Καλησπέρα σε όλους.Είμαι καινούριος στο forum και κάτοχος ενός καινούριου honda innova οχι του
ingection του προηγούμενου μοντέλου.Από διάφορα post που έχω διαβάσει για το innova στο forum
κατάλαβα οτι το μηχανάκι είναι πατάτα.
Διαβάστε τώρα το δικό μου πρόβλημα Μέχρι το service των 1000 όλα καλά.Από τότε όμως μέχρι τώρα στα 2200 το μηχανάκι όταν έχει κάποιες στροφές ο κινητήρας και κλείσω το γκάζι μερικές
φορές βαράει <<μπαμ >> η εξάτμιση και πετάει λάδια με αποτέλεσμα να έχει πέσει η στάθμη λαδιού
Αυτό το πρόσεξα σήμερα.
Βέβαια υποψιάζομαι λάθος ρύθμιση στα διάκενα των βαλβίδων από τον <<μάστορα>>
στο πρώτο service.
Το μηχανάκι είναι στην εγγύηση αλλά δεν έχω πια εμπιστοσύνη στο συνεργείο της honda
και σκέφτομαι λοιπόν να το πειράξω μόνος μου έχω κάποια σχετική πείρα με μηχανάκια
επίσης και τα σχετικά εργαλεία (δυναμόκλειδο φίλερ κ.λ.π.)
Ακούω την αποψή σας.
ΥΓ Στο συνεργείο της honda δεν χρησιμοποιούν δυναμόκλειδα όπως συμβουλεύει η honda στα manual
των μηχανών της.