Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: προγραμμα akrapovic

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/04/2007
    Μηνύματα
    15

    προγραμμα akrapovic

    Πριν λιγο καιρο εβαλα τις akrapovic και γω στο 990 μου (΄08). Εχω μπερδευτει με οτι εχω διαβασει και δεν ξερω αν θα πρεπει να βαλω το προγραμμα που δινει η εταιρια γι αυτες τις εξατμισεις ή οχι. Εσις τι εχετε κανει στα δικα σας ή τι εχετε ακουσει γι αυτο?

  2. #2
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Εννοείται ότι πρέπει να το βάλεις. Μην φανταστείς ότι κάνει κάτι τρομερό. Απλά ρυθμίζει τον ψεκασμό για τα νέα δεδομένα αναπνοής του κινητήρα ώστε να δουλέυει σωστότερα.

  3. #3
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Να το βαλεις._
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  4. #4
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    θες ανοιχτό φίλτρο (ίσως Κ&Ν) και το πρόγραμμα. Διαφορετικά δεν θα σου δώσει την σωστή απόκριση που πρέπει να έχεις.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  5. #5
    εγω ειμαι κατα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #6
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    reinmeister...

    αν δεν αλλάξεις χαρτογράφηση τροφοδοσίας και δεν ανοίξεις το φίλτρο , η μηχανή θα συμπεριφέρεται σαν μπουκωμένη μόλις ανοίγεις το γκάζι.

    Οι Akrapovic είναι πιο ελεύθερες εξατμίσεις και ο λ θα αρχίσει να τρελαίνεται με τα καυσαέρια αν δεν ρυθμίσεις σωστά τα πιο πάνω.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    reinmeister...

    αν δεν αλλάξεις χαρτογράφηση τροφοδοσίας και δεν ανοίξεις το φίλτρο , η μηχανή θα συμπεριφέρεται σαν μπουκωμένη μόλις ανοίγεις το γκάζι.

    Οι Akrapovic είναι πιο ελεύθερες εξατμίσεις και ο λ θα αρχίσει να τρελαίνεται με τα καυσαέρια αν δεν ρυθμίσεις σωστά τα πιο πάνω.

    Gandalf
    οτι πεις...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  8. #8
    παντως, οι μηχανικοι της Akrapovic συμφωνουν με τον reinmeister

    ενα αναλογο thread sto ktmforum.co.uk to remap or not to remap?

    απο το site της akrapovic: FAQ

  9. #9
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Reinmeister νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι εδω μεσα, μαζι με εμενα, που εκτιμουν την γνωμη σου και τις γνωσεις σου για το αντικειμενο και θα προτιμουσαμε να καταθεσεις μια εμπεριστατωμενη αποψη για το θεμα παρα να αφηνεις υπονοιες και υπαινιγμους που απλα μας μπερδευουν και μας προβληματιζουν για το σωστο... ευχαριστω προκαταβολικα

    υ.γ. η δικη μου γνωμη απο τα λιγα που κατεω συμπιπτει με του Gandalf
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/04/2007
    Μηνύματα
    15
    Πέρα απο το θεμα της αποδοσης, ειναι αλήθεια πως με το προγραμμα ανεβαινει και κατα πολυ η κατανάλωση? Υπαρχει θεμα ενδεχομενης ζημιας αν δεν μπει το πρόγραμμα?

  11. #11
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Λοιπον..

    εγω στο σουπερ δουκα ειχα βαλει τις ακραπεσ ξεταπωτες κ προγραμμα δεν ειχα βαλει κ οταν πηγα κ καλα να το βαλω ειδα οτι δεν ειναι προγραμμα για εξατμισεις η κατι τετοιο αλλα ενα update του μαμα προγραμματος.
    τωρα τι να σου πω.
    το περασα εγω..διαφορα δεν ειδα πουθενα κ τιποτα παντως.
    αυτος ο περιεργος εδω με το μπουσα ΣΙΓΟΥΡΑ κατι παραπανω .. ξερει αλλα πως να τον κανεις να σου πει δε ξερω..

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
    Reinmeister νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι εδω μεσα, μαζι με εμενα, που εκτιμουν την γνωμη σου και τις γνωσεις σου για το αντικειμενο και θα προτιμουσαμε να καταθεσεις μια εμπεριστατωμενη αποψη για το θεμα παρα να αφηνεις υπονοιες και υπαινιγμους που απλα μας μπερδευουν και μας προβληματιζουν για το σωστο... ευχαριστω προκαταβολικα

    υ.γ. η δικη μου γνωμη απο τα λιγα που κατεω συμπιπτει με του Gandalf
    καμια υπονοια και κανεις υπαινιγμος...ειπα οτι ειμαι κατα...απολυτως ξεκαθαρο...

    περαν τουτου...ειδικα για το συγκεκριμενο θεμα,εχω γραψει και εχουν γραφτει γενικοτερα πολλα...

    επισης,δυστυχεστατα,παροτι απειρες φορες εχει ζητηθει να μην γραφονται μπουρδες στα τεχνικα,συνεχιζει το φαινομενο να υφισταται ιδιο και απαλλαχτο...

    στο δια ταυτα...βαζουμε εξατμιση και κανουμε καυσαναλυση...αν η καυση μας δεν ειναι σωστη κανουμε κατι γι αυτο...

    ΔΕΝ βαζουμε ποτε ετοιμο προγραμμα,διοτι ΠΟΤΕ κανεις κινητηρας δεν εχει κοινα χαρακτηριστικα καυσης με ενα αλλο ομοιο του...αν ηταν ετσι,οι ετοιμοι χαρτες της dynojet για το power commander θα δουλευαν...ΔΕΝ δουλευουν παρα μονο κατα τυχη...

    σε κινητηρες με ψεκασμο, στο 90% των περιπτωσεων, ο εγκεφαλος εχει την δυνατοτητα να αναπροσαρμοστει σε μικρες αλλαγες,οπως επι παραδειγματι την αλλαγη μιας εξατμισης...στο 10% των περιπτωσεων αναπροσαρμοζεται αλλα δεν καλυπτει στο 100% τις αναγκες του κινητηρα...προβλημα αξιοπιστιας δεν τιθεται,ειδικα οταν μιλαμε για mild κλιματα οπως το ελληνικο...

    το φιλτρο αερα ΔΕΝ χρειαζεται αλλαγη σε νορμαλ κινητηρα...η δυνατοτητα παροχης αερα που εχει ειναι ΠΑΝΤΑ τουλαχιστον ενα 20% μεγαλυτερη απο την στανταρ του...τι σημαινει αυτο...οτι αν ο κινητηρας αποκτησει την δυνατοτητα να "ρουφηξει"περισσοτερο αερα,θα το κανει και με το μαμα φιλτρο...

    εν κατακλειδι...κανουμε Κ Α Υ Σ Α Ν Α Λ Υ Σ Η...δεν λυπαστε να δωσετε 200-300 ευρω για οποιαδηποτε ετοιμη λυση και λυπαστε τα 70 που χρειαζεται η αποκτηση γνωσης της υπαρξης αναγκης για κατι τετοιο...

    την κανουμε λοιπον και ΑΝ χρειαστει αλλαγη,χρησιμοποιουμε κατι που να μας δινει την δυνατοτητα ευρους ρυθμισεων και οχι ετοιμη λυση...

    σταματηστε επισης να πιπιλατε την καραμελα της οποιας το περιτυλιγμα γραφει" εξατμιση= καυσιμα"...τις περισσοτερες φορες χρειαζεται αφαιρεση καυσιμου κι οχι προσθηκη..η απαντηση βρισκεται στην λυση του εξης προβληματος...τι γινεται οταν αυξανεται η ογκομετρικη αποδοση ενος κινητηρα εσωτερικης καυσεως σε επιπεδα mild βελτιωσεων?

    παραδειγματα...

    το δικο μου μπουσα εκαιγε 10λιτρα/100χλμ.,τερμα γκαζι, σε νορμαλ μορφη με 152 αλογα τροχο...τωρα που εχει 196,με ιδια χρηση, εξακολουθει να καει 10λιτρα/100χλμ...

    του παπ το μπουσα σε νορμαλ μορφη με 170 τροχο εκαιγε σε ταξιδι επισης 10/100...τωρα με 200 αλογα τροχο καιει 8/100...

    μιλαμε παντα για νορμαλ η σχετικα νορμαλ μηχανακια...αν παμε σε επιπεδα πολυ ηψηλης αποδοσης κινητηρων,τοτε τα πραγματα αλλαζουν...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BIG BLACK
    Εγγραφή
    01/03/2006
    Μηνύματα
    168
    Έβαλα και εγώ τις καινούριες ακράπες.

    Χάρτη δεν άλλαξα γιατί μετά από ερωτήσεις σε

    ανθρώπους που είχαν ήδη αλλάξει καθώς και

    σε έρευνα σε γερμανικό φόρουμ {δεν το θυμάμαι τώρα}

    βρήκα ότι όσοι είχαν αλλάξει όχι μόνο δεν είδαν διαφορά{αμελητέα}

    αλλά και η κατανάλωση καυσίμου αυξήθηκε κατακόρυφα.

    Προτείνω το μηχανάκι να μείνει ως έχει.

    Τώρα, ίσως λόγω μείωσης του βάρους, ίσως λόγω

    αύξησης ιπποδύναμης ο πίσω τροχός δεν μαζεύεται με τίποτα....

  14. #14
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Μίλησα με όσα γνωρίζω και όσα βίωσα και βιώνω στο δικό μου μηχανάκι.

    Σταδιο 1. Τοποθέτηση Akrapovic (τελικά και λαιμοί). + Κ&Ν φίλτρο.
    Αποτέλεσμα... το μηχανάκι μετά τα 140 έμοιαζε σαν μπουκωμένο.

    Στάδιο 2. Ανασχεδιασμός ανάφλεξης (αγγλιστί re-mapping).
    Αποτέλεσμα ... καλύτερα απόκριση στο γκάζι σε όλο το φάσμα στροφών συν 8 κοντερίσια χιλιόμετρα στην τελική του.
    Κατανάλωση ίδια... δεν άλλαξε κάτι σημαντικό.

    Τώρα μπορεί να έκατσε στο δικό μου... τι να σας πώ;.... γεγονός είναι πάντως πως απο όσο γνωρίζω πάρα πολύ καλά και απο αυτοκίνητα , αλλαγή εξάτμισης (εξαγωγές - τελικά -χταπόδια -- ΟΧΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ---) θέλουν και καλύτερο φίλτρο για να πάρει ανάσα και νέο πρόγραμμα για να αποδίδει πιο σωστά και όπως πρέπει. Αν είναι κάτι άλλο στις μηχανές , τότε δηλώνω όντως άσχετος.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  15. #15
    το μιγμα γινετε πιο πλουσιο με αποτελεσμα να πνιγετε αναιπαισθητα στα ψηλα.....
    αυτο καταλαβα στο δικο μου μολις τις εβαλα, το προγραμμα με την πρωτη ευκαιρια θα το βαλω δεν με νοιαζει η καταναλωση αλλα να δουλευει σωστα το μηχανακι!!!

    το προγραμμα που δινει η ΚΤΜ για το φιλο που εφερε το παραδειγμα με το dynojet ειναι για το συγκεκριμενο μηχανακι κ μονο για εξατμισεις acrapovic...το φιλτρο το ειχα οποτε με το προγραμμα κλεινω!

    φιλος με ZZR 1400 εβαλε ολοσωμη acrapovic κ οταν το δυναμομετρησε το μειγμα του ηταν υπερβολικα πλουσιο!!!Αν σε καποιους δεν ενοχλει αυτο τοτε οκ.Εγω αν δεν εδινε η ΚΤΜ λυση θα πηγαινα σε p.c.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2010, 08:34
  2. Superduke προγραμμα για AKRAPOVIC
    από Black Mamba στο forum KTM
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2007, 12:18
  3. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2004, 08:31
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2004, 19:49
  5. Αγωνιστικο Προγραμμα 2004
    από XTMPAM στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 11:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF