Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Νιουφης αναζητά συγκινήσεις

  1. #1

    Νιουφης αναζητά συγκινήσεις

    Καλως σας βρήκα

    Είμαι 32 χρονών me υψος 1.92, και λέω να απαρνηθώ λιγο το 4τροχο παρελθόν μου για να μπω στο σωστό το δρόμο αφενός γιατί αναζητώ νέες συγκινήσεις να ξεκολλήσουν το μυαλό (ανέβηκα στο z750 και παραμίλαγα για μέρες) και αφετέρου γιατί αν δεν ανέβω τώρα δε θα ανέβω ίσως ποτέ και δεν θα κάνω πραγματικότητα ενα παιδικό μου όνειρο. Υποψιν οτι εχω πολυ μικρή εμπειρία και αυτή με παπί.

    Η σκέψη είναι να οδηγώ συντηρητικά στο δρόμο (για ξεκάρφωμα υπάρχει και η πίστα που ευελπιστώ να επισκέπτομαι τακτικά). Η μηχανή λοιπον είναι για διασκέδαση και εντός των τειχών μετακινήσεις (αθήνα) 50χλμ ημερησίως. Κατα ίσως και για κανενα ΣΚ σε νησι το καλοκαιρι.

    Με δεδομένο λοιπον το fun to drive χαρακτήρα, θα ήμουν ικανοποιημένος με μια streetfighter αφου τα supersport είναι δύσκολα για αρχάριους. Θα μπορούσα να πάω κατευθείαν σε μια Z750 - GSR (ή μήπως StreetTriple?) ή είναι απολύτως απαραίτητο να μάθω σε ένα μικρό μηχανάκι (πχ ybr125-250) για ένα διάστημα 6-12 μηνών;

    Όλες οι απόψεις καλόδεχτες

  2. #2
    Μοναχικός καβαλάρης Το avatar του/της castoras
    Εγγραφή
    14/05/2007
    Μηνύματα
    468
    Γουέλκαμ μαι φρεντ, σε 1η φάση!!!
    Μήπως με τη μικρή εμπειρία που έχεις οι απαιτήσεις σου είναι λίγο 'βαριες'???
    Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με κάτι μικρό,σαν το ybr που λές,ή το cbf.Τώρα όσο για το χρονικό διάστημα που λες,θα το δεις μόνος σου στην πράξη.Στους 6 μήνες μπορεί να έχεις συνηθίσει το μηχανάκι αλλά δεν το έχεις μάθει.Εσύ θα κρίνεις πότε θα είσαι έτοιμος για το 'αλμα'!!!Μη νομίζεις το StreetTriple, το gsr και το z,επειδή δεν είναι ss δεν απαιτούν εμπειρία!!!
    Αυτή είναι η δική μου άποψη που πριν 2 χρόνια καβάλησα για 1η φορά παπί και ακόμα έχω τους ενδιασμούς μου για το δικό μου 'άλμα'!!!
    Και πάλι γουέλκαμ!!!

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    79
    Ασε τα μικρα μηχανακια κ παρε κατευθειαν αυτο που θες. Αφενως οτι θα μετανιωσεις γιατι στο μυαλο σου θα ειναι η μεγαλη μηχανη θα χασεις κ χρηματα απο τις αγοραπωλησιες. Το οτι δεν εχεις εμπειρια δεν ειναι εμποδιο στο να παρεις μεγαλη μηχανη. Σημασια εχει να ξερεις τα ορια σου σαν οδηγος. Αν εισαι συνετος οδηγος παρε τη μεγαλη κ ασε τα μικρα. Επεισης μεγαλη μηχανη δε σημαινει μονο πιο γρηγορη αλλα σημαινει κ καλυτερα φρενα κ καλυτερες αναρτησεις.
    Τωρα οσο αφορα το μοντελο δεν ειμαι κ ο πιο αντικειμενικος να σου προτινω καθοτι Ζ 750 εχω κ δεν το αλαζω με τιποτα. Το μονο που θα σου ελεγα να σκεφτεις, αν εχεις σκοπο για μακρινα ταξιδια με τη μηχανη με δευτερο ατομο, λογο του υψους σου το Ζ 750 ισως σε κουραζει απο τον αερα μιας κ ειναι γυμνο. Κατα τα αλλα και πιστα μπαινεις κ μεσα στην πολη κινησε ανετα κ κοντινα ταξιδακια κανεις, ειναι αξιοπιστο ειναι και μο@@ρα το εργαλειο.

  4. #4
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    καλησπέρα φίλε μου

    το τί είναι σωστό ή λάθος το ξέρεις εσύ καλύτερα...ένα το δεδομένο!

    προσωπικά είμαι υπέρμαχος της ''σταδιακής ανόδου'' δηλ. ξεκινάς με κάτι μικρό και ευκολοδηγητο και μόλις αποκτήσεις μια κάποια εμπειρία (πχ μετα απο 20χιλ χλμ λεμε τωρα) πας σε μια κατηγορία ανώτερη κτλ κτλ

    προτέρημα αυτής της επιλογής είναι ότι αποκτάς εμπειρία και σε ''δόσεις'' ευκολοχώνευτες απο το μυαλό σου. δηλ πχ η διαχείριση του γκαζιού ή των φρένων που σε μια μεγάλου κυβισμού μηχανή θα σου φανεί ''παναγία βοήθα'' σε μια μικρότερη δεν θα σε δυσκολέψει.
    (εδώ κολλάει και το ρητό ''έπεσα στα βαθιά, θα μάθω να κολυμπάω''. ναι ΑΝ επιβιώσεις θα γίνεις δεινός κολυμβητής αλλά ΑΝ επιβιώσεις... ).
    ένα ακόμα προτέρημα είναι η χαζοπτώσεις ή από την δική αγνοία/λάθος ή από μαλακία άλλου που δεν θα μπορείς (λόγο μικρής εμπειρίας) να αποφύγεις. σε μια μεγάλη μηχανή θα κοστίσουν...και όχι μόνο σε επισκευές...
    και μην νομίσεις ότι μια μικρού κυβισμού μηχανή δεν μπορεί να σε φέρει σε δύσκολη θέση ή ότι είναι αδύνατων να κάνεις επικίνδυνα λάθη. κάθε άλλο.

    απο την άλλη ξέρω αρκετούς και είναι ακόμα πιο πολλοί εκείνοι που κατευθείαν πήραν μεγάλη (600αρα) μηχανή και είναι μια χαρά!

    το πιο σημαντικό είναι ο αναβάτης, ΕΣΥ δηλ. ότι και αν αποφασίσεις να ξέρεις οτι ποτέ δεν τα έμαθες όλα, ότι ποτέ δεν του έχεις πάρει τον αέρα και ότι παντού και πάντα καραδοκεί ο μαλάκας να σε κάνει κιμά!!! οπότε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να οδηγείς αμυντικά και με το μυαλό στον δρόμο μπροστά σου, να φοράς πάντα μα πάντα εξοπλισμό (και όχι δεν εννοώ μόνο το κράνος).
    ότι και αν κάνεις...ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!



    ΥΓ: μην το πάρεις στραβά το παρακάτω, γράφεται με πολύ φιλικότητα...
    αν θες να πάρεις μηχανή για μόστρα, γκάζια, σούζες, γκομενάκια και κακό...σε παρακαλώ άστο καλύτερα. υπάρχουν ήδη αρκετοί από δαύτους εκεί έξω! καλύτερα να επενδύσεις τα λεφτά σου να φτιάξεις το αυτοκίνητο σου ή να πάρεις ένα καλύτερο και θα έχεις συγκινήσεις αρκετές για πολύ καιρό....φιλικότατα πάντα ε;
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    καλησπέρα φίλε μου

    το τί είναι σωστό ή λάθος το ξέρεις εσύ καλύτερα...ένα το δεδομένο!

    προσωπικά είμαι υπέρμαχος της ''σταδιακής ανόδου'' δηλ. ξεκινάς με κάτι μικρό και ευκολοδηγητο και μόλις αποκτήσεις μια κάποια εμπειρία (πχ μετα απο 20χιλ χλμ λεμε τωρα) πας σε μια κατηγορία ανώτερη κτλ κτλ

    προτέρημα αυτής της επιλογής είναι ότι αποκτάς εμπειρία και σε ''δόσεις'' ευκολοχώνευτες απο το μυαλό σου. δηλ πχ η διαχείριση του γκαζιού ή των φρένων που σε μια μεγάλου κυβισμού μηχανή θα σου φανεί ''παναγία βοήθα'' σε μια μικρότερη δεν θα σε δυσκολέψει.
    (εδώ κολλάει και το ρητό ''έπεσα στα βαθιά, θα μάθω να κολυμπάω''. ναι ΑΝ επιβιώσεις θα γίνεις δεινός κολυμβητής αλλά ΑΝ επιβιώσεις... ).
    ένα ακόμα προτέρημα είναι η χαζοπτώσεις ή από την δική αγνοία/λάθος ή από μαλακία άλλου που δεν θα μπορείς (λόγο μικρής εμπειρίας) να αποφύγεις. σε μια μεγάλη μηχανή θα κοστίσουν...και όχι μόνο σε επισκευές...
    και μην νομίσεις ότι μια μικρού κυβισμού μηχανή δεν μπορεί να σε φέρει σε δύσκολη θέση ή ότι είναι αδύνατων να κάνεις επικίνδυνα λάθη. κάθε άλλο.

    απο την άλλη ξέρω αρκετούς και είναι ακόμα πιο πολλοί εκείνοι που κατευθείαν πήραν μεγάλη (600αρα) μηχανή και είναι μια χαρά!

    το πιο σημαντικό είναι ο αναβάτης, ΕΣΥ δηλ. ότι και αν αποφασίσεις να ξέρεις οτι ποτέ δεν τα έμαθες όλα, ότι ποτέ δεν του έχεις πάρει τον αέρα και ότι παντού και πάντα καραδοκεί ο μαλάκας να σε κάνει κιμά!!! οπότε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να οδηγείς αμυντικά και με το μυαλό στον δρόμο μπροστά σου, να φοράς πάντα μα πάντα εξοπλισμό (και όχι δεν εννοώ μόνο το κράνος).
    ότι και αν κάνεις...ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!



    ΥΓ: μην το πάρεις στραβά το παρακάτω, γράφεται με πολύ φιλικότητα...
    αν θες να πάρεις μηχανή για μόστρα, γκάζια, σούζες, γκομενάκια και κακό...σε παρακαλώ άστο καλύτερα. υπάρχουν ήδη αρκετοί από δαύτους εκεί έξω! καλύτερα να επενδύσεις τα λεφτά σου να φτιάξεις το αυτοκίνητο σου ή να πάρεις ένα καλύτερο και θα έχεις συγκινήσεις αρκετές για πολύ καιρό....φιλικότατα πάντα ε;
    πολύ σωστός+++++++

    ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ εκεί που νομίζεις ότι το χεις στους 1-2 μήνες είναι το πιο επικίνδυνο στάδιο!!!!!!!!

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    η λαχτάρα σου να πας κατευθείαν στη μεγάλη είναι φυσιολογική

    ωστόσο αν πας βήμα-βήμα, μόνο κερδισμένος θα βγεις

    όταν μετά από π.χ. 20.000χλμ τελικά πάρεις τη μεγάλη, θα την απολαύσεις ΠΟΛΥ καλύτερα και ασφαλέστερα

  7. #7
    παλι HONDA ρε παιδια??
    Εγγραφή
    28/11/2007
    Μηνύματα
    177

    Re: Νιουφης αναζητά συγκινήσεις

    Αρχικά δημιουργήθηκε από astanapan
    Καλως σας βρήκα................................
    θα ήμουν ικανοποιημένος με μια streetfighter αφου τα supersport είναι δύσκολα για αρχάριους. Θα μπορούσα να πάω κατευθείαν σε μια Z750 - GSR (ή μήπως StreetTriple?) ή είναι απολύτως απαραίτητο να μάθω σε ένα μικρό μηχανάκι (πχ ybr125-250) για ένα διάστημα 6-12 μηνών;

    Όλες οι απόψεις καλόδεχτες
    απαραιτητο σιγουρα δεν ειναι να αρχισεις με 250 ----προσωπικα ομως το βρισκω --και το βρηκα --πολυυυ χρησιμο.
    απο την αλλη μερια ---εκτιμω πως ξερεις αγγλικα,αφου το γραφεις----εισαι σιγουρος πως μπορεις να ξεκινησεις με εναν <<μαχητη της ασφαλτου>>???
    κατι προσπαθει να πει αυτος ο χαρακτηρισμος---το νου σουυ
    θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!!!
    Ο. ΕΛΥΤΗΣ

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    Σίγουρα η σταδιακή ''άνοδος'' είναι το καλύτερο.Από την άλλη μεριά όμως...να δω άνθρωπο 1.92 ύψος πάνω σε ybr π.χ. και ας πεθάνω:smilea:

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    πράγματι αλλά το 250άρι μπορεί να είναι ένα εντουράκι

  10. #10
    make love not work Το avatar του/της L.omerta
    Εγγραφή
    18/04/2005
    Μηνύματα
    143
    εγω θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με ένα εντουράκι π.χ. ενα dr400 θα σε βολέψει πάρα πολύ.. και τισ συγκινήσεις σου θα έχεις και είναι και τα καλύτερα σχολέια πριν να πας σε μεγλύτερη. Πολυ προβλέψιμα και εύκολα!!



    εδιτ: με πρόλαβες για το εντουρακι :wacko:
    go big or go home!!!

  11. #11
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548

    Re: Νιουφης αναζητά συγκινήσεις

    Αρχικά δημιουργήθηκε από astanapan
    Καλως σας βρήκα

    Είμαι 32 χρονών me υψος 1.92, και λέω να απαρνηθώ λιγο το 4τροχο παρελθόν μου για να μπω στο σωστό το δρόμο αφενός γιατί αναζητώ νέες συγκινήσεις να ξεκολλήσουν το μυαλό (ανέβηκα στο z750 και παραμίλαγα για μέρες) και αφετέρου γιατί αν δεν ανέβω τώρα δε θα ανέβω ίσως ποτέ και δεν θα κάνω πραγματικότητα ενα παιδικό μου όνειρο. Υποψιν οτι εχω πολυ μικρή εμπειρία και αυτή με παπί.

    Η σκέψη είναι να οδηγώ συντηρητικά στο δρόμο (για ξεκάρφωμα υπάρχει και η πίστα που ευελπιστώ να επισκέπτομαι τακτικά). Η μηχανή λοιπον είναι για διασκέδαση και εντός των τειχών μετακινήσεις (αθήνα) 50χλμ ημερησίως. Κατα ίσως και για κανενα ΣΚ σε νησι το καλοκαιρι.

    Με δεδομένο λοιπον το fun to drive χαρακτήρα, θα ήμουν ικανοποιημένος με μια streetfighter αφου τα supersport είναι δύσκολα για αρχάριους. Θα μπορούσα να πάω κατευθείαν σε μια Z750 - GSR (ή μήπως StreetTriple?) ή είναι απολύτως απαραίτητο να μάθω σε ένα μικρό μηχανάκι (πχ ybr125-250) για ένα διάστημα 6-12 μηνών;

    Όλες οι απόψεις καλόδεχτες



    Ρε φιλε χωρας στο Ζ750?

    2η ερωτηση ..... αρχαρειος και θεωρεις ευκολο να ξεκινησεις με streetfighter?

    TDM vstrom XT pegaso θα σου ταιριαζαν καλυτερα .....

    Προσοχη παντα κρανος οτι και να παρεις

  12. #12
    Παιδιά απο τις απαντήσεις σας με αισθάνεστε απόλυτα!! Να ξεχωρίσω απλά το κομμάτι του ποστ του φιλου div400 που χαρακτηρίζει ίσως απόλυτα αυτό που πιστεύω:

    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    το πιο σημαντικό είναι ο αναβάτης, ΕΣΥ δηλ. ότι και αν αποφασίσεις να ξέρεις οτι ποτέ δεν τα έμαθες όλα, ότι ποτέ δεν του έχεις πάρει τον αέρα και ότι παντού και πάντα καραδοκεί ο μαλάκας να σε κάνει κιμά!!! οπότε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να οδηγείς αμυντικά και με το μυαλό στον δρόμο μπροστά σου, να φοράς πάντα μα πάντα εξοπλισμό (και όχι δεν εννοώ μόνο το κράνος).
    ότι και αν κάνεις...ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!
    Αυτό είναι ακριβώς, ένας μαγικός κόσμος που μαζί με τα καλά έχει και τα κακά του!! Και νομίζω πως επιβιώνεις, ναί, αν κρατάς το μυαλό μέσα στο κεφάλι και αυτο πάλι, μέσα στο κράνος!!

    Στο δια ταύτα τώρα:
    Εκανα κάποια χρόνια να μεταπηδήσω απο ένα αργό αυτοκίνητο σε γρήγορα αυτοκίνητα και γεγονός είναι οτι η κουλαμάρα που αποκτάς κάνει καιρό να φύγει (αν ποτέ φύγει, κάποιοι δεν ξεκουλαίνονται ποτέ ). Με τη μηχανή θα ήθελα απο την αρχή να δώ το έργο ολόκληρο και να την αποκωδικοποιήσω σταδιακά στη σωστή, ωμή της διάσταση. Μια που ο στόχος είναι και η διασκέδαση και όχι τόσο η ανάγκη μετακίνησης, το ζήτημα είναι να μάθω να κινούμαι στρωτά, σωστά, έξυπνα (και πιο αργότερα, σβέλτα). Η αγωνιστική οδήγηση σε πίστα και μόνο (στάση σώματος, γραμμές, φρενάρισμα, κράτημα) είναι στα πλάνα για πολύ αργότερα. Δε βιάζομαι, έχω πάρα πολλά να ανακαλύψω και να μάθω για πάρα πάρα πολύ καιρό. Καγκουριές και τέτοια τα απεχθάνομαι.

    Για το δίπλωμα πριν (αρκετά) χρόνια έδωσα με μια ER5 55ίππων και τα πήγα μια χαρά. Πιστεύω πως με αρκετή προσοχή στα αναφερθέντα πχ το σκαλοπάτι μάθησης (που οι αρχικά συνειδητές οδηγικές κινήσεις γίνονται αντανακλαστικές), και σεβασμό στο ένστικτο αυτοσυντήρησης μπορώ να τα βγάλω πέρα με μια μεγάλη μηχανή.

    Κάποιοι είπαν για εντούρο, αλλά πόσο κοντά είναι στη φιλοσοφία της street? Δεν αμφιβάλλω οτι τα εντουρο κάνουν για καλή εκμάθηση (παιχνιδιάρικα, κωλίδια στα φρένα κτλ) αλλά μήπως τα όριά τους (λόγω ύψους, λάστιχων) είναι πολύ λίγα για τη γλιστερή Αθήνα;

    Ένα άλλο πρόβλημα είναι το ύψος γιατί δεν μπορώ να ξέρω που θα βολεύομαι και που όχι. Εδώ θέλω τα φώτα σας. Το Ζ το έκανα απλά βόλτα και μέσα στον ενθουσιασμό τί να καταλάβεις απο εργονομία σε 10 χλμ ανοιχτού δρόμου; Άρα περιμένω προτάσεις ούτως ώστε προς το τέλος της εβδομάδας να περάσω να δώ που κινούνται τιμολογιακώς οι βασικοί υποψήφιοι

  13. #13
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Μια χαρά είναι οι επιλογές σου.

    Go for it !!!

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από astanapan

    Κάποιοι είπαν για εντούρο, αλλά πόσο κοντά είναι στη φιλοσοφία της street? Δεν αμφιβάλλω οτι τα εντουρο κάνουν για καλή εκμάθηση (παιχνιδιάρικα, κωλίδια στα φρένα κτλ) αλλά μήπως τα όριά τους (λόγω ύψους, λάστιχων) είναι πολύ λίγα για τη γλιστερή Αθήνα;
    ωραία πάρε τότε ένα cb400sf

    (που εγώ το κράτησα πεντέμησι χρόνια πριν πάω σε μεγαλύτερο)

  15. #15
    SuperFour;; Που το θυμήθηκες αυτό το αρχαίο... ήταν να πάρω ένα το 2000, τελικά όμως δεν έγινε.

    Ασε που και καινουριο να ήταν δε νομίζω να ήταν και πολύ φιλικό λογω vtec

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα αναζητα λυση απο τους μηχανικους του forum
    από relis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2012, 17:02
  2. Motocross: Άθλημα αναζητά προπονητές
    από menos στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2012, 12:33
  3. xr 250 αναζητα καλιμπρα
    από akrovaths στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2008, 19:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF