Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Honda MVX 250f

  1. #1
    SVατο Μέλος Το avatar του/της Sardasagam
    Εγγραφή
    06/03/2009
    Μηνύματα
    335

    Honda MVX 250f

    Γεια σας παίδες
    Ο πατέρας μου είχε ένα MVX 250 και είναι παρατημένο εδώ κ 10 χρόνια.. Σκεύτομαι να το ανακατασκευάσω αλλα απο τη μία δν ακούω κ πολυ ενθαρυντικά σχόλια κ απο την άλλη δν βρίσκω με τπτ ανταλλακτικα..
    Τί γνώμη έχετε για το μηχανάκι?
    Αν δν κάνω λάθος δν υπάρχουν κ πολλα σε αξιολογη κατάσταση..
    Με το θέμα των ανταλλακτικών?

    Είναι το ίδιο με τη φοτο..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	03112403.jpg 
Προβολές:	410 
Μέγεθος:	65,2 KB 
ID:	164606

  2. #2
    Περνα μια βολτα απο εδω

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Το πιθανότερο είναι να έχεις πρόβλημα με τον κινητήρα, λόγω κακής σχεδίασης/ψύξης (δεν θυμάμαι) του V3.
    Μην σε πάρω και στον λαιμό μου, αλλά ή το 250 ή το 400 έσπαγε για πλάκα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    MVX βγήκε μόνο 250 και το μοτερ ηταν σχεδόν αυτοδιαλυόμενο.
    Αν ο πατερας σου ηταν ησυχος οδηγός και δεν το ζόριζε, και απλά το άφησε στην ακρη, ισως να καταφέρεις να εχεις ενα απο τα πολύ λίγα MVX που λειτουργούν!
    Αν το παράτησε λόγω βλάβης κινητήρα, αστο καλύτερα.

    Βύρωνα 400 ηταν το NS400R, αλλο πράγμα!!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    MVX βγήκε μόνο 250 και το μοτερ ηταν σχεδόν αυτοδιαλυόμενο.

    Βύρωνα 400 ηταν το NS400R, αλλο πράγμα!!
    Οπααα... το πιάσαμε το λαβράκι.

    Πάς στοίχημα;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Οπααα... το πιάσαμε το λαβράκι.

    Πάς στοίχημα;
    Γαμωτ.... δεν το βρίσκω το 400.
    Γιατί είμαι σίγουρος ότι έχω ένα Μotorrad της εποχής με τεστ του 400 όμως;;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Γαμωτ.... δεν το βρίσκω το 400.
    Γιατί είμαι σίγουρος ότι έχω ένα Μotorrad της εποχής με τεστ του 400 όμως;;
    Επρεπε να σε ψησω να βάλεις και στοίχημα

    Δεν εχει MVX 400, ίσως μπερδεύτηκες με το VF400F που έμοιαζε.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dexter
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    103
    Eυτυχώς δεν το βαλες το στοιχημα

    Δεν υπάρχει 400 MVX. Παρόμοια εμφάνιση είχαν τα VT 250 της εποχής.

    Μετά βγήκαν τα NS250R και NS400R με μεγάλες διαφορες στο πλαίσο, εμφάνιση και με nicasil.

  9. #9
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Dexter
    Eυτυχώς δεν το βαλες το στοιχημα

    Δεν υπάρχει 400 MVX. Παρόμοια εμφάνιση είχαν τα VT 250 της εποχής.

    Μετά βγήκαν τα NS250R και NS400R με μεγάλες διαφορες στο πλαίσο, εμφάνιση και με nicasil.
    Δεν μιλάω για ούτε για VT ούτε για NS. Το 400 (ίσως ως πρωτοτυπο) ήταν ακριβώς ίδιο με το 250. Μπορεί να το είχαν παρουσιάσει και να μην ΄βγήκε σε παραγωγή. Θα το ψάξω όμως ..
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δεν μιλάω για ούτε για VT ούτε για NS. Το 400 (ίσως ως πρωτοτυπο) ήταν ακριβώς ίδιο με το 250. Μπορεί να το είχαν παρουσιάσει και να μην ΄βγήκε σε παραγωγή. Θα το ψάξω όμως ..
    Φαίνεται οτι εχεις τρομερή μνήμη.
    Το άρθρο πρέπει να ηταν τον Δεκέμβριο 1983 σύμφωνα με αυτό.
    http://www.motorradonline.de/fm/21/Inhalt83.pdf
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Φαίνεται οτι εχεις τρομερή μνήμη.
    Το άρθρο πρέπει να ηταν τον Δεκέμβριο 1983 σύμφωνα με αυτό.
    http://www.motorradonline.de/fm/21/Inhalt83.pdf

    Γερνάω ρπμ....παλαιότερα θα θυμόμουν και τη σελίδα
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    SVατο Μέλος Το avatar του/της Sardasagam
    Εγγραφή
    06/03/2009
    Μηνύματα
    335
    Στο μηχανάκι ο πατέρας μου είχε αλλάξει κινητήρα πριν ακόμα το στρώσει..... Τα πάντα όλα...

    Μετά κολλούσε συνέχεια ο πίσω κύλινδρος κ μετά όλοι μαζί.. Παρόλα αυτα κατάφερε να κάνει 56000 κμ... Όταν το άφησε δν είχε τπτ σημαντικό... απλά είχε τριπήσει το τεπόζιτο...

    Πάντως όταν του μιλάω για το μηχανάκι ο εγκέφαλός του μπαίνει αυτόματα σε σιχτίριασμα-mode αυτόματα....

    Απότι έχω μάθει τα MBX 125 κ τα MVX 250 χρειάζονταν περισσότερο λάδι..

  13. #13
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sardasagam
    Στο μηχανάκι ο πατέρας μου είχε αλλάξει κινητήρα πριν ακόμα το στρώσει..... Τα πάντα όλα...

    Μετά κολλούσε συνέχεια ο πίσω κύλινδρος κ μετά όλοι μαζί.. Παρόλα αυτα κατάφερε να κάνει 56000 κμ... Όταν το άφησε δν είχε τπτ σημαντικό... απλά είχε τριπήσει το τεπόζιτο...

    Πάντως όταν του μιλάω για το μηχανάκι ο εγκέφαλός του μπαίνει αυτόματα σε σιχτίριασμα-mode αυτόματα....

    Απότι έχω μάθει τα MBX 125 κ τα MVX 250 χρειάζονταν περισσότερο λάδι..
    Μακάρι να ήταν κάτι τόσο απλό...
    Καταρχήν τo MBX και το MVX το μόνο κοινό που είχαν ήταν ότι αποτέλεσαν τις πρώτες σοβαρές προσπάθειες της Honda στα δίχρονα. Το MVX μάλιστα σχεδιάστηκε για να εκμεταλλευτεί τις επιτυχίες του Spencer με το αγωνιστικό V3 ΝS500...
    Το μοτέρ έμοιαζε σχεδιαστικά πολύ με το αγωνιστικό, εκτός απ΄τη λεπτομέρεια ότι ήταν ακριβώς αντίθετη η θέση των κυλίνδρων. Ενω στο NS οι κύλινδροι ήταν 1 κάτω - 2 πάνω, στα MVX ήταν ανάποδα.
    Σύμφωνα με το Motorrad ο λόγος που έσπαγαν για πλάκα ήταν η υπερβολικά βαριά μεσαία μπιέλλα που σχεδιάστηκε για να λειτουργεί και ως αντικραδασμικός άξονας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σπάει και στα σημεία έδρασης και να κολλάει και το πιστόνι λόγω υπερβολικής φθοράς. Τα MVX ήταν τόσο μεγάλη αποτυχία που στην Ιαπωνία σταμάτησε να πωλείται μετά από 3 μήνες (!!).

    Με την φήμη του κατεστραμμένη αλλά με μια μεγάλη επένδυση στην γραμμή παραγωγής, η Honda τα μάζεψε άρον αρον, ξανασχεδίασε το προβληματικό μοτέρ (αυτή τη φορά με αντικραδασμικό άξονα) και παρουσίασε το 1984 το ολοκαίνουργιο NS 400 R(που επίσης ήταν αποτυχία, αλλά για άλλους λόγους).
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Παρόμοια θέματα

  1. Τώρα και αεροπλάνο από τη Honda!
    από skor-billys στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2004, 18:29
  2. H Repsol Honda
    από dimi750 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2004, 13:49
  3. Agora Honda CB-1 400
    από MARK στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2004, 21:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF