pomporeite n mpeite tis apopseis sas guia aytes tis mhxanes?
poia einai h pio all-round mhxanh?genbikhs xrhsews koinws..kuriws dromo k elaxista pista..
t 8etiko exei h ka8e mia k ti arnhtiko?
8a me voh8hsetai arketa..
pomporeite n mpeite tis apopseis sas guia aytes tis mhxanes?
poia einai h pio all-round mhxanh?genbikhs xrhsews koinws..kuriws dromo k elaxista pista..
t 8etiko exei h ka8e mia k ti arnhtiko?
8a me voh8hsetai arketa..
Το 675 είναι το πιο πιστάδικο,το GSXR είναι το πιο βολικό και το CBR συνδυάζει στοιχία και από τα δύο.
ξεχνας το 675.
δοκιμαζεις το cbr και το gsxr και οποιο σε βολεψει σε διαστασεις το χτυπας ανεπιφυλακτα.
εγω θα σου προτεινα gsxr.
εχει καλυτερο γκαζι απο το cbr και νομιζω οτι ειναι λιγο πιο μεγαλο σε χωρους που σημαινει πιο ανετα ταξιδια.
κανε test ride και αποφασισε.
![]()
![]()
![]()
![]()
euxaristw gia tis apospeis sas.mporeis n m peis omws gt m les na 3exasw to 675?
Κατασκευασμένο κυρίως για να περάσει την ζωή του σε πίστα. Δηλ:Αρχικά δημιουργήθηκε από salamouris
euxaristw gia tis apospeis sas.mporeis n m peis omws gt m les na 3exasw to 675?
"Πολέμική" θέση οδήγησης (= ουρά πάνω- clip ons χαμηλά), ως εκ τούτου κάθεσαι "πάνω" στην μοτοσυκλέτα άρα οι καρποί σου φορτίζονται πολύ, πιστάδικη γεωμετρία και φρένα και γενικώς είναι αυτό που ΔΕΝ θες, βάσει των όσων περιγράφεις στο 1ο σου post.
Όχι ότι και τα άλλα δύο είναι υπερ άνετα...αλλά δεν θα είσαι σαν τελικό "S" κάθε φορά που ξεκαβαλάς....
Και 'γώ μια ψήφο στο GSX-R λόγω πιο άνετης και ευρύχωρης θέσης. Anyway, test ride οπωσδήποτε πριν αποφασίσεις και.....καλορίζικο!!!!!
![]()
![]()
![]()