Άσχετο, αλλά συγχωρέστε με παιδιά για την ερώτηση το ΤΕΝΕRE Club που είναι?
Άσχετο, αλλά συγχωρέστε με παιδιά για την ερώτηση το ΤΕΝΕRE Club που είναι?
Είσαι ήδη μέσα στο club ρε Gus.....εδώ στο Moto.gr στεγάζεται.....Αρχικά δημιουργήθηκε από GusTenere
Άσχετο, αλλά συγχωρέστε με παιδιά για την ερώτηση το ΤΕΝΕRE Club που είναι?
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Ξεχασες να του πεις για την συνδρομη ρε προεδρα....Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Είσαι ήδη μέσα στο club ρε Gus.....εδώ στο Moto.gr στεγάζεται.....
...πως θα βαλω και γω ο πτωχος το power & commander?? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Δεν το διαβασα αλλα θα το ρισκαρω!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από GusTenere
Δεν ξέρω τι ακριβώς μπορεί να πάθει πάντως μου είπαν ότι είναι επίφοβο. Σκέψου ότι το έχω πάρει και εγώ αλλά δεν το έχω τοποθετήσει μετά από αυτά που μου είπαν. Επίσης η DNA μέσα στις οδηγίες το αναφέρει ξεκάθαρα!
"4. WARNING..!
Fuel injection recalibration is absolutely necessary! Please use a Dynojet Powercommander or similar product to correct your fueling or else the bike will run lean and possible damage will occur."
Δεν το διάβασες ή το ρίσκαρες?
Αμα ειναι να βγαλει κατι, ας το βγαλει τωρα που ειναι στην εγγυηση.
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Κάνε μ@λακίες...κάνε μ@λακίες......Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Δεν το διαβασα αλλα θα το ρισκαρω!!!
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Λοιπόν επανέρχομαι......
Οι Remus Hexacone βγαίνουν όλες σε μήκος 40cm και με στόμιο από 54mm μέχρι 70mm, που ταιριάζει με τον συλλέκτη του Τενεκέ.(54mm)
Το βάρος της είναι (η Carbon) 1.5 Kg , πράγμα που σημαίνει ότι το κέρδος θα είναι περίπου 5 κιλά αν τοποθετηθεί, και αν ο peskandritsos ζήγισε σωστά τα μανίσια.
Τώρα γιατί η Remus ντε και καλά για το Tenere πουλάει διπλό σύστημα , τις Revolution GP , και ζητάει 950 Ε , νομίζω όλοι μπορούμε να καταλάβουμε.....την στιγμή μάλιστα που οι αντιπρόσωποι της δίνουν τις Hexacone για/από R1200GS μέχρι το 690 της KTM.....
Αν δεχτούμε ότι στον συνάδελφο εν Yamaha , GusTenere , του πρότειναν από την Yamaha Σπηλιώτης, το συγκεκριμένο τελικό και τις ρυθμίσεις, τότε λογικά δεν θα έχει πρόβλημα με backpressure κ.λ.π.
Gus ...πόσο σου πήρε ο εξατμισάς για τον καινούργιο σωλήνα και το λαμάκι για την στήριξη?
Σε έναν που ρώτησα σήμερα ούτε λίγο ούτε πολύ ζήτησε 150-200 Ε...
Από αυτό το λαμάκι θα χρειαστούμε μια φωτογραφία οπωσδήποτε , για να το δείξω στο μάστορα , να κάνει κάτι παρόμοιο.....
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Κάτσε ρε προεδρα ,γιατί θα τρελαθούμε….Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Λοιπόν επανέρχομαι......
Οι Remus Hexacone βγαίνουν όλες σε μήκος 40cm και με στόμιο από 54mm μέχρι 70mm, που ταιριάζει με τον συλλέκτη του Τενεκέ.(54mm)
Το βάρος της είναι (η Carbon) 1.5 Kg , πράγμα που σημαίνει ότι το κέρδος θα είναι περίπου 5 κιλά αν τοποθετηθεί, και αν ο peskandritsos ζήγισε σωστά τα μανίσια.
Τώρα γιατί η Remus ντε και καλά για το Tenere πουλάει διπλό σύστημα , τις Revolution GP , και ζητάει 950 Ε , νομίζω όλοι μπορούμε να καταλάβουμε.....την στιγμή μάλιστα που οι αντιπρόσωποι της δίνουν τις Hexacone για/από R1200GS μέχρι το 690 της KTM.....
Αν δεχτούμε ότι στον συνάδελφο εν Yamaha , GusTenere , του πρότειναν από την Yamaha Σπηλιώτης, το συγκεκριμένο τελικό και τις ρυθμίσεις, τότε λογικά δεν θα έχει πρόβλημα με backpressure κ.λ.π.
Gus ...πόσο σου πήρε ο εξατμισάς για τον καινούργιο σωλήνα και το λαμάκι για την στήριξη?
Σε έναν που ρώτησα σήμερα ούτε λίγο ούτε πολύ ζήτησε 150-200 Ε...
Από αυτό το λαμάκι θα χρειαστούμε μια φωτογραφία οπωσδήποτε , για να το δείξω στο μάστορα , να κάνει κάτι παρόμοιο.....
Η REMUS επίσημα δίνει για το Τενερε ΔΙΠΛΗ …(900€)…
Ο σπιλιοτης βάζει την ΜΟΝΗ…. (450€)….
Η OTR (η μόνη που βγάζει επίσημα μόνη για τενερε) δίνει την ΜΟΝΗ 800€…
Οι ερωτησεις είναι
Είναι ΜΑΛΑΚΕΣ στην ΡΕΜΟΥΣ ???
Είναι ΜΑΛΑΚΕΣ στην OTR???
Είναι «γατί» ο σπιλιοτης ???
Είναι ελληνική «μαιμουδια» ???
Σιγά μην βάλεις και το Mark's & Spencer......Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
...πως θα βαλω και γω ο πτωχος το power & commander?? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Σόρρυ για το σπάμ αλλά δεν άντεξα....
Όχι , απλά πονηροί...σου χρεώνουν δύο εξατμίσεις, όταν μπορείς να κάνεις την δουλειά σου και με μίαΑρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Είναι ΜΑΛΑΚΕΣ στην ΡΕΜΟΥΣ ???
Πιθανόν , όταν ζητάνε για τις Leovince 500 E και τις βρίσκεις με 390...???Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Είναι ΜΑΛΑΚΕΣ στην OTR???
Πολύ πιθανόν, ας μας πει ο Gus...Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Είναι «γατί» ο σπιλιοτης ???
I dont get your point here??Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Είναι ελληνική «μαιμουδια» ???
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Μαι ποιντ ιςΑρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
I dont get your point here??
Ότι δεν έχω βρει πουθενά στο εξωτερικό να έχουν βάλει ΜΟΝΗ εργοστασιακά εγκεκριμένη εξάτμιση (πλην OTR)
Μόνο κάποιες πατέντες από ιδιώτες , χωρίς να μπορούν να εγγυηθούν την ομαλή λειτουργία .
Και ρωτάω ΞΑΝΑ
Η λύση που δίνει ο σπιλιοτης , είναι εγκεκριμένη από την ΡΕΜΟΥΣ ή είναι Ελληνική «πατέντα» (στην «αργκο» «μαιμουδια» …)
Μάλιστα.....Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Μαι ποιντ ις
Ότι δεν έχω βρει πουθενά στο εξωτερικό να έχουν βάλει ΜΟΝΗ εργοστασιακά εγκεκριμένη εξάτμιση (πλην OTR)
Μόνο κάποιες πατέντες από ιδιώτες , χωρίς να μπορούν να εγγυηθούν την ομαλή λειτουργία .
Και ρωτάω ΞΑΝΑ
Η λύση που δίνει ο σπιλιοτης , είναι εγκεκριμένη από την ΡΕΜΟΥΣ ή είναι Ελληνική «πατέντα» (στην «αργκο» «μαιμουδια» …)
για πες μου ρε George όμως......
....γιατί ντε και καλά , διπλό σύστημα εξαγωγής στο Tenere...??
Από την ώρα μάλιστα, που το τελικό το μανίσιο δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα απλό καζανάκι , και τίποτε άλλο.
Αν δεν τρελαθείς εντελώς , και πας και βάλεις κάνα αγωνιστικό ξετάποτο, μήκου 15cm , γιατί να εχεις πρόβλημα backpressure σε ψεκαστό μονοκύλινδρο...???
....γιατί η Akrapovits έβγαλε σύστημα εξαγωγής για το Tenere , την ίδια ώρα και στιγμή που κυκλοφόρησε το μοντέλο...και μάλιστα σε συνεργασία με τη Yamaha , έτσι ώστε να τις παίρνεις μόνο από αυτήν....? (Άσε την κ@λοφαρδία του Ταμία , αυτή δεν πιάνεται )
Στείλε για πλάκα ένα mail στην Ακρα , και ζήτα τους διαθεσιμότητα και χρόνο παράδοσης για Tenere. Θα τρελαθείς στο γέλιο....Ρώτα στην Yamaha , θα στις φέρουν από χθες..
.....όπως και....
.... γιατί κανείς δεν λέει , ότι ο ήχος της μηχανής βελτιώνεται κατακόρυφα με μηδέν σκασίματα, βάζοντας μια απλή γ@μημένη αλενόβιδα στο AIS.....και πάνε και σου πουλάνε , ολόκληρο ΚΙΤ από ΥΖ, αξίας 50 Ε και πάνω....??
.....γιατί άλλο Power Commander στα μοντέλα του 08 , και άλλο στα 09....? Τί αλλαξε η Yamaha , πέρα από χρωματισμούς και σέλα....κάνα τσιπάκι στον εγκέφαλο...??
......γιατί ανάκληση στη Γερμανία και όχι στην Ελλάδα...??
......γιατί ζητάει η Yamaha κοντά 1000 Ε για τριπλέτα , που δεν σε αφήνει κιόλας να βάλεις και τα τρία κουτιά μαζι, και που είναι και μόνο 30lt οι πλαινές, και χαλάει και η κλειδαριά στο αψε - σβήσε...???
Εεεε....γιατί...????
Χώνεις πάνω την Remus, τραβάς μια καυσανάληση , μη τυχών έχεις πολύ πλούσιο και κάψεις τις εξαγωγής, αν χρειαστεί τραβάς και μια ρύθμιση το μείγμα και τέλος...
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Ρε Αnty τι να σου πω…Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Μάλιστα.....
για πες μου ρε George όμως......
....γιατί ντε και καλά , διπλό σύστημα εξαγωγής στο Tenere...??
Από την ώρα μάλιστα, που το τελικό το μανίσιο δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα απλό καζανάκι , και τίποτε άλλο.
Αν δεν τρελαθείς εντελώς , και πας και βάλεις κάνα αγωνιστικό ξετάποτο, μήκου 15cm , γιατί να εχεις πρόβλημα backpressure σε ψεκαστό μονοκύλινδρο...???
Χώνεις πάνω την Remus, τραβάς μια καυσανάληση , μη τυχών έχεις πολύ πλούσιο και κάψεις τις εξαγωγής, αν χρειαστεί τραβάς και μια ρύθμιση το μείγμα και τέλος...
Μηχανικός δεν είμαι…
Καταλαβαίνω ότι όλες οι εταιρίες θέλουν να μας τα αρπάξουν όπως μπορούν..
Όμως , δεν καταλαβαίνω γιατί βάζουν διπλές εξατμίσεις από την στιγμή που μπορούν να βάζουν μόνες….
Γιατί διπλασιάζουν το κόστος τους ???
Υπάρχει κάποιος τεχνικός λόγος γι αυτό ???
Το κόστος είναι ελάχιστο.....απλά πρώτα σχεδιάζουν τις μοτόρες οι διακοσμητές , και μετά αρχίζουν οι μηχανικοί.Οι εξατμήσεις θέμα αισθητικής και μόνο είναι........Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Ρε Αnty τι να σου πω…
Μηχανικός δεν είμαι…
Καταλαβαίνω ότι όλες οι εταιρίες θέλουν να μας τα αρπάξουν όπως μπορούν..
Όμως , δεν καταλαβαίνω γιατί βάζουν διπλές εξατμίσεις από την στιγμή που μπορούν να βάζουν μόνες….
Γιατί διπλασιάζουν το κόστος τους ???
Υπάρχει κάποιος τεχνικός λόγος γι αυτό ???
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Κύριε Πρόεδρα,Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Λοιπόν επανέρχομαι......
Οι Remus Hexacone βγαίνουν όλες σε μήκος 40cm και με στόμιο από 54mm μέχρι 70mm, που ταιριάζει με τον συλλέκτη του Τενεκέ.(54mm)
Το βάρος της είναι (η Carbon) 1.5 Kg , πράγμα που σημαίνει ότι το κέρδος θα είναι περίπου 5 κιλά αν τοποθετηθεί, και αν ο peskandritsos ζήγισε σωστά τα μανίσια.
Τώρα γιατί η Remus ντε και καλά για το Tenere πουλάει διπλό σύστημα , τις Revolution GP , και ζητάει 950 Ε , νομίζω όλοι μπορούμε να καταλάβουμε.....την στιγμή μάλιστα που οι αντιπρόσωποι της δίνουν τις Hexacone για/από R1200GS μέχρι το 690 της KTM.....
Αν δεχτούμε ότι στον συνάδελφο εν Yamaha , GusTenere , του πρότειναν από την Yamaha Σπηλιώτης, το συγκεκριμένο τελικό και τις ρυθμίσεις, τότε λογικά δεν θα έχει πρόβλημα με backpressure κ.λ.π.
Gus ...πόσο σου πήρε ο εξατμισάς για τον καινούργιο σωλήνα και το λαμάκι για την στήριξη?
Σε έναν που ρώτησα σήμερα ούτε λίγο ούτε πολύ ζήτησε 150-200 Ε...
Από αυτό το λαμάκι θα χρειαστούμε μια φωτογραφία οπωσδήποτε , για να το δείξω στο μάστορα , να κάνει κάτι παρόμοιο.....
Για την τοποθέτηση της Remus Hexacone ο εξατμισάς μου πήρε 50 Ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του συλλέκτη-σωλήνα και του λαμακίου που έφτιαξε επιτόπου και τον βοήθησε να τοποθετήσει την εξάτμιση όπου ήθελα. Θα τραβήξω φωτό και θα τις ανεβάσω.
Τώρα όσον αφορά το γιατί δίνουν 2 εξατμίσεις αντί για 1 από τη στιγμή που υπάρχει μία σωλήνα εξαγωγής νομίζω για εμπορικούς και αισθητικούς λόγους. Άλλωστε όπως είπε και ο κ.Πρόεδρας και από μαμά ένα καζανάκι φοράει με 2 τρύπες. Πάντως το μηχανάκι δουλεύει άψογα.
Επίσης ναι είναι πατέντα Σπηλιώτης αλλά γιατί να μην δουλεύει από την στιγμή που η ίδια εξατμιση μονή εξυπηρετει ανάγκες κινητήρα FZ1000 να μην μπορεί να εξυπηρετήσει έναν 660? Απλά τους εμπιστεύθηκα γιατί μου φαίνεται λογικό. Επίσης ενώ έχουν καυσαναλυτή μου είπαν πως δεν χρειάζεται καν να κάνω καυσανάλυση.
Καλά αυτό γίνεται στάνταρ!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Το κόστος είναι ελάχιστο.....απλά πρώτα σχεδιάζουν τις μοτόρες οι διακοσμητές , και μετά αρχίζουν οι μηχανικοί.Οι εξατμήσεις θέμα αισθητικής και μόνο είναι........