Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 44

Θέμα: διακενα βαλβιδων σε παπιά

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Δεν του λέμΕ ...

    Του λέΕΙ ο cryptonakias...


    Ο πληθυντικός ήταν ευγενείας (όχι της Μανωλίδου) προς τον ασκούμενο μηχανολόγο (κρυπτονάκια) και δεν είχε πρόθεση να σας εμπλέξει αγαπητέ.


  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    αν σκεφτεις οτι ολα τα νορμαλ παπια δουλευουν με περιπου 5-7 εκατοστα εισαγωγη-εξαγωγη τοτε θα καταλαβεις οτι με το διπλασιο-τριπλασιο που προτεινεις εσυ, μαλλον θα τους πανε μεσα για διαταραξη κοινη ησυχιας...το οτι δεν θα πηγαινει βημα το παπι και θα καταστραφουν κοκκορακια ,ρεγουλατοροι δεν μας νοιαζει γιατι ειναι φθηνα...

    οβερλαπ δεν εχει να κανει με το lapping(τριψιμο) της βαλβιδας? αρα λογικα το over-lap θα εχει να κανει με κατι σαν υπερ-τριψιμο βαλβιδας? κατι τετοιο φανταζομαι...

    αν κανω λαθος θα σε παρακαλεσω να με διορθωσεις και να μου εξηγησεις το σωστο...με ελληνικους χαρακτηρες αν μπορεις μια και δυσκολευομαι με τα greeklish...

    ευχαριστω...
    file mou alo fantazesai.....epeidi ine olikliri istoria to ti ine to overlap kai se ti aposkopi anoikse ena biblio mixanologias(isos to breis kai os palantso) i psakse sto net kai tote tha me thimitheis giati to anefera.....oso gia ta diakena min mas baras entaksei pou tha akougetai stin geitonia me 0.15mm eksagogis eleos....ine analogos to mixanaki safos iparxei mixanaki me diakeno isagogis 0.05mm ala kai mixanaki me diakeno 0.25mm+.....ta papia sinithos kimenontai peripou kata meso oro sto 0.10mm eisagogis me 0.15mm eksagogis xoris na epimeno(an thimame kala).....ego sto crypton exo 0.15mm diakeno eisagogis,na fantasteis oti me mikrotero diakeno xano spimpiesi logo megalis diarkeias ekkentroforou...me diakeno 0.05 pou exo dokimasei katebenei i manibela arketa pio eleuthera kai akous to mixanaki na ksefisaei

    sorry..ala me elinikous xaraktires den exo sinithisei kai argo poli

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Ο πληθυντικός ήταν ευγενείας (όχι της Μανωλίδου) προς τον ασκούμενο μηχανολόγο (κρυπτονάκια) και δεν είχε πρόθεση να σας εμπλέξει αγαπητέ.

    se ironeia blepo merikoi iste protoi...den ipa oti ta ksero ola,oute ta misa den ksero....ala asxoloume apo mikros me to thema kai exo idi 3 xronia ebeiria os mixanikos se sinergio +to pio basiko gia mena oti asxoloume kai prosopika(kirios beltioseis) san xobi.....

  4. #19
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    κατι τις ακομα!


    ανοιξαμε τα μικρα καπακια στο αριστερο καπακι του κινητηρα για να γυρναμε το στροφαλοφόρο και να τον φερουμε εκει που θελουμε ωστε να κανουμε μετρηση.
    Απο το καπακι που κοιταμε για σημαδακι, εχει ενα Τ που υποθετω πως ειναι αυτο που ψάχνουμε και ενα Ε και κατι αλλες χαραγμενες γραμμουλες. Τι ειναι αραγε αυτα?

    ακομα, ενα καλο παιδι απο εδω μεσα μου ειπε οτι ειτε γυριζω το στροφαλοφορο δεξιόστροφα είτε αριστερόστροφα δεν εχει καμια σημασια. ομως εχει πολύ διαφορετική αισθηση απο τη μια κι απο την αλλη μερια... ισχύει οτι δεν εχει σημασια?
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
    κατι τις ακομα!


    ανοιξαμε τα μικρα καπακια στο αριστερο καπακι του κινητηρα για να γυρναμε το στροφαλοφόρο και να τον φερουμε εκει που θελουμε ωστε να κανουμε μετρηση.
    Απο το καπακι που κοιταμε για σημαδακι, εχει ενα Τ που υποθετω πως ειναι αυτο που ψάχνουμε και ενα Ε και κατι αλλες χαραγμενες γραμμουλες. Τι ειναι αραγε αυτα?
    theoritika to T einai gia na xronizeis to moter diladi strofalo me ekkentroforo kai to F pou brisketai ligo dipla apo to T ine gia na rithmizeis balbides...(kai sto F kai sto T to pistoni ine stin korifi)

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
    κατι τις ακομα!


    ακομα, ενα καλο παιδι απο εδω μεσα μου ειπε οτι ειτε γυριζω το στροφαλοφορο δεξιόστροφα είτε αριστερόστροφα δεν εχει καμια σημασια. ομως εχει πολύ διαφορετική αισθηση απο τη μια κι απο την αλλη μερια... ισχύει οτι δεν εχει σημασια?
    kala sou ipan...ontos den exei simasia stin rithmisi...

  7. #22
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
    κατι τις ακομα!


    ανοιξαμε τα μικρα καπακια στο αριστερο καπακι του κινητηρα για να γυρναμε το στροφαλοφόρο και να τον φερουμε εκει που θελουμε ωστε να κανουμε μετρηση.
    Απο το καπακι που κοιταμε για σημαδακι, εχει ενα Τ που υποθετω πως ειναι αυτο που ψάχνουμε και ενα Ε και κατι αλλες χαραγμενες γραμμουλες. Τι ειναι αραγε αυτα?

    ακομα, ενα καλο παιδι απο εδω μεσα μου ειπε οτι ειτε γυριζω το στροφαλοφορο δεξιόστροφα είτε αριστερόστροφα δεν εχει καμια σημασια. ομως εχει πολύ διαφορετική αισθηση απο τη μια κι απο την αλλη μερια... ισχύει οτι δεν εχει σημασια?
    To T είναι το σωστό σημείο για να ρυθμίσεις βαλβίδες, το F είναι για την ανάφλεξη και ρύθμιση προπορείας.

    Θα πρέπει να σιγουρευτείς οτι το βολάν είναι στο Τ και το πιστόνι στο ανω νεκρό σημείο της συμπίεσης!
    Αν είσαι στο Τ και γυρίζοντας ελάχιστα τον στρόφαλο εμπρός πίσω, οι βαλβίδες δεν κινούνται, είσαι στο σωστό σημείο, αν κινούνται γύρνα μέχρι να ξαναέρθεις στο Τ.

    Kι ενας φίλος είχε το ίδιο πρόβλημα με τα διάκενα του KazeR και τις κάναμε όπως μας είπαν αλλά ήταν πολύ κλειστές, και ετα τις ανοίξαμε κι άλλο, δυστυχως δεν θυμάμαι πια τα ακριβή διάκενα, τον ρώτησα και δεν θυμάται κι αυτός! Υπάρχει παραπληροφόρηση γύρω απ τα διάκενα του KazeR φαίνεται.
    Δεν εχεις πρόβλημα να το γυρίζεις δεξιόστροφα η αριστερόστροφα, απλά αριστερόστροφα εχει μεγαλύτερο ζόρι λόγω συμπίεσης. Καλύτερα βγάλε το μπουζί και γύρνα το αριστερόστροφα, όπως γυρνάει κανονικά δηλαδή.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cryptonakias
    epeidi ine olikliri istoria to ti ine to overlap kai se ti aposkopi anoikse ena biblio mixanologias(isos to breis kai os palantso)
    Ακους Ορκωτέ ...???


    @cryptonakia: Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις - και ποιες γνώσεις - αλλά θα σε παρακαλούσα να μην επιμένεις σε κάποια πράγματα, γιατί απλά τα κάνεις χειρότερα ...!!!

    (και μην μπλέκεις το overlap με το "παλάντζο" και τα κοκκοράκια με τις πιανόλες γιατί θα σηκωθούνε όλα μαζί και θα μας βαράνε αλύπητα...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    (και μην μπλέκεις το overlap με το "παλάντζο" και τα κοκκοράκια με τις πιανόλες γιατί θα σηκωθούνε όλα μαζί και θα μας βαράνε αλύπητα...)
    Εγω λέω για να μην μερδεύεται ο κόσμος να κάτσεις να φτιάξεις ενα ωραιότατο στίκυ ποστ όπου θα εξηγείς τι είnαι το overlap, το παλάντζο, πως ρυθμίζουμε βαλβίδες, πλατίνες, αβάνς, και σε παρακαλώ να βάλεις και μια παράγραφο για την χρήση της γωνίας Dwell στις μοτοσυκλέτες γιατί δεν εχω δεί κανένα μηχανικό μοτοσυκλετών να την χρησιμοποιεί και φοβάμαι μήπως δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους!

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #25
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    να βάλεις και μια παράγραφο για την χρήση της γωνίας Dwell στις μοτοσυκλέτες γιατί δεν εχω δεί κανένα μηχανικό μοτοσυκλετών να την χρησιμοποιεί και φοβάμαι μήπως δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους!
    Μήπως τους ζαλίζει το στροβοσκόπιο ...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ακους Ορκωτέ ...???


    ακουω...και ανθισταμαι σθεναρα στο να γραψω...:rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Εγώ πάλι που γυρνάω το βολάν απο Τ σε Τ και δεν έχουν πουθενά τζόγο οι βαλβίδες σε ποιό Τ ρυθμίζω?

  13. #28
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ πάλι που γυρνάω το βολάν απο Τ σε Τ και δεν έχουν πουθενά τζόγο οι βαλβίδες σε ποιό Τ ρυθμίζω?
    Eδω μιλάμε για παπιά κι από σο ξέρω δεν υπάρχει κανένα με αυτόματο αποσυμπιεστή, πονηρέ!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #29
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ πάλι που γυρνάω το βολάν απο Τ σε Τ και δεν έχουν πουθενά τζόγο οι βαλβίδες σε ποιό Τ ρυθμίζω?

    κανε το κολπο με το μπουζι. βγαλτο και κολλα το δαχτυλο σου στη τρύπα, μολις νοιωσεις πιεση να αυξανεται (γυρνωντας το στροφαλοφόρο στην κανονικη του φορά ) εισαι στο σωστό κύκλο
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  15. #30
    ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΩΖΕΙ!
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    7
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΠΕΜΒΑΙΝΩ ΡΕ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΜΟΥ.ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΛΙΓΟ ΘΑ Η8ΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ!ΑΝ ΔΩΣΕΙΣ ΜΑΝ 0,15 ΣΕ ΠΑΠΙ ΘΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΥΝΕ 2 ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΠΡΙΝ ΕΡ8ΕΙΣ!ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ in0,05mm ΚΑΙ ex0,07mm.ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΖΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΩ ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΕΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΟΛΑΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Τ(ΠΑΛΑΤΖΟ).ΣΤΟ OVERLAP ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΓΙΑΤΙ OVERLAP ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΝΟΙΧΤΕΣ(ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΕΝΟ) ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΜΕΙΓΜΑ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ,ΣΤΑ ΠΑΠΙΑ ΤΟ OVERLAP ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ OVERLAP ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΚΕΝΟ ΘΕΣ ΕΙΔΙΚΟ ΦΙΛΕΡ(ΑΝ ΘΕΣ ΕΛΑ ΠΜ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ).ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΦΑΓΑ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
    MICHAEL

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Διάκενα βαλβίδων για CBF-250
    από johnpan στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2006, 00:45
  2. Τσιμουχάκια Βαλβίδων σε ΧΤ
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2006, 07:37
  3. ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
    από EftPap στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2006, 15:47
  4. Διάκενα βαλβίδων
    από furious στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2005, 15:40
  5. Διακενα βαλβιδων Help ! (CBR 400 AERO μοντ. 1986)
    από Stayros2 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF