re paidia psinomai na parw ena duke 03 me allagmeno moter me 11.000xlm.ti problimata bgazei ayto to modelo?na to parw h 8a trexw kai de 8a ftanw?to 8elw gia xrhsh polhs kai paixnidia.(xwris skisimo)![]()
re paidia psinomai na parw ena duke 03 me allagmeno moter me 11.000xlm.ti problimata bgazei ayto to modelo?na to parw h 8a trexw kai de 8a ftanw?to 8elw gia xrhsh polhs kai paixnidia.(xwris skisimo)![]()
NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume
Γεια σου, φίλε μου!
Ως κάτοχος Δούκα μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι το μηχανάκι είναι ένα πραγματικό παιχνίδι, ένα μέσο διασκέδασης σε πόλη, επαρχιακούς και πίστα και ταυτόχρονα μπορεί να σε πάει και κανένα ταξιδάκι 200 χλμ δικάβαλο.
Συχνές ζημιές στους Δούκες είναι τα ραγίσματα κεφαλής(400-450 ευρώ για επισκευή ή 750-800 για αντικατάσταση με καινούρια)-υπόψιν αν είναι High Flow ή όχι δεν έχει και μεγάλη σχέση, κόψιμο στο υποπλαίσιο (αν και νομίζω τα μοντέλα 2006 δεν έχουν τέτοιο θέμα), μικροπροβλήματα με τη μίζα κ.α. τα οποία δε ξέρω πόσο συχνά είναι, ας με συμπληρώσει κάποιος αν γνωρίζει.
Όπως μου είπε και ένας μηχανικός, να έχεις ένα στο μυαλό σου: είναι ένα μηχανάκι που μπορεί να μη σου βγάλει τπτ αλλά να σου βγάλει και τα πάντα. Είναι ένα ρίσκο όπως καταλαβαίνεις.
Νασ ου κάνω μια ερώτηση όμως: σε τι τιμή θα το πάρεις το μηχανάκι.?
Ας πούμε ότι θα κάνει 3800-4000 ευρώ. Με κάτι σέρβις, λάστιχα, αλυσιδγράναζα κλπ μπορεί να πάει και στα 4700 καί θα είναι 6 χρόνων μηχανάκι.
Με 7000 ωστόσο το παίρνεις σε προσφορά ολοκαίνουριο, με Ακράπες , τελευταίο μοντέλο (2006 νομίζω) και το σημαντικότερο με 2χρόνια εγγύηση, που σημαίνει ότι δε φοβάσαι τπτ από ζημιές κλπ.
Στη θεση σου αυτό θα έκανα. και ας εβαζα και 12 μήνες παραπάνω δόσεις. Θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Οτι και να κάνεις, βρες ένα καλό μηχανικό να ξέρει τα LC4. Θα βρεις σχετικό θρεντ εδώ μέσα.
Καλά να περάσεις με το νέο σου απόκτημα και προσοχή γιατί θα σε μπριζώνει συνεχώς!
μπορει καποιος να πει τι ειναι οι high flow kεφαλες, και ποια η διαφορα τους απο τις απλες?
Να υποθεσω κεφαλες με ροικη εξελιξη?Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
μπορει καποιος να πει τι ειναι οι high flow kεφαλες, και ποια η διαφορα τους απο τις απλες?
Έχουν ελάχιστα μεγαλύτερες βαλβίδες εισόδου. Πιο πολύ κόλπο μάρκετινγκ παρά τίποτε άλλο..Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
μπορει καποιος να πει τι ειναι οι high flow kεφαλες, και ποια η διαφορα τους απο τις απλες?
DukeD2 διαφωνώ κάθετα μαζί σου. Το αν θα παρουσιάσει πρόβλημα ενα Duke/LC4 εξαρτάται καθαρά από το συνεργείο που το πας. Αλλά και από εσένα ως αναβάτη, αν έχεις διαβάσει τις οδηγίες χρήσης προσεκτικά η όχι!
Τα ραγίσματα στην κεφαλή οφείλονται σε καγκουριές στο καρμπυρατέρ η σε υπερβολικά χαμηλό ρελαντι.
Προβλήματα στο υποπλαίσιο.. Συνήθως λόγω απροσεξίας αναβάτη (βγάλσιμο πατηθρών συνεπιβάτη, η σκληρή χρήση πχ. άτσαλες σούζες κλπ)