ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ
Αν δεν κάνω λάθος η F είναι δικύλινδρη όπως η 800αρα και η άλλη η G μονοκύλινδρη και φθηνότερη...
προσωπικά θα προτιμούσα την F.
![]()
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.
'04 , '05 , '06 .ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ
Το νεώτερο μοντέλο αν μπορείς ...07+
Το παλιό μονοκύλινδρο F650GS με τον κινητήρα της Rotax συνεχίζει να παράγεται (στην Κίνα πλέον, από την κινέζικη Loncin, υπό τον έλεγχο της BMW) και πλέον λέγεται G650GS.
Ο λόγος;
Το γράμμα F χαρακτηρίζει πλέον τη δικύλινδρη σειρά της BMW. Ετσι, το τωρινό F650GS δεν είναι μονοκύλινδρο αλλά δικύλινδρο και μάλιστα 800 κυβικών. Και η BMW το βγάζει σε δύο εκδόσεις: Το F800GS και το F650GS, που και τα δύο εχουν ίδιας χωρητικότητας κινητήρα (800 κ. εκ.) και διαφέρουν στους εκκεντροφόρους και την απόδοση. Ετσι λοιπόν το νέο F650GS είναι δικύλινδρο και 800 κυβικά (περά το γεγονός ότι ονομάζεται "650").
Ψιλομπέρδεμα ε;
Κώστας.
"Το ταξιδεύειν εστί φιλοσοφείν"
Τα μεταχειρισμένα 04, 05 και 06 είναι μονοκύλινδρα αλλά δίμπουζα, τα παλιότερα είναι μονόμπουζα. Για δικύλινδρο, ψάξε από το 08 και μετά.Αρχικά δημιουργήθηκε από bookie
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.
'04 , '05 , '06 .ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ
The journey is the reward!
προσωπικα αγορασα μεταχ πριν απο 2μισι μηνες το F650GS model 02. μονοκυλινδρο σαφως, μεχρι στιγμης κανενα σημαντικο προβλημα, αλλα θα πρεπει να περασει καιρος για να ελεγ8ει η αξιοπιστια..
απο εκει κ περα το βρισκω πολυ ανετο, κανει κ για ταξιδακι πιστευω, για μενα αρκετα δυνατο εως κ πολυ αλλα δεν εχω κ υψηλες απαιτησεις...
ενα μειον οτι ζεσταινεται παρα πολυ το ντεποζιτο οταν εισαι στους 35+ κελσιου πηγμενος στην αθηνα. θεωρω κ αν κανω λαθος διορθωστε με οτι μεταξυ του 02 κ του 04 δεν υπαρχουν ιδιαιτερες διαφορες (?)
ολα αυτα με 3500ευρ,