![]()
Δεν περνάει..
Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισα πριν 20 μέρες
στο δικο μου (990ς)
Μπαταρία δεν παίζει στην εγγύηση ..
![]()
Δεν περνάει..
Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισα πριν 20 μέρες
στο δικο μου (990ς)
Μπαταρία δεν παίζει στην εγγύηση ..
---You live in terror of not being misunderstood---
Και ομως αυτός την πουλάει για γνησια http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?...MEWA:IT&ih=006Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
Η "μαμά" μπαταρία είναι όντως τόσο ακριβή γιατί είναι τεχνολογίας AGM (Absorbent Glass Mat), και στο Adventure δε μπορείς να βάλεις ούτε συμβατική με υγρά, ούτε με υγρά κλειστού τύπου, ούτε με GEL. Ο λόγος είναι ότι η μπαταρία βρίσκεται υπό κλίση, οπότε οι πλάκες της δε θα είναι βυθισμένες πλήρως. Οποιαδήποτε μπαταρία άλλης τεχνολογίας εκτός από AGM θα έχει πρόβλημα... [/B]
Πολύ κρύο -3,5C το βράδυ και -1C το πρωί και η ηλικία 4 χρόνων γονάτισαν την μπαταρία μου. Από το 2003 το Δεκέμβριο με υπηρέτησε ικανοποιητικά. Μία φορά την ξελίγωσα το καλοκαίρι αφού με άφησε η αντλία καυσίμου και μία φορά τώρα. Το ταξίδι μου από Θεσσαλονίκη δεν μου άφηνε περιθώρια για πειραματισμούς και έτσι έβαλα καινούργια ίδια με την εργοστασιακή από το MotoWay στη Γιαννιτσών στη Θεσσαλονίκη. 115? το κόστος. Κατασκευή Ιαπωνίας.
Στο Μακίνα στη Νέα Εγνατία Θεσσαλονίκη μου πρότειναν να βάλω τη Yuasa YTZ12 και κάτι ψιλά στα 95? γιατί αυτήν φέρνουν και για το Hayabusa και τις συντηρούν καλά. Αυτή είναι λίγο πιό κοντή και έχει κάποια χαρακτηριστικά μειωμένα, οπότε δεν το διακυνδύνεψα. Βέβαια και η τιμή μειωμένη οπότε καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του.
Κάτι που παρατήρησα είναι οτι αν δουλεύει ο κινητήρας και αποσυνδέσω τον ένα πόλο, η μηχανή σβήνει! Καμμιά ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό;
Που περίπου ειναι στη Γιαννιτσών ?Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
[ MotoWay στη Γιαννιτσών στη Θεσσαλονίκη. 115? το κόστος. Κατασκευή Ιαπωνίας.
όσο για το Μακινα ας κανει και μια φορα ότι του λεει η μαμα ΚΤΜ
Είναι στο αριστερό πεζοδρόμιο, πηγαίνοντας προς Κορδελιό, μετά την Κτηνιατρική, στο 59 και στην Αθήνα Ακαδημία Πλάτωνος, Δήμητρασ 3. Εχει και site!
Μεγάλη απάτη ο τύπος αν υποστηρίζει ότι είναι γνήσια (τα γερμανικά μου περιορίζονται σε μερικές απρεπείς εκφράσεις, οπότε και δεν καταλαβαίνω τι λέει το ποιητή).Αρχικά δημιουργήθηκε από Ridedge
Και ομως αυτός την πουλάει για γνησια http://cgi.ebay.ie/ws/eBayISAPI.dll?...MEWA:IT&ih=006![]()
Φαντάζομαι ότι την πουλάει για συμβατή, άλλα και πάλι φάουλ βγαίνει καθώς είναι τύπου Gel…
To talk without thinking is to shoot without aiming...
__________________
Για αυτο και θα προτιμησω την ελληνικη λύση στη Γιαννιτσών .Πάντως οι γνησιες λύσεις από ebay εχουν τα ιδια χρήματα με Ελλάδα
Μου είπαν στου Μακίνα οτι έχουν περάσει επανειλλημένα μπαταρίες στην εγγύηση. Άρα κάντε μία προσπάθεια.
Η τελευταία μπαταρια μου περαστηκε πριν από περιπου ενα μηνα .Ο λόγος της ασθενούς δυναμικότητας της ειναι μαλλον το αμελες φόρτισμα της εξ αρχής . Εντός εγγυησης λοιπόν αλλά για YTZ-12S και όχι 14S .
ίδια απάντηση . Είναι η ιδια που βαζουν και στα hayabusha . Λένε πως ειναι και καλύτερη .Δεν ξερω . Αν πάντος ήθελα την 14 θα επρεπε να την παραγγείλουν από Αυστρία και να περιμενω τον αναλογο χρονο .
Αυτιά .
Η Odyssey 545 που έβαλε ο uk_mouse με μετατροπή έχει CCA 185 και όχι 280 ! Η μανίσια έχει CCA 230 και η YTZ12S έχει CCA 210. Γειάαααα.Αρχικά δημιουργήθηκε από TOMASKTM
οι Odyssey έχουν 280 απο αυτά![]()
Τις τελευταιες βδομαδες μου εκανε κι εμενα νερα η μπαταρια, το μηχανακι μετα απο ακινησια 5-6 ημερων ισα ισα επερνε μπρος και 1 -2 φορες χρειαστηκε να το βαλω με καλωδια! Σε λιγες ωρες θα ξερω αν θα μου το περασουν εγγυηση!
re paidia exw kai ego provlimata me mpataria se lc4 640 sm tou foresa mia yasa , alla an afiso kana 2 bdomades to mhxanaki akoynito tote pefti h mpataria alla kai fortismenh otan einai san na zorizetai na komplari mia idea.. etsi einai ta lc4 h paizei malakia ?
pantos to phga se mastora kai toy eipa an mporoyme na kanoyme kamia patenta me allous anor8otes kai automatous apo kana axiopisto mhxanaki .
y.p yparxei kamia mpataria me poio polla amper ekiniseis poy na teriazi se lc4 ?
up2 mia fora poy to metrisa me ena filo hlektrologo otan htan relanti h mpataria fortize eno otan anevazes rpm guro stis 3 000 tote xefortize..![]()
Αυτό και μόνο δείχνει ότι υπάρχει θέμα στο κύκλωμα φόρτισης (γεννήτρια - ανορθωτής).Αρχικά δημιουργήθηκε από puntix
.....up2 mia fora poy to metrisa me ena filo hlektrologo otan htan relanti h mpataria fortize eno otan anevazes rpm guro stis 3 000 tote xefortize..![]()
Αλλά πέραν της μέτρησης που πρέπει να γίνει με βολτόμετρο, μια δεύτερη μέτρηση με ένα αμπερόμετρο +/- (σαν και αυτό της φωτό) σε σειρά, θα σου δείξει αν έχεις την απαιτούμενη ένταση στο κύκλωμα, αλλά και τυχών απώλειες - διαρροές.
![]()
To talk without thinking is to shoot without aiming...
__________________
Εγώ παίδες 'εμενα από μπαταρία, ενώ τελικά έφταιγε το "κομπλέρ" της μίζας. Αυτό δεν μπλοκάριζε σωστά με αποτέλεσμα η μίζα να τραβάει ρεύμα χωρίς να καταφέρνει να γυρίσει τον κινητήρα και να αδειάζει η μπαταρία.
Άν έχετε ένα παρατεραμένο ήχο γκχχχχχχχχχ πρίν γυρίσει ο κινητήρας, μπορεί να φταίει και αυτό. Καλή τύχη.
δεύτερη φορά που μένει το κτμ μου απο μπαταρία.
την πρώτη ήταν το χειμώνα,ύστερα απο 2 βδομάδες ακινησίας, με την αυθεντική yuasa. ενώ έδινε στη λάμπα μπροστά και στα όργανα (κτμ 690 prestige) δεν έδινε αρκετό ρεύμα στην μίζα για να γυρίσει και να πάρει μπρος.
διάγνωση hellinstore : βραχυκυκλωμένη μπαταρία, πρέπει να πάμε σε αλλαγή.
επειδή δεν είχε yuasa και θα έφερνε σε 3 μέρες, πήρα μία που είχε πρόχειρη με ίδια χαρακτηριστικά στην τιμή 70 ευρώ, ενώ η yuasa είχε 120.
με την καινούργια και ενώ την έχω κανα 5μηνο, πλέον δεν δίνει ρεύμα καθόλου ούτε σε φώς ούτε σε όργανα.παρατήρηση, μόλις ανοίγω τον διακόπτη κάνει ένα θόρυβο, όπως αυτό που κάνει 2secs πριν αρχίσει να κάνει check υπό φυσιολογικές συνθήκες, μόνο που τώρα το κάνει συνεχόμενο και πιο βραχνό, σαν να μην έχει αρκετό ρεύμα.
βάζωντας μπρος με μία συσκευή παροχής ρεύματος με καλώδια, ανάβει κανονικά φως και όργανα και παίρνει και μπρος λίγο δύσκολα.μετά απο κανά 5λεπτο στο ρελαντί, δίνοντας και λίγο γκάζι, αφαιρώντας τα καλώδια σβήνει η μηχανη.
καλού κακού θα προσπαθήσς να φορτίσω την μπαταρία, αν και με ένα πολυμετρο στους πόλους μοθ δείχνει τάση 12,6v.
έχετε κάτι να προτείνετε;;είναι μπαταρία;;μου φαίνεται πολύ περίεργο να μην δίνει ρεύμα καθόλου με 12,6v.
προς το παρόν λέω να την φορτίσω και να δω τι τάση θα κρατάει στο ρελαντί και σε πιο πάνω στροφές, όπως προτείνουν σε κάποια post.