Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 72

Θέμα: ΛΑΔΑΚΙΑ και ΛΑΣΤΙΧΑ

  1. #31
    15-45 πρωτη φορα ακουω μηπως εννοεις 15-50? ε λιγο θα ψιλοακουγεται το κιβωτιο το χειμωνα.γιατι δεν βαζεις το χειμωνα 10-40 που ειναι ψιλο και θα εισαι μια χαρα το χειμωνα και το καλοκαιρι επειδη βαραει η ελλαδιτσα υψηλες θερμοκρασιες βαζεις 15-50

  2. #32
    α ξεχασα και για μαρκα για μενα βαλε motul h rock oil

  3. #33
    Με τα Michelin Pilot Power δεν είμαι ευχαριστημένος πάντως προς το παρών. Περιμένω να τα δω και σε ταξιδι που πιστεύω ότι μόλις ζεσταθούν θα αποδώσουν καλά.

    Το επόμενο λάστιχο που θα δοκιμάσω θα είναι ή το Metzeler M3 ή το Pirelli Diablo Corsa III με την ενισχυμένη στο κέντρο γόμα πιστεύω. Και αργότερα, αν όλοι λένε ότι τα Michelin 2CT είναι τα καλύτερα θα κάνω μια απόπειρα αν και το γεγονός ότι η διαγράμμιση είναι ακριβώς ίδια με τα Power με αποτρέπει από το να τα δοκιμάσω καν....
    Έχει κανείς εμπειρία από τα Corsa III?Φαίνονται ιδανική περίπτωση πάντως...
    ...there's too much panic in this town...

  4. #34
    ΕΙΜΑΙ..ΚΑΜΑΚΙ Το avatar του/της SOL-VFR-VTEC
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    537
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Acanthor
    Με τα Michelin Pilot Power δεν είμαι ευχαριστημένος πάντως προς το παρών. Περιμένω να τα δω και σε ταξιδι που πιστεύω ότι μόλις ζεσταθούν θα αποδώσουν καλά.

    Το επόμενο λάστιχο που θα δοκιμάσω θα είναι ή το Metzeler M3 ή το Pirelli Diablo Corsa III με την ενισχυμένη στο κέντρο γόμα πιστεύω. Και αργότερα, αν όλοι λένε ότι τα Michelin 2CT είναι τα καλύτερα θα κάνω μια απόπειρα αν και το γεγονός ότι η διαγράμμιση είναι ακριβώς ίδια με τα Power με αποτρέπει από το να τα δοκιμάσω καν....
    Έχει κανείς εμπειρία από τα Corsa III?Φαίνονται ιδανική περίπτωση πάντως...

    EXO KANEI 20000 ME M3..(XORIS PADILIKIA)KAI ME 5000 EKSOTERIKO...

    EIMAI GIA ALLAGH....KAI PALI TA IDIA THA VALO...GIA MENA..TO GOUSTARO..GIATI ZESTENETE
    GRHGORA....KAI OPOU TO XOSEIS....BENEI TEZA
    Πανελλήνια Μαζωξη= https://www.youtube.com/watch?v=E7br3lG6b9M

  5. #35
    Επαναφέρω κι αυτό το θέμα για τα λάδια μια που πέρασα από χόντα μεριά και με ψιλοκούφανε ο μάστορας. 10W-30 λέει γιατί δουλεύει καλύτερα λόγο v-tec και μου δειξε ένα μπουκάλι λάδι honda 10W-30 ορυκτό που το αλλάζεις λέει κάθε 3000km. Τα έβαλε κανείς? Καλά τα λέει ο μάστορης (για το 10w-30) ή να ακολουθήσω την πεπατημένη 10w-40?
    Fun Is Not A Straight Line

  6. #36
    ΕΙΜΑΙ..ΚΑΜΑΚΙ Το avatar του/της SOL-VFR-VTEC
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    537
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Arximandritis
    Επαναφέρω κι αυτό το θέμα για τα λάδια μια που πέρασα από χόντα μεριά και με ψιλοκούφανε ο μάστορας. 10W-30 λέει γιατί δουλεύει καλύτερα λόγο v-tec και μου δειξε ένα μπουκάλι λάδι honda 10W-30 ορυκτό που το αλλάζεις λέει κάθε 3000km. Τα έβαλε κανείς? Καλά τα λέει ο μάστορης (για το 10w-30) ή να ακολουθήσω την πεπατημένη 10w-40?
    οτι ειχα v2 η v4...τοθ εβαζα σιλικολαιν...το 15.50...φουλ σινθετικ..
    και μερικεσ φορεσ το 10.40....ιμισινθετικ
    εχουν μια μικρη διαφορα στην τιμη..οχι πολυ
    .
    ειναι κοκκινα σαν αιμα..και εχουν και ενισχυτικό κιβωτιου
    Πανελλήνια Μαζωξη= https://www.youtube.com/watch?v=E7br3lG6b9M

  7. #37
    Το 10W-40 είναι ok γενικά αλλά μου έκανε εντύπωση το 10-30 που πρότεινε η αντιπροσωπία και έχω την περιέργεια να δω-μάθω πώς δουλεύει το μηχανάκι μ' αυτό.
    Για κατηγορία δεν το συζητάμε, χαλαρά ημισυνθετικό αν όχι 100%.
    Fun Is Not A Straight Line

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    116
    Η Honda προτίνει σε όλα τα μηχανάκια της 10/30 και ο δικός μου ο μάστορας επέμενε για το δικό μου (CBR600RR) και δεν σήκωνε κουβέντα και μου έβαλε ημισυνθετικά 10/30 και το βλέπω μία χαρά προς το παρόν το εργαλείο. Πάνω στην συζήτηση μου είπε και ότι και στο vfr μπαίνουν τα ίδια
    Raised from the Dead

  9. #39
    Για όλα τα οχήματα βγαίνει μια γενική προδιαγραφή και από εκεί και πέρα δίνουν και πινακάκι με τα ιξώδη που επιτρέπουν να παίξεις ανάλογα με τις θερμοκρασίες. Ποτέ μέχρι τώρα δεν είχα ακούσει να επιμένουν σε 10-30 για μηχανάκι και φυσικά δεν με χαλάει καθόλου.
    Το θέμα είναι πού βρίσκεις 10W-30 ημισυνθετικό. Αυτά της honda είναι ορυκτά.
    Τι μάρκα σου έβαλε Λάζαρε και κάθε πότε είπε να τα αλλάζεις? (Κάτι μου λέει ότι θα είναι Ιpone...)
    Εδώ το παλικάρι με είπε κάθε 3000(!!!).
    Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε όλη την ώρα...
    Fun Is Not A Straight Line

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    116
    Άμα σου πω ότι δεν θυμάμε? Είναι όμως το μοναδικό από ότι μου είπε. Είναι απευθείας από αμερική (Made in USA έγραφε πάνω) και το μπουκαλάκι ήταν γκρί Σκούρο με μπλέ ετικέτα. Εάν θέλεις να πάω κάποια στιγμή και να δω τι ήταν. Επίσης μου είπε αλλαγή όπως προβλέπει ο κατασκευαστής δηλαδή κάθε 12χιλ αλλά για ακόμα καλύτερα μου είπε κάθε 6χιλ εάν θέλω να μην έχω ποτέ καμία υπόνοια και καλυτερα να αλλαζω πάντα μαζί και το φίλτρο λαδιού.
    Raised from the Dead

  11. #41
    Εdit:
    6000 με ημισυνθετικό είναι οριακά, 12 ειδικά σε SS μου κάνει για υπερβολή.
    Το βλέπεις πώς πάει με το σασμάν και τα αλλάζεις νωρίτερα αν χρειαστεί.
    Γκρι με μπλε ετικέτα.... από USA... ποιό να' ναι? Όταν και αν τύχει να ξαναπάς ρώτησέ τον.
    Για τo φίλτρο πιστεύω είναι καλό να το αλλάζεις σε κάθε αλλαγή λαδιού. Άμα το αφήνεις είναι ένα πράμα σα να κάνεις μπάνιο και να μην αλλάζεις σώβρακο.
    Fun Is Not A Straight Line

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    116
    Ε ναι και για αυτό είπε αυτός κάθε 6χιλ και φίλτρο.

    Θα προσπαθήσω αύριο να περάσω για να το δω και να σου πω
    Raised from the Dead

  13. #43
    ΕΙΜΑΙ..ΚΑΜΑΚΙ Το avatar του/της SOL-VFR-VTEC
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    537
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lazaros32
    Ε ναι και για αυτό είπε αυτός κάθε 6χιλ και φίλτρο.

    Θα προσπαθήσω αύριο να περάσω για να το δω και να σου πω
    σε βλεπω σε τρωει ......χτυπα ντε μια βεφα ματαχιρο τωρα που ειναι τσαμπα...σαν δευτερο μηχανακι

    αφου μεσα σου κυλάει....βιεφαρισιο αιμα...
    Πανελλήνια Μαζωξη= https://www.youtube.com/watch?v=E7br3lG6b9M

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    116
    Μα μόλις το εδωσα πριν 15 μέρες για να πάρω το CBR για πίστα

    Λοιπόν τα λαδάκια που λέω είναι made in USA σφραγισμένα 10/30 ημισυνθετικά και είναι Spectro
    Raised from the Dead

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ermisVFR
    Εγγραφή
    25/08/2006
    Μηνύματα
    728
    Semi synthetic, Synthetic, Fully synthetic, είναι έννοιες πολύ σχετικές. Σχετικά post, πολύ ενδιαφέροντα, υπάρχουν και στο moto.gr

    Τα λάδια καλύτερα να τα χωρίζουμε σε Group III, Group IV ή PAO, Group V ή Εστέρες.

    Γενικά καλύτερα και ανθεκτικότερα στην χρήση είναι όσο ανεβαίνουμε group.

    Εγώ χρησιμοποιώ τελευταία εστέρες. Το τι είναι κάθε λάδι που χρησιμοποιούμε μπορούμε να το βρούμε στο δίκτυο στα site των εταιριών. Το σωστό είναι να το αναφέρουν.
    Βέβαια το αντεπιχείρημά τους είναι τι σε νοιάζει από τι είναι κατασκευασμένο αν λειτουργεί το ίδιο καλά από ένα υψηλότερης ομάδας....
    Wo Es war, soll Ich werden

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 0-300 Rs και λάστιχα
    από lamoun στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2007, 13:50
  2. Ζάντες και λάστιχα.
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2007, 10:54
  3. Fazer 600 και λάστιχα
    από sfb42 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2005, 13:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF