Έχει διάφορα και Καλαμπάκα και Καστράκι, αλλά εγώ μένω στο κάμπινγκ!
Άντε άντε και οι υπόλοιποι!!
Έχει διάφορα και Καλαμπάκα και Καστράκι, αλλά εγώ μένω στο κάμπινγκ!
Άντε άντε και οι υπόλοιποι!!
Καλά εσύ έχεις τη λόξα με το camping, δεν είναι κακό αλλά δε βολεύομαι για τόση κούραση, θέλω ντους και ζεστό στρώμα... Έχει δίκλινα δωμάτια με 40-45 ευρώ στην Καλαμπάκα. Περιμένω τηλέφωνο από την Κάθριν να μου πει τι σκέφτεται κ εκείνη. Ημερήσια πάντως από Αθήνα Κυριακή, μάπα διαδρομή είναι. Θα έρθει και ένα άλλο Bandit που δεν έχει εμφανιστεί ποτέ από όσο θυμάμαι στο thread!
Ημερήσια δεν παίζει! Πολύ κούραση!
Διήμερο, να πιούμε και τις μπύρες το βραδάκι!
H ημερήσια αν δεις τη διαδρομή όπως την περιγράφει ο Npat είναι 380 χιλιόμετρα που να προλάβεις να κουραστείς με τόσο λίγο;Αρχικά δημιουργήθηκε από zvailakis
Ημερήσια δεν παίζει! Πολύ κούραση!
μπορείτε να μου εξηγήσετε κάτι για το βάρος;
Πόσα κιλά είναι κενή η S με ABS (Κ8);
Είμαι έτοιμος να την αγοράσω και τώρα φίλος μου λέει ότι το βάρος της θα με δυσκολέψει πολύ μέσα στην πόλη. Τόσο πολύ είναι; Δυσκολεύει ακόμα και στο να την βγάζω με όπισθεν από το γκαράζ μου;
Ομολογώ ότι δεν την έχω δοκιμάσει σε τέτοιες συνθήκες ούτε είναι δυνατόν να την βρω για να την δοκιμάσω τώρα.
Είμαι 1,73 80 κιλά...
Το βάρος θα το συνηθίσεις μετά από μία ή δύο εβδομάδες, τουλάχιστον αυτό έγινε με εμένα.... Το Κ8 είναι και καμιά εικοσαριά κιλά βαρύτερο από το δικό μου άλλα εντάξει.... ρόδες έχει και τσουλάει... Δοκίμασέ το πρώτα... Καλές αγορές...:smilea:
edit: Ένα μηχανάκι μας φαίνεται βαρύ όταν δεν το ξέρουμε, κάτι που συμβαίνει όταν κάποιος το παίρνει μόνο για να το δοκιμάσει. Όταν αγοράζεις ένα μηχανάκι, το παίρνεις για να περάσεις αρκετό καιρό μαζί του, οπότε μαθαίνεις τα κάλα του και τα άσχημά του...
εγω μετα απο ενα διαστημα αποκλειστικης χρησης αυτης που ρωτας (κ8) ειπα να κυκλοφορησω λιγο με τη παλια μου (virago 250)Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
μπορείτε να μου εξηγήσετε κάτι για το βάρος;
Πόσα κιλά είναι κενή η S με ABS (Κ8);
Είμαι 1,73 80 κιλά...
ηταν σα να ειχα στα χερια μου παπακι![]()
![]()
![]()
ειμαι 1.81120 κιλα
![]()
![]()
![]()
εννοείς ότι η bandit είναι τόσο βαριά που τελικά μετά οι άλλες φαίνονται πούπουλο;Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
εγω μετα απο ενα διαστημα αποκλειστικης χρησης αυτης που ρωτας (κ8) ειπα να κυκλοφορησω λιγο με τη παλια μου (virago 250)
ηταν σα να ειχα στα χερια μου παπακι![]()
![]()
![]()
ειμαι 1.81120 κιλα
![]()
![]()
![]()
Ακόμα και σε σένα που είσαι προφανώς "θηρίο";
Τα κιλα θα τα καταλαβεις μονο σε τοπικους ελιγμους οπου θελει προσοχη. Οταν κινησε δεν εχεις προβλημα.
Το Bandit του 2009 έχει έρθει παιδιά; Σε τι τιμή περίπου θα πωλείται στις αντιπροσωπείες; Έρχεται κατευθείαν από Japan ή κατασκευάζεται σε κάποιο άλλο εργοστάσιο της Suzuki;
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
Είναι βαρύ μηχανάκι. "Τέλος"Θα το συνηθίσεις όμως εύκολα. Αν το γκαράζ έχει ανηφορίτσα για να βγεις, δεν είναι εύκολο με την όπισθεν.
Για μέσα στην Αθήνα, μπορεί να μην είναι παπί, αλλά φίλε μετά από μερικές μέρες που θα το μάθεις, επειδή κόβει καλά το τιμόνι, κάνεις "παπάδες". Σίγουρα κινείσαι πιο γρήγορα από παπιοσκούτερ κλπ, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων ανθρώπων με βλάβες στο μυαλό και πολύ στενών περασμάτων. Αν δεν έχεις σκοπό να βγεις και πιο έξω πάντως, δεν βλέπω το λόγο να πάρεις τέτοια μοτοσικλέτα...
Για τιμές, μάλλον στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά θα είναι, αλλά κανείς δεν ξέρει μέχρι να βγει ο κατάλογος. Το ίδιο και για το εργοστάσιο... Δεν δοκιμάζεις να το χτυπήσεις στο google, yahoo Κλπ?
Επίσης έχω να πω, μπείτε στο thread της Ετήσιας συνάντησης να δείτε σε φωτογραφίες τι χάσατε... Πάτησα το πίσω λάστιχο περισσότερο από όσο είχα καταφέρει στα Μέγαρα που έξυνα μαρσπιέ! Αν είναι δυνατόν. 1000 και κάτι ψιλά χιλιόμετρα "κ@υλ@". Ορεινό στροφηλίκι κλειστό και ανοιχτό, Μπράλος, λίμνες, βουνό, Μετέωρα βράδι, διαδρομή δίπλα σε ποτάμι, διαδρομές με "ουρανό" από κλαδιά δέντρων, λίιιγη βροχή για ποικιλία, ΑΝΕΛΕΗΤΟ κυνηγητό, πονάνε τα χέρια μου αλλά αύριο το ξανάκανα... Μιλάμε για απίστευτη ομορφιά διαδρομής και δρόμου. Και απίστευτα χαμηλής κατανάλωσης, ειδικά αν πάρει κανείς υπ' όψη ρυθμό και δικάβαλο, έμεινε κοντά στα 6 λίτρα!
Ζαχαρία σε πλάκωσε το πάπλωμα; Φίλε με το ρυθμό του Α group δεν θα την πάλευες με τίποτα... Εδώ ζορίστηκα με το Β σε μερικά σημεία! Η παρέα έχει πολύ "χέρι". Οι πιο τουρίστες του Γ τελικά έκαναν και σχεδόν ίδιους χρόνους (έκαναν λιγότερες στάσεις για ξεκούραση/βενζίνη) και μάλλον χάρηκαν περισσότερο τα τοπία. Γνωρίσαμε και το Βασίλη από την Καλαμάτα με υδρόψυκτο 650 και αυτός. Μεγαλύτερος, αλλά φοβερό τυπάκι. Λοιπόν, να πάμε Πελοπόννησο την επόμενη φορά, καμιά βολτούλα Μάνη και πίσω!![]()
όσο για μένα, το θέλω για επαρχιακή πόλη, χαλαρές δικάβαλες βολτούλες, άντε και καμιά βόλτα σε επαρχιακούς δρόμους... Υπερβολικό το μηχανάκι για τέτοια χρήση;Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Είναι βαρύ μηχανάκι. "Τέλος"Θα το συνηθίσεις όμως εύκολα. Αν το γκαράζ έχει ανηφορίτσα για να βγεις, δεν είναι εύκολο με την όπισθεν.
Για μέσα στην Αθήνα, μπορεί να μην είναι παπί, αλλά φίλε μετά από μερικές μέρες που θα το μάθεις, επειδή κόβει καλά το τιμόνι, κάνεις "παπάδες". Σίγουρα κινείσαι πιο γρήγορα από παπιοσκούτερ κλπ, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων ανθρώπων με βλάβες στο μυαλό και πολύ στενών περασμάτων. Αν δεν έχεις σκοπό να βγεις και πιο έξω πάντως, δεν βλέπω το λόγο να πάρεις τέτοια μοτοσικλέτα...
(τα μονοκύλινδρα μου τη βαράνε που δεν έχουν ελαστικά μοτερ, τα δικύλινδρα δεν μου κάνουν διότι τα vstrom και transalp μου πέφτουν μεγάλα σε διαστάσεις και το er-6n δεν μου αρέσει καθόλου ως προς την ανάρτηση - κοπανάει).
μια χαρα ειναι. και οσο για το βαρος εν κινησει δε ειναι προβλημα. στα επιτοπου θελει προσοχη μεχρι να τη συνυθισεις
και μια ερώτηση μήπως κατάλαβα κάτι λάθος από το bandit:
πρόβλημα στον ψεκασμό υπάρχει καθόλου ή δουλεύει καλά;
Με ενδιαφέρει να μην μπερδεύει ή κομπιάζει χαμηλά.
πχ θέλω να δουλεύει σαν τα honda (hornet & cbf) σχεδόν "ηλεκτρικά".
Ετσι το είδα ότι είναι, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος...