χμμμ...μπερδευοντε τα πραγματα...
χμμμ...μπερδευοντε τα πραγματα...
http://www.youtube.com/watch?v=e26Ty...layer_embedded μαλλον η ζυγαρια παει προς αυτο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από martinacos
χμμμ...μπερδευοντε τα πραγματα...
Κατι μου λεει οτι θελεις Versys αλλα απλα δεν το ξερεις![]()
μια χαρά ρεπρίζ έχουν τα 4Κ 600άρια στις 3000-4000 στροφές
απλά όχι όση τα 2Κ στις ίδιες στροφές και στα ίδια κυβικά
μην τα ισοπεδώνουμε όλα
versys?δυκιλυνδρο σε σειρα???τωρα μπερδευτηκαν πιο πολυ,χεχεχε
ειναι ο καλλιτεροτερος κινητηρας στα 650 κυβικα (κατα την γνωμη μου) ασπαστος, ελαφρυς, με νευρο και ροπη ν2 και ομαλοτητα 4-κυλ. Ειναι στριφτερο και ταξιδευει κιολας.
Καντο μια βολτα και θα με θυμηθεις. Το μονο που του λειπει για να ειναι αστερι ειναι ενα καλο πισω αμορτισερ, αλλα αυτο λειπει σε ολα.
γιατι το gladius δεν ταξιδευει?και ο κινητηρας του ειναι δοκιμασμενος αλλωστε απο τα sv
αν σου αρεσει να σε χτυπαει ο αερας αλυπητα, κι αυτο ταξιδευει.
Το versys παντως νομιζω οτι ειναι η πιο ολοκληρωμενη μηχανη στην κατηγορια και αν σε ενδιαφερει και το κοστος χρησης, ειναι σαφως χαμηλοτερο απο το σουζουκι.
Θα προτεινα να μη το πολυσκεφτεσαι και να τις παρεις βολτα ολες αυτες που σου λενε κατι. Ολα τα αλλα ειναι θεωρια.
Επειδή έχω οδηγήσει Versys σε καμμία περίπτωση δεν είναι ο καλύτερος δικύλινδρος στα 650.Κραδασμούς δεν έχει πολλούς(επειδή είναι εν σειρά) αλλά τη δύναμη και το τράβηγμα του Sv ούτε στ'όνειρό του.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ειναι ο καλλιτεροτερος κινητηρας στα 650 κυβικα (κατα την γνωμη μου) ασπαστος, ελαφρυς, με νευρο και ροπη ν2 και ομαλοτητα 4-κυλ. Ειναι στριφτερο και ταξιδευει κιολας.
Καντο μια βολτα και θα με θυμηθεις. Το μονο που του λειπει για να ειναι αστερι ειναι ενα καλο πισω αμορτισερ, αλλα αυτο λειπει σε ολα.
σιγουρα???Αρχικά δημιουργήθηκε από banditgr
apo katalalosh panw kato ta idia einai,apo kostos synthrhshs...to 4cyl einai poio oikonomiko.
![]()
εχω την εντυπωση οτι ειναι πιο οικονομικα τα δικυλινδρα και χρηση και συντηρηση
τεσπα (εχω το er-6f)
θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!!!
Ο. ΕΛΥΤΗΣ
Δεν ειπα οτι εχει καλλιτερο τραβηγμα. Και το κατα ποσο ενας κινητηρας ειναι καλλιτερος απο εναν αλλο δεν εχει να κανει μονο με το τραβηγμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Επειδή έχω οδηγήσει Versys σε καμμία περίπτωση δεν είναι ο καλύτερος δικύλινδρος στα 650.Κραδασμούς δεν έχει πολλούς(επειδή είναι εν σειρά) αλλά τη δύναμη και το τράβηγμα του Sv ούτε στ'όνειρό του.
Κοίτα τί έγραψες πρινΑρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Δεν ειπα οτι εχει καλλιτερο τραβηγμα. Και το κατα ποσο ενας κινητηρας ειναι καλλιτερος απο εναν αλλο δεν εχει να κανει μονο με το τραβηγμα.
Το SV έχει κάνει 85000χλμ και δεν κάνει τσικ.Ούτε λάδι καίει ούτε τίποτα.Είμαι ο 4ος ιδιοκτήτης,όλοι το'χουμε πάρει παρτούζα,έχει ταλαιπωρηθεί,έχει τρακάρει,έχει μείνει ακίνητο μήνες λόγω ατυχήματος και συνεχίζει.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ασπαστος, ελαφρυς, με νευρο και ροπη ν2
Την απόδοση του V2 του SV το Versys ΔΕΝ την έχει.
Τί κάνει λοιπόν το μοτέρ του Versys καλλιτερότερο;
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ειναι ο καλλιτεροτερος κινητηρας στα 650 κυβικα
Εχει περισσοτερο χιουμορΑρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Τί κάνει λοιπόν το μοτέρ του Versys καλλιτερότερο;![]()
τα SV τα παιρνεις για την ΚΑβλ@
τα Versys τα παιρνεις για την "καβαλα"
Υ.Γ. "ψευδο ON-Off " με τελικο εξατμισης να "γλυφει" τα χαλικια σε χωματοδρομο ΑΝ τελικα μπει σε χωματοδρομο.... και "Touring" μηχανακι στο οποιο ο ογκος του αναβατη Υπερκαλυπτει στις περισσοτερες περιπτωσεις το ιδιο το μηχανακι ...(ΕΚτος απο αναβατη κατω απο 1.65 &65 κιλα).... ΔΕΝ ματαδα![]()
Χαρισμα τους ....να το παρει η κορη του ΚΑΒΑΣΑΚΙ να πηγαινει στο MALL![]()
Accipere quam facere praestat injuriam
Ωραία τα V2, αλλά έχουν πολύ χαμηλά τον κόφτη.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.