    Για να υπαρχουν τοσα διαφορετικα ειδη κινητηρων, σιγουρα ο καθενας παρουσιαζει καποια πλεονεκτηματα και αντιστοιχα μειονεκτηματα εναντι καποιου αλλου, διαφορετικου τυπου..
    Για την ροπη, σε απολυτα νουμερα δεν πρεπει να εχουν και καμια τρελη διαφορα. Απλα στα V2 η καμπυλη της ροπης πρεπει να ειναι πιο πανω απο ενα Ι4 και καπου τα μεγιστα να ειναι σχεδον ιδια. Για αυτο εξαλλου λενε οτι στους ν2 ταιριαζουν καλυτερα οι κλειστες πιστες!


    Ελπιζω ο παραπανω συλλογισμος μου να ειναι σωστος...

    πολλη αβεβαιοτητα επεσε ρε γμτ...αλλα εδω ενας heisenberg και δεν ηταν σιγουρος, θα ειμαι εγω???
    Μπαινω στο merge...
    "Γιαννη αφησε τον δικο μου"
    εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
    μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
    κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
    ---------------------------------------------
    Professor Einstein, does New York stop by this train?

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    Εφόσον έχουν περισσότερα κυβικά έχουν και πλεονέκτημα ροπής.

    Ωστόσο, το σημαντικότερο πλεονέκτημα των v-2 προκύπτει απο το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στους "παλμούς" της ανάφλεξης στους δυο κυλίνδρους. Αυτό επιτρέπει στο λάστιχο να βρίσκει πρόσφυση (ή να μην την χάνει καν) στα κενά αυτά και έτσι το γκάζι ανοίγει νωρίτερα και πιο γενναία.

    Ο 4-εν σειρά δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό καθώς τα χρονικά κενά ανάμεσα στους 4 παλμούς των κυλίνδρων είναι πολύ μικρότερα. Σε συνδυασμό με το υστερικό ανέβασμα στροφών, το λάστιχο χάνει πολύ πιο εύκολα πρόσφυση

    (αυτά προ traction control και πριν η γιαμάχα παρουσιάσει τον crossplane στρόφαλο στα 4κύλινδρα της)

    Μαθαμε πολλα σημερα!!
    Μπαινω στο merge...
    "Γιαννη αφησε τον δικο μου"
    εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
    μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
    κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
    ---------------------------------------------
    Professor Einstein, does New York stop by this train?

  9. #39
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
    Για να υπαρχουν τοσα διαφορετικα ειδη κινητηρων, σιγουρα ο καθενας παρουσιαζει καποια πλεονεκτηματα και αντιστοιχα μειονεκτηματα εναντι καποιου αλλου, διαφορετικου τυπου..
    [/SIZE]
    Ή αυτό ξέρει να φτιάχνει καλύτερα

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
    Οι big bang έτσι;

    Οι Aprilia είναι V-4 σωστά;
    yeap!

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/01/2007
    Μηνύματα
    199
    επιτράπηκε στα δικύλινδρα να έχουν μεγαλύτερο κυβισμό υπό συγκεκριμένους όρους, όπως ότι θα δυναμομετρούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα για να διασφαλιστεί ότι δεν έχουν πλεονέκτημα ιπποδύναμης και ότι θα έχουν ένα weight penalty λόγω της αυξημένης ροπής.

  12. #42

  13. #43
    Αραχτό Μέλος Το avatar του/της red_monster
    Εγγραφή
    01/03/2007
    Μηνύματα
    224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
    Επάνω στην μηχανή το γράφει καθαρά

    Όντως , όμως για να να μπορεί μια μηχανή να τρέξει στα sbks πρέπει να έχει μοντέλο στην παραγωγή , και αυτό το έκανε η ducati με το 1098r το οποίο επί της ουσίας ήταν ένα 1098 υπερκυβισμένο αλλά διατηρήθηκε η ονομασία 1098 για εμπορικούς λόγους.
    V - 2 p o W e r


    γαζώνουν λέμε...

  14. #44
    Αραχτό Μέλος Το avatar του/της red_monster
    Εγγραφή
    01/03/2007
    Μηνύματα
    224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    Εφόσον έχουν περισσότερα κυβικά έχουν και πλεονέκτημα ροπής.

    Ωστόσο, το σημαντικότερο πλεονέκτημα των v-2 προκύπτει απο το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στους "παλμούς" της ανάφλεξης στους δυο κυλίνδρους. Αυτό επιτρέπει στο λάστιχο να βρίσκει πρόσφυση (ή να μην την χάνει καν) στα κενά αυτά και έτσι το γκάζι ανοίγει νωρίτερα και πιο γενναία.

    Ο 4-εν σειρά δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό καθώς τα χρονικά κενά ανάμεσα στους 4 παλμούς των κυλίνδρων είναι πολύ μικρότερα. Σε συνδυασμό με το υστερικό ανέβασμα στροφών, το λάστιχο χάνει πολύ πιο εύκολα πρόσφυση

    (αυτά προ traction control και πριν η γιαμάχα παρουσιάσει τον crossplane στρόφαλο στα 4κύλινδρα της)
    +1098
    υπάρχει και μια συνέντευξη από τον colin edwards που εξηγεί την διαφορά για τον οδηγό αγώνων μεταξύ των 2 διατάξεων αλλά και τους λόγους της καθολικής κυριαρχίας της ducati
    V - 2 p o W e r


    γαζώνουν λέμε...

  15. #45
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
    +1098
    υπάρχει και μια συνέντευξη από τον colin edwards που εξηγεί την διαφορά για τον οδηγό αγώνων μεταξύ των 2 διατάξεων αλλά και τους λόγους της καθολικής κυριαρχίας της ducati

    Μπορείς να μου πεις που θα το βρώ

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2013, 20:17
  2. http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=48460
    από kouremenos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2007, 11:20
  3. http://www.motogp.gr/
    από super_toto στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 13:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF