Γεια και χαρά φίλοι
Γράφω για να μοιραστώ μαζί σας την ΤΕΛΕΙΑ κ ΑΡΤΙΑ εξυπηρέτηση που τυγχάνουν οι πελάτες της Suzuki στην Ελλαδίτσα μας.
Το λοιπόν μια ωραία μερα 18 μαϊου κάποιο κουλάδι αποφάσισε να σκάσει με το θωρηκτό του επανω στο παρκαρισμένο busaki μου ( 09 ) με αποτέλεσμα ( καθότι το τιμόνι ηταν στο lock ) να μου σπάσει την μπροστινή κλειδαριά και την τιμονόπλακα.
Λοιπον ενταξει λέω το πάω στο συνεργείο που μου πρότειναν ( Γε***** ****** , αμπελόκηποι ) και παραγγέλνουμε τα σχετικά καθώς ΔΕΝ τα είχαν σε stock . μετα 25 μέρες έφτασε η πολυπόθητη κλειδαριά αλλα για την τιμονόπλακα οι αχρηστοι αντιπροσωποι απάντησαν πως ακουσον ακουσον ΔΕΝ εχουν ΚΩΔΙΚΟ για το προίον!!!!. Δηλαδή ΔΕΝ μπορώ να προμηθευτώ τιμονόπλακα για hayabusa 09 η suzuki ΔΕΝ βγάζει κ αλλα τέτοια κουλά.
22 του μηνός πια και μετα 1 μήνα κ κατι μέρες ειμαι χωρίς μηχανή και χωρίς ΔΥΝΑΤΟΤΗΑ σε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ μηχανή να παραγγείλω το εξάρτημα.
Τα σχόλια κ οι γνώμες, δικά σας.