Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 79

Θέμα: ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙ Ο ΛΑΙΜΟΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ

  1. #46
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    μην και ειναι πολυ χαμηλο το ρελαντι και δεν ανεβαζει πιεση στο λαδι?
    λεμε τωρα...

  2. #47
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    720
    ΤΟ serow δεν εχει στροφομετρο,αλλα πρεπει να δουλευει συμφωνα ,με το manual 1300-1500 στροφεs,το μηχανακι δουλευει,σιγουρα σε αυτεs τιs στροφεs,η τελευταια δοκιμη πριν να λυθει η κεφαλη,ειναι να βγαλουμε τον λαιμο του serow που κοκκινιζει,και να βαλουμε αλλον απο παρομοιο μηχανακι,που δουλευει κανονικα δεν κοκκινιζει δηλαδη, μαλλον τζαμπα κοπο θα κανουμε αλλα θα δουμε...

  3. #48
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    720
    ΠΡΙΝ απο λιγο καναμε την αλλαγη του λαιμου απο αλλο serow,που δουλευει κανονικα, οπωs 99% πιστευαμε,οτι δεν εφταιγε ο λαιμοs τηs εξατμισηs,και στον αλλο λαιμο λοιπον ,ειδαμε και αυτοs να κοκκινιζει,οποτε απο τεταρτη θα παει στον μαστορα,να λυθει η κεφαλη ,να δουμε τι ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΤΑΙΕΙ. το παραξενο επαναλαμβανω ειναι οτι το μοτερ δουλευει κανονικα, ανεβαζει κανονικα στροφεs,κραταει ρελαντι ,δεν το λεω μονο εγω,αλλα οσοι μηχανικοι το εχουν ακουσει,και το εχουν οδηγησει,ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΨΕ, ευχομαι μονο να μην ειναι πολυ δαπανηρη η επισκευη του...

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Κ αν λυσετε κεφαλι κλπ και παλι δεν αλλαξει κατι?
    Θα πληρωσετε τα κερατιατικα...
    Δε ξερω αλλα,μηπως να το αφηνατε ετσι?!...

  5. #50
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2008
    Μηνύματα
    720
    ΦΙΛΕ camen, πρεπει να βρουμε τι φταιει, φοβουμαστε για υπερβολικη θερμοκρασια του μοτερ,φοβοs για κολλημα,αλλα ισωs και τρυπημα τoυ λαιμου. δεν μπορουμε να το αφησουμε ετσι. το μηχανακι εχει κανει 750 χιλιομετρα αφοτου αγοραστηκε,και γυρω στα 100 χιλιομετρα,αφοτου το πηραμε χαμπαρι.ολοι οι μηχανικοι που ρωτησαμε λενε,οτι θα επρεπε να ειχε κολλησει μεχρι τωρα.αν ειχε κατι πολυ σοβαρο.επειδη το φιλαρακι το πηρε για να το κρατησει πολυ καιρο,καλα θα κανει που θα το επισκευασει, για να εχει το κεφαλι του ησυχο.

  6. #51
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexis72
    ΦΙΛΕ camen, πρεπει να βρουμε τι φταιει, φοβουμαστε για υπερβολικη θερμοκρασια του μοτερ,φοβοs για κολλημα,αλλα ισωs και τρυπημα τoυ λαιμου. δεν μπορουμε να το αφησουμε ετσι. το μηχανακι εχει κανει 750 χιλιομετρα αφοτου αγοραστηκε,και γυρω στα 100 χιλιομετρα,αφοτου το πηραμε χαμπαρι.ολοι οι μηχανικοι που ρωτησαμε λενε,οτι θα επρεπε να ειχε κολλησει μεχρι τωρα.αν ειχε κατι πολυ σοβαρο.επειδη το φιλαρακι το πηρε για να το κρατησει πολυ καιρο,καλα θα κανει που θα το επισκευασει, για να εχει το κεφαλι του ησυχο.
    πες του να ριξει λιγο την πιεση στο τουρμπο
    <------ αυτο

  7. #52
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    μπορει να ειναι βαλβιδα εξαγωγης η λαθος χρονισμος.....

  8. #53
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    μπορει να ειναι βαλβιδα εξαγωγης η λαθος χρονισμος.....

    einai κατι που το καταλαβαινεις ευκολα χωρις να εισαι μαστορας αν ειναι λαθος η βαλβιδες...




    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    μην και ειναι πολυ χαμηλο το ρελαντι και δεν ανεβαζει πιεση στο λαδι?
    λεμε τωρα...

    αμα ειχε γινει αυτο...


    δε θα συζηταγαμε γιατι κοκκινιζει ο λαιμος της εξατμισης τωρα...

  9. #54
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Πάντως το ίδιος φαινόμενο έχει παρατηρηθεί και σε FMX 650 (όχι ότι υπάρχει και άλλο) χωρίς να δημιουργείται περαιτέρω πρόβλημα...

    Εάν θυμάμαι καλά...ο ιδιοκτήτης του δεν είχε κάνει κάνει για να το φτιάξει...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  10. #55
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    και κατι ακομα?

    μηπως εχεις αλλαξει τελικο?

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    και κατι ακομα?

    μηπως εχεις αλλαξει τελικο?
    Ποσο λαθος να ειναι το τελικο, που να ανεβαζει τετοια θερμοκρασια σε εκεινο το σημειο?!
    Αφου πυρακτωνει μιλαμε για αρκετους βαθμους....
    Ασε που δε νομιζω να εχει αλλο τελικο γτ αλλαξαν τον λαιμο οποτε κατι θα ειχε αναφερθει...
    Εχω νομιζω οτι εχει να κανει με το μοτερ αλλα τι και πως δεν γνωριζω...!!!

  12. #57
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Ποσο λαθος να ειναι το τελικο, που να ανεβαζει τετοια θερμοκρασια σε εκεινο το σημειο?!
    Αφου πυρακτωνει μιλαμε για αρκετους βαθμους....
    Ασε που δε νομιζω να εχει αλλο τελικο γτ αλλαξαν τον λαιμο οποτε κατι θα ειχε αναφερθει...
    Εχω νομιζω οτι εχει να κανει με το μοτερ αλλα τι και πως δεν γνωριζω...!!!

    ma oi εξαγωγες εχουν ετσι κι αλλιως πολυ υψηλη θερμοκρασια λογω των καυσαεριων...
    (γυρω στους 500 βαθμους αν θυμαμαι καλα...)


    ενα τελικο που δεν επιτρεπει σωστη ροη των καυσαεριων, μπορει να φρεναρει τα καυσαερια με αποτελεσμα να ανεβαινει ακομα περισσοτερο η θερμοκρασια...

  13. #58
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ma oi εξαγωγες εχουν ετσι κι αλλιως πολυ υψηλη θερμοκρασια λογω των καυσαεριων...
    (γυρω στους 500 βαθμους αν θυμαμαι καλα...)


    ενα τελικο που δεν επιτρεπει σωστη ροη των καυσαεριων, μπορει να φρεναρει τα καυσαερια με αποτελεσμα να ανεβαινει ακομα περισσοτερο η θερμοκρασια...
    Ναι δε διαφωνω για το τελικο αλλα πρεπει να ειναι εντελως λαθος για να μπλοκαρει τα καυσαερια!!!
    Πρεπει να ειναι σαν τα Gianelli που φορανε καποια 2χρονα και ειναι σαν καλαμακια
    Ασε που το τελικο θα ηταν πολυ προφανες για εναν εμπειρο μηχανικο και τα παιδια εχουν γυρισει αρκετους!!!
    Εδω δε μιλαμε για 500 βαθμους αλλα αρκετα παραπανω αφου το μεταλλο πυρακτωνει και κοκκινιζει...

  14. #59
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    παιδια ειπε οτι το δοκιμασε και χωρις τελικο....

  15. #60
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    einai κατι που το καταλαβαινεις ευκολα χωρις να εισαι μαστορας αν ειναι λαθος η βαλβιδες...
    λεω οτι μπορει να μην παταει καλα η βαλβιδα εξαγωγης και να βγανει μειγμα που καιγεται...
    η ειναι πολυ καθυστεριμενη η αναφλεξη.

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ---> ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ???
    από g_angel01 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2006, 20:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF