Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 41 από 41

Θέμα: ραλλυ ακροπολις

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
    οχι 20 σφιχτες που οδηγουν "απλα" γρηγορα.ελπιζω να καταλαβαινετε που ειναι η διαφωνια μου
    Είναι υπεράνθρωπα γρήγορα, όχι απλά.
    Το αν είναι σφίχτες είναι δικό τους θέμα.Όποιος δε θέλει ας μή γίνει

  2. #32
    Μοναχικός καβαλάρης Το avatar του/της castoras
    Εγγραφή
    14/05/2007
    Μηνύματα
    468
    Σας βρίσκω και τους δυο σωστούς,αλλά νομίζω πως έχετε ψιλομπερδευτει.Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα δυο σπορ επειδη υπάρχουν 4 ρόδες και τιμόνι.Το κάθε ένα έχει το δικό του βαθμό δυσκολίας.Η φόρμουλα για παράδειγμα γιατί γίνεται σε συγκεκριμένες πίστες με στάνταρ στροφες???Γιατί οι ταχύτητες είναι τέτοιες που δεν επιτρέπουν μεταβολές σε πιστες(παρά ελάχιστες μετα από χρόνια).Ενώ τα ραλλι γίνονται σε συνεχώς μεταβαλόμενο έδαφος,με τους οδηγούς να ξέρουν τις ειδικές σχεδόν ελάχιστα.Σκοπός και στα δυο σπορ είναι να τερματίσουν στο λιγότερο δυνατό χρόνο.Όμως δε μπορείς α συγκρίνεις ένα μονοθέσιο που στηρίζεται αποκλειστικά στην αεροδυναμική και πηγαίνει με 350 με ένα 4κίνητο που στρίβει σε χώμα και προσπαθεί να κρατήσει κλειστή γραμμή για να μη χάσει χρόνο


  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dim40
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    356
    το ραλλυ παιζει με το χρονο η φομουλα οχι . εκει κερδιζει οποιος περασει πρωτος.

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
    το ραλλυ παιζει με το χρονο η φομουλα οχι . εκει κερδιζει οποιος περασει πρωτος.
    Στη πράξη είναι διπλό γ@μήσι:
    Πάιζεις με το χρόνο στα δοκιμαστικά (πάρα πολύ σημαντικά,ειδικά όπου η πίστα δεν ευνοεί προσπέραση) και στον αγώνα παίζει και η ικανότητα/διάθεση για προσπέραση

  5. #35
    Μοναχικός καβαλάρης Το avatar του/της castoras
    Εγγραφή
    14/05/2007
    Μηνύματα
    468
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
    εκει μπαινουν λιγο τα αντανακλαστικα αλλα και παλι οι κινησεις ειναι μηχανικες και συνηθως εχουν να κανουν με αφημα γκαζιου(η πατημα ανα περιπτωση) και αναποδο τιμονι.



    Ποτέ όμως!!!Πολύυυυυ προπόνηση!!!

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από castoras
    ................
    Κώστα θα κάνουμε καμμιά προπόνηση με τα Grande;

  7. #37
    Μοναχικός καβαλάρης Το avatar του/της castoras
    Εγγραφή
    14/05/2007
    Μηνύματα
    468
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
    το ραλλυ παιζει με το χρονο η φομουλα οχι . εκει κερδιζει οποιος περασει πρωτος.
    Για να πάρεις όμως την καρό 1ος,πρέπει να τρέχεις πιο γρήγορα από τους άλλους,άρα σε πιο χαμηλους χρόνους!!

  8. #38
    Μοναχικός καβαλάρης Το avatar του/της castoras
    Εγγραφή
    14/05/2007
    Μηνύματα
    468
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Κώστα θα κάνουμε καμμιά προπόνηση με τα Grande;
    Anytime!!!

    Yπήρχε ένα λευκό στο Ακρόπολις και μου έβαλε ιδέες!!

  9. #39
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από castoras
    Σας βρίσκω και τους δυο σωστούς,αλλά νομίζω πως έχετε ψιλομπερδευτει.Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα δυο σπορ επειδη υπάρχουν 4 ρόδες και τιμόνι.Το κάθε ένα έχει το δικό του βαθμό δυσκολίας.Η φόρμουλα για παράδειγμα γιατί γίνεται σε συγκεκριμένες πίστες με στάνταρ στροφες???Γιατί οι ταχύτητες είναι τέτοιες που δεν επιτρέπουν μεταβολές σε πιστες(παρά ελάχιστες μετα από χρόνια).Ενώ τα ραλλι γίνονται σε συνεχώς μεταβαλόμενο έδαφος,με τους οδηγούς να ξέρουν τις ειδικές σχεδόν ελάχιστα.Σκοπός και στα δυο σπορ είναι να τερματίσουν στο λιγότερο δυνατό χρόνο.Όμως δε μπορείς α συγκρίνεις ένα μονοθέσιο που στηρίζεται αποκλειστικά στην αεροδυναμική και πηγαίνει με 350 με ένα 4κίνητο που στρίβει σε χώμα και προσπαθεί να κρατήσει κλειστή γραμμή για να μη χάσει χρόνο

    + 1000 kai...

    Εκτος απο την ανομοια συγκριση που προσπαθειτε να κανετε μεταξυ F1 και wrc

    Προσπαθειτε να κανετε και μια επισεις ανομοια συγκριση μεταξυ αγωνα οπου τρεχουν σε μια πιστα πολλοι αγωνιζομενοι ( με οτι το ευνοικο συνεπαγετε αυτο απο αποψη χρονου..) με αγωνα εκτος πιστας οπου αντιπαλος σου ειναι μονο ο χρονος και το αγνωστο της διαδρομης....




  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    + 1000 kai...

    Εκτος απο την ανομοια συγκριση που προσπαθειτε να κανετε μεταξυ F1 και wrc

    Προσπαθειτε να κανετε και μια επισεις ανομοια συγκριση μεταξυ αγωνα οπου τρεχουν σε μια πιστα πολλοι αγωνιζομενοι ( με οτι το ευνοικο συνεπαγετε αυτο απο αποψη χρονου..) με αγωνα εκτος πιστας οπου αντιπαλος σου ειναι μονο ο χρονος και το αγνωστο της διαδρομης....



    Παιδιά απλά παρέθεσα τη μαρτυρία αγωνιζόμενου.
    Το όλο ξεκίνησε από το παρακάτω:

    Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
    ...στο ραλλυ φαινεται ο οδηγος...
    Μ'αρέσουν και τα δύο( ίσως λίγο παραπάνω το WRC).
    Οποιαδήποτε διαδικασία πάντως είναι ακραία από άποψη απαιτήσεων πρέπει ν'αναγνωρίζεται.
    Εννοείται το WRC θέλει τρελλό μυαλό και πνεύμα συνεργασίας με συνοδηγό.
    Εννοείται επίσης ότι η F1 θέλει τρελλό επίπεδο σε ό,τι αφορά στην αθλητική ικανότητα και την νοητική αυτοσυγκέντρωση.

    Διαλέξτε και δείτε..

    ή καλύτερα δέστε τα όλα!



  11. #41
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    φιλος εχει παει βολτα στον παρνασσο με τον...Λεμπ!δοκιμαζανε κατι και τον εβαλε μεσα επειδη ηταν στην διοργανωση...ο Λεμπ πρωτη φορα στην ειδικη...μου λεει ο φιλος(ντοπιος και ηξερε την διαδρομη) "πλησιαζουμε στην στροφη και λεω δε μπορει,θα κοψει,θα κοψει,δε παιζει να μπει με τοσα",ε,δε εκοψε,οντως το επιπεδο ειναι "αλλου" οπως και η εξοικωση με το αμαξι και την ταχυτητα...εζησες κι εσυ παρομοια εμπειρια με εναν καλο οδηγο οποτε φανταζεσαι τι λεω...
    συμφωνω πως τα χλμ εχουν μεγαλη διαφορα ΑΛΛΑ στην φορμουλα ξερουν απο πριν ακριβως τι επεται...εκει για μενα ειναι ολη η διαφορα...οσο για τις μηχανικες κινησεις που ειπα,επρεπε να το βαλω σε εισαγωγικα,"μηχανικες" λοιπον τις ειπα γιατι μεσω προπονησης και ταλεντου ειναι αυτοματοποιημενες...δε σκεφτονται εκεινη την ωρα "θα κλεισω 38% το γκαζι,θα στριψω 26 μοιρες δεξια"...απλα το κανουν!!
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2010, 04:03
  2. 53ο Ραλλυ Ακροπολις
    από crs-k στο forum Πληροφορίες
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2007, 09:45
  3. Υπερειδικη Ραλυ Ακροπολις
    από ktm640lc4 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2005, 21:21
  4. 52ο ράλλυ ακρόπολις
    από Tigas στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2005, 08:41
  5. 51ο Ράλλυ Ακρόπολις
    από Electra στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2004, 22:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF