Μέσα σε 3 μήνες έκλεισε άλλες 6000 χλμ το "μωρό" φτάνοντας τις 36000. Και επειδή ενός "κακού" από πλευράς εξόδων, μύρια έπονται, το πίσω τακάκι ήταν τελειωμένο και τα λάστιχα επίσης. Θέλει και πισινό αμορτισέρ, κανονικά πρέπει να κάνω και ένα σέρβις στο πηρούνι, αλλά... Να πάρουμε κανένα φράγκο πρώτα.
Έχουμε και λέμε: Βαλβίδες (τις χρειαζόταν γιατί ακουγόταν πολύ χάλια), συγχρονισμό καρμπιρατέρ (αυτό δεν το πρόσεξα ότι ήταν λάθος αλλά κατάλαβα τη διαφορά μετά), λάδια, μπουζί, φίλτρο λαδιού, πισινό τακάκι μεταλλικό, 240?, με μιά έκπτωση λόγω motograndprix club.
Το περίεργο με το που το πήρα ήταν ότι πλέον ανέβαζε και κατέβαζε στροφές πολύ γρήγορα (μάλλον επειδή τα καρμπιρατέρ δουλεύουν σωστά πλέον), ρύθμισαν και λίγο διαφορετικά το συμπλέκτη, δεν μπορούσα ούτε να το ξεκινήσω ούτε να αλλάξω σωστά ταχύτητες. Το συνηθίζω ακόμα! Η κατανάλωση μου φαίνεται λίγο πιο χαμηλή, ενώ ήταν πάνω από 7 με την οδήγησή μου, έχει πέσει πάλι στα 6,5.
Και έβαλα και καινούρια λάστιχα...![]()