Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Χειροποίητο Kawasaki 500 Mach III

  1. #1
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Χειροποίητο Kawasaki 500 Mach III

    Ο άνθρωπος εχει ζωγραφίσει με το μέταλλο....

    Κινητήρας kawasaki 500 Mach III, μπροστινό και πισινό απο ZX9 και τα υπόλοιπα τα έφτιαξε μόνος του!!!

    Τεπόζιτο κατω απο τον κινητήρα και εξατμίσεις απο πάνω, σκελετός Cro Moly και σύνολικά 140 κιλά βάρος άδειο.

    Κατασκευη jaybuilt.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	jaybuilt_4_small.jpg 
Προβολές:	532 
Μέγεθος:	40,0 KB 
ID:	165333
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	jaybuilt_1_small.jpg 
Προβολές:	510 
Μέγεθος:	56,6 KB 
ID:	165335
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    ....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	jaybuilt_1_small.jpg 
Προβολές:	514 
Μέγεθος:	56,6 KB 
ID:	165336
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    .....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	jaybuilt_2_small.jpg 
Προβολές:	506 
Μέγεθος:	57,7 KB 
ID:	165337
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Και το τελκό αποτέλεσμα που είναι φανταστικό κατα τη γνώμη μου!!!
    Αξιος συγχαρητηρίων ο τύπος.

    Υπ οψιν οτι το εχει φτιάξει ετσι ωστε σε 30 λεπτα βγάζει το 500 και βάζει ο 750 κι είναι έτοιμος για αλλα κόλπα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	jaybuilt_first_small.jpg 
Προβολές:	496 
Μέγεθος:	88,2 KB 
ID:	165338
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    με τετοιο πλαισο ψαλιδι μπορει το μοτερ να φαινεται λιγο



    καταπληκτικη δουλεια παντως, αλλα γιατι αποφασισε να βγαλει τις εξατμισεις πανω απο το μοτερ?

  7. #7
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    με τετοιο πλαισο ψαλιδι μπορει το μοτερ να φαινεται λιγο



    καταπληκτικη δουλεια παντως, αλλα γιατι αποφασισε να βγαλει τις εξατμισεις πανω απο το μοτερ?
    Mα για να βάλει το τεπόζιτο απο κάτω και να καίγεται κι ο κώλος του

    Αυτη η διάταξη εχει αρκετά πλεονεκτήματα, το κέντρο βάρους είναι πολύ χαμηλά. Τέτοιο σχεδιο είχε και το Bimota SB2 αρχικά, αλλά στην παραγωγη βγήκε αλλιώς, ετσι ηταν και το πρωτο Elf.

    Το τεπόζιτο εχει μέσα ειδικά σφουγγάρια ωστε να μην υπάρχει θεμα μετακίνησης βάρους στις αλλαγές κλίσης.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Destination is the trip Το avatar του/της Corvo
    Εγγραφή
    13/09/2008
    Μηνύματα
    1.299
    You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    ομορφο με την μονη "ενσταση" μου να ειναι στο ντεποζιτο.

    ειναι και ακομψο και νομιζω χαζο να βρισκεται τοσο χαμηλα...

    κατα τ'αλλα...

  11. #11
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos


    καταπληκτικη δουλεια παντως, αλλα γιατι αποφασισε να βγαλει τις εξατμισεις πανω απο το μοτερ?
    Αλλιως στις στροφες θα του εβρισκαν κατω ......

    Καταπληκτικο το ολο συνολο..........


  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/12/2008
    Μηνύματα
    685
    γρηγορα γρηγορα να πω την γνωμη μου με μια προχειρη ματια .....αισθητικα το κρινω απαραδεκτο , παει το κλασικο για τσαι ..μπορουσε να χρησιμοποιησει αναρτησεις συγχρονες οχι αναποδα ,συμβατικες ωστε να μην ξεφευγει απο το μετρο ...η εδραση επανω στις ψυκτρες των κεφαλων ειναι απαραδεκτη .οσοι εχουν δουλεψει τετοια μοτερ ..καταλαβαινουν τι θελω να πω,, αυτο θα σκορπισει απο κραδασμους .. τα χιτωνια του μεσαιου ξεκολανε ,μεταβαλλεται ο χρονισμος των θυριδων και δουλευει το μοτερ στην καρακοσμαρα του ..οσο για τις εξατμισεις περι ορεξεως ουδεν σχολιο , αυτη η ταπεινη μου γνωμη ...... με το θαρος μιας προχειρης ματιας και μονο ...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Να παραφράσω το "πως σας φαίνετε" σε "ποίος δεν γούσταρει να το πάει μια βόλτα"?

    (Επίσης το cromo δεν έχει αρκετές ελαστικότητες σε σχέση με άλλα υλικά? - γνήσια απορία)
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/12/2008
    Μηνύματα
    685
    ενας απλος σκελετος για τρε καβα με κοστος 3000 λιρες και .........


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	h2r.jpg 
Προβολές:	404 
Μέγεθος:	26,7 KB 
ID:	165461

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Δυστυχως ο ninjacloak που χρησιμοποιω σαν proxy με πεταξε εξω και η απάντησή μου χάθηκε...

    Λοιπόν με λίγα λόγια Γιώργο πιστευω οτι με τις βάσεις που φαίνεται να εχει προσαρμόσει στην κεφαλή, κι οχι στις ψύκτρες, θα αντέξουν. Εδω μονοκύλινδρα με βάσεις στην κεφαλή και δεν σπάνε, οχι οτι δεν εχει κραδασμούς ο συγκεκριμένος κινητήρας, αλλά σίγουρα οχι σαν μονοκύλινδρο.

    Οσο για τις εξατμίσεις, εμένα μου αρέσει αυτη η διάταξη, δίνει αρκετα πλεονεκτήματα κι εχει και μερικά μειονεκτήματα, αλλά σε μια τέτοια ιδιοκατασκευή δίνει το κατιτίς το εξωτικό.
    Εδω ο Tamburini και δεν μπόρεσε να το βάλει σε παραγωγή στο SB2! Μονο σε αγωνιστικά και πρωτότυπα εχει εμφανισθεί.

    Σιγουρα δεν είναι κλασσικό, μονο το μοτερ χρησιμοποιεί, αλλά στα δικά μου μάτια είναι όμορφο σαν το άσχημο παπάκι.
    Τωρα για το αν θα διαλύσει οταν αρχίσει τις δοκιμές, οσονούπω, θα το μάθουμε μόνο αν ο κατασκευαστής/ιδιοκτήτης δημοσιευσει τα αποτελέσματα ακόμα κι αν είναι αποτυχία.

    Θα σας κρατησω ενήμερους.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki er-500
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 11:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF