Παντως με νοσοκομειακη φροντιδα και υποδομη κατηγοριας Μπαγκλαντες , δρομους κατηγοριας Πακισταν και οδηγικη παιδεια κατηγοριας Αζερμπαϊτζαν θαυμαζω αυτους που πανε με "τοσα".
Θελει @ρχιδι@ !!!
Παντως με νοσοκομειακη φροντιδα και υποδομη κατηγοριας Μπαγκλαντες , δρομους κατηγοριας Πακισταν και οδηγικη παιδεια κατηγοριας Αζερμπαϊτζαν θαυμαζω αυτους που πανε με "τοσα".
Θελει @ρχιδι@ !!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sferopetadhn
Όταν κατασκευάζεται ένας δρόμος η χάραξή του γίνεται με βάση τη μέγιστη ταχύτητα κυκλοφορίας (μέγιστη σύμφωνα με τις πινακίδες κι όχι με αυτή που ο καθένας νομίζει) συν -προφανώς- κάποια ανοχή.
Η χάραξη περιλαμβάνει τόσο τις οριζόντιες όσο και τις κατακόρυφες καμπύλες (συναρμογές) και αναλόγως της μέγιστης προβλεπόμενης ταχύτητας οι καμπύλες του δρόμου θα έχουν και τις ελάχιστες γωνίες π.χ. σε δρόμο για 50χαω η στροφές μπορούν να είναι πιο κλειστές από έναν δρόμο με 120χαω.
Από εκεί και πέρα γίνεται και έλεγχος ορατότητας, δηλαδή από κάθε σημείο του δρόμου πόσο μακριά μπορεί να δει ένας οδηγός όταν τρέχει με τη μέγιστη προβλεπόμενη ταχύτητα. Αυτό γίνεται κυρίως για να χαραχθούν κατάλληλα οι γραμμές, δηλαδή κοινώς πού μπαίνει διπλή και πού διακεκομμένη π.χ. αν σε κάποιο σημείο δεν είναι δυνατόν να έχεις την ελάχιστη επιτρεπτή ορατότητα για προσπέραση τότε ο μάστορας βάζει διπλή γραμμή για να σου πει πολύ απλά "δεν βλέπεις γι' αυτό κάτσε στα αυγά σου".
Αυτά τα λέω για γενικότερη πληροφόρηση και για να ρωτήσω: Μήπως ο οδηγός του αυτοκινήτου στο video ήταν αδύνατον να μπορέσει να δει τη μηχανή ακριβώς γιατί η ορατότητα που είχε προβλέφθηκε για οχήματα που έρχονται με max π.χ. 80χαω και όχι με 240χαω;
Όσο για το αρχικό post... Αν δε δω, δεν μπορώ να κρίνω, αλλά και δίκιο να είχε ο duende, έτσι όπως τα γράφει το χάνει. Κι εγώ, όπως και όλοι φαντάζομαι, έχω βγει απ' τα ρούχα μου, αλλά καθώς ούτε είμαι ο δυνατότερος άνθρωπος τη γης, αλλά και δεν ξέρω τί κουβαλάει ο άλλος, προσπαθώ να θυμάμαι να μένω όσο ηρεμότερος γίνεται. Δεν πιάνει πάντοτε αλλά... κάτι γίνεται.
Να πώ ότι μίλαγες για δρόμους της Ελβετίας, της Γερμανίας κλπ να πώ ΟΚ. Αλλά διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως γιατί μιλάμε για Ελλάδα που οι μελέτες δρόμων άν γίνονταν απο 5χρονα πιτσιρίκια, θα ήταν ΠΟΛΥ καλύτερες. Πόσους δρόμους στην Ελλάδα έχεις δεί που να σου δίνεται η εντύπωση σωστά μελετημένης χάραξης, ορατότητας, ταχύτητας κλπ.
ΘΕΛΩ ΤΟ ΜΠΑΣΟ ΜΟΥ ΑΤΑΣΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΟΥ ΣΛΙΚ !!!!
Wings for Life - Φιλανθρωπικός Οργανισμός με σκοπό την Θεραπεία Τραυμάτων στη Σπονδυλική Στήλη
http://www.wingsforlife.com
Πόσοι Γερμανοί και Ελβετοί θα έφταναν το θέμα εδώ, για έναν καθαρά ανεγκέφαλο, 31 σελίδες and counting έπρεπε να ρωτάς. Φαντάσου πόσες σελίδες ή ώρες/μέρες σηζήτησης θέλει η σωστή χάραξη ενός δρόμου στην Ελλάδα, με τέτοια μυαλά που κουβαλάμε, και κρίνε.Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Να πώ ότι μίλαγες για δρόμους της Ελβετίας, της Γερμανίας κλπ να πώ ΟΚ. Αλλά διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως γιατί μιλάμε για Ελλάδα που οι μελέτες δρόμων άν γίνονταν απο 5χρονα πιτσιρίκια, θα ήταν ΠΟΛΥ καλύτερες. Πόσους δρόμους στην Ελλάδα έχεις δεί που να σου δίνεται η εντύπωση σωστά μελετημένης χάραξης, ορατότητας, ταχύτητας κλπ.
Ο χρόνος που ξοδεύουν στην Ελλάδα για τη μελέτη χάραξης είναι αντιστρόφως ανάλογος με το χρόνο που σπαταλήσαμε για το θρέντ, και το αποτέλεσμα της μελέτης είναι απολύτως ανάλογο του χρόνου που ξοδεύτηκε γι αυτό.Αρχικά δημιουργήθηκε από sf1n4k1
Πόσοι Γερμανοί και Ελβετοί θα έφταναν το θέμα εδώ, για έναν καθαρά ανεγκέφαλο, 31 σελίδες and counting έπρεπε να ρωτάς. Φαντάσου πόσες σελίδες ή ώρες/μέρες σηζήτησης θέλει η σωστή χάραξη ενός δρόμου στην Ελλάδα, με τέτοια μυαλά που κουβαλάμε, και κρίνε.
Εκεί είναι το πρόβλημα. Για κουβεντούλα και ντεμέκ αναλύσεις είμαστε πρώτοι. Για τ'άλλα παίζεται.
ΘΕΛΩ ΤΟ ΜΠΑΣΟ ΜΟΥ ΑΤΑΣΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΟΥ ΣΛΙΚ !!!!
Wings for Life - Φιλανθρωπικός Οργανισμός με σκοπό την Θεραπεία Τραυμάτων στη Σπονδυλική Στήλη
http://www.wingsforlife.com
Κάνεις λάθος. Η Ελλάδα σε μελέτες κάνει άπειρες και δίνει χρόνο-χρήμα σε αυτές. Όχι μόνο στη χάραξη αλλά σε πολλά ακόμα. Μελέτες πληρώνονται κάθε μέρα για τ οτιδήποτε είμαστε η χώρα της μελέτης, υπάρχει μελέτη για οτιδήποτε, πολλοί ζουν απ αυτό! Το ότι δε υλοποιούνται είναι ένα άλλο θέμα, που μοιάζει με το thread, υπάρχουν ανεγκέφαλοι που αλληλουποστηρίζονται βλέπεις και δεν είναι λίγοι..με αποτέλεσμα χάσιμο χρόνου-χρήματος και του γνωστού αποτελέσματος. Οι ανεγκέφαλοι να υπερισχύουν των προσγειωμένων που απλά τα παρατάνε.
Μην μπερδεύεις μελέτη και εφαρμογή (κατασκευή). Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τί εννοώ!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από MitsosNaked
Να πώ ότι μίλαγες για δρόμους της Ελβετίας, της Γερμανίας κλπ να πώ ΟΚ. Αλλά διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως γιατί μιλάμε για Ελλάδα που οι μελέτες δρόμων άν γίνονταν απο 5χρονα πιτσιρίκια, θα ήταν ΠΟΛΥ καλύτερες. Πόσους δρόμους στην Ελλάδα έχεις δεί που να σου δίνεται η εντύπωση σωστά μελετημένης χάραξης, ορατότητας, ταχύτητας κλπ.
''ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ....ΘΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ???'' busa (c)
"Το μόνο κοντρόλ που ξέρεις είναι της τηλεόρασης" busa (c2)![]()
![]()
Δηλαδή επιμένεις ότι καλώς αυτός στο βίντεο πήγαινε με 250 σε ένα δρόμο με όριο όχι πάνω από 100 ? ?Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
εγω στον κοκ δε βρηκα αυτοφορο,εκτος αν ειδα λαθος.
ολα πια ειναι διοικητικα,οχι δικαστικα.εκτος απο την μεθη.
εκτος αν κανω λαθος κι εδω.350 ευρω ειναι,το πληρωσα.
και διπλωμα οδηγησης 2 μηνες επι τοπου,οχι αυτοφορο.
μαλλον εγω επρεπε να το αφησω ασχολιαστο αυτο που λες αλλα δε μπορω!
αν πηγαινω με 250 χλμ κανω 70 μετρα το δευτερολεπτο.ξερεις ποσο ειναι 70 μετρα?ενα γηπεδο ποδοσφαιρου στο πλατος του.
αν ελεγξεις δλδ οπως πρεπει(ας πουμε 4" απο την καθε μερια,θα εχει κανει ποσα μετρα η μηχανη?4*70=280 μετρα για απο εκει που ερχεται.δλδ 2 γηπεδα ποσοσφαιρου στο μηκος τους.1/3 του χλμ περιπου.
το φωτακι λοιπον εχει γινει προβολεας και βλεπεις μια δραστικη μετατοπιση του "φωτακιου".
αν λοιπον βγεις,φταις εσυ γιατι ενω βλεπεις πως υπαρχει δραστικη μετατοπιση,κινεισαι και ρισκαρεις.προλαβαινεις να βγεις ενω μπορεις να περιμενεις!
περαστικα και την αλλη φορα να μιλας πιο ομορφα
![]()
![]()
![]()
![]()
οχι ρε παιδια δεν επεμεινα πουθενα πως καλως πηγαινε με τοσα,το ξαναπα και πιο πριν.πρωτα πρωτα αυτος φταιει "ηθικα και οδηγικα" γιατι ξερει τι παιζεται στον εκει δρομο και γενικα στον δημοσιο δρομο και παρολα αυτα πηγαινε με τοσα χλμ.ομως η αποψη πως το ιχης δεν φταιει επειδη ο αλλος ετρεχε δεν στεκει οπως και να το δουμεΑρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Δηλαδή επιμένεις ότι καλώς αυτός στο βίντεο πήγαινε με 250 σε ένα δρόμο με όριο όχι πάνω από 100 ? ?![]()
![]()
![]()
The sickness
A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.
Χαζευα κατι φωτογραφιες σημερα απο ενα ταξιδάκι καποιων φιλων, κιεπεσα πανω σε μια που τραβηξαν τελειως τυχαια αλλα απεικονιζει ΤΕΛΕΙΑ το σημειο που βγηκε το αυτοκινητο στον δρόμο και εκοψε την μηχανη.
Η φωτογραφια τραβηχτηκε εν αγνοια τους για το θεμα εδω...απλα την ειδα και ειπα να την ποσταρω γιατι δειχνει το οπτικο πεδιο απο την πλευτρα του οδηγου του αυτοκινητου.
Δειτε και κρίνετε.
![]()
Διασταυρωση Σκαμνου...
Σύμφωνα με την εικόνα που παράτέθηκε της περιοχής... δεν υπάρχει περίπτωση ο ΙΧς πραγματικά να μην είδε την μηχανή να έρχεται? και όταν ξεκίνησε να περάσει το δρόμο να κοιτούσε μπροστά του?