[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Corvo
Σπυρο που βρισκεται το φιλτρο αερα, στα καπακια αριστερα - δεξια
λυνεις το αριστερο καπακι.
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Corvo
Σπυρο που βρισκεται το φιλτρο αερα, στα καπακια αριστερα - δεξια
λυνεις το αριστερο καπακι.
Αντε βρε παλικάρι μου προχώρα κ έχω φαγωθεί να το δώ τελειωμένο.
βγάζω χαρμάνα λέμε...![]()
![]()
![]()
squirrel
![]()
Περιμενω να το δω με ενδιαφερον γιατι περασα πολλα χρονια
με τετοιο μηχανακι και καθε ανταλακτικο που βλεπω
με παει πισω στο χρονο
![]()
Πρωην TDM τζης
Εγώ προτείνω να ξεκινήσεις σήμερα και να μας βάλεις φωτογραφίες αργά το βράδυ.......:a13:
Ποσο σου κοστισαν ολα τα υλικα συνολικα; Εξαιρουμε το μερακι και την εργασια που μαλλον δεν θα εβρισκες (βρησκαμε) μαστορες ετσι και αλλιως να ασχοληθουν, ιδιαιτερα οταν στην πλειονοτητα των συνεργειων γινεται συνοστισμος και οι μαστορες προσπαθουν να τα διωχνουν απερισκεπτα για να ασχοληθουν με το επομενο.
Αν υποθεσουμε οτι ενα παλιο XL250R 1984 εχει εμπορικη αξια 500 ή λιγοτερα ευρω εφοσον ειναι σε μια υποφερτη εξωτερικη κατασταση, μετα απο μια τετοια φοβερη ανανεωση οπως το δικο σου, ποια ειναι η νεα του οικονομικη αξια; Ανεβαινει καθολου ή οχι; Δεν ειναι θεμα χρηματων και ξεπουληματος ενος τοσο ομορφου συνολου, απλα ρωτω απο περιεργεια σε σχεση του ομορφου και εξωτερικα "σαν καινουργιου" σε σχεση με την παλαιοτητα (25 ετη).
Αποστόλης