Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: GSR or ER6F?

  1. #1
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    250

    GSR or ER6F?

    Να θέσω και εγώ λοιπόν το προβληματισμό μου.

    Μετά από δυο χρόνια συμβίωσης μου με ένα Aprilia RS125 σκέφτομαι να προχωρήσω (μάλλον μέσα στην χρονιά) σε κάτι διαφορετικό. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να βρω κάτι ισάξιο σε εμφάνιση με αυτό που έχω αλλά σκέφτομαι επίσης ότι ίσως θα ήθελα κάτι πιο άνετο σε ταξίδι. Βέβαια μου αρέσουν περισσότερο τα σκυφτά SS αλλά δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για κάτι τέτοιο (μιλάμε πάντα για καινούριο ή μεταχειρισμένο 1-2 ετών). Τελικά μετά από διάφορες σκέψεις κατέληξα σε 2 μοντέλα (αν και δεν έχω αποκλείσει και κάποιες άλλες επιλογές στο μέλλον).

    Έτσι αυτή τη στιγμή είμαι ανάμεσα στο Suzuki GSR 600 και στο Kawasaki ER6f. Και τα δύο μου αρέσουν αρκετά εμφανισιακά (σε άλλα σημεία το ένα και σε άλλα το άλλο) και είναι και τα δύο κοντά στις οικονομικές μου δυνατότητες. Επειδή δεν έχω όμως εμπειρίες με κανένα από τα δύο δεν ξέρω που υπερτερεί και που υστερεί το κάθε μοντέλο. Οι προτεραιότητες μου είναι να μπορώ να κάνω κάποια ταξιδάκια (κάποιες φορές και δικάβαλος) αλλά να είναι και εύχρηστο για μέσα στην κίνηση. Οπότε όποιος έχει κάποια εμπειρία ή έστω έχει ακούσει έγκυρα κάτι από γνωστό του θα ήθελα να το μοιραστεί μαζί μου.

    Γενικώς περίμένω να ακούσω γνώμες!

  2. #2
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    250
    Αυτο...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	suzuki_gsr600_2006.jpg 
Προβολές:	1408 
Μέγεθος:	34,6 KB 
ID:	163655

  3. #3
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    250
    ... ή αυτό?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2009-kawasaki-er-6f-green.jpg 
Προβολές:	1417 
Μέγεθος:	30,1 KB 
ID:	163656

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302

    Re: GSR or ER6F?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Garfield
    Βέβαια μου αρέσουν περισσότερο τα σκυφτά SS αλλά δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα για κάτι τέτοιο (μιλάμε πάντα για καινούριο ή μεταχειρισμένο 1-2 ετών).
    τα ιαπωνέζικα ΣΣ έχουν παροιμιώδη αξιοπιστία και βγάζουν τρελές επιδόσεις εδώ και κάπου 10 χρόνια, εσύ με τον κάπως περιορισμένο προϋπολογισμό γιατί σώνει και καλά 1-2 ετών;

    τέσπα καλές αγορές

  5. #5
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  6. #6
    Πολυ ωραιο το αδερφακι του bandit, κριμα που δεν ερχεται ελλαδα :P

    μεταξυ er6f και GSR απο ομορφια το er υπερτερει του τζι ες αρ

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mplah
    Πολυ ωραιο το αδερφακι του bandit, κριμα που δεν ερχεται ελλαδα :P

    μεταξυ er6f και GSR απο ομορφια το er υπερτερει του τζι ες αρ

    mporeis na to fereis paraeisagogi.allios kai to kanoniko to bandit mia xara einai...


    metaksi ton 2,to gsr den exei fairing.enas filos pou to exei mou leei oti meta ta 140 einai zorika ta pramata me ton aera.kai se taksidi ta 140 einai sketi

  8. #8
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    για μενα αν δες πας στο αδερφακι του bandit πάρε το er-f δυκίλινδρη δύναμη, εκμεταλεύσιμη καλυτερα
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  9. #9
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    250

    Re: Re: GSR or ER6F?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
    τα ιαπωνέζικα ΣΣ έχουν παροιμιώδη αξιοπιστία και βγάζουν τρελές επιδόσεις εδώ και κάπου 10 χρόνια, εσύ με τον κάπως περιορισμένο προϋπολογισμό γιατί σώνει και καλά 1-2 ετών;

    τέσπα καλές αγορές
    Δεν έχεις και άδικο με την αξιοπιστία. Απλά οι πιθανότητες να του έχει πιει το αίμα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης στα SS είναι μεγαλύτερες.

  10. #10
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    250
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bar-code
    enas filos pou to exei mou leei oti meta ta 140 einai zorika ta pramata me ton aera.kai se taksidi ta 140 einai sketi
    Αυτό με το fairing και μένα με προβληματίζει. Αν και οι γνώμες που έχω δει διίστανται καθώς κάποιοι όντως αναφέρουν το πρόβλημα με το αέρα αλλά και κάποιοι άλλοι λένε ότι δεν τους ενοχλεί και ιδιαίτερα.

  11. #11
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    General information
    Model: Suzuki GSR 600
    Year: 2006

    Engine and transmission
    Displacement: 599.40 ccm (36.58 cubic inches)
    Engine type: In-line four
    Stroke: 4
    Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 12000 RPM
    Torque: 64.70 Nm (6.6 kgf-m or 47.7 ft.lbs) @ 9600 RPM
    Max RPM: 16000

    Valves per cylinder: 4

    Dry weight: 183.0 kg

    Frame type: aluminum frame

    Front tyre dimensions: 120/70-17
    Rear tyre dimensions: 180/55-17
    Front brakes: Double disc. 4-piston calipers
    Front brakes diameter: 320 mm
    Rear brakes: Single disc. 1-piston caliper
    Rear brakes diameter: 240 mm

    Speed and acceleration
    Top speed: 225.0 km/h
    Power/weight ratio: 0.5355 HP/kg
    Other specifications
    Fuel capacity: 16.50 litres
    Fuel consumption pr. 10 km 6.50 litres




    μια ελαφρυα μοτοσυκλετα που τις επιδοσεις της (τελικες) δεν θα της χαρεις συχνα καθοτι γυμνο και εκει υπαρχει ενα προβλημα με την αεροδυναμικη της μοτοσυκλετας και του αυχενα σου

    μπορεις να κανεις ταξιδια και να κινηθεις ανετα μεσα στην πολη οπως με καθε street αλλα σε κλειστα επαρχιακα στροφιλικια θα χαρεις περισσοτερο το Kawasaki



    Model: Kawasaki ER-6f
    Year: 2009

    Displacement: 649.00 ccm (39.60 cubic inches)
    Engine type: Twin
    Stroke: 4
    Power: 71.07 HP (51.9 kW)) @ 8500 RPM
    Torque: 66.00 Nm (6.7 kgf-m or 48.7 ft.lbs) @ 7000 RPM

    Valves per cylinder: 4

    Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
    Rear tyre dimensions: 160/60-ZR17
    Front brakes: Double disc
    Rear brakes: Single disc


    ελαφρυ 2κυλινδρο με οτι αυτο συνεπαγετε στο που σου δινει ιπποδυναμη (ευρος στροφων) πιο μανιτζεβελο μεσα στην κινηση ομως εχει φερινγκ (το γυμνο δε σου αρεσει?) αυτο ειναι στα μειον σε περιπτωση πτωσεις (εμενα μου ακουγετε χαζομαρα αυτο αλλα τελος παντων το λεμε) πιο φρεσκο ποιο καινουργιο

    εχεις να κανεις με 2 ομορφες και απροβληματιστες μοτοσυκλετες η μια ειναι 4κυλινδρη γυμνη και η αλλη 2κυλινδρη ντυμενη για ταξιδια σαφεστατα ειναι καλυτερη η ντυμενη (και εργονομικα για συνεπιβατη το στριτακι απο το Ακασι ειναι πιο βολικο) η 4κυλινδρη εχει πιο ακριβα σερβις αλλα πιο πολυ γκαζι (οσο και οπου μπορεις να το εκμεταλευτεις)

    απο εμφανιση περι ορεξεως

    παντως θα ξεπιαστει ο καρπος σου απο το συνεχες συμπλεκταρισμα του παπριλια (παθουσα -γαμει το απριλιακι αλλα γερασα για αυτα )



    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  12. #12
    βολτάδικο μέλος
    Εγγραφή
    27/03/2005
    Μηνύματα
    370
    για ταξίδι δεν θα στο πρότεινα! οκ, τα 140 που αναφέρθηκαν είναι λίγο υπερβολή. Μετά τα 170-180 σε κουράζει λίγο ο αέρας, τον οποίο βέβαια συνηθίζεις, αλλά σε ταξίδι δεν παλεύεται. παίζουν κάτι μεγαλούτσικα fairings αλλά δεν τα χω δοκιμάσει. με αυτά θα παλεύετε πολύ καλύτερα η κατάσταση με τον αέρα μέχρι και τα 180.

    για επιδόσεις γενικότερα, το gsr είναι πολύ μπροστά λόγω 4κ και +30 αλόγων από το er. παρόλα αυτά, δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε αφού είναι διαφορετικής "φύσεως" τα μηχανάκια...

    περί εμφάνισης.... είναι εντελώς υποκειμενικό το ζήτημα. εμένα μου αρέσει πολύ περισσότερο το gsr (όχι ότι το er είναι άσχημο) κ γι αυτό και το αγόρασα

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SnakeMJK
    για ταξίδι δεν θα στο πρότεινα! οκ, τα 140 που αναφέρθηκαν είναι λίγο υπερβολή. Μετά τα 170-180 σε κουράζει λίγο ο αέρας, τον οποίο βέβαια συνηθίζεις, αλλά σε ταξίδι δεν παλεύεται.
    μετά τα 170-180 σε κουράζει "λίγο" ο αέρας....


    μάλιστα...

  14. #14
    βολτάδικο μέλος
    Εγγραφή
    27/03/2005
    Μηνύματα
    370
    θέμα συνήθειας είναι.... αν πηγαίνεις συνεχώς με 240, τα 170 θα σου φαίνονται λες και είσαι μέσα σε αυτοκίνητο...

  15. #15
    Aν το θες για ταξίδια το fairing σε γλιτώνει από πολλά: αέρα , μυγάκια...!!! Σεμια βόλτα πέτυχα μια παρέα στην οποία ό ένας είχε το Ζ750!όταν οι άλλοι έιναν τον καφέ τους αυτός καθάριζε κράνος και μπουφαν από τα πετούμενα της άνοιξης!!!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Er6f 09 or XJ6???
    από foreno στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2009, 15:18
  2. aprilia pegasos. to buy or not to buy?
    από mormegil στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2005, 10:47
  3. Male or Female?
    από speedrider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2004, 09:28
  4. pwleitai bold'or 900cc f2.!!!
    από itsabigworld στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2003, 22:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF