Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: Μπροστινό φρένο Gsr

  1. #16
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
    τωρα τι τρέχει χαλαρωσε το υγρό????
    ...

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
    χαλαρωσε το υγρό????
    Το μάτι μας χαλάρωσε (και αρχίζει και "παίζει" περίεργα...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2006
    Μηνύματα
    143
    πλάκα κάνω είπαμε μη σχετικοί ...αλλά όχι έτσι

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    ...
    Κλασικό Κλινικό Σύμπτωμα Αιμοραγικού Εγκεφαλικού Επεισοδίου ...



    Υ.Γ.
    Πόσες φορές έχω πει να μην μπαίνετε στα Τεχνικά αν δεν συμβουλευτείτε πριν τον γιατρό σας ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    καμιά εξαέρωση σου έκαναν? αν ναι, δοκίμασε να αλλάξεις τα σωληνάκια των φρένων με υψηλής πιέσεως.
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  6. #21
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Κλασικό Κλινικό Σύμπτωμα Αιμοραγικού Εγκεφαλικού Επεισοδίου ...
    Υ.Γ.
    Πόσες φορές έχω πει να μην μπαίνετε στα Τεχνικά αν δεν συμβουλευτείτε πριν τον γιατρό σας ...???
    Τελευταία φορα για μένα. Αν με ξαναδείς εδώ μέσα, κερνάω τα πάντα.



    :rotflmao:

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2006
    Μηνύματα
    143
    η εξαέρωση ακουγεται λογική λύση ίσως έτσι έρθει το ρυθμιστιρι στη μανέτα σε μεγαλύτερο νούμερο....και να μπορώ να φρενάρω

    (αν είχε αέρα στο δίκτυο των υγρών των φρένων δεν θα απομονωνοταν στο δοχειο πλήρωσης στο τιμόνι που είναι πιο ψηλά?)

  8. #23
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
    η εξαέρωση ακουγεται λογική λύση ίσως έτσι έρθει το ρυθμιστιρι στη μανέτα σε μεγαλύτερο νούμερο....και να μπορώ να φρενάρω

    (αν είχε αέρα στο δίκτυο των υγρών των φρένων δεν θα απομονωνοταν στο δοχειο πλήρωσης στο τιμόνι που είναι πιο ψηλά?)
    αν κάνουν γέφυρα τα σωληνάκια σου, μπορεί να παγιδευτεί και εκεί
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  9. #24
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αν εχει τόσο αέρα που "γονατίζει" η μανέτα του φρένου, τότε χέσε μέσα πολυχρόνη.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    τα τακάκια θέλουν άλλαγμα πάντως εκτός αν η δισκόπλακα είναι 8χιλ.

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2006
    Μηνύματα
    143
    μπορει αν έχει παγιδευτεί αέρας τι άλλο να πώ

    θα το πάω στο ρακκά να το δει αν ειναι και θα σας πώ αν πει κάτι
    εχω κανονισει να πεταχτω στην ξάνθη αυριο και το σκέφτομαι τωρα..

  12. #27
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
    μπορει αν έχει παγιδευτεί αέρας τι άλλο να πώ
    Αν υπάρχει αέρας στο κύκλωμα, η μανέτα "λαστιχάρει" έχοντας σπογγώδη αίσθηση (σαν να τρως το καβουροπάτι του κύριου Καβούρη...).

    Αν υπάρχει ΤΟΣΟΣ αέρας ώστε να "παίρνει" όλη την πίεση του κυκλώματος, τότε όντως πρέπει να χέσει μέσα ο πολυχρόνης...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #28
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    [B](σαν να τρως το καβουροπάτι του κύριου Καβούρη...).

    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Παίζει να χάνουν τα o-ring της δαγκάνας και να βρέχεται η δισκόπλακα;

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2006
    Μηνύματα
    143
    πηγα τρεχοντας συνεργείο χτες το απογευμα.
    η δισκοπλακα βρεθηκε βρεγμενη και τη γλιτσα τη μαζεψαν τα τακακια.
    αγνωστο απο που προήλθε η γλιτσα ουτε οι μπουκαλεσ χανουν ουτε τα φρενα....

    ΠΑΝΤΩΣ στην πρώτη κουβέντα του ο oldman ειπε για λαδωμένα τακάκια που τα βρισκει ο άτιμος!




    Αν και ο μαστορας στο συνεργειο στην τουμπα ευγενεσατα μου ειπε οτι τα υγρα μου ειναι πεντακαθαρα και τα τακάκια δεν θέλουν άλλαγμα (και εντυπωσιαστηκα απο την ειλικρινεια)

    παρόλα αυτα άλλαξα τακακια και υγρα για τον φοβο των ιουδαιων αυτά κύριοι καλό σκ

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. κακο μπροστινό φρενο, γιατί?
    από sernodas2 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2012, 22:41
  2. Μπροστινό φρένο ΧΤ600
    από xenos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2009, 16:38
  3. μπροστινο φρενο χαστουκια
    από eXJey στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2007, 10:26
  4. Το μπροστινό φρένο τρίζει ανεξήγητα!!
    από kchrono στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2007, 10:28
  5. Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2007, 22:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF