Σελίδα 11 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 678910111213141516 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 294

Θέμα: Xlr Restoring

  1. #151
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
    Ποσο σου κοστισαν ολα τα υλικα συνολικα; Εξαιρουμε το μερακι και την εργασια που μαλλον δεν θα εβρισκες (βρησκαμε) μαστορες ετσι και αλλιως να ασχοληθουν, ιδιαιτερα οταν στην πλειονοτητα των συνεργειων γινεται συνοστισμος και οι μαστορες προσπαθουν να τα διωχνουν απερισκεπτα για να ασχοληθουν με το επομενο.

    Αν υποθεσουμε οτι ενα παλιο XL250R 1984 εχει εμπορικη αξια 500 ή λιγοτερα ευρω εφοσον ειναι σε μια υποφερτη εξωτερικη κατασταση, μετα απο μια τετοια φοβερη ανανεωση οπως το δικο σου, ποια ειναι η νεα του οικονομικη αξια; Ανεβαινει καθολου ή οχι; Δεν ειναι θεμα χρηματων και ξεπουληματος ενος τοσο ομορφου συνολου, απλα ρωτω απο περιεργεια σε σχεση του ομορφου και εξωτερικα "σαν καινουργιου" σε σχεση με την παλαιοτητα (25 ετη).
    Δυστυχως δεν πάει έτσι, τουλάχιστον για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, εκτός κι αν βρεθεί κάποιος βαρεμένος που θέλει να θυμηθεί τα νιάτα του.
    Αν αποφασίσει κάποιος να ρίξει λεφτά και κόπο σε μοτοσυκλέτα του 80τόσο, το κάνει μονο γι αυτόν η τον φίλο του χωρίς να περιμένει μεταπωλητική αξία.

    Μπράβο στον Σπύρο που θα το κάνει κουκλί το εργαλείο. Ειναι κρίμα να σαπίζουν μηχανάκια που πανε μια χαρά ακόμα, αλλά κανείς δεν ασχολείται μαζί τους.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #152
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    χωρίς να περιμένει μεταπωλητική αξία.
    Τώρα να σου πω....όντας συνομήλικος σου , και έχοντας περάσει τα φοιτητικά μου χρόνια πάνω σε ένα από αυτά τα μηχανάκια, μία παρόμοια περίπτωση θα με ενδιέφερε για αγορά, ή κάποιο XR με τον πιο "βαρβάτο" ήχο.

    Γιατί μάλλον, και βαρεμένος είμαι, και να θυμηθώ τα νιάτα μου θέλω...και σίγουρα δεν είμαι ο μόνος.

    Αλλά πόσο να κοστολογήσεις το συναίσθημα και την μερακλίδικη δουλειά ....μΕ λές...???
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  3. #153
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    κάποιο XR με τον πιο "βαρβάτο" ήχο.
    Τσου ρε Λάκη ....

    (και δικάβαλο με την σορτσοφορούσα με κρεμασμένα τα πόδια...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #154
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τσου ρε Λάκη ....

    (και δικάβαλο με την σορτσοφορούσα με κρεμασμένα τα πόδια...)
    Και σοσονάκι με γκαίτες αλά Βίνα Ασίκη λέμε......
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  5. #155
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Τώρα να σου πω....όντας συνομήλικος σου , και έχοντας περάσει τα φοιτητικά μου χρόνια πάνω σε ένα από αυτά τα μηχανάκια, μία παρόμοια περίπτωση θα με ενδιέφερε για αγορά, ή κάποιο XR με τον πιο "βαρβάτο" ήχο.

    Γιατί μάλλον, και βαρεμένος είμαι, και να θυμηθώ τα νιάτα μου θέλω...και σίγουρα δεν είμαι ο μόνος.

    Αλλά πόσο να κοστολογήσεις το συναίσθημα και την μερακλίδικη δουλειά ....μΕ λές...???
    Δεν κοστολογείται εύκολα αυτη η δουλειά. Καταλαβαίνω πως το σκέφτεσαι, γι αυτό εγραψα οτι μονο καποιος βαρεμένος κλπ (σαν εμένα εννοούσα ).

    πχ πριν 5-6 χρόνια αποφάσισα να κάνω πλήρη ανακατασκευή το SR500 μου. Βαψιμο σκελετό ηλεκτροστατική, τεπόζιτο, καπάκια, καινούρια φτερά, προφυλακτήρα αλυσίδας, κατι άλλα χρώμια, γρανάζια αλυσίδα, κρύσταλλο φαναριού (το τεράστιο), λάστιχα μαρσπιέ, φλας, καμμια 30ριά άλλα λαστιχάκια παπαράκια, κλπ κλπ.
    Και φυσικά ανακατασκευή και στον κινητηρα όπου πανε και τα πολλά λεφτά (1000 Ευρω σε ανταλλακτικά).
    Πόσο κανει τώρα το SR μου αν υποτεθεί οτι το πούλαγα? Για πες
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #156
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Δεν κοστολογείται εύκολα αυτη η δουλειά. Καταλαβαίνω πως το σκέφτεσαι, γι αυτό εγραψα οτι μονο καποιος βαρεμένος κλπ (σαν εμένα εννοούσα ).

    πχ πριν 5-6 χρόνια αποφάσισα να κάνω πλήρη ανακατασκευή το SR500 μου. Βαψιμο σκελετό ηλεκτροστατική, τεπόζιτο, καπάκια, καινούρια φτερά, προφυλακτήρα αλυσίδας, κατι άλλα χρώμια, γρανάζια αλυσίδα, κρύσταλλο φαναριού (το τεράστιο), λάστιχα μαρσπιέ, φλας, καμμια 30ριά άλλα λαστιχάκια παπαράκια, κλπ κλπ.
    Και φυσικά ανακατασκευή και στον κινητηρα όπου πανε και τα πολλά λεφτά (1000 Ευρω σε ανταλλακτικά).
    Πόσο κανει τώρα το SR μου αν υποτεθεί οτι το πούλαγα? Για πες


    prin apo μερικες μερες ειδα ενα SR500 με τη μασκα την αλληθορη που βαζουν σε μερικα SM


  7. #157
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Βλέπω την εξέλιξη της τεχνολογίας σε τομείς όπως της πληροφορικής, πως ήταν τα κουτιά που έχουμε μπροστά μας το 1984 και πως είναι σήμερα και με τι ισχύ. Άπειρες και ασύληπτες διαφορές.

    Ας προσπαθήσουμε να συγκρίνουμε τις βασικές διαφορές ενός 250R του 2009, με ένα όσο το δυνατόν αντίστοιχο του 1984. Μην μου πείτε για τραγικές διαφορές. Κυρίως -και ευτυχώς- , οικολογικές επεμβάσεις όπως μικρότερη κατανάλωση και περισσότερα ηλεκτρονικά που κάνουν τον κινητήρα να "σκέφτεται" με ότι σημαίνει αυτό. Όμως από πλευράς απόδοσης, ελάχιστες διαφορές. XL250R '84, περίπου 22 ίπποι, 6 ταχύτητες, ίδια σχεδόν θέση οδήγησης, ίδιο στήσιμο, φιλοσοφία.

    Το να λέμε "ποιος ασχολείται πλέον με αυτά", είναι σωστό, αλλά ταυτόχρονα τόσο άδικο. Πουλάμε το παλιό μας γιατί το βαρεθήκαμε, γιατί ντρεπόμαστε να μας βλέπουν με αυτό. Δεν υπάρχει άλλος λόγος, τουλάχιστον σοβαρός (πλην φυσικά της οικολογικής συνείδησης αλλά δεν το πιστεύω ότι υπάρχει σε τέτοιο μεγάλο βαθμό σε άτομα νεώτερης ηλικίας).
    Αποστόλης

  8. #158
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing

    Πόσο κανει τώρα το SR μου αν υποτεθεί οτι το πούλαγα? Για πες
    Πόσο κοστολογείς εσύ την προσωπική σου εργασία και μέντα....??

    Τίποτε, επειδή κάνεις την γκάβλα σου ή αυτή του κολλητού σου.....ένα σκασμό λεφτά , αν το κάνεις ως εππαγγελματίας, γιατί αυτή η δουλειά , είναι πλέον custom, και δεν την κάνουν όλοι.
    Λες μια τιμή και αν δεχτεί ο πελάτης , δέχτηκε....δεν υπάρχουν και πολλοί που θα κάνουν restore σε XLR.
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  9. #159
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Πόσο κοστολογείς εσύ την προσωπική σου εργασία και μέντα....??

    Τίποτε, επειδή κάνεις την γκάβλα σου ή αυτή του κολλητού σου.....ένα σκασμό λεφτά , αν το κάνεις ως εππαγγελματίας, γιατί αυτή η δουλειά , είναι πλέον custom, και δεν την κάνουν όλοι.
    Λες μια τιμή και αν δεχτεί ο πελάτης , δέχτηκε....δεν υπάρχουν και πολλοί που θα κάνουν restore σε XLR.
    Α μπράβο, το ίδιο λέμε λοιπόν.
    Κι εγω φυσικά δεν θα το πουλήσω ποτέ, αλλιώς δεν θα το ξανάφτιαχνα απ την αρχή.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #160
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της FRAGISCOS
    Εγγραφή
    22/07/2006
    Μηνύματα
    1.434
    Να πω τη γνωμη μου
    Πιστευω οτι μια τετοια δουλεια εχει μονο συναισθηματικη αξια και οχι οικονομικη.
    Δεν νομιζω οτι θα βρεθουν πολλοι που θα πληρωναν 2-3000 ευρω για να αγορασουν ενα XLR του 84 η οποιοδηποτε αλλο μηχανακι του τοτε.
    Απλα οπως μου ειπε και ο πρωην κατοχος του ΜΒ μου που μου το πουλησε σε ΑΘΛΙΑ κατασταση 150 ευρω: "οι αναμνησεις πληρωνονται..."
    Δεν πειραζει ομως εμενα πρωσοπικα με ευχαριστει που το βλεπω ζωντανο (οπως και ολους οσους ασχολουνται με νεκραναστασεις) και ας μην αξιζει μια σε χρηματα.
    Συνεχισε φιλε μου,η ευτυχια που νοιωθεις ξαναζωντανευοντας το παλιο σου μηχανακι ανεξαρτητως κυβικων και τυπου απλα ΔΕΝ ΤΙΜΑΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ και προπαντων ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ.

  11. #161
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Θαυμάσια μηχανάκια για την Ελλάδα γι αυτό τότε πουλήσαν σαν τρελλά και εξακολουθούν να κάνουν την δουλειά τους μιά χαρά με την κατάλληλη συντήρηση.

  12. #162
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    παιδια ολοι απο την σκοπια σας εχετε δικιο αλλος περισσοτερο και αλλος λιγοτερο.για αλλη μια φορα θελω να σας ευχαριστησω που παρακολουθειτε την διαδικασια γιατι αυτο μου δινει δυναμη για τη συνεχεια.ειναι σαν να σας εχω παρεα κατω στο συνεργειο..
    το κοστος μεχρι σημερα εχει ως εξης....
    νικελ 200€
    σελα 40€
    υλικα φανοποιιας 250€
    λαδια,μπουζι,μπαταρια,φουσκες 50€
    τιμονι 25€
    λαστιχα 120€
    βενζινες καθαρισμου,πετρελαια,βιδακια,ροδελιτσες,σπρευ 50€
    συνολο 725€ μονο υλικα και ανταλλακτικα.για εργασια μη μιλησουμε καλυτερα,ουτε για ψαξιμο στο net,ουτε για τα χλμ να πανε και να ερθουν τα περιφερειακα στο συνεργειο μου.αν αξιζει?νομιζω το χαμογελο του ιδιοκτητη τωρα που αρχιζει να παιρνει μορφη τα λεει ολα.οσο για μενα αν θα το ξαναεκανα?ηδη ετοιμαζω το επομενο project...

  13. #163
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SpyrosAfricaner
    Εγγραφή
    23/05/2009
    Μηνύματα
    117
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
    παιδια ολοι απο την σκοπια σας εχετε δικιο αλλος περισσοτερο και αλλος λιγοτερο.για αλλη μια φορα θελω να σας ευχαριστησω που παρακολουθειτε την διαδικασια γιατι αυτο μου δινει δυναμη για τη συνεχεια.ειναι σαν να σας εχω παρεα κατω στο συνεργειο..
    το κοστος μεχρι σημερα εχει ως εξης....
    νικελ 200€
    σελα 40€
    υλικα φανοποιιας 250€
    λαδια,μπουζι,μπαταρια,φουσκες 50€
    τιμονι 25€
    λαστιχα 120€
    βενζινες καθαρισμου,πετρελαια,βιδακια,ροδελιτσες,σπρευ 50€
    συνολο 725€ μονο υλικα και ανταλλακτικα.για εργασια μη μιλησουμε καλυτερα,ουτε για ψαξιμο στο net,ουτε για τα χλμ να πανε και να ερθουν τα περιφερειακα στο συνεργειο μου.αν αξιζει?νομιζω το χαμογελο του ιδιοκτητη τωρα που αρχιζει να παιρνει μορφη τα λεει ολα.οσο για μενα αν θα το ξαναεκανα?ηδη ετοιμαζω το επομενο project...
    xa xa χαμογελο αλλα Τζοκοντα?χαχαχα...τελειωνε σε περιμενει το καζεR αντε....

  14. #164
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
    οσο για μενα αν θα το ξαναεκανα?ηδη ετοιμαζω το επομενο project...
    Πάει τώρα κόλλησες!!
    Και κάνεις και πολύ καλή δουλειά αναλόγως το budget.

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #165
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    η τιμονοπλακα μαζι με τα καβαλετα βαφτηκαν και ξαναμπηκαν στα πηρουνια...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	1437 
Μέγεθος:	45,6 KB 
ID:	166643

Σελίδα 11 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 678910111213141516 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Xlr
    από mitsakos_18 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2007, 09:31
  2. αμορτισερ Honda Xlr
    από JOHN_HONDA_F_E στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2007, 04:15
  3. αμορτισερ Honda Xlr
    από JOHN_HONDA_F_E στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/01/2007, 15:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF