Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 67

Θέμα: Πως θα είμασταν σήμερα;

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της super_toto
    Εγγραφή
    01/03/2006
    Μηνύματα
    349
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmy10


    Άρα τα οποια επιχειρηματα για την αναπτυξη των Τεχνων και των Γραμματων νομιζω οτι δεν ευσταθουν.

    Από αυτά που έγραψες πως προκύπτει ότι δεν ευσταθούν?
    ....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.

  2. #32
    εχω γλαροοοο... Το avatar του/της jimmy10
    Εγγραφή
    13/02/2009
    Μηνύματα
    321
    Βυζαντινη ζωγραφικη, Βυζαντινη Μουσικη, η διατηρηση της γλωσσας αλλα και η συνεχιση και ενισχυση των Σχολων που ανεφερα.

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της super_toto
    Εγγραφή
    01/03/2006
    Μηνύματα
    349
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmy10
    Βυζαντινη ζωγραφικη, Βυζαντινη Μουσικη, η διατηρηση της γλωσσας αλλα και η συνεχιση και ενισχυση των Σχολων που ανεφερα.
    Η Βυζαντινή ζωγραφική καθ' όλα αξιοθαύμαστη δεν μπορεί να συγκριθεί με την προγενέστερη αυτής, διότι πολύ απλά δεν σωζεται σχεδόν τίποτα. Το είδος αυτό της τέχνης και τα υλικά που χρησιμοποιούσαν στην αρχαιότητα δεν μας άφησε παρά ελάχιστα και σχεδον ολοσχερως κατεστραμένα δείγματα.

    Όμως μπορούμε με σιγουριά να πουμε ότι πρόκειται για μια στάσιμη κατάταση της ζωγραφικής. Ο καλλιτέχνης δεν είχε καμία ελευθερία έκφρασης. Όλη η τεχνοτροπία υπέβαλε στον ζωγράφο να σχεδιάζει ακριβώς τις ίδιες μορφές με ακριβώς τον ίδιο τρόπο. Υπήρχαν απαράβατοι κανόνες για το πως έπρεπε να απεικονίζεται ο Ιησούς, πως η Παναγία ποιες αποχρώσεις έπρεπε να χρησιμοποιήθούν. κτλ. Αυτά άρχισαν να αλλάζουν από τον 13-14 αιώνα μ.Χ. Και αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής ήταν η εμφάνιση γιγαντιαίων μορφων της ζωγραφικής από την Αναγεννηση (εξ ου και το όνομα) μέχρι τον Ρεαλισμό και μέχρι σήμερα .

    Για την Βυζαντινή μουσική ισχύουν πανω κάτω τα ίδια. Έχει φτάσει μέχρι τις μέρες μας αναλλοιωτη μέσω της εκκλησίας (ορθόδοξης) καθώς κανέας δεν διανοήθηκε και δεν του επετράπει να αλλάξει κάτι και να διαφοροποιήσει το ύφος. Επίσης στο τέλος του Μεσαίωνα άρχισε σιγά σιγα να εξελίσσεται η μουσική με αποτέλεσμα την αποκορύφωσή της με τους κλασσικούς.

    Όσο για τις επιστήμες δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι κατά τα ελληνιστικά και πρώτα ρωμαίκά χρόνια υπήρχε ήδη το υπέδαφος για την βιομηχανική επανάσταση και ο λόγος που δεν προέκυψε αυτή τότε αλλά μετά από 1500 χρόνια δεν ήταν άλλος από τον σκοταδισμό που επέβαλε η Εκκλησία. Μην ξεχνάς ότι ευρήματα σαν τον μηχανισμό των Αντικυθήρων μας δείχνουν ότι η μηχανική ήταν πολύ προηγμένη. Εξαφανίστηκε όμως κάθε προοδος και επανεμφανίστηκε δειλά δειλά πολλές εκατοντάδς χρονια μετά, αυτή τη φορά όμως με δυνατότητα περαιτέρω εξέλιξης.
    Και έτσι φτάσαμε μεχρι σήμερα.
    ....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.

  4. #34
    ΚΟΥΡΕΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της kouremenos
    Εγγραφή
    14/08/2006
    Μηνύματα
    155
    Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
    Η Βυζαντινή ζωγραφική καθ' όλα αξιοθαύμαστη δεν μπορεί να συγκριθεί με την προγενέστερη αυτής, διότι πολύ απλά δεν σωζεται σχεδόν τίποτα. Το είδος αυτό της τέχνης και τα υλικά που χρησιμοποιούσαν στην αρχαιότητα δεν μας άφησε παρά ελάχιστα και σχεδον ολοσχερως κατεστραμένα δείγματα.

    Όμως μπορούμε με σιγουριά να πουμε ότι πρόκειται για μια στάσιμη κατάταση της ζωγραφικής. Ο καλλιτέχνης δεν είχε καμία ελευθερία έκφρασης. Όλη η τεχνοτροπία υπέβαλε στον ζωγράφο να σχεδιάζει ακριβώς τις ίδιες μορφές με ακριβώς τον ίδιο τρόπο. Υπήρχαν απαράβατοι κανόνες για το πως έπρεπε να απεικονίζεται ο Ιησούς, πως η Παναγία ποιες αποχρώσεις έπρεπε να χρησιμοποιήθούν. κτλ. Αυτά άρχισαν να αλλάζουν από τον 13-14 αιώνα μ.Χ. Και αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής ήταν η εμφάνιση γιγαντιαίων μορφων της ζωγραφικής από την Αναγεννηση (εξ ου και το όνομα) μέχρι τον Ρεαλισμό και μέχρι σήμερα .

    Για την Βυζαντινή μουσική ισχύουν πανω κάτω τα ίδια. Έχει φτάσει μέχρι τις μέρες μας αναλλοιωτη μέσω της εκκλησίας (ορθόδοξης) καθώς κανέας δεν διανοήθηκε και δεν του επετράπει να αλλάξει κάτι και να διαφοροποιήσει το ύφος. Επίσης στο τέλος του Μεσαίωνα άρχισε σιγά σιγα να εξελίσσεται η μουσική με αποτέλεσμα την αποκορύφωσή της με τους κλασσικούς.

    Όσο για τις επιστήμες δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι κατά τα ελληνιστικά και πρώτα ρωμαίκά χρόνια υπήρχε ήδη το υπέδαφος για την βιομηχανική επανάσταση και ο λόγος που δεν προέκυψε αυτή τότε αλλά μετά από 1500 χρόνια δεν ήταν άλλος από τον σκοταδισμό που επέβαλε η Εκκλησία. Μην ξεχνάς ότι ευρήματα σαν τον μηχανισμό των Αντικυθήρων μας δείχνουν ότι η μηχανική ήταν πολύ προηγμένη. Εξαφανίστηκε όμως κάθε προοδος και επανεμφανίστηκε δειλά δειλά πολλές εκατοντάδς χρονια μετά, αυτή τη φορά όμως με δυνατότητα περαιτέρω εξέλιξης.
    Και έτσι φτάσαμε μεχρι σήμερα.

    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ 'ΡΩΜΙΟΙ'
    ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ...... ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ..... “.






    ..Οσον ζής φαίνου,

    Μηδέν όλως σύ λυπού

    Προς ολίγον εστί το ζήν

    Το τέλος ο χρόνος απαιτεί”.

    (“Όσο ζεις, να λάμπεις
    Μη λυπάσαι καθόλου
    Η ζωή είναι σύντομη
    Ο χρόνος οδηγεί στο τέλος”)

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
    Η Βυζαντινή ζωγραφική καθ' όλα αξιοθαύμαστη δεν μπορεί να συγκριθεί με την προγενέστερη αυτής, διότι πολύ απλά δεν σωζεται σχεδόν τίποτα. Το είδος αυτό της τέχνης και τα υλικά που χρησιμοποιούσαν στην αρχαιότητα δεν μας άφησε παρά ελάχιστα και σχεδον ολοσχερως κατεστραμένα δείγματα.

    τα τελευταία δείγματα ειναι ρωμαϊκά και σώζονται κατα χιλιάδες,

    Όμως μπορούμε με σιγουριά να πουμε ότι πρόκειται για μια στάσιμη κατάταση της ζωγραφικής. Ο καλλιτέχνης δεν είχε καμία ελευθερία έκφρασης. Όλη η τεχνοτροπία υπέβαλε στον ζωγράφο να σχεδιάζει ακριβώς τις ίδιες μορφές με ακριβώς τον ίδιο τρόπο. Υπήρχαν απαράβατοι κανόνες για το πως έπρεπε να απεικονίζεται ο Ιησούς, πως η Παναγία ποιες αποχρώσεις έπρεπε να χρησιμοποιήθούν. κτλ.

    αυτο αφορούσε την απεικόνιση συγκεκριμένων προσώπων, ωστε να ειναι πάντα η προσωπογραφία αληθής.
    όλα τα αλλα εργα δεν ακολουθούσαν το προτιπο της αγιογραφείας και υπαρχουν στο μουσείο βυζαντινής τεχνης για να τα δεις.,


    Αυτά άρχισαν να αλλάζουν από τον 13-14 αιώνα μ.Χ. Και αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής ήταν η εμφάνιση γιγαντιαίων μορφων της ζωγραφικής από την Αναγεννηση (εξ ου και το όνομα) μέχρι τον Ρεαλισμό και μέχρι σήμερα .

    μιλάμε για την βυζαντινή αυτοκρατορία και την εξέλιξη των τεχνών και ανακατεύεις την έξοδο της ΔΥΤΙΚΗΣ Ευρώπης απο το σκότος της αμάθειας!! Σε παρακαλω προσπάθησε να καταλάβεις οτι αλλο κράτος- χωρος ειναι η βυζαντινή αυτοκρατορία και αλλο η Ευρώπη με τον μεσαίωνά της. Στο ενα μέρος η Εκκλησία έκτιζε ορφανοτροφεία (Βασιλιάδα)και στο αλλο έστηνε την ιερά εξέταση,
    Στο ενα το κρατος έχτιζε πανεπιστήμια και στο αλλο οι φεουδάρχες παίρνανε την νυφη στο κρεβάτι τους την πρωτη νυχτα γάμου της


    Για την Βυζαντινή μουσική ισχύουν πανω κάτω τα ίδια. Έχει φτάσει μέχρι τις μέρες μας αναλλοιωτη μέσω της εκκλησίας (ορθόδοξης) καθώς κανέας δεν διανοήθηκε και δεν του επετράπει να αλλάξει κάτι και να διαφοροποιήσει το ύφος. Επίσης στο τέλος του Μεσαίωνα άρχισε σιγά σιγα να εξελίσσεται η μουσική με αποτέλεσμα την αποκορύφωσή της με τους κλασσικούς.
    το ιδιο ισχύει με το αποπάνω ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΒΕΙΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΣΜΟΥΣ
    Οσο για την βυζαντινη μουσικη ειχε κυκλοφορήσει κάποτε (93-95) ενα cd που έδειχνε περίτρανα την ομοιότητα και την εξελικτική πορεία της μουσικής συνέχειας απο τα αρχαιότερα γραπτά δείγματα που έχουμε εως συμερα!! και ενας εμφανείς συνδετικός κρίκος ειναι το ζεϊμπέκικο "τι υπερμαχω στρατηγώ τα νικητήρια" (9/8 για οσους ξέρουν),


    Όσο για τις επιστήμες δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι κατά τα ελληνιστικά και πρώτα ρωμαίκά χρόνια υπήρχε ήδη το υπέδαφος για την βιομηχανική επανάσταση και ο λόγος που δεν προέκυψε αυτή τότε αλλά μετά από 1500 χρόνια δεν ήταν άλλος από τον σκοταδισμό που επέβαλε η Εκκλησία. Μην ξεχνάς ότι ευρήματα σαν τον μηχανισμό των Αντικυθήρων μας δείχνουν ότι η μηχανική ήταν πολύ προηγμένη. Εξαφανίστηκε όμως κάθε προοδος και επανεμφανίστηκε δειλά δειλά πολλές εκατοντάδς χρονια μετά, αυτή τη φορά όμως με δυνατότητα περαιτέρω εξέλιξης.
    κατα πρώτον ο μηχανισμός ειναι κατα πολύ αρχαιότερος των Ρωμαϊκών χρόνων και κατα δεύτερον σκέψου την εξέλιξη της μηχανικής κοιτώντας τον τρούλο της Αγίας Σοφίας στην κων/λη.!! Απο την πτώση της Κων/λης και μετα είχαμε μια κάμψη η οποία διορθώθηκε ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ (για να μην νομίσουν μερικοί οτι εγινε ξαφνικά ενα πρωί),
    Και έτσι φτάσαμε μεχρι σήμερα.

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
    Θελεις να πεις ότι δεν διώχθηκαν, βασανίστηκαν και θανατώθηκαν οι έλληνες, οι δωδεκαθειστές και γενικότερα όλοι οσοι δε δεχτηκαν το χριστιανισμό με το καλό;

    Πιστεύεις πραγματικά ότι δεν επιβλήθηκε ο χριστιανισμός, αλλά υιοθετίθηκε απο τους λαούς;


    1ον το τι θελω να πω, νομιζω ειναι εμφανεστατο, αλλα για να απαντίσω
    ΝΑΙ!! δεν ειναι ετσι τα πράγματα οπως προσπαθούν-τε να τα παρουσιάσετε-ουν

    και 2ον δεν εχει να κανει με το τι πιστεύω αλλα με το τι στοιχεία έχουμε.

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    Πάντως ,ο παρακάτω κύριος

    Περιγράφει με ΠΟΛΥ ΜΕΛΑΝΑ χρώματα την επικράτηση του χριστιανισμού….
    Διώξεις , εμπρησμοί , καταστροφές , δολοπλοκίες , εξαπάτηση κ.λ.π
    .
    χωρίς στοιχεία και με αυθαίρετα συμπεράσματα και εγω βγάζω τον Λιακοπουλο προφήτη

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από yendai

    Αυτο που θα ηθελα εκφρασω με την απαντηση μου, ειναι οτι παρουσιαζει ο καθενας ιστορικα στοιχεια και προσπαθει να αποστομωσει ο ενας τον αλλο. Αυτο δεν οδηγει πουθενα. Καποια ιστορικα στοιχεια πρεπει να τα συμβουλευομαστε και οχι να τα θεωρούμε την Αγια Γραφη, για την "νικη" μας σε μια συζητηση. Να σας παραθεσω ενα παραδειγμα: Εστω σε 5χρονια απο τωρα γινεται ο 3ος Παγκοσμιος πολεμος και χανομαστε οι περισσοτεροι. Μετα απο 1000 χρονια οι ανθρωποι βρισκουν καποια βιβλια των Τουρκων, τα οποια κατα κόρον κατηγορουν τους Ελληνες σαν αδυναμους, σαν εχθρους κακους , οτι εκαναν το ταδε και βεβηλωσαν και εθιξαν την θρησκεια και σκοτωσαν κτλ. Μπορει να ειναι γραμμενο απο καποιον αλλα δεν μπορουμε να παρουμε σαν δεδομενο οτι ειναι 100% αντικειμενικο, απλα και μονο επειδη ταυτιζεται με μερικά αλλα στοιχεία.

    Ο κυριος Tai απο οτι καταλαβα εχει στην διαθεση του αξιολογα ιστορικα στοιχεία. Δεν παυει ομως να ειναι στοιχεία μονομερή ή γραμμενα με υποκειμενική κρίση. Σιγουρα γνωριζουμε ολοι πως γραφεται μια ιστορια. Δεν τα διαψεύδω, απλα λεω οτι παντα χρειαζονται οι αμφιβολίες, και ενας αντίλογος δεν βλαπτει (αν δειτε το 12 ενορκοι-την ταινια, θα καταλαβετε).



    ΥΓ: Πολύ καλή η ιστορική αναφορα που μας εκανες φιλε Tai, πραγματικά διαφωτιστική, απλα εγω ειμαι απο τους ανθρωπους που τα ιστορικα στοιχεία αποτελούν βοήθημα στην κατανοηση συμπεριφορων και καταστασεων και οχι η αποδειξη υπαρξης αυτων. Τουλαχιστον εμαθα και μερικα πραγματακια παραπανω.

    φιλε καταλαβαινω το πνευμα σου και συμφωνώ
    Όντως τα ιστορικά στοιχεία ειναι ενδεικτικά της περισσότερες φορές
    Αλλα!!
    Υπάρχουν οι διασταυρώσεις στοιχείων απο διαφορετικές πλευρές εξιστορήσεις με διαφορετικά συμφέροντα και ντοκουμέντα!!
    Αν αυτα ΟΛΑ, συμφωνούν τοτε μιλάμε για ΑΠΟΔΕΊΞΕΙΣ.
    Και πάλι ομως, η αμφιβολία, ΟΦΕΊΛΕΙ να υπαρχει.
    Άλλο η αμφιβολία ομως, αλλο η αμφισβήτηση και άλλο η εμπαθής παραποίηση επι σκοπού.
    Γιατί όταν παραποιούμε αποδεδειγμένα στοιχεία, τοτε ή είμαστε άσχετοι ή το κάνουμε εκ του πονηρού.

  9. #39
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    χωρίς στοιχεία και με αυθαίρετα συμπεράσματα και εγω βγάζω τον Λιακοπουλο προφήτη
    Ρε συ tai ,

    Ιστορικός και ακαδημαϊκός ήταν ο ανθρωπΑς με ειδικότητα στην συγκεκριμένη εποχή και θέμα…(ένας από τους πιο σοβαρούς σε αυτό το θέμα)…λες να μην παρέχει στοιχεία και να γράφει μυθιστόρημα ??

    Φυλαχτά με τα σύμβολα των Λ πάντως , δεν πούλαγε….
    :rotflmao:

  10. #40
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
    Ρε συ tai ,

    Ιστορικός και ακαδημαϊκός ήταν ο ανθρωπΑς με ειδικότητα στην συγκεκριμένη εποχή και θέμα…(ένας από τους πιο σοβαρούς σε αυτό το θέμα)…λες να μην παρέχει στοιχεία και να γράφει μυθιστόρημα ??

    Φυλαχτά με τα σύμβολα των Λ πάντως , δεν πούλαγε….
    :rotflmao:
    Ρε συ, έγραψε μια άποψη προερχόμενη απο το κλασικο "εφόσον το στοιχείο Α το δούμε ετσι ΑΡΑ....."
    τα περισσότερα συγγράμματα ετσι γράφονται, αλλά δεν τα ασπάζεται η επιστημονική κοινότητα γιατί είναι αυθαίρετα.
    Και αυτό το έργο δεν είναι αποδεκτό

  11. #41
    -------------------- Το avatar του/της jfx
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    χωρίς στοιχεία και με αυθαίρετα συμπεράσματα και εγω βγάζω τον Λιακοπουλο προφήτη

    να πραθεσω κι εγω ενα τίτλο βιβλίου, που βασίζεται στα ιστορικά στοιχεία.

    Εκδόσεις: ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ
    συγγραφεας: Βλασσης Ρασσιάς
    τιτλος: μια ιστορία αγάπης (η ιστορία της χριστιανικης επικρατήσεως)
    ISBN : 960-7748-34-4

    στην πρωτη εκδοση του βιβλιου αυτου, ό συγγραφέας δεν είχε συμπεριλάβει αρκετές αναφορές στις πηγές του. Καποιοι(κυρίως παπάδες) τον κατηγόρησαν οτι γράφει ανυπόστατα πράγματα και δημιουργήματα της φαντασίας του.
    Ως απάντηση σε αυτούς, εμπλούτησε το βιβλίο με νέες αναφορές γεγονότων και συμπλήρωσε σε κάθε τι που γραφει μεσα, και την πηγή του.Ετσι εβγαλε δευτερη εκδοση επαυξημενη και διορθωμενη.
    (τα παραπάνω τα ακουσα σε μια βιβιοπαρουσιαση του συγκεκριμενου βιβλιου απο το συγγραφεα)


    ο τομος Α' (0-400μΧ) δεν έχει τόσα στοιχεία σχετικά με διωγμούς βασανισμους και δολοφονίες ελλήνων, διότι σε αυτά τα χρόνια συμφωνα με το συγγραφέα, ο ελληνισμός δεν εντάσσετο στους κύριους στόχους του χριστιανισμου. Στο δεύτερο τόμο όμως θα βρεις αυτά που θες.

    Κι ενα λινκ για οποιον ενδιαφέρεται:
    http://www.rassias.gr/9021.html

    και αποσπασματα απο το εργο:
    http://www.rassias.gr/9010.html
    (δε κλεινει η μουσικη, το ξερω, εκνευριστικό)
    κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.

  12. #42
    χωρίς Τίτλο Το avatar του/της yendai
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    0
    Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto


    Δεν είναι υποκειμενική κρίση όμως ότι κατά τον μεσαίωνα για πάνω απο 1000 χρόνια η ανθρωπώτητα οπισθοδρόμησε εξ αιτίας της θρησκείας. Είναι γεγονός. Δεν έχουμε καμία εξίλιξη στον πολιτισμό, στις τέχνες , τα γράμματα, στην επιστήμη που να έλαβε χώρα σε αυτη την περίοδο. Δεν τίθεται θέμα αντικειμενικότητας. Δεν καταγράφηκε τίποτα αξιόλογο, δεν χτίστικε τίποτα αξιόλογο, δεν εφευρέθηκε τίποτα αξιόλογο.
    Συμφωνω μαζι σου, υπηρχε σκοταδισμος και οφειλόταν η θρησκεία σαν μεσο επιβολής και ελεγχου του κοινού. Απλα προσπαθουσα να εξετασουμε ενα αλλο ζητημα, θα επανελθω απαντωντας και στον φιλτατο jfx με την ωραια του απαντηση, ισως αργα το βραδυ, ελπιζω να σας ακολουθησω καπως. Γιατι βιαζομαι τωρα...καλη συνέχεια.
    Καποια πραγματα τα βλεπουμε οπως θέλουμε, καποια πραγματα τα βλέπουμε οπως ειναι, καποια πραγματα ομως, δεν τα βλέπουμε καθόλου.
    Την επόμενη φορα ας σκεφτούμε πιο καθαρά.

  13. #43
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Ρε συ, έγραψε μια άποψη προερχόμενη απο το κλασικο "εφόσον το στοιχείο Α το δούμε ετσι ΑΡΑ....."
    τα περισσότερα συγγράμματα ετσι γράφονται, αλλά δεν τα ασπάζεται η επιστημονική κοινότητα γιατί είναι αυθαίρετα.
    Και αυτό το έργο δεν είναι αποδεκτό

    Εννοείς ότι το έργο του φλετσερ δεν είναι αποδεκτό από την επιστημονική κοινότητα ??

    Πάντως και ο ρασσιας , που λέει και ο JFX – δανείζεται πολλά πράγματα από τις μελέτες του φλετσερ και ειδικά από το συγκεκριμένο βιβλίο…

    Επίσης , σε πολλά τμήματα ιστορίας πανεπιστημίων χρησιμοποιούν την βιβλιογραφία του…

    Βρε μπας και ήταν μεγάλο λαμογιο (και ειδωλολάτρης) ο μακαρίτης και μας δούλευε όλους ????

    Κάτι ξέρεις εσύ…..




    Εν πάση περιπτώσει , δεν έχω καμία διάθεση αντιπαράθεσης για τον μακαρίτη τον άγγλο αλλά ούτε και για το συγκεκριμένο θέμα …

    Έτσι κι αλλιώς , ο καθένας πιστεύει ότι θέλει όχι γιατί του το επιβάλει η ιστορία , αλλά γιατί του το επιβάλει η καρδιά του (τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να είναι ) …..

  14. #44
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.021
    Ται

    Για πνευματκους αναζητητες και οσους βλεπουν καθαρα τον δρομο της ζωης προς μια ολοκληρωση της συνηδειτοτητας.


    http://www.perizitito.gr/product.php...=156180&page=1

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της super_toto
    Εγγραφή
    01/03/2006
    Μηνύματα
    349
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai

    τα τελευταία δείγματα ειναι ρωμαϊκά και σώζονται κατα χιλιάδες,

    Τα δείγματα που σώζονται όπως λες κατά χιλιάδες είναι τοιχογραφίες και νωπογραφίες. Δεν έχουν σωθει πίνακες. Συνεπώς είναι κάπως δύσκολο να συγκρίνεις δυο διαφορετικά είδη ζωγραφικής. Ακόμη όμως και αυτές οι νωπογραφίες που σώζονται είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Δεν ξέρω αν έχεις κάποιο συγκεκριμένο λινγκ που να δείχνει ρωμαικές νωπογραφίες ή τοιχογραφίες σε καλή κατάσταση θα ήθελα να το δω.



    αυτο αφορούσε την απεικόνιση συγκεκριμένων προσώπων, ωστε να ειναι πάντα η προσωπογραφία αληθής.
    όλα τα αλλα εργα δεν ακολουθούσαν το προτιπο της αγιογραφείας και υπαρχουν στο μουσείο βυζαντινής τεχνης για να τα δεις.,

    Θα το επισκευθώ. Παρ όλα αυτά η ζωγραφική στην οποία αναφέρεσαι δεν ξέρω κατα πόσο είναι αξιόλογη ή αντιστοιχη έστω με την εκκλησιαστική. Δεν είμαι ιστορικός της τέχνης αλλά δεν μου ερχεται στο μυαλό κάποιο αξιόλογο έργο ζωγραφικής εκτός των εκκλησιαστικών (βυζαντινών). Θα ήθελα να μου αναφέρεις κάποιο. Η εκκλησία υπήρξε ανέκαθεν ο τροφοδότης της ζωγραφικής καθως ήταν η μόνη που μπορούσε να διαθέτει χρήματα για μεγάλες προμήθειες.

    μιλάμε για την βυζαντινή αυτοκρατορία και την εξέλιξη των τεχνών και ανακατεύεις την έξοδο της ΔΥΤΙΚΗΣ Ευρώπης απο το σκότος της αμάθειας!! Σε παρακαλω προσπάθησε να καταλάβεις οτι αλλο κράτος- χωρος ειναι η βυζαντινή αυτοκρατορία και αλλο η Ευρώπη με τον μεσαίωνά της. Στο ενα μέρος η Εκκλησία έκτιζε ορφανοτροφεία (Βασιλιάδα)και στο αλλο έστηνε την ιερά εξέταση,
    Στο ενα το κρατος έχτιζε πανεπιστήμια και στο αλλο οι φεουδάρχες παίρνανε την νυφη στο κρεβάτι τους την πρωτη νυχτα γάμου της

    Αν δεν κάνω λάθος μιλάμε για την εκκλησία και την επίδρασή της στον πολιτισμο και όχι για την βυζαντινή αυτοκρατορία. Η εκκλησία ήταν ενιαία μέχρι και τον 10 αιώνα μ.χ. όπου και επηλθε το σχίσμα. Άρα μπορούμε να λάβουμε ως ενιαια την επιρροή της και στην δυτική και στην ανατολική ευρώπη. Τωρα για το θέμα του πολιτισμού στην Βυζαντινή Αυτοκρατορία είναι μια άλλη κουβέντα που μπορουμε να την κάνουμε ξεχωριστά.


    το ιδιο ισχύει με το αποπάνω ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΒΕΙΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΣΜΟΥΣ
    Οσο για την βυζαντινη μουσικη ειχε κυκλοφορήσει κάποτε (93-95) ενα cd που έδειχνε περίτρανα την ομοιότητα και την εξελικτική πορεία της μουσικής συνέχειας απο τα αρχαιότερα γραπτά δείγματα που έχουμε εως συμερα!! και ενας εμφανείς συνδετικός κρίκος ειναι το ζεϊμπέκικο "τι υπερμαχω στρατηγώ τα νικητήρια" (9/8 για οσους ξέρουν),

    Δεν ξέρω αν κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι η μουσική μπόρεσε να γίνει γραπτή κατά τον 9 αιώνα μ.Χ σε δυτικά μοναστήρια καταγράφοντας στο χαρτί τους Γρηγοριανούς ύμνους. Μέχρι τότε η μουσική διδάσκονταν από στόμα η όργανο σε αυτι. Δεν ξέρω σε ποια αρχαια γραπτά αναφέρεσαι και αν όντως υπάρχουν τέτοια.


    κατα πρώτον ο μηχανισμός ειναι κατα πολύ αρχαιότερος των Ρωμαϊκών χρόνων και κατα δεύτερον σκέψου την εξέλιξη της μηχανικής κοιτώντας τον τρούλο της Αγίας Σοφίας στην κων/λη.!! Απο την πτώση της Κων/λης και μετα είχαμε μια κάμψη η οποία διορθώθηκε ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ (για να μην νομίσουν μερικοί οτι εγινε ξαφνικά ενα πρωί),
    Και έτσι φτάσαμε μεχρι σήμερα.

    Δεν αναφέρθηκα εγώ στην χρονολογία του μηχανισμού των Αντικυθήρων αλλά αυτο που γράφεις είναι εντελώς ανακριβες. Ο μηχανισμός χρονολογείται από το 150 έως 100 π.Χ. Η ρωμαϊκή εισβολή στην Ελλάδα ξεκίνησε με την ήττα του Φιλίππου Ε' στις Κυνος Κεφαλές το 197 π.Χ. Δεν μπορώ να καταλάβω πως προκύπτει ότι ο μηχανισμός ήταν κατα πολύ αρχαιότερος όπως λές. Όσο για την Αγία Σοφία, αυτή κτίστηκε τον 6 αιώνα μ. Χ επί Ιουνστινιανού. Ως χριστιανικό μεσαίωνα λαμβάνουμε την περίοδο μετά τον Ιουνστινιανό και μέχρι την Αναγέννηση. Συνεπώς δεν στέκει το παράδειγμά σου.
    ....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Imagine πως θα ήταν σήμερα.
    από notakos600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 08:22
  2. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 10:12
  3. Πώς θα εξακριβώσετε αν είστε έτοιμοι για παιδιά:
    από SSMPRINIS στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2004, 15:36
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 13:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF