μην και ειναι πολυ χαμηλο το ρελαντι και δεν ανεβαζει πιεση στο λαδι?
λεμε τωρα...
μην και ειναι πολυ χαμηλο το ρελαντι και δεν ανεβαζει πιεση στο λαδι?
λεμε τωρα...
ΤΟ serow δεν εχει στροφομετρο,αλλα πρεπει να δουλευει συμφωνα ,με το manual 1300-1500 στροφεs,το μηχανακι δουλευει,σιγουρα σε αυτεs τιs στροφεs,η τελευταια δοκιμη πριν να λυθει η κεφαλη,ειναι να βγαλουμε τον λαιμο του serow που κοκκινιζει,και να βαλουμε αλλον απο παρομοιο μηχανακι,που δουλευει κανονικα δεν κοκκινιζει δηλαδη, μαλλον τζαμπα κοπο θα κανουμε αλλα θα δουμε...![]()
![]()
ΠΡΙΝ απο λιγο καναμε την αλλαγη του λαιμου απο αλλο serow,που δουλευει κανονικα, οπωs 99% πιστευαμε,οτι δεν εφταιγε ο λαιμοs τηs εξατμισηs,και στον αλλο λαιμο λοιπον ,ειδαμε και αυτοs να κοκκινιζει,οποτε απο τεταρτη θα παει στον μαστορα,να λυθει η κεφαλη ,να δουμε τι ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΤΑΙΕΙ. το παραξενο επαναλαμβανω ειναι οτι το μοτερ δουλευει κανονικα, ανεβαζει κανονικα στροφεs,κραταει ρελαντι ,δεν το λεω μονο εγω,αλλα οσοι μηχανικοι το εχουν ακουσει,και το εχουν οδηγησει,ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΨΕ, ευχομαι μονο να μην ειναι πολυ δαπανηρη η επισκευη του...![]()
![]()
Κ αν λυσετε κεφαλι κλπ και παλι δεν αλλαξει κατι?
Θα πληρωσετε τα κερατιατικα...![]()
Δε ξερω αλλα,μηπως να το αφηνατε ετσι?!...![]()
ΦΙΛΕ camen, πρεπει να βρουμε τι φταιει, φοβουμαστε για υπερβολικη θερμοκρασια του μοτερ,φοβοs για κολλημα,αλλα ισωs και τρυπημα τoυ λαιμου. δεν μπορουμε να το αφησουμε ετσι. το μηχανακι εχει κανει 750 χιλιομετρα αφοτου αγοραστηκε,και γυρω στα 100 χιλιομετρα,αφοτου το πηραμε χαμπαρι.ολοι οι μηχανικοι που ρωτησαμε λενε,οτι θα επρεπε να ειχε κολλησει μεχρι τωρα.αν ειχε κατι πολυ σοβαρο.επειδη το φιλαρακι το πηρε για να το κρατησει πολυ καιρο,καλα θα κανει που θα το επισκευασει, για να εχει το κεφαλι του ησυχο.![]()
πες του να ριξει λιγο την πιεση στο τουρμποΑρχικά δημιουργήθηκε από alexis72
ΦΙΛΕ camen, πρεπει να βρουμε τι φταιει, φοβουμαστε για υπερβολικη θερμοκρασια του μοτερ,φοβοs για κολλημα,αλλα ισωs και τρυπημα τoυ λαιμου. δεν μπορουμε να το αφησουμε ετσι. το μηχανακι εχει κανει 750 χιλιομετρα αφοτου αγοραστηκε,και γυρω στα 100 χιλιομετρα,αφοτου το πηραμε χαμπαρι.ολοι οι μηχανικοι που ρωτησαμε λενε,οτι θα επρεπε να ειχε κολλησει μεχρι τωρα.αν ειχε κατι πολυ σοβαρο.επειδη το φιλαρακι το πηρε για να το κρατησει πολυ καιρο,καλα θα κανει που θα το επισκευασει, για να εχει το κεφαλι του ησυχο.![]()
<------ αυτο![]()
μπορει να ειναι βαλβιδα εξαγωγης η λαθος χρονισμος.....
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
μπορει να ειναι βαλβιδα εξαγωγης η λαθος χρονισμος.....
![]()
einai κατι που το καταλαβαινεις ευκολα χωρις να εισαι μαστορας αν ειναι λαθος η βαλβιδες...
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
μην και ειναι πολυ χαμηλο το ρελαντι και δεν ανεβαζει πιεση στο λαδι?
λεμε τωρα...
αμα ειχε γινει αυτο...![]()
δε θα συζηταγαμε γιατι κοκκινιζει ο λαιμος της εξατμισης τωρα...
Πάντως το ίδιος φαινόμενο έχει παρατηρηθεί και σε FMX 650 (όχι ότι υπάρχει και άλλο) χωρίς να δημιουργείται περαιτέρω πρόβλημα...![]()
Εάν θυμάμαι καλά...ο ιδιοκτήτης του δεν είχε κάνει κάνει για να το φτιάξει...![]()
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
και κατι ακομα?
μηπως εχεις αλλαξει τελικο?
Ποσο λαθος να ειναι το τελικο, που να ανεβαζει τετοια θερμοκρασια σε εκεινο το σημειο?!Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
και κατι ακομα?
μηπως εχεις αλλαξει τελικο?
Αφου πυρακτωνει μιλαμε για αρκετους βαθμους....
Ασε που δε νομιζω να εχει αλλο τελικο γτ αλλαξαν τον λαιμο οποτε κατι θα ειχε αναφερθει...
Εχω νομιζω οτι εχει να κανει με το μοτερ αλλα τι και πως δεν γνωριζω...!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Ποσο λαθος να ειναι το τελικο, που να ανεβαζει τετοια θερμοκρασια σε εκεινο το σημειο?!
Αφου πυρακτωνει μιλαμε για αρκετους βαθμους....
Ασε που δε νομιζω να εχει αλλο τελικο γτ αλλαξαν τον λαιμο οποτε κατι θα ειχε αναφερθει...
Εχω νομιζω οτι εχει να κανει με το μοτερ αλλα τι και πως δεν γνωριζω...!!!
ma oi εξαγωγες εχουν ετσι κι αλλιως πολυ υψηλη θερμοκρασια λογω των καυσαεριων...
(γυρω στους 500 βαθμους αν θυμαμαι καλα...)
ενα τελικο που δεν επιτρεπει σωστη ροη των καυσαεριων, μπορει να φρεναρει τα καυσαερια με αποτελεσμα να ανεβαινει ακομα περισσοτερο η θερμοκρασια...
Ναι δε διαφωνω για το τελικο αλλα πρεπει να ειναι εντελως λαθος για να μπλοκαρει τα καυσαερια!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ma oi εξαγωγες εχουν ετσι κι αλλιως πολυ υψηλη θερμοκρασια λογω των καυσαεριων...
(γυρω στους 500 βαθμους αν θυμαμαι καλα...)
ενα τελικο που δεν επιτρεπει σωστη ροη των καυσαεριων, μπορει να φρεναρει τα καυσαερια με αποτελεσμα να ανεβαινει ακομα περισσοτερο η θερμοκρασια...
Πρεπει να ειναι σαν τα Gianelli που φορανε καποια 2χρονα και ειναι σαν καλαμακια![]()
Ασε που το τελικο θα ηταν πολυ προφανες για εναν εμπειρο μηχανικο και τα παιδια εχουν γυρισει αρκετους!!!
Εδω δε μιλαμε για 500 βαθμους αλλα αρκετα παραπανω αφου το μεταλλο πυρακτωνει και κοκκινιζει...
![]()
![]()
![]()
παιδια ειπε οτι το δοκιμασε και χωρις τελικο....
λεω οτι μπορει να μην παταει καλα η βαλβιδα εξαγωγης και να βγανει μειγμα που καιγεται...Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
einai κατι που το καταλαβαινεις ευκολα χωρις να εισαι μαστορας αν ειναι λαθος η βαλβιδες...
η ειναι πολυ καθυστεριμενη η αναφλεξη.