Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 89

Θέμα: yamaha r1 (2009) vs suzuki gsxr 1000 (2009)

  1. #61
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Κι εγώ. Γι αυτό και δεν έχω μέχρι τώρα 4κίλυνδρο 1000άρι....

    Παρ'όλα αυτά, δικαιούμαστε να κρίνουμε νομίζω...

  2. #62
    katalaveno oti psaxnoume oloi to kalitero mixanaki alla to thema einai na doume k giati to xreiazomaste to mixanaki....ama to xreiazomaste gia tin pista i oxi.??

  3. #63
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kioup
    katalaveno oti psaxnoume oloi to kalitero mixanaki alla to thema einai na doume k giati to xreiazomaste to mixanaki....ama to xreiazomaste gia tin pista i oxi.??
    Καλη τοποθετηση.
    Λοιπον εγω θελω ενα R1 2009(R1 07 exω) με 1 sec λιγοτερο γυρολογιο απο το καθενα 1000αρι με επιδοσεις και για το δρομο.
    Αυτο θα το αναλαβει η recing parts tis Yamaha YEC.
    Oποτε και για δρομο και για πιστα

  4. #64
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisdani750
    Εγγραφή
    26/06/2006
    Μηνύματα
    192
    "ρε παιδια εχει κανενας supesport και το ευχαριστιεται στην βολτα?"

    το εβαλα μεσα στα εισαγωγικα γιατι δεν το παιρνεις για τις ανεσεις του στην βολτα....π.χ varadero vstrom tiger kkk....

    δλδ αν παρεις το gsxr νομιζεις οτι θα ειναι πιο βολικο στην βολτα?

    οποτε οταν θα μπεις στην στροφη στον δρομο και οταν θα μπεις στην πιστα γιατι να μην εχεις το απολυτο εργαλειο?


    και το αλλο ειναι οτι διαλεγεις το supersport με πρωτο κρητιριο την ομορφια,
    δλδ πιο σε αρεσει.
    εγω τουλαχιστον γιαυτο διαλεξα το gsxr600 k8 και μετα λογω χρηματων ηταν πολυ πιο φθηνο απο το r6 που μου αρεζε εξισου!
    δλδ δεν κοιταξα να δω πιο ειναι το πιο στριφτερο για να το παρω αλλα ουτε και το πιο ανετο να πηγαινω βολτες......


    ετσι και αλλιως περναω πολλους με 1000 ειτε r1 ειτε gsxr1000..... :rotflmao:
    εγινα suzukakios

  5. #65
    πιο στροφερο,πιο γρηγορο, θελω πιστα θελω δρομο ολα τα θελω
    Ολα τα χιλιαρια ειναι ομορφα..τα υπολιπα ειναι θεμα γουστου.
    Για τον φιλο με το 600 καλο το gsxr αλλα το R6 σε ομορφια δεν πεζεται το γ@μημενο.
    Ενα 1000 δεν μπορουν να βγαλουν καπως ετσι...οτι μαρκα να ειναι θα παω να το παρω.
    Τα υπολοιπα τα φτιαχνω εγω:a29:

  6. #66
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Μιας και αναφέρθηκε το θέμα δρόμου στο προσκήνιο.

    Δρόμος και πίστα ΔΕΝ ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ.
    Ο καλύτερος στην πίστα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι ο καλύτερος στον δρόμο (και το αντίστροφο φυσικά).

    Μόλις πήρα στα χέρια μου το Triumph 675. Το κυκλοφόρησα ελάχιστα, ίσα να το πάω στο σπίτι. Εεε, σε 10 λεπτά οδήγησης από τα περίχωρα της Λάρισας έως το κέντρο, μου πόνεσαν οι καρποί. Ακόμη και το TLR που εννοείται έχει θέση οδήγησης παλαιάς σχεδίασης και κάπως πιο άνετη, πάλι σε χαλαρές βόλτες δεν το ευχαριστιόμουν όσο το TUONO πχ. Αλλά ακόμη και το TUONO μόνο σε γρήγορες βόλτες μου άρεσε περισσότερο από το DAKAR και όχι πάντα. Να μην βάλω και το γεγονός ότι τα τιμόνια στα sport δεν κόβουν ΚΑΘΟΛΟΥ (αλλά καθόλου) και παίρνεις τις στροφές στην πόλη σαν νταλικιέρης στο όριο πέφτω δεν πέφτω.

    Δεν το συζητώ ότι το 675 (ή όποιο άλλο SS & supersport) ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ με τίποτε για καθημερινή χρήση και ότι σε βόλτες τύπου Άγιος κλπ σε κουράζει σαφώς περισσότερο και συνήθως είναι και πιο αργό.

    Εγώ για την πίστα το πήρα οπότε ουσιαστικά δεν με ενδιαφέρουν τα παραπάνω αλλά πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι οι μηχανές έχουν πια εξειδικευτεί πάρα πολύ. Μπορεί να είναι και καλό αυτό μιας και έχουν βγει τρομερά μοντέλα πια σε κάθε κατηγορία, αλλά είναι και κακό γιατί πέρασε πια η εποχή που έπαιρνες ενα πχ CBR600F και ενώ είχες σπορ και πολύ όμορφο μηχανάκι, ταυτόχρονα έκανες και βόλτες άνετα και ταξιδάκια δικάβαλος και φορτωμένος.

    Το θεωρώ πάντως ανοησία να πάρει κάποιος σήμερα ενα SS ή supersport για να τριγυρνά στην πόλη και να πάει βολτίτσες στον Άγιο κλπ. Έχουν βγεί τόσο φοβερές street και streetfighter που κάνουν αυτό το πράγμα πολύ πολύ καλύτερα και είναι και πανέμορφες που δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

    "Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα" βέβαια, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.





    Υ.Γ. Τν αλήθεια για το R1 θα την μάθουμε μόλις δημοσιευτεί το Master Bike 2009

  7. #67
    το μόνο που ξέρω είναι ότι την Κυριακή δοκίμασα διαδοχικά στον Μπράλλο Κ9 & K8, και μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι οι σουζουκαιοι αυτη τη φορά είναι πολύ διαβασμένοι ....

    η μαγεία είναι ότι δε μπορούσαμε να καταλάβουμε για ποιό λόγο μας άρεσε τόσο πολύ το Κ9 ...
    κανείς δε μπορούσε να πεί με σιγουριά, ότι ήταν τα φρένα ή η γεωμετρία, ή το μπροστινό ή, ή , .......
    ήταν μια συνολική αίσθηση ...πραγματικά το πραγμα με εντυπωσίασε ....

    σε γενικές γραμμές πάντως, θα συμφωνήσω με τον SeNNinhA, αν και πρόδωσε τη γουρουνίτσα για το πιτσιρίκι
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  8. #68
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Τελικά το Κ9 πάει να γίνει η έκπληξη της χρονιάς όπως δείχνουν τα πράγματα!!!

    - Είναι άκρως ανταγωνιστικό σε χρόνους
    - Κάνει χρόνους χωρίς κανένας να το περιμένει και άρα μάλλον αυτό γίνεται τόσο εύκολα που απλά δεν σου φαίνεται ότι πας γρήγορα.
    - Είναι το πιο άνετο για το δρόμο
    - Είναι το πιο φθηνό μαζί με το ΖΧ10 και μάλιστα σημαντικά πιο φθηνό.


    Τελικά η σχεδίαση της Souzouki που ξεκίνησε πρώτα από το πλαίσιο (βασικότατο για την συμπεριφορά της μηχανής) και μετά έστησε όλη την μηχανή γύρω από αυτό, αποδεικνύεται ΣΩΣΤΗ.

    Αν επαληθευτούν αυτά που βλέπουμε ως αποτελέσματα του Master Bike, τότε θα τους πάρει όλα τα λεφτά. Δεν βλέπω κανένα λόγο να πάρει κάποιος κάτι άλλο (το οποίο κοστίζει και περισσότερο) εκτός κι αν του περισσεύουν 20.000 για το RSV4. Το οποίο όμως RSV4 ας μην ξεχνάμε ότι τα αποτελέσματα αφορούν το Factory μοντέλο και όχι το απλό (που θα βγει προσεχώς) και το οποίο δεν ξέρουμε πως αποδίδει.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    ...με τον SeNNinhA, αν και πρόδωσε τη γουρουνίτσα για το πιτσιρίκι
    Δίκιο έχεις αλλά τα περίπου 35+ κιλά διαφορά είναι ουσιαστική διαφορά για την πίστα. Αυτό που πραγματικά έχω μετανιώσει που το έδωσα είναι το TUONO. Πραγματικά το γούσταρα αυτό το μηχανάκι.

  9. #69
    ta ellinika periodika kserete pote tha kanoun dokimes ta 1000aria tou 2009 k ta 600aria
    ?????opos kanoun kathe xrono?

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Δεν το συζητώ ότι το 675 (ή όποιο άλλο SS & supersport) ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ με τίποτε σε βόλτες τύπου Άγιος κλπ σε κουράζει σαφώς περισσότερο και συνήθως είναι και πιο αργό.

    θα διαφωνησω καθετα με αυτο.
    αν ξερεις να το πας,θα παει ΠΟΛΥ γρηγορα στον Αγιο και σε οποιαδηποτε αλλη στριφτερη διαδρομη.

    οσο για τους καρπους που κουραζονται πρεπει να το κοιταξεις γιατι μαλλον οδηγεις λανθασμενα.

    το βαρος του σωματος πρεπει να πεφτει στα ποδια και οχι στα χερια και να στηριζεσαι κλεινοντας τα γονατα και σφιγγοντας το ντεποζιτο. το ξερω οτι δεν ειναι ευκολο για τους προσαγωγους αλλα ετσι παει.

    επισης οταν οδηγας τετοιου ειδους μηχανες (SS) πρεπει οι πηχεις των χεριων σου να ειναι οσο το δυνατον παραλληλοι με το εδαφος για να ασκειται πιο ευκολα το countersteering. αν εισαι "λορδος" σπρωχνεις τα κλιπ ονς με κατακορυφη δυναμη και οχι παραλληλη προς το εδαφος,με αποτελεσμα να χρησιμοποιεις περισσοτερη δυναμη για το ιδιο αποτελεσμα. επισης ειναι κουραστικο γιατι πρεπει να εισαι "ξαπλωμενος" στην μηχανη για να το κανεις αυτο και φυσικα δεν βολευει σε περιβαλλον πολης.


    οι street και streetfighter μηχανες βολευουν περισσοτερο λογω τιμονιου και θεση σωματος και γι'αυτο "φαινονται" πιο ευκολες για οδηγηση. αλλα δεν εχουν τα ιδια περιθωρια ασφαλειας και στριψιματος σε σχεση με τα ss.

    απλα ειναι η μεση τομη σε στριψιμο-καθημερινοτητα πολης-γκαζια-ταξιδια.

    αν το μηχανακι το πας μονο πιστα και βγαινει μονο καθε σ/κ για βολτες τυπου Αγιος,Επιδαυρος,Μπραλος κλπ...τοτε το ss ειναι μονοδρομος. σε μαθαινει και σε "βαζει" καλυτερα παντου.

    αν θες να εχεις ενα μηχανακι που και να το βαζεις πιστα με αξιωσεις και να το κυκλοφορεις στην πολη και να το βγαζεις σε γρηγορες βολτες στο επαρχιακο και να καβαλαει και το ετερον ημιση με περισσοτερη ευκολια,ενα streetfighter τυπου street triple ή street τυπου GSR, θα σε βολεψουν μια χαρα.


  11. #71
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651

    Re: ti...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kioup
    k allos enas mou fenete pou den katalavenei ti ennow....
    oloi tha mou peite oti to r1 den einai gia taksidi k gia na pas na pieis ena kafe
    k einai mono agwnistiko gia tin pista...

    oraia rota osous exoun ss ti lene oti to pernoun k pane mono stin pista k trexoun
    ego pantou vlepo stin poli mesa na kykloforoun ss me douleuete re...

    oloi eseis pou nomizete oti den mporeis na kaneis taksidi eiste lathos...kathara psyxologika to vlepete etsi mono k mono epeidi einai skifti i mixani....

    k telika katalava oti den tha vro apantisi monoo enas sostos milise os tora gia to thema mou...
    αδερφε μην αρπάζεσαι!
    ξεκίνα με τις προταιρεότητές σου και μετά με τη μηχανή,η ξεκίνα με τι μηχανή σου αρέσει περισσότερο στο μάτι σου,(κακά τα ψέμματα εσύ θα την αντικρύζεις όταν κατεβαίνεις στο γκαράζ να τη κάνεις βόλτα,ε,πρέπει να σου αρέσει αυτό που βλέπεις...) μετά τη χρήση που θες και τι συμβιβασμούς θα πρέπει να κάνεις

    ΜΗΝ κοιτάς που κυκλοφορούν εκατοντάδες SS ...πάνω από τα μισά το χειμώνα κάθονται και τα άλλα μισά είναι για καφετέριες κι έτσι...ελάχιστοι πραγματικά το χαίρονται το 1000άρι το σούπερσπόρτ και ακόμα πιο ελάχιστοι το ξεδιπλώνουν τις αρετές του και τα σημεία που υπερτερεί ή πάσχει...με λίγα λόγια:
    (ακολουθεί ένας όχι και τόσο φανταστικός διάλογός)
    -μεγάλε τι λες,τι εργαλείο να πάρω από τα χ,ψ χιλιάρια;
    -αυτό είναι το μηχανάκι που έχεις τώρα;(του δείχνει ένα ψιλοφτιαγμένο σκουτεράκι)
    -ναι
    -έχεις ξάναοδηγήσει μεγάλη μηχανή;
    -ου 5-6 φορές μου έδινε ένας γείτονας το "καρχαρία" του (GPz 550 )
    -κάνα ταξιδάκι;πας;
    -ε,το παλεύουμε αλλά δε πολυτρέχω ...120-140
    -μάλιστα...δηλαδή αν θα πήγαινες με 160 δεν θα είχες παράπονο,ε;
    -Ω,ναι,μια χαρά είναι,κι αν είμαι και δικάβαλλος μη σου πω και με 100...
    -ωραία...έχεις μπει ποτέ/έχεις σκοπό να πας πίστα;
    -εε κάνα 2-3 φορές το εξάμ...(τον διακόπτει)
    -αυτό το 600άρι να πάρεις (του δείχνει ένα γυμνό)
    ................................
    .
    .
    .
    .
    -------------------------------------
    μετά από κάνα χρόνο ο τύπος έξυνε τα πάντα με το 600σαράκι του στην πίστα έκανε τις βόλτες του στο Μπράλλο,ξεφτιλίζοντας "ονόματα" και 1000άρες καλοστημένες....

    κάνε τον ίδιο διάλογο με τον εαυτό σου...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  12. #72
    οταν συνειδητοποιησετε οτι ο μοναδικος λογος που το R1 εχει crosplane στροφαλο,ειναι να βρει προσφυση στο wsbk θα ειμαστε ολοι πολυ καλυτερα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της akis_1
    Εγγραφή
    13/07/2006
    Μηνύματα
    174
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    οταν συνειδητοποιησετε οτι ο μοναδικος λογος που το R1 εχει crosplane στροφαλο,ειναι να βρει προσφυση στο wsbk θα ειμαστε ολοι πολυ καλυτερα...
    Και παλι η Ducati ειναι μπροστα.....Ασχετο παντως ο Spies ειναι σε αλλο επιπεδο ο ανθρωπος...Οσοι εχουν τρεξει στο ΑΜΑ Superbike που πευτει ξυλο μεταξυ τους τι οδηγους βγαζει....
    When the unnamed feeling
    It comes alive
    Then the unnamed feeling
    Takes me away

  14. #74
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
    Και παλι η Ducati ειναι μπροστα.....Ασχετο παντως ο Spies ειναι σε αλλο επιπεδο ο ανθρωπος...Οσοι εχουν τρεξει στο ΑΜΑ Superbike που πευτει ξυλο μεταξυ τους τι οδηγους βγαζει....
    ασε με σε παρακαλω με τις λουγκρες (ο χαρακτηρισμος απευθυνεται στους ιθυνοντες της ducati) που αν δεν εχουν παντα καποιο πλεονεκτημα απο τα χαρτια,δεν τρεχουν...κιλα και 250 κυβικα παλια,200 κυβικα τωρα και με τα japan με περιοριστη στο φιλτροκουτι...ελεος λεμε...ας τρεξουν ,ετσι για το γαμωτο ,επι ισοις οροις καποια στιγμη...

    spam off...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #75
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_1
    Και παλι η Ducati ειναι μπροστα.....Ασχετο παντως ο Spies ειναι σε αλλο επιπεδο ο ανθρωπος...Οσοι εχουν τρεξει στο ΑΜΑ Superbike που πευτει ξυλο μεταξυ τους τι οδηγους βγαζει....
    Eκει που συζηταω ηρεμα να σου kai το μυνημα... Ducati στα SBK μονο οταν λειπει ο Spies
    Κατα τα αλλα to GP δεν το βλεπουμε πλεον γιατι πλεον η Ducati εχει περασει 4η-5η θεση(Τα 2 Yamaha-o poly kalos Petroza,Kawasaki sto teleytaio agona to allo ergostasiako Honda kai meta o Stonerrrrrrr!
    ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΩ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΜΑΡΚΑΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ 34 ΧΡΟΝΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΟΤΟ SS ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΕΙΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΣΙΤΑ,δεν μπορω να ακουω "πιανονται η καρποι μου,κουραζομαι, κτλ.Υπαρχουν και τα Varatero-vestrom poy den pianontai ta xeria.

    Τα Ss ειναι μαχημα μηχανακια προκαλουν στο δρομο,στριβουν τρομερα σε δρομο και τα τελευταια χρονια σε πιστα ολοι το γνωριζουν για της ανεσης που προσφερουν.
    Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΔΕΝ ΨΩΝΙΖΕΙΣ.
    Οσο ο φιλος με το Masterbike μην περιμενει αλλο υπαρχουν και αλλα site να συμβουλευτει.
    Το εχουν τεσταρει σε ολοκληρη Αυστραλια-Αγγλια-Ισπανια-Ιταλια εξισου μεγαλα περιοδικα.Ας παρει μια μεση γνωμη.

    Υ.Σ Το Κ9 ειναι εξισου πολυ καλη μοτο σαφως καλητερη νομιζω οτι ειναι πιο αδυναμο κ8 (το εχω κανει σε πιστα βολτα) μαζι με το ΚΤΜ RC8) με προσανατολισμο πιστας.Αναμενετε γνωμες απο εμπειροτερους φυσικα εννοω αγωνιζομενους εξωτερικου.

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Suzuki GSXR 1000 K6 ή Yamaha R6 για πρώτο SS? Την γνώμη σας..
    από teo_K6 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2010, 10:08
  2. Yamaha Fazer 600 S2 VS Suzuki VStrom 1000
    από 346iason στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2007, 23:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF