Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: ΡυθμισηΑναρτησηςfz6

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2006
    Μηνύματα
    139

    Question ΡυθμισηΑναρτησηςfz6

    Παιδια ,

    η πισω αναρτηση στο fz6 05 μου, μου φαινεται υπερβολικα μαλακη . ειδικα οταν εχω 2ο ατομο πανω κ ανοιγω λιγο παραπανω το γκαζι ειναι πολυ εντονο το φαινομενο .

    Πως ρυθμιζεται ? πρεπει να παω σε μαστορι , ή μπορω να το κανω μονος μ ? χρειαζομαι τπτ εργαλεια περιεργα ?

    Να σημειωσω οτι πιανουν τα χερια μου ( ως ενα βαθμο !)

    :wacko:

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Κοιτάς το κομμάτι που αναφέρει την ρύθμιση sag
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    +2 σκάλες η προφόρτιση...έτσι κι αλλιώς δεν διαθέτει άλλη ρύθμιση...

    Γίνεται πανεύκολα σε 1 λεπτό με τον γαντζόκλειδο και την προέκτασή του που έχεις στα εργαλεία...

  4. #4
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    ή κοιτάς για μια αφτερμάρκετ έστω και την πιο απλή. η μέρα με τη νύχτα θα είναι το μηχανάκι σου. και τώρα να την σφίξεις πάλι σε λίγο καιρό θα ψάχνεσαι.
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2006
    Μηνύματα
    139
    δεν θελω να μπλεξω ακομα με aftermarket καθως δεν περισσευει το παραδακι ..

    Ειναι fz6 2005 κ νομιζω οτι δεν θελει ακομα αλλαγη η αναρτηση. Απλα ενα σφιξιμο . Θα κοιταξω κ λιγο στο service manual μηπως λεει τπτ, step by step .

    Αλλιως , μαστορι ...

    Μια κ δεν εχω ασχοληθει με αναρτησεις κ φοβαμαι μην κανω καμμια μ@λακια ...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Δεν χρειάζονται φίλε μου ειδικές γνώσεις ή μάστορας.

    Λογικά στα εργαλεία που συνοδεύαν το μηχανάκι σου υπάρχει ένα γαντζόκλειδο και μια προέκτασή του.
    Εφαρμόζεις λοιπόν το γαντζόκλειδο (η προέκταση απλά διευκολύνει στο πιάσιμο και στο ότι θα χρειαστείς λιγότερη δύναμη) στις αντίστοιχες υποδοχές του αμορτισέρ και δίνεις 2 κλίκ ακόμα προφόρτιση (από θέση 3 που είναι μαμά στην θέση 5).
    Το παρακάτω σχήμα θα σε βοηθήσει. Μετατοπίζεις προς την κατεύθυνση a του σχήματος ή (αν το σχήμα σε μπερδεύει) δεξιόστροφα - σαν την φορά του ρολογιου.

    Και αυτό ήταν όλο... Θα δεις ότι το αμορτισέρ σου και το ελατήριο θα δουλεύουν καλύτερα και δικάβαλλος και μονοκάβαλλος...



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	screenhunter_001.jpg 
Προβολές:	148 
Μέγεθος:	27,5 KB 
ID:	163453

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2006
    Μηνύματα
    139
    Σε ευχαριστω πολυ THEOD,

    για την περιεκτικη απαντηση ! Οντως υπαρχει το εργαλειο στην εργαλειοθηκη κ φαινεται πολυ απλη η διαδικασια ...
    Θα την κανω μονος μου !!!



    Νασται καλα

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Συγγνώμη, αλλά όταν λες:
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DeadEye
    η πισω αναρτηση στο fz6 05 μου, μου φαινεται υπερβολικα μαλακη . ειδικα οταν εχω 2ο ατομο πανω κ ανοιγω λιγο παραπανω το γκαζι ειναι πολυ εντονο το φαινομενο
    τι ακριβώς εννοείς ...??

    Αν αναφέρεσαι στο "βύθισμα" της ανάρτησης, αυτό έχει να κάνει με την σκληρότητα του ελατηρίου και - δευτερευόντως - με την απόσβεση συμπίεσης του αμορτισέρ ...

    Δεν θα πετύχεις τίποτε προφορτίζοντας το ελατήριο (γιατί η προφόρτιση ΔΕΝ το σκληραίνει) και η ανάρτηση θα βυθίζεται με την ίδια ταχύτητα και με την ίδια διαδρομή βύθισης όπως και πριν (για την ακρίβεια, θα έχεις μεγαλύτερη διαδρομή βύθισης γιατί θα έχεις μειώσει το sag, οπότε το μηχανάκι θα έχει "ψηλώσει" πίσω...).

    Από ότι ξέρω, στο FZ6 δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης των αποσβέσεων, οπότε αν δεν αλλάξεις ελατήριο (με σκληρότερο) δεν νομίζω να καταφέρεις κάτι ...
    (και απορώ γιατί ο THEOD ισχυρίζεται ότι το ελατήριο και το αμορτισέρ θα δουλεύουν καλύτερα...) ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    (και απορώ γιατί ο THEOD ισχυρίζεται ότι το ελατήριο και το αμορτισέρ θα δουλεύουν καλύτερα...) ???
    Θα δουλεύει καλύτερα γιατί το μηχανάκι πάσχει από ανεπαρκή προφόρτιση και ειδικά δικάβαλλος (αλλά και μονοκάβαλλος αν μιλάμε για φυσιολογικού βάρους αναβάτη - δηλαδή πάνω από 80 κιλά... ) εξαντλεί μεγάλο μέρος της ωφέλιμης διαδρομής του μόνο με το μεταφερόμενο βάρος και τελικά μένει να δουλεύει μόνο με το υπόλοιπο μισό τμήμα της διαδρομής του...

    Παλαιότερα στο δικό μου FZ6 μετά τα πρώτα 5-6κ χλμ είχα παρατηρήσει το φαινόμενο και είχα δώσει 2 κλικ προφόρτιση. Τόσο η άνεση όσο και γενικά η λειτουργία της ανάρτησης βελτιώθηκαν αρκετά είτε μόνος είτε δικάβαλλος (σε καταστάσεις μεγάλου φόρτου στην εθνική έδινα μάλιστα και 1 κλικ ακόμα)... Εξ΄άλλου το αμορτισερ του FZ6 δεν επιδέχεται καμμία άλλη ρύθμιση πέραν της προφόρτισης, οπότε είναι και το μόνο που μπορεί να δοκιμάσει πριν αρχίσει σκέψεις δαπανηρής αλλαγής...Στο κάτω-κάτω τσάμπα είναι...Ας το δοκιμάσει και αν δεν τον ικανοποιήσει (πιστεύω ότι θα τον ικανοποιήσει μερικώς....) ας ξαναγυρίσει εκεί που ήταν...

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Για κάτσε λίγο να βγάλουμε μια άκρη...

    Εγώ μιλάω με την προυπόθεση ότι η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη από πλευράς sags ...
    (αν δεν μπορεί να επιτευχθεί αυτό, τότε μιλάμε για λάθος ελατήριο...)

    Αν τώρα, σε μια σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και χωρίς την δυνατότητα αλλαγής της απόσβεσης συμπίεσης, προφορτίζουμε κι άλλο το ελατήριο, κάπου χάνουμε την μπάλα (τουλάχιστον από πλευράς γεωμετρικών χαρακτηριστικών ...).
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εγώ μιλάω με την προυπόθεση ότι η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη από πλευράς sags ...
    (αν δεν μπορεί να επιτευχθεί αυτό, τότε μιλάμε για λάθος ελατήριο...)


    Άμα με ξαναπείς sag θα γίνουμε από 2 χωριά-χωριάτες.... :a17:

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/06/2006
    Μηνύματα
    139
    Παιδα, την ρυθμισα πριν λιγο την αναρτηση , απο την θεση 3 στην θεση 5

    Με μια προχειρη βολτα δικαβαλος, μπορω να πω οτι οι πρωτες ενδειξεις, ειναι πολυ ενθαρυντικες. Η συμπεριφορα εχει αλλαξει πολυ προς το καλυτερο. Στις αποτομες επιταχυνσεις η μηχανη μενει σταθερη στην ευθεια της κ μεταφερει την δυναμη αμεσα. Δηλαδη δεν εχει την ταση να προσπαθει να σουζαρει απο μονη της , δηλαδη να χαμηλωνει ο κωλος κ να σηκωνεται η μουρη της.

    Στις λακουβες σκαει λιγο πιο ωμα κ βιαια , αλλα επαναρχεται αμεσως ενω παλια επεφτε πιο μαλακά αλλα εκανε πανω κατω ταλαντωσεις μεχρι να συνελθει .

    Την παρασκευη φευγω ταξιδακι προς πατρα οποτε μπορω να σας πω κ εντυπωσεις απο αυτοκινητοδρομο !!!!

    Να΄στε καλα παιδια σας ευχαριστω πολυ




  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Λίγο μπερδεμένες οι πρώτες εντυπώσεις σου αλλά δεν πειράζει... Γράφοντας χιλιόμετρα θα τα ξεκαθαρίσεις καλύτερα. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι τουλάχιστον η πρώτη εντύπωση είναι θετική...

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF