Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Τι πρεπει να διαλέξω;;

  1. #1
    χωρίς Τίτλο Το avatar του/της yendai
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    0

    Τι πρεπει να διαλέξω;;

    Γεια σας, ειναι το πρωτο μου θεμα αυτο και θα ηθελα να κανω μια ερωτηση καθοτι ειμαι ασχετος με το θεμα περι μηχανων.

    Παντα μου αρεσαν οι μηχανες, ομως δεδομένων των καταστασεων δεν χρειάστηκε ποτε να οδηγησω μηχανη(πλην μιας φορας για κανα 20λεπτο-σκουτερακι, μονογκαζο), αφου ειχα στην διάθεσή μου αυτοκίνητο.
    Τωρα τελευταια ομως μου εχει καρφωθεί η ιδεα για την χρηση μιας μηχανης-μοτοσυκλέτας.

    Το ερωτημα που θετω ειναι το εξης:
    Ειμαι 25 ετων, γυρω στο 1.73 με κανονικη-λεπτη σωματική διάπλαση, οχι πολύ μυωδης.
    Μου αρέσει το kawasaki ninja 250r αλλα δεν ξερω αν πρεπει να κοιταξω κατι πιο πολύ στα κιλά μου, ή αν θα μπορω να κουμανταρω μια τετοια μηχανη. Ακομα η σταση του σωματος σε μια τετοια μηχανη ειναι κουραστική;ετσι εχω ακουσει, και καποιοι ποναει η κοιλια-θωρακας αν ακουμπουν στο ντεποζιτο;δεν ξερω απλα ρωταω. ή θα ηταν καλύτερα να παρω μια 250 χοντα ή γιαμαχα(yamaha) ή κατι σε bandit;

    Επειδη διαβασα μερικά άρθρα περί πτωσεων των αρχάριων, ηθελα ακομα να μου πείτε αν οι πτωσεις αυτες ειναι πανάκεια(δηλαδή σιγουρα θα φάω; )ή απλα οι πιο πολλοί εχουν φαει και απο μια;
    Διοτι εχω ακουσει και περιπτωσεις ανθρώπων που δεν εχουν πεσει ποτε, και αν επεσαν εγινε μετα απο 20 χρονια απο κατι λαδια. Δεν θελω να πηγαινω σαν σιφουνας, απλα μου αρεσει η ιδεα της μηχανης, αναγνωρίζοντας τους κινδυνους που εγκυμονει.
    Ευχαριστω εκ των προτερων

  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: Τι πρεπει να διαλέξω;;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από yendai
    Γεια σας, ειναι το πρωτο μου θεμα αυτο και θα ηθελα να κανω μια ερωτηση καθοτι ειμαι ασχετος με το θεμα περι μηχανων.

    Παντα μου αρεσαν οι μηχανες, ομως δεδομένων των καταστασεων δεν χρειάστηκε ποτε να οδηγησω μηχανη(πλην μιας φορας για κανα 20λεπτο-σκουτερακι, μονογκαζο), αφου ειχα στην διάθεσή μου αυτοκίνητο.
    Τωρα τελευταια ομως μου εχει καρφωθεί η ιδεα για την χρηση μιας μηχανης-μοτοσυκλέτας.

    Το ερωτημα που θετω ειναι το εξης:
    Ειμαι 25 ετων, γυρω στο 1.73 με κανονικη-λεπτη σωματική διάπλαση, οχι πολύ μυωδης.
    Μου αρέσει το kawasaki ninja 250r αλλα δεν ξερω αν πρεπει να κοιταξω κατι πιο πολύ στα κιλά μου, ή αν θα μπορω να κουμανταρω μια τετοια μηχανη. Ακομα η σταση του σωματος σε μια τετοια μηχανη ειναι κουραστική;ετσι εχω ακουσει, και καποιοι ποναει η κοιλια-θωρακας αν ακουμπουν στο ντεποζιτο;δεν ξερω απλα ρωταω. ή θα ηταν καλύτερα να παρω μια 250 χοντα ή γιαμαχα(yamaha) ή κατι σε bandit;

    Επειδη διαβασα μερικά άρθρα περί πτωσεων των αρχάριων, ηθελα ακομα να μου πείτε αν οι πτωσεις αυτες ειναι πανάκεια(δηλαδή σιγουρα θα φάω; )ή απλα οι πιο πολλοί εχουν φαει και απο μια;
    Διοτι εχω ακουσει και περιπτωσεις ανθρώπων που δεν εχουν πεσει ποτε, και αν επεσαν εγινε μετα απο 20 χρονια απο κατι λαδια. Δεν θελω να πηγαινω σαν σιφουνας, απλα μου αρεσει η ιδεα της μηχανης, αναγνωρίζοντας τους κινδυνους που εγκυμονει.
    Ευχαριστω εκ των προτερων
    αν παρεις μοτο..ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ.
    ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΡΙΤ....ΔΕ ΘΑ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ ΜΕ ΤΗ ΚΟΙΛΙΑ ΣΟΥ..Η ΜΕ ΤΟ ΘΩΡΑΚΑ..ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ..Η ΣΕ ΥΠΝΟ..Η ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
    αν δεν εχεις ιδεα απο μοτο...παρε κανα εντουρακι 250 για αρχη και μεταχειρισμενο γιατι θα το κανεις κωλος.

    αλλα πριν παρεις οτιδηποτε σε 2 τροχους..θα παρεις οτι υπαρχει απο εξοπλισμο (κρανη μποτες γαντια μπουφαν με προστατευτικα) ωστε να μαθεις με ασφαλεια και χωρις τραυματισμους σε ενδεχομενες πτωσεις.

    επισης απο τη πρωτη στιγμη που θα ξεκινησεις να οδηγας..θα εχεις στο νου σου..οτι ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ..ΚΑΙ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ.

  3. #3
    χωρίς Τίτλο Το avatar του/της yendai
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    0
    Δεν διαφωνώ, απλά δεν μου αρέσουν οι εντούρο.θέλω κατι πιο στριτ.ή λιγοτερο οφ ρόουντ στυλ.
    Κυρίως για πόλη.
    ειμαι γυρω στα 55 κιλά.τί μηχανη θα ταιριαζε στα κυβικά μου;δεν μου αρεσουν οι μηχανες τυπου μοτο κρος καθόλου.
    Καποια πραγματα τα βλεπουμε οπως θέλουμε, καποια πραγματα τα βλέπουμε οπως ειναι, καποια πραγματα ομως, δεν τα βλέπουμε καθόλου.
    Την επόμενη φορα ας σκεφτούμε πιο καθαρά.

  4. #4
    Γεια σου φιλε μου και καλοσορισες στιν παρεα μας.Επειδη τελευτεα ψαχτικα σε αυτο το θεμα εχω να σου πω τα εξης.Εγω ειμαι 20 χρονον και 1.87 ιψοσ.Στο ninja που πηγα και δοκιμασα μου ερχοταν ισα ισα και ηταν ανετο λογο τις αρκετα ψηλης του θεσης οδηγησης.Λογο του βαρους σου δεν ξερω αν θα εχεισ καποιο προβλημα αλλα κανε εναν κοπο να πας να το δοκιμασεις πος σου καθετε σε μια αντιπροσοπια.
    Ενναλακτικες λυσεις : cbf 250 ybr 250
    Επησης εμενα μου ειχαν προτεινει εδω περα και το cb400sf αρκετα ευκολοδηγητο με αρκετη δυναμη ποθ μπορει καποιοσ αρχαριοσ να τιν χειριστει,αρκετα οικονομικο και χωρις πλαστικα σε θεμα πτωσης.

    Ayta apo mena!


    T(w)o beer or not t(w)o beer? :P
    Two beeeeeeeerr!!!!

  5. #5
    χωρίς Τίτλο Το avatar του/της yendai
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    0
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Kotsis23
    Γεια σου φιλε μου και καλοσορισες στιν παρεα μας.Επειδη τελευτεα ψαχτικα σε αυτο το θεμα εχω να σου πω τα εξης.Εγω ειμαι 20 χρονον και 1.87 ιψοσ.Στο ninja που πηγα και δοκιμασα μου ερχοταν ισα ισα και ηταν ανετο λογο τις αρκετα ψηλης του θεσης οδηγησης.Λογο του βαρους σου δεν ξερω αν θα εχεισ καποιο προβλημα αλλα κανε εναν κοπο να πας να το δοκιμασεις πος σου καθετε σε μια αντιπροσοπια.
    Ενναλακτικες λυσεις : cbf 250 ybr 250
    Επησης εμενα μου ειχαν προτεινει εδω περα και το cb400sf αρκετα ευκολοδηγητο με αρκετη δυναμη ποθ μπορει καποιοσ αρχαριοσ να τιν χειριστει,αρκετα οικονομικο και χωρις πλαστικα σε θεμα πτωσης.

    Ayta apo mena!


    Οι εναλλακτικες που έθεσες είναι αρκετά καλές
    Μαλλον απο αυτες πιο πολύ η Yamaha μου αρεσει αν και μοιαζουν ιδιες.
    Τωρα κατι ακομα μιας και το θυμηθηκα.
    Απο άποψη κόστους-συντήρησης ποια εταιρια ειναι πιο καλή;κατι σαν την αντιστοιχη toyota ας πουμε;πιο αξιόπιστη;



    Επίσης εχω ακουσει οτι το kawasaki ninja 250r ζεσταινεται ευκολα ισχύει ή απλα ενοχλει μερικους το οτι ειναι μια μηχανη και απλα ζεσταινεται σαν αυτη του αυτοκινητου;
    Καποια πραγματα τα βλεπουμε οπως θέλουμε, καποια πραγματα τα βλέπουμε οπως ειναι, καποια πραγματα ομως, δεν τα βλέπουμε καθόλου.
    Την επόμενη φορα ας σκεφτούμε πιο καθαρά.

  6. #6
    Εγω τα καλυτερα τα εχω ακουσει για την Honda.Δυνατα μοτερια δεν σπανε δεν χαλανε απο οτι εχω ακουσει ε,μη σε παρω στο λαιμο μου.Cbf250 nomizw χαμιλοτερη καταναλωση απο ninja pou exei 5-7litra/100km
    T(w)o beer or not t(w)o beer? :P
    Two beeeeeeeerr!!!!

  7. #7
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Kotsis23
    Εγω τα καλυτερα τα εχω ακουσει για την Honda.Δυνατα μοτερια δεν σπανε δεν χαλανε απο οτι εχω ακουσει ε,μη σε παρω στο λαιμο μου.Cbf250 nomizw χαμιλοτερη καταναλωση απο ninja pou exei 5-7litra/100km
    honda 250cc-----> made in brazil (γουαταμελα, ινδια η κατι τετοιο)....

  8. #8
    ninja 250r---> made in taiwan i kati tetoio kai? :rotflmao:
    T(w)o beer or not t(w)o beer? :P
    Two beeeeeeeerr!!!!

  9. #9
    φιλε τι ninjaκι ειναι εξαιρετικη περιπτωση για αρχαριο.
    ειναι ελαφρι,ευελικτο μεσα στην πολη,δεν πολυκαιει,εχει συμπεριφορα μεγαλης μηχανης και εχει ικανοποιητικο γκαζι για τα κυβικα του.
    Rock hard ride free

  10. #10
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Γειά σου φιλαράκι και καλώς ήλθες.

    η διαδικασία που ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσεις είναι η εξής:

    παπί --> 250 --> 600--> 1000 --> +οο

    η μόνη διαφοροποίηση που μπορείς να κάνεις στην παραπάνω σκάλα, είναι να μην πουλήσεις το πρώτο σκαλοπάτι (παπί) ανεβαίνοντας, αν ζείς σε μεγάλη πόλη.

    Επίσης να σου εφιστήσω την προσοχή μιάς και αυτά (παπί-250) -εφ'όσον είναι και τα πρώτα σου βήματα- είναι και τα πιό δύκολα...

    με το καλό και καλά χλμ...

  11. #11
    χωρίς Τίτλο Το avatar του/της yendai
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    0
    ναι ζω σε μεγαλη πολη, την πιο μεγαλη της Ελλαδας.στην μικρη Ελλαδα, την Αθήνα. Δυστυχως ετσι ειναι τα πραγματα.
    Το cbf250 ειναι ωραιο αν και προτιμω την yamaha ybr250, εχει εναν πιο γλυκό και αεροδυναμικό τόνο.
    Η yamaha σαν εταιρια ειναι ακριβή απο αποψη κοστους συντηρησης και ζημιών;
    Διοτι ενταξει ξερω και απο τα αμαξια οτι η honda ειναι καλή εταιρια αλλα στις μηχανες;

    Τελικά η επιλογή σε bandit κανει;
    Επισης αν γινεται να μου πειτε αν παιζει ρολο ο σωματοτυπος σε καθε μηχανη γιατι οπως ανεφερα 1.73 και 55 κιλα, δεν ειμαι και Ηρακλής.

    Επισης αν θελω να παρω και "μικρα" μπαγκαζια μαζι μου, να υποθεσω μεταξυ νιντζακι και ybr250 ή cbf250 μαλλον το νιντζακι απορρίπτεται ε;
    Καποια πραγματα τα βλεπουμε οπως θέλουμε, καποια πραγματα τα βλέπουμε οπως ειναι, καποια πραγματα ομως, δεν τα βλέπουμε καθόλου.
    Την επόμενη φορα ας σκεφτούμε πιο καθαρά.

  12. #12
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    - Κριτήριο 1... τι είδους μετακινήσεις θα κάνεις με το μηχανάκι που θές.
    - Κριτήριο 2... Οικονομική κατάσταση.. περισσότερα κυβικά , περισσότερα έξοδα συντήρησης.
    - Κριτήριο 3...τι σε "φτιάχνει" αισθητικά και οδηγικά. Συνήθως αυτό το κριτήριο υπερκαλύπτει την λογική και τα παραπάνω 2 με αποτέλεσμα κάποια στιγμή το μηχανάκι να το τρώει η σκόνη γιατί είτε δεν βολεύει , είτε γιατί θέλει τρομερή συντήρηση.

    Αυτά είναι τα κυριότερα.

    Απο εκεί και πέρα θα πρέπει να δείς τα "μικρότερα" που έχουν να κάνουν με:

    - after sales υποστήριξη (βλ. ανταλλακτικά - service)
    - μεταπώληση και ικανή αξία που θα έχει σε ενδεχόμενη (και μάλλον σίγουρη) αλλαγή.
    - πόσο "ζημιάρικο" είναι. Κάποια μηχανάκια βγάζουν περισσότερα προβλήματα απο κάποια άλλα ακόμα και αν τους κάνεις τακτικό και με το βιβλίο service.
    - Τι κατάσταση θα είναι το μηχανάκι αν είναι μτχ... αν είναι κακοσυντηρημένο θα σε ταλαιπωρήσει.
    - Εξοπλισμός... η τούμπα ειναι σίγουρη λόγω απειρίας... στο χέρι σου είναι να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο επώδυνη...π.χ. έπεσα με το stand ανοιχτό ενα πράγμα..:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: (μην γελάς... πολλοί την έχουμε πατήσει έτσι)
    - Πιθανό κόστος σε μια τέτοια τούμπα για τα ανταλλακτικά της μηχανής σου. Αν θες μισό μισθό μόνο για να αλλάξεις μια χούφτα ή ενα πλαστικό... άστο καλύτερα.


    Νομίζω οτι αν έχεις στο μυαλό σου τα παραπάνω και έχεις καλύψει με μια επιλογή τα περισσότερα εξ αυτών , θα έχεις κάνει μια πολύ επιτυχημένη αγορά.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  13. #13
    χωρίς Τίτλο Το avatar του/της yendai
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    0
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    - Κριτήριο 1... τι είδους μετακινήσεις θα κάνεις με το μηχανάκι που θές.
    - Κριτήριο 2... Οικονομική κατάσταση.. περισσότερα κυβικά , περισσότερα έξοδα συντήρησης.
    - Κριτήριο 3...τι σε "φτιάχνει" αισθητικά και οδηγικά. Συνήθως αυτό το κριτήριο υπερκαλύπτει την λογική και τα παραπάνω 2 με αποτέλεσμα κάποια στιγμή το μηχανάκι να το τρώει η σκόνη γιατί είτε δεν βολεύει , είτε γιατί θέλει τρομερή συντήρηση.

    Αυτά είναι τα κυριότερα.

    Απο εκεί και πέρα θα πρέπει να δείς τα "μικρότερα" που έχουν να κάνουν με:

    - after sales υποστήριξη (βλ. ανταλλακτικά - service)
    - μεταπώληση και ικανή αξία που θα έχει σε ενδεχόμενη (και μάλλον σίγουρη) αλλαγή.
    - πόσο "ζημιάρικο" είναι. Κάποια μηχανάκια βγάζουν περισσότερα προβλήματα απο κάποια άλλα ακόμα και αν τους κάνεις τακτικό και με το βιβλίο service.
    - Τι κατάσταση θα είναι το μηχανάκι αν είναι μτχ... αν είναι κακοσυντηρημένο θα σε ταλαιπωρήσει.
    - Εξοπλισμός... η τούμπα ειναι σίγουρη λόγω απειρίας... στο χέρι σου είναι να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο επώδυνη...π.χ. έπεσα με το stand ανοιχτό ενα πράγμα..:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: (μην γελάς... πολλοί την έχουμε πατήσει έτσι)
    - Πιθανό κόστος σε μια τέτοια τούμπα για τα ανταλλακτικά της μηχανής σου. Αν θες μισό μισθό μόνο για να αλλάξεις μια χούφτα ή ενα πλαστικό... άστο καλύτερα.


    Νομίζω οτι αν έχεις στο μυαλό σου τα παραπάνω και έχεις καλύψει με μια επιλογή τα περισσότερα εξ αυτών , θα έχεις κάνει μια πολύ επιτυχημένη αγορά.

    Gandalf
    Γιαυτο ρωταω εσας τους εμειρους αν εχετε κατι να προτεινετε.
    Yamaha? Honda?kawasaki?
    ποια εταιρια ειναι αξιοπιστη και συναμα φθηνη που να μην βγαζει ζημιες,
    Αποτι εχω καταλαβει μαλλον κατι σε cbf250 και ybr250 πρεπει να διαλεξω
    Καποια πραγματα τα βλεπουμε οπως θέλουμε, καποια πραγματα τα βλέπουμε οπως ειναι, καποια πραγματα ομως, δεν τα βλέπουμε καθόλου.
    Την επόμενη φορα ας σκεφτούμε πιο καθαρά.

  14. #14
    Νομιζω δεν υπαρχει κανονας,αξιοπιστες και οι 3 το θεμα ειναι να σου κατσει καλο κομματι και να το προσεχεις! Αποψη μου βεβαια..

    T(w)o beer or not t(w)o beer? :P
    Two beeeeeeeerr!!!!

  15. #15
    Πάρε παπί!Είναι το καλύτερο για την περίπτωσή σου.Επίσης παρε λεξικό,γιατι προφανώς χρησιμοποιέις λάθος τη λέξη πανάκεια.
    Αν τελικώς "πηδήξεις" το σκαλάκι "παπί" και βρεθεις με μοτοσυκλέτα,σου συνιστώ να κανεις κάποια μαθηματα ασφαλούς οδήγησης (του περιοδικού 0-300 είναι μια χαρά).Ετσι θα μαθεις να οδηγείς σωστα απ την αρχή.
    Υ.Γ.: Τρώγε καλυτερα 173cm και 55kgr δεν ειναι και πολύ σωστό συνδιασμός.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τι πρεπει να παθει???
    από EddY στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2007, 07:01
  2. Τι πρεπει να προσεξω?
    από kseni στο forum BMW
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2007, 12:06
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2007, 16:07
  4. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2007, 11:25
  5. Τι πρεπει να κανω για.....
    από emankov στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2006, 09:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF