Σελίδα 130 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 3080120125126127128129130131132133134135140180 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.936 έως 1.950 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #1936
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2007
    Μηνύματα
    357
    Έχει διάφορα και Καλαμπάκα και Καστράκι, αλλά εγώ μένω στο κάμπινγκ!

    Άντε άντε και οι υπόλοιποι!!

  2. #1937
    Καλά εσύ έχεις τη λόξα με το camping, δεν είναι κακό αλλά δε βολεύομαι για τόση κούραση, θέλω ντους και ζεστό στρώμα... Έχει δίκλινα δωμάτια με 40-45 ευρώ στην Καλαμπάκα. Περιμένω τηλέφωνο από την Κάθριν να μου πει τι σκέφτεται κ εκείνη. Ημερήσια πάντως από Αθήνα Κυριακή, μάπα διαδρομή είναι. Θα έρθει και ένα άλλο Bandit που δεν έχει εμφανιστεί ποτέ από όσο θυμάμαι στο thread!

  3. #1938
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2007
    Μηνύματα
    357
    Ημερήσια δεν παίζει! Πολύ κούραση!

    Διήμερο, να πιούμε και τις μπύρες το βραδάκι!

  4. #1939
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zvailakis
    Ημερήσια δεν παίζει! Πολύ κούραση!
    H ημερήσια αν δεις τη διαδρομή όπως την περιγράφει ο Npat είναι 380 χιλιόμετρα που να προλάβεις να κουραστείς με τόσο λίγο;

  5. #1940
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    μπορείτε να μου εξηγήσετε κάτι για το βάρος;
    Πόσα κιλά είναι κενή η S με ABS (Κ8);

    Είμαι έτοιμος να την αγοράσω και τώρα φίλος μου λέει ότι το βάρος της θα με δυσκολέψει πολύ μέσα στην πόλη. Τόσο πολύ είναι; Δυσκολεύει ακόμα και στο να την βγάζω με όπισθεν από το γκαράζ μου;

    Ομολογώ ότι δεν την έχω δοκιμάσει σε τέτοιες συνθήκες ούτε είναι δυνατόν να την βρω για να την δοκιμάσω τώρα.

    Είμαι 1,73 80 κιλά...

  6. #1941
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Το βάρος θα το συνηθίσεις μετά από μία ή δύο εβδομάδες, τουλάχιστον αυτό έγινε με εμένα.... Το Κ8 είναι και καμιά εικοσαριά κιλά βαρύτερο από το δικό μου άλλα εντάξει.... ρόδες έχει και τσουλάει... Δοκίμασέ το πρώτα... Καλές αγορές...:smilea:

    edit: Ένα μηχανάκι μας φαίνεται βαρύ όταν δεν το ξέρουμε, κάτι που συμβαίνει όταν κάποιος το παίρνει μόνο για να το δοκιμάσει. Όταν αγοράζεις ένα μηχανάκι, το παίρνεις για να περάσεις αρκετό καιρό μαζί του, οπότε μαθαίνεις τα κάλα του και τα άσχημά του...

  7. #1942
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dim40
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    356
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
    μπορείτε να μου εξηγήσετε κάτι για το βάρος;
    Πόσα κιλά είναι κενή η S με ABS (Κ8);


    Είμαι 1,73 80 κιλά...
    εγω μετα απο ενα διαστημα αποκλειστικης χρησης αυτης που ρωτας (κ8) ειπα να κυκλοφορησω λιγο με τη παλια μου (virago 250)

    ηταν σα να ειχα στα χερια μου παπακι

    ειμαι 1.81 120 κιλα

  8. #1943
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
    εγω μετα απο ενα διαστημα αποκλειστικης χρησης αυτης που ρωτας (κ8) ειπα να κυκλοφορησω λιγο με τη παλια μου (virago 250)

    ηταν σα να ειχα στα χερια μου παπακι

    ειμαι 1.81 120 κιλα
    εννοείς ότι η bandit είναι τόσο βαριά που τελικά μετά οι άλλες φαίνονται πούπουλο;
    Ακόμα και σε σένα που είσαι προφανώς "θηρίο";

  9. #1944
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Τα κιλα θα τα καταλαβεις μονο σε τοπικους ελιγμους οπου θελει προσοχη. Οταν κινησε δεν εχεις προβλημα.

  10. #1945
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Το Bandit του 2009 έχει έρθει παιδιά; Σε τι τιμή περίπου θα πωλείται στις αντιπροσωπείες; Έρχεται κατευθείαν από Japan ή κατασκευάζεται σε κάποιο άλλο εργοστάσιο της Suzuki;
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  11. #1946
    Είναι βαρύ μηχανάκι. "Τέλος" Θα το συνηθίσεις όμως εύκολα. Αν το γκαράζ έχει ανηφορίτσα για να βγεις, δεν είναι εύκολο με την όπισθεν.
    Για μέσα στην Αθήνα, μπορεί να μην είναι παπί, αλλά φίλε μετά από μερικές μέρες που θα το μάθεις, επειδή κόβει καλά το τιμόνι, κάνεις "παπάδες". Σίγουρα κινείσαι πιο γρήγορα από παπιοσκούτερ κλπ, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων ανθρώπων με βλάβες στο μυαλό και πολύ στενών περασμάτων. Αν δεν έχεις σκοπό να βγεις και πιο έξω πάντως, δεν βλέπω το λόγο να πάρεις τέτοια μοτοσικλέτα...

    Για τιμές, μάλλον στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά θα είναι, αλλά κανείς δεν ξέρει μέχρι να βγει ο κατάλογος. Το ίδιο και για το εργοστάσιο... Δεν δοκιμάζεις να το χτυπήσεις στο google, yahoo Κλπ?

  12. #1947
    Επίσης έχω να πω, μπείτε στο thread της Ετήσιας συνάντησης να δείτε σε φωτογραφίες τι χάσατε... Πάτησα το πίσω λάστιχο περισσότερο από όσο είχα καταφέρει στα Μέγαρα που έξυνα μαρσπιέ! Αν είναι δυνατόν. 1000 και κάτι ψιλά χιλιόμετρα "κ@υλ@". Ορεινό στροφηλίκι κλειστό και ανοιχτό, Μπράλος, λίμνες, βουνό, Μετέωρα βράδι, διαδρομή δίπλα σε ποτάμι, διαδρομές με "ουρανό" από κλαδιά δέντρων, λίιιγη βροχή για ποικιλία, ΑΝΕΛΕΗΤΟ κυνηγητό, πονάνε τα χέρια μου αλλά αύριο το ξανάκανα... Μιλάμε για απίστευτη ομορφιά διαδρομής και δρόμου. Και απίστευτα χαμηλής κατανάλωσης, ειδικά αν πάρει κανείς υπ' όψη ρυθμό και δικάβαλο, έμεινε κοντά στα 6 λίτρα!


    Ζαχαρία σε πλάκωσε το πάπλωμα; Φίλε με το ρυθμό του Α group δεν θα την πάλευες με τίποτα... Εδώ ζορίστηκα με το Β σε μερικά σημεία! Η παρέα έχει πολύ "χέρι". Οι πιο τουρίστες του Γ τελικά έκαναν και σχεδόν ίδιους χρόνους (έκαναν λιγότερες στάσεις για ξεκούραση/βενζίνη) και μάλλον χάρηκαν περισσότερο τα τοπία. Γνωρίσαμε και το Βασίλη από την Καλαμάτα με υδρόψυκτο 650 και αυτός. Μεγαλύτερος, αλλά φοβερό τυπάκι. Λοιπόν, να πάμε Πελοπόννησο την επόμενη φορά, καμιά βολτούλα Μάνη και πίσω!

  13. #1948
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Είναι βαρύ μηχανάκι. "Τέλος" Θα το συνηθίσεις όμως εύκολα. Αν το γκαράζ έχει ανηφορίτσα για να βγεις, δεν είναι εύκολο με την όπισθεν.
    Για μέσα στην Αθήνα, μπορεί να μην είναι παπί, αλλά φίλε μετά από μερικές μέρες που θα το μάθεις, επειδή κόβει καλά το τιμόνι, κάνεις "παπάδες". Σίγουρα κινείσαι πιο γρήγορα από παπιοσκούτερ κλπ, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων ανθρώπων με βλάβες στο μυαλό και πολύ στενών περασμάτων. Αν δεν έχεις σκοπό να βγεις και πιο έξω πάντως, δεν βλέπω το λόγο να πάρεις τέτοια μοτοσικλέτα...
    όσο για μένα, το θέλω για επαρχιακή πόλη, χαλαρές δικάβαλες βολτούλες, άντε και καμιά βόλτα σε επαρχιακούς δρόμους... Υπερβολικό το μηχανάκι για τέτοια χρήση;

    (τα μονοκύλινδρα μου τη βαράνε που δεν έχουν ελαστικά μοτερ, τα δικύλινδρα δεν μου κάνουν διότι τα vstrom και transalp μου πέφτουν μεγάλα σε διαστάσεις και το er-6n δεν μου αρέσει καθόλου ως προς την ανάρτηση - κοπανάει).

  14. #1949
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dim40
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    356
    μια χαρα ειναι. και οσο για το βαρος εν κινησει δε ειναι προβλημα. στα επιτοπου θελει προσοχη μεχρι να τη συνυθισεις

  15. #1950
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    και μια ερώτηση μήπως κατάλαβα κάτι λάθος από το bandit:

    πρόβλημα στον ψεκασμό υπάρχει καθόλου ή δουλεύει καλά;
    Με ενδιαφέρει να μην μπερδεύει ή κομπιάζει χαμηλά.

    πχ θέλω να δουλεύει σαν τα honda (hornet & cbf) σχεδόν "ηλεκτρικά".

    Ετσι το είδα ότι είναι, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος...

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF