Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Βαλβίδες κακή ρύθμιση

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2006
    Μηνύματα
    137

    Βαλβίδες κακή ρύθμιση

    Καλημέρα σε όλους, παρακαλώ τα φώτα σας
    Άμα δεν έχουν ρυθμιστεί σωστά οι βαλβίδες τι επιπτώσεις έχει άμεσα και έμμεσα στην μοτοσυκλέτα?

  2. #2
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    πολλά...και συνήθως κακά...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2006
    Μηνύματα
    137
    Παρακαλώ άμα ξέρεις κάποιος λεπτομέρειες.. διότι μου είπαν πως δεν πειράζει άμα χτυπάνε λίγο.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paulopoulos
    Παρακαλώ άμα ξέρεις κάποιος λεπτομέρειες.. διότι μου είπαν πως δεν πειράζει άμα χτυπάνε λίγο.
    Αμα χτυπάνε λίγο είναι αρίθμιστες?
    Μην κάθομαι και ρυθμίζω τζάμπα γιατί οι δικές μου εδώ και πολύ καιρό δεν ακούγονται καθόλου και λέω να τις ρυθμίσω.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αμα χτυπάνε λίγο είναι αρίθμιστες?
    Μην κάθομαι και ρυθμίζω τζάμπα γιατί οι δικές μου εδώ και πολύ καιρό δεν ακούγονται καθόλου και λέω να τις ρυθμίσω.
    Eλα βρε συ υπερβολικε...Αφου δεν ακουγεται τιποτα τι να ρυθμισεις...


    Οχι,σοβαρα τωρα στον πιο πανω φιλο:
    αν εχεις συμπληρωσει τα χλμ ή χτυπανε οι βαλβιδες να τις ρυθμισεις...
    Δεν τα αφηνουμε αυτα γτ θα γινει καμια μλκ και θα τρεχεις...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Eλα βρε συ υπερβολικε...Αφου δεν ακουγεται τιποτα τι να ρυθμισεις...
    Μετά απο 50000 κάτι θα έχει για ρύθμιση ακόμα και αν δεν ακούγετε.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Μετά απο 50000 κάτι θα έχει για ρύθμιση ακόμα και αν δεν ακούγετε.
    Εννοειται οτι θα θελει ρυθμισμα...Αστειευομουν...

  8. #8
    Αμα έχει καπελότα δέν θέλει συχνά ρύθμιση, βγάζουν χιλιόμετρα αρκετά, άμα έχει κοκοράκια τώρα καλύτερα να ακούγοντε λίγο παρά καθόλου (όταν έχει έρθει η ώρα γιά να της ρυθμίσεις η έχεις κάνει παραπάνω χλμ) γιατί αν δέν ακούγοντε μπορεί να είναι κληστές καί είναι χειρότερα τα πράγματα .

  9. #9

  10. #10
    Κοίταξε, αν δέν ακούγονται μπορεί να είναι εντάξη ,απλά δέν ξέρεις αν είναι τελείος κλειστές αυτό εννοώ .Εκεί είναι το πρόβλημα.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2006
    Μηνύματα
    137
    Η ιστορία έχει ως εξής.. Έχω πάρει ένα vstrom k7 μεταχειρισμένο κάπου 30.000 χλμ. Από την αρχή που το πήρα οι βαλβίδες ακούγονται. Ο τύπος είπε πως το έκανε στα 24000 γενικό (και στο βιβλίο όντως έχει υπογράψει το εξουσιοδοτημένο ότι έχει κάνει και τις βαλβίδες). Απλά φοβάμαι μήπως δεν έγιναν οι βαλβίδες και έγραψαν στο βιβλίο ότιναναι..
    Θα επαναδιατυπώσω την ερώτησή μου την οποία θα χωρίσω σε δύο σκέλη:

    1. Αν υποθέσουμε πως έγινε η ρύθμιση στα 24.000χλμ απλά έγινε κακή ρύθμιση και ακούγονται. Τότε τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει στην μηχανή?

    2. Αν υποθέσουμε πως δεν έγινε ποτέ ρύθμιση στις βαλβίδες, με παίρνει να φτάσω στα 36.000 που θα κάνω το service?

  12. #12
    Πολύ πιθανό να μήν τις κάνανε δέν ξέρω (μην λέω καί μλκες) πάντος εγώ έχω κάνει 40000 καί δέν τις έχω ρυθμίσει ακόμα , θέλει βέβαια ακούγετε αλλά θα το κάνω στο επόμενο ''μεγάλο'' σε 12000χλμ δλδ. Δεν έχει πρόβλημα αλλά πρόσεχε τώρα είπες ότι το πήρες μεταχηρισμένο σωστά, δέν ξέρω αν το ήξερες το μηχανάκι αν όχι καί το πήρες ''χήμα'' από κάποιο μαγαζί είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχουν κατεβάσει το κοντέρ όσο για το βιβλιαράκι τα ''πηράζουνε'' καί αυτά . Εντάξη να μου πείς είναι 2 χρονών έτσι , οπότε μάλλον είναι οκ με 30000χλμ. Μην με βλέπεις υπερβολικώ, αλλά τα έχω δει όλα γι' αυτό στα λέω. Τώρα στο θέμα μας (ξεφύγαμε λίγο) .Δέν νομίζω να έχεις πρόβλημα γιά 6000χλμ, δέν ξέρω βέβαια πώς ακούγετε αλλά δέν πιστεύω να κουδουνάει ολόκληρο έτσι.

  13. #13
    Δεν έχεις πρόβλημα αν οι βαλβίδες ακούγονται λίγο επειδή
    1.Ανοιχτές βαλβίδες Οι βαλβίδες όταν έχουν μεγαλύτερο διάκενο από το κανονικό ακούγονται Το μεγαλύτερο διάκενο παράλληλα σημαίνει οτι παραμένουν λιγότερο χρόνο ανοιχτές που αυτό σημαίνει δύο πράγματα α. χαμηλότερη απόδοση β.καμμία πιθανότητα να βρεί πιστόνι σε βαλβίδα που δεν το θες με τίποτα.
    2. Κλειστές βαλβίδες. Οι βαλβίδες όταν έχουν μικρότερο διάκενο από το κανονικό δεν ακούγονται Το μικρότερο διάκενο παράλληλα σημαίνει οτι παραμένουν περισσότερο χρόνο ανοιχτές που αυτό σημαίνει δύο πράγματα α. υψηλότερη απόδοση β.μεγάλη πιθανότητα να βρεί πιστόνι σε βαλβίδα που δεν το θες με τίποτα.
    Το καλό της ιστορίας είναι οτι με τα χλμ οι βαλβίδες συνήθως ανοίγουν. Για αυτό και ακούγονται

    Επίσης κάποιος είπε για τα καπελότα ότι ξερυθμίζονται πιο αργά και συμφωνώ. Δεν ξέρω η μηχανή σου αν είναι έτσι αλλά η δική μου που έχει καπελότα και 50x.km δεν εχει ακόμα ρυθμιστεί και δεν το σκέφτομαι.



  14. #14
    Έχει καπελότα, όπως καί τά περισότερα σήμερα, αλλά 50000χλμ πιστεύω είναι καλά γιά τσέκ.

  15. #15
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gasoil
    Δεν έχεις πρόβλημα αν οι βαλβίδες ακούγονται λίγο επειδή
    1.Ανοιχτές βαλβίδες Οι βαλβίδες όταν έχουν μεγαλύτερο διάκενο από το κανονικό ακούγονται Το μεγαλύτερο διάκενο παράλληλα σημαίνει οτι παραμένουν λιγότερο χρόνο ανοιχτές που αυτό σημαίνει δύο πράγματα α. χαμηλότερη απόδοση β.καμμία πιθανότητα να βρεί πιστόνι σε βαλβίδα που δεν το θες με τίποτα.
    2. Κλειστές βαλβίδες. Οι βαλβίδες όταν έχουν μικρότερο διάκενο από το κανονικό δεν ακούγονται Το μικρότερο διάκενο παράλληλα σημαίνει οτι παραμένουν περισσότερο χρόνο ανοιχτές που αυτό σημαίνει δύο πράγματα α. υψηλότερη απόδοση β.μεγάλη πιθανότητα να βρεί πιστόνι σε βαλβίδα που δεν το θες με τίποτα.
    Το καλό της ιστορίας είναι οτι με τα χλμ οι βαλβίδες συνήθως ανοίγουν. Για αυτό και ακούγονται

    Επίσης κάποιος είπε για τα καπελότα ότι ξερυθμίζονται πιο αργά και συμφωνώ. Δεν ξέρω η μηχανή σου αν είναι έτσι αλλά η δική μου που έχει καπελότα και 50x.km δεν εχει ακόμα ρυθμιστεί και δεν το σκέφτομαι.


    και οταν το διακενο ειναι μικρο η βαλβιδα μπορει να μην παταει αρκετη ωρα στην βαση της(εδρα) απο την οποια και ψυχεται,αυτο μπορει να την οδηγησει σε υπερθερμανση και στραβωμα(συνηθως την παταει η εξαγωγη)
    και δεν ξερω και αν υπαρχει και περιπτωση να μην κλεινει καθολου η βαλβιδα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ρύθμιση καρπυρατέρ
    από Stergios69 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2004, 09:56
  2. Ρύθμιση βαλβίδων στο χτ-600
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2004, 15:16
  3. Ρύθμιση βαλβίδων στο ΧΤ600.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 12:11
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 14:21
  5. Βαλβίδες...
    από new_kid_in_town στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 15:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF