Σελίδα 11 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 201

Θέμα: Motto adventures Enduro Training Level 1 μια άσχημη εμπειρία 31/05/2009

  1. #151
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/06/2009
    Μηνύματα
    22
    εάν πας σε σοβαρά μαγαζιά όπως το California θα υπογράψεις χαρτιά όλα αυτά και για ποιον θα καλέσουνε σε περίπτωση ατυχήματος

  2. #152
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Asxetos1
    εάν πας σε σοβαρά μαγαζιά όπως το California θα υπογράψεις χαρτιά όλα αυτά και για ποιον θα καλέσουνε σε περίπτωση ατυχήματος
    Πηγαίνω λοιπόν στο california,ΟΚ;
    Μου εξηγεί ο εκπαιδευτής ότι αυτή πχ η στροφή παίρνεται με πχ 80 για να'σαι σχετικά ασφαλής,εδώ είναι το πάτημά σου,εδώ η γραμμή σου,εδώ θ'ανοίξεις γκάζι κλπ.
    Τα εφαρμόζω μια-δυο όλα καλά.
    Αν στην τρίτη φορά μαλακιστώ και μπω με 110 και πέσω εγώ δε θα φταίω;Εγώ δεν χειριζόμουν τη μοτό;
    Ο μόνος που φταίει για κακή εκτίμηση των ορίων και των δυνατοτήτων μας είναι ο εαυτός μας.

  3. #153
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Απλά να ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΟΥΜΕ ότι όλα αυτά τα πράγματα δεν έχουν καμιά σχέση με το enduro!
    Μπράβο ρε Μιχάλη και το έψαχνα το βιντεάκι
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  4. #154
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Εγώ πάλι βρήκα αυτό

    http://www.youtube.com/watch?v=UAhLMwm56hE

    αλλά για πιο δύσκολο από τις πέτρες που ακούσαμε μου κάνει...

  5. #155
    Δηλαδη τωρα σοβαρευτηκα.? Το avatar του/της rsp
    Εγγραφή
    07/06/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Εγώ πάλι βρήκα αυτό

    http://www.youtube.com/watch?v=UAhLMwm56hE

    αλλά για πιο δύσκολο από τις πέτρες που ακούσαμε μου κάνει...

    Τωρα να πω οτι ζηλεψα και με βλεπω παλι εκει....
    Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)

    www.elnak-seaside.blogspot.com

  6. #156
    Πάντως, αν θες λες πως θα ήθελες μια σχολή τέτοια. Σε ρώτησα και σε προυγούμενη σελίδα αλλά ίσως δεν το είδες. Αν θες απαντάς, για να κατανοήσουμε όλοι καλύτερα ρην σκέψη σου. Επειδή για όλους τα πράγματα είναι σχετικά, πχ για κάποιον είναι κάτι επικίνδυνο ή βρόμικο, για κάποιον άλλον όχι. Θα ήταν καλύτερα να πεις και εσύ πως το είχες στο μυαλό σου.

  7. #157
    Bladerunner Το avatar του/της siraxanz
    Εγγραφή
    17/07/2003
    Μηνύματα
    420

    Re: Motto adventures Enduro Training Level 1 μια άσχημη εμπειρία 31/05/2009

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Asxetos1
    Οδηγώ μηχανή ακριβώς 2 χρόνια χωρίς καμία προηγούμενη εμπειρία.

    Επειδή πρόσφατα άλλαξα μηχανή από την GS650 στην GS1200 και μιας και καλοκαίριασε είπα να κάνω στο σχολείο enduro training level 1 της σχολής Moto Adventure του Νίκου Σπανού ώστε εάν βρεθώ σε χωμάτινο δρόμο προς κάποια παράλια να ξέρω πως με ασφαλή τρόπο να φτάσω στον προορισμό μου, τίποτα παραπάνω και τίποτα παρακάτω.

    Τηλεφώνησα στην σχολή και ρώτησα εάν για την περίπτωση μου είναι κατάλληλο αυτό το σχολείο και εάν υπάρχει κίνδυνος για μένα και την μηχανή μου. Μια ευγενέστατη κύρια μου απάντησε ότι είναι μια πρώτη επαφή με το χώμα τίποτα το extreme τίποτα το επικίνδυνο.
    Φτάνοντας στο sport camp/enduro park στο Λουτράκι με υποδέχτηκαν οι εκπαιδευτές οι οποίοι ήταν φιλικοί και ευγενέστατοι.

    Η πρώτη αρνητική εντύπωση ήταν ο χώρος που μας είπαν να αφήσουμε τις μπαγκαζιερες κτλ ήταν μια βρώμικη αποθήκη που ότι ακουμπούσες βρωμιζόταν.
    Στην συνέχεια μπήκαμε σε ένα μεγάλο χώρο όπου έγινε η θεωρητική εκπαίδευση.
    Μετά φύγαμε από το enduro park και πήγαμε σε μια αλάνα που σε καμία περίπτωση δεν θύμιζε enduro park ήταν απλά ένα χωμάτινο γήπεδο ενός εκκλησιαστικού ιδρύματος!!
    Εκεί έγινε το πρακτικό μάθημα το οποίο περιλάμβανε ασκήσεις όπως οδήγημα με το ενα/δυο γόνατα πάνω στην σέλα της μηχανής κ.α . εκεί κάποια στιγμή σκέφτηκα ότι εγώ κάνω την εκπαίδευση για να πηγαίνω ασφαλής σε καμία παραλία όπως είπα παραπάνω και όχι να συμμετέχω σε τσίρκο.... Τέλος πάντων έγιναν όλες οι ασκήσεις, μιας που μας έπεισαν για την χρησιμότητα τους όχι εύκολες άλλα όχι και ακατόρθωτες.

    Όταν τελείωσε το πρακτικό μέρος επιστρέψαμε στο enduro park για φαγητό. Μέχρι το σημείο εκείνο να σημειώσω ότι είχαν πέσει ήδη δυο μηχανές κάτω από τους ένδεκα συμμετέχοντες !!! Το φαγητό ήταν επιεικώς απαράδεκτο αλλά με τέτοια κούραση τρωγόταν.... όταν θέλεις να έχεις ένα επίπεδο ποιότητας πρέπει να το έχεις σε όλους τους τομείς...

    Στην παρούσα φάση τα συνολικά συναισθήματα μου ήταν θετικά για την εκπαίδευση.

    Μετά το διάλειμμα για το φαγητό οι εκπαιδευτές μας είπαν ότι υπολείπεται και μια βόλτα στο βουνό για να χαρούμε αυτά που μάθαμε. Εδώ άρχισε ο εφιάλτης. Ανεβήκαμε στις μηχανές και στο όρθιο πάντα και αρχίσαμε την ανάβαση σε χωμάτινο δρόμο που σε πολλά σημεία είχε κοτρόνες και νεροφαγώματα με ένα τέμπο υπερβολικά γρήγορο.
    Οι αντοχές μου έφτασαν στα όρια γιατί τελικά το GS1200 αποδείκτηκε υπερβολικά βαρύ και η ταχύτητα πολύ γρήγορη για να το οδηγείς όρθιος... Ήταν μια από της πιο αγχωτικές καταστάσεις στην ζωή μου να είσαι όρθιος να τρέχεις πάνω στις πέτρες και να προσπαθείς σαν αχάριος να μην τσακιστείς. Τελικά φτάσαμε στον προορισμό μας και αν κατάλαβα καλά από τον τρόπο που ξάπλωσε ο εκπαιδευτής ήταν και αυτός εξουθενωμένος.

    Τα συναισθήματα μου για την εκπαίδευση σε αυτό σημείο έγιναν τελείως αρνητικά.

    Για μένα αυτή η ταλαιπωρία ήταν το απόλυτο ξενέρωμα και κάτι που σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να ξαναζήσω. Περίμενα κάτι άλλο μια χαλαρή βόλτα να χαρούμε το βουνό και αντί αυτού αισθάνθηκα ότι κινδυνεύει η σωματική μου ακεραιότητα και στα τριάντα οκτώ μου να κάνω κάτι σαν motto cross!!

    Μετά το ολιγόλεπτο διάλειμμα αρχίσαμε το κατέβασμα. Η Κατάσταση ήταν η ίδια και ακόμα χειρότερη τρέχαμε πάλι στο όρθιο η ένταση στο full είχα φτάσει στα όρια μου πραγματικά. Κάποια στιγμή πέφτει μια μηχανή μπροστά μου και μετά από 300 μέτρα πέφτω και εγώ!

    Δυστυχώς δεν μπόρεσα να κρύψω τον εκνευρισμό μου στον εκπαιδευτή όταν μάλιστα η μηχανή μου έπαθε ζημία και έπρεπε να ρυμουλκηθεί.
    Προφανώς η μπροστινή ρόδα κτύπησε σε κάποια πέτρα και λόγο κούρασης δεν κράτησα το τιμόνι γερά έτσι δίπλωσε και έπεσε η μηχανή....
    Ο λόγος που υπήρχε αυτή η ταχύτητα ίσως ήταν το προχωρημένο της ώρας και η βιασύνη των εκπαιδευτών να τελειώνουν..

    Ο σχεδιασμός αυτής της βόλτας ήταν κατά την γνώμη μου λάθος και επιπόλαιος, είχε μεγάλη επικινδυνότητα για σοβαρό τραυματισμό και μεγάλη ζημιά της μηχανής. Έπρεπε να δοθούν συστάσεις στην αρχή για το βαθμό δυσκολίας, να τονιστεί ότι όποιος δυσκολεύετε να σταματήσει να πάρει μια ανάσα και να συνέχει, κάτι που ποτέ δεν ειπώθηκε ..
    Αυτοκίνητο συνοδείας για πρώτες βοήθειες δεν υπήρχε αν κάποιος κατά την πτώση κτύπαγε σοβαρά τι θα γινόταν θα τον έπαιρναν δυκάβαλο???
    Τελικά οι διαβεβαιώσεις της ευγενικής κυρίας των εκπαιδευτών για την ασφάλεια του μαθήματος αποδείκτηκαν μη αληθής. Ποτέ δεν ειπώθηκαν τα θέματα ευθύνης και τι γίνεται σε περίπτωση τραυματισμού. ..

    Να σημειώσω οτι τελικά από τις 11 μηχανές οι 5 έπεσαν συνολικά...

    Προφανώς για μένα ήταν μια δυσάρεστη εμπειρία με οικονομικές συνέπειες,,,
    Το BMW moble care ήταν και αυτό μια δυσάρεστη έκπληξη μιας και σε περίπτωση ατυχήματος δεν καλύπτει την μεταφορά του επιβάτη, Δηλαδή παντελώς άχρηστο.

    Νομίζω ότι περιέγραψα τα γεγονότα ακριβώς όπως έγιναν.

    Fanis
    Αφου κουραστηκες και ενιωσες ασχημα γιατι δεν σταματησες να παρεις μια ανάσα βρε αδερφε!!!!!!!
    ταξίδι νάναι και με καλή παρέα...ζητώ πολλά? :-)

  8. #158
    νομιζω οτι επρεπε να μεινεις με το νιβα και να μην προχωρησεις ακομα με το μλ500....

    επισης καπου η σχολη δεν σε πληροφορησε απολυτως ξεκαθαρα τι και πως θ κανεις μιας και εισαι ασχετος με τον χωρο και πιθανον να μην το κατανοησε. και καπου και εσυ υπερεβαλλες εαυτον και μαλλον την πατησες.

    το ηθικο διδαγμα ειναι οτι τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους.
    done.

  9. #159
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    Το ηθικό δίδαγμα είναι ότι μπήκε να πει έναν πόνο...και θα βγει με δύο

  10. #160
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    ρε παιδιά έχετε γράψει τόσες σελίδες για να λέτε όλοι τα ίδια ξανά...: αδερφέ Φάνη το "γνώθει σ'αυτόν" πρέπει να σε οδηγεί...τα όρια του εαυτού σου τα ξέρεις μόνο εσύ και κανένας άλλος!...κανένας εκπαιδευτής δε μπορεί να μυρίσει τα νύχια του αν εσύ κουράστηκες ή εκνευρίστηκες...και τι να το κάνω το χαρτί που τυχόν υπέγραψα αν δεν είχα στο φινάλε τη κοινή λογική ΠΡΙΝ ΜΑΛΑΚΙΣΤΏ να σταματήσω......και σε ρωτάω:ΑΦΟΥ ΕΝΙΩΣΕΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΑΜΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ Η ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΣ;ούτε θα χτυπούσες τη μηχανή ούτε τίποτα...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  11. #161
    Δηλαδη τωρα σοβαρευτηκα.? Το avatar του/της rsp
    Εγγραφή
    07/06/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    http://www.moto.gr/forums/showthread...1+%E5%ED%EF%F2

    1.ουτε σχολες, ουτε τιποτα, απλα ορεξη, θεληση και αποφασιτικοτητα....

    2.με μια μοτοσικλετα που ειναι ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ για κινηση στο χωμα...

    3.με επιγνωση του οτι θα πεσω και μπορει να τραυματιστω (οπως και εγινε) η να παθει ζημια η μοτοσικλετα (πραγμα που δεν εγινε και ας εφαγε απιτευτους βροντους....ο λογος; δεν νο2!!!)

    αυτα, γιατι απο μερικους ζητουνται χωματινα διαπιστευτηρια ποριοκειμενου να εκφερουμε τη γνωμη μας / αποψη μας...

    υ.γ. αν πας με μια Goldwing στο κεντρο και με παπι στο Βορειο ακρωτηρι εχει πολλες πιθανοτητες να φτασεις... δεν θα το εχεις ευχαριστηθει καθολου βεβαια, αλλα η ικανοποιηση πηγαζει απο το γεγονος οτι τα καταφερες με μια μοτοσικλετα που δεν ειναι ενδεδειγμενη για υτη τη δουλεια....οποιος καταλαβε καταλαβε...
    Αυτο ακριβως ειχα στο μυαλο μου...Ετσι ακριβως ξεκινησα κι εγω, οχι το 2004 αλλα αρκετα χρονια πριν, μετα πηγα και στα σχολεια για αν δω και την αλλη πλευρα!!!! και το για που ειναι ενδεδηγμενο τι οι αποψεις διχαζοντε...Σημασια εχει ενα πραγμα, το να περναμε καλα!!!


    ΥΓ η ζεστη φταιει και μυγιαζοντε ολοι...

    Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)

    www.elnak-seaside.blogspot.com

  12. #162
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Εγώ πάλι βρήκα αυτό

    http://www.youtube.com/watch?v=UAhLMwm56hE

    αλλά για πιο δύσκολο από τις πέτρες που ακούσαμε μου κάνει...
    ρε παιδια μια ερωτηση...
    βλεπω το βιντεο με αυτα που κανει ο σπανος πανω στο γελαδι το gs και αναρωτιεμαι ,αφου ο ανθρωπος "το χει"και με το παραπανω,πως και δεν εχει παει σε κανα dakar?
    ή εχει παρει μερος και λεω μλκιες??? :o

  13. #163
    Φίλε το daκar δεν είναι εύκολη υπόθεση.
    Αλλά να πω το εξής. Ο Σπανός το έχει και πολύ. Το adve το κάνει wre 125. Είναι πολύ καλός οδηγός. Έχει τελείωσει και την σχολή των Γερμανών, όπου τώρα μπορεί και διοργανώνει και Ευρωπαικά travel.
    Σαν τύπο εγώ είμαι τελείως διαφορετικός, μαλλον δεν θα έκανα ποτέ παρέα με τον Σπανό ή αν θες δεν θα με έκανε παρέα. Αυτό δεν λέει κατι όμως και δεν θα πω άσχημα πράγματα ενώ δεν ισχύουν. Είναι ``δυνατός`` οδηγός και καλός εκπαιδευτής.
    Γνωρίζω και τον Ορφανό. Όχι καλά αλλά τόσα χρόνια με φόρουμ-λέσχες υπάρχει μια φατσική γνωριμία. Τον είχαμε βοηθήσει και κάποια στιγμή με την αγορά του βιβλίου του, ώστε να μαζέψει και κάποια χρήματα για τον αγώνα. Το dakar είναι κατάθεση ψυχής. Πας και δεν ξέρεις αν θα γυρίσεις ζωντανός. Υπάρχουν παιδιά, που χάθηκαν στην έρημο. Παιδιά που έσκασαν από νερό. Αγαθό που το ``πετάμε`` εμείς εδώ. Τα ποσά που χρειάζονται είναι μεγάλα. Υπάρχουν άνθρωποι που πούλησαν τα σπίτια τους για να πάνε στο dakar. Οπότε δεν είναι εύκολο να το κάνεις και ειδικά να τερματήσεις. Κρατικό βοήθημα....... ας πουν κάποιοι άλλοι αν υπάρχει που θα ξέρους καλύτερα (δεν το ξέρω καλά το θέμα, αλλά έχω ακούσει ότι δεν παίζει).
    Ο Ορφανός πήγε με ξένη (Γαλική) ομάδα.
    Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι εύκολο.

  14. #164
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/06/2009
    Μηνύματα
    22
    Κάπου πιο πάνω ρωτήθηκα πως εγώ θα ήθελα enduro training level one.
    Πριν κάνω το σχολείο προφανώς δεν είχα ιδέα...

    Τώρα θα έλεγα οι ασκήσεις που είχε το συγκεκριμένο αφού εντέλει και εγώ τις κατάφερα είναι ΟΚ.

    Μετά θα ήθελα λίγο δρόμο με μικρές ανωμαλίες για εξοικείωση (κάτι σαν enduro πίστα.)
    Και μετά την βόλτα στο βουνό που ήταν η αιτία για όλη την παρεξήγηση.
    Κάτι σταδιακό. Εξηγούμε κάνεις ένα κομμάτι συζητάς με τους εκπαιδευτές πως σου φάνηκε τι πρέπει να διορθώσεις και συνεχίζεις. Και πάλι από την αρχή. Δηλαδή ελεγχόμενα και προοδευτικά .

    Όχι άντε ανεβαίνουμε μας βγαίνει η γλώσσα άντε κατεβαίνουμε...

    YΓ. Τα υποτιθέμενα προστατευτικά καπάκια των κυλίνδρων να τα ξαναβάλω? Η είναι παντελώς άχρηστα?

  15. #165
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Asxetos1

    Μετά θα ήθελα λίγο δρόμο με μικρές ανωμαλίες για εξοικείωση (κάτι σαν enduro πίστα.)

    σαν ΤΙ????

    Ρε φιλε, εδω καλα καλα δεν ξερεις τα βασικα! Θελεις να κανεις και παρατηρησεις? Σορυ δλδ αλλα... δεν!!!

    Επισης λες: Τώρα θα έλεγα οι ασκήσεις που είχε το συγκεκριμένο αφού εντέλει και εγώ τις κατάφερα είναι ΟΚ.


    Αρα, ολα στα ΔΙΚΑ σου μετρα! Και παλι...δεν!!!

    Καλυτερα ασχολησου με κατι αλλο!

    ΕΝΤΕΛΩΣ φιλικα!


Σελίδα 11 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Enduro Training III - Off road school για μεγάλα on-off
    από Nik0s στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2008, 14:26
  2. Enduro Training Level 1 & 2
    από Nik0s στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 82
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2007, 22:38
  3. Enduro Training Λουτράκι
    από Cpt. Haddock στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2006, 11:40
  4. Enduro Training Lv.I 14/05/06
    από Nik0s στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2006, 00:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF