Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: το μελλον του μοτοσακου 1

  1. #1

    το μελλον του μοτοσακου 1

    Honda OREE
    Αι ωραίαι ηλεκτρικαί
    Με τον πρόεδρο της Honda, Takeo Fukui, να έχει ανακοινώσει πως το 2010 η Honda θα παρουσιάσει υβριδικές μοτοσυκλέτες "με κυβισμό ανάμεσα σε διακόσια και χίλια κυβικά", που θα έχουν "τη μισή κατανάλωση από αντίστοιχου κυβισμού σημερινές", σαν πρώτο βήμα πριν την παρουσίαση αμιγώς ηλεκτρικών και άλλων με κυψέλες καυσίμου,
    αξίζει να δούμε μια σχεδιαστική μελέτη που παρουσιάστηκε με το όνομα της Honda. Την υπογράφουν δύο Γερμανοί σπουδαστές, οι Nike Albertus και Andre Look. "Βασική προϋπόθεση για τη σχεδίαση ήταν να δημιουργήσουμε μια μοτοσυκλέτα από αναβάτες, για αναβάτες, φυσικά με τη φιλοδοξία για κάτι καινούριο και για τεχνολογία εφαρμόσιμη".
    Η μινιμαλιστική σχεδίαση επικεντρώνεται γύρω από τον κινητήρα, με τις μπαταρίες ακτινικά διατεταγμένες, και το ψαλίδι να εδράζεται κι αυτό "ομόκεντρα" με τον κινητήρα. Ένας άλλος στόχος ήταν η επαφή του αναβάτη με τις μηχανικές λειτουργίες, κι έτσι, αν σκύψει, μπορεί να δει το αμορτισέρ να λειτουργεί, ανάμεσα στις δοκούς του πλαισίου, ενώ μπροστά το ίδιο συμβαίνει και με το πιρούνι. Η φαντασία των σχεδιαστών μιλά και για έναν κινητήρα ενενήντα ίππων, με μια τελική κοντά στα διακόσια χιλιόμετρα. Κι όπως μπορεί να γίνει με τους ηλεκτροκινητήρες, δεν υπάρχει κιβώτιο, αφού η μέγιστη ροπή αποδίδεται από τν στιγμή που θα πάει ρεύμα στον κινητήρα, από μηδέν στροφές. Έτσι, η τελική μετάδοση γίνεται με έναν ήσυχο και χωρίς απαιτήσεις συντήρησης ιμάντα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda1_oree_010_b_tw.jpg 
Προβολές:	355 
Μέγεθος:	43,8 KB 
ID:	167289

  2. #2
    Καλο παιδι Το avatar του/της sakdrama
    Εγγραφή
    18/10/2007
    Μηνύματα
    54
    Καλο ειναι αλλα αν αργησουν να βγουν τα ηλεκτρικα

    θα τα βλεπω να περναν καθισμενος στο Κ.Α.Π.Η .... με το λαπτοπ φυσικα
    Πρωην TDM τζης

  3. #3
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    ΑΝΤΕ .... Αμην ΚΑΙ ποτε.... ΝΑ χρειαζεσαι ΕΝΑΝ καλο ηλεκτρολογο παει και ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!!!!


    ουτε βαλβιδες,ψεκασμοι,μεταδοση, και αλλες παπαριες...

    Accipere quam facere praestat injuriam

  4. #4
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    γι αυτο σ αγαπαμε μωρη χονταρα !!!!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  5. #5

    Η MotoCzysz E1 στο δυναμόμετρο

    Digital Superbike με 0-200 σε 7'' με 8"????
    Όταν είδε πως ήταν αδύνατο να βρει χρηματοδότηση για την τετρακύλινδρη superbike του, ο Μichael Czysz στράφηκε στην εξέλιξη μιας ηλεκτρικής superbike, που πρώτη της εμφάνιση θα είναι το TTXGP του Isle of Man.
    O χρόνος ήταν εξαιρετικά λίγος, χρησιμοποιώντας όμως το πλαίσιο και τις αναρτήσεις που είχε ήδη εξελίξει, φαίνεται πως μπορεί να τα καταφέρει. Ο ίδιος λέει πως στόχος του δεν είναι μια ακόμη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα (που ακούγεται "κάπως"), αλλά μια Digital Superbike που απλά τυχαίνει να έχει ηλεκτροκινητήρα. Θα έχει ανοιχτή αρχιτεκτονική, όπως ένα PC, και θα μπορεί να αναβαθμιστεί και να ρυθμιστεί κατά βούληση, όπως προχωρά η εξέλιξη και η τεχνολογία. Θα είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, και θα είναι μια βασική αλλαγή στη σχέση των αναβατών με τη μοτοσυκλέτα τους. Ένα εξαίρετο πλαίσιο, που μπορεί να σταθεί για χρόνια, με τον κινητήρα, τις μπαταρίες και το σύστημα διαχείρισης να αλλάζουν.
    Πρόσφατα, δόθηκε στην δημοσιότητα ένα video δυναμομέτρησης της Ε1, που με πολύ λίγο και αργό άνοιγμα της γκαζιέρας έφτασε τα 195 χιλιόμετρα ταχύτητας σε λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα. Δεν είναι επίδοση superbike, αλλά δεν είναι καθόλου αργό. Όπως λένε οι ίδιοι, αυτή η δοκιμή έγινε με το 75% των μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν στο Isle of Man, και όχι σε πλήρη φόρτιση. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, με πλήρη ισχύ, θα μπορούσαν να κατέβουν στα 7 με 8 δευτερόλεπτα -χρόνος εντυπωσιακός.
    Στο video φαίνονται οι μπαταρίες με καμπύλο το έξω τμήμα τους, για να ταιριάζουν ακριβώς στο φαίρινγκ, ενώ μέχρι τώρα οι δοκιμές είχαν γίνει με εξωτερικές μπαταρίες. Η απόδοση ήταν ακριβώς μέσα στους στόχους, καθώς οι μπαταρίες μπόρεσαν να δώσουν τα αμπέρ που χρειάζονται για να βγάλει ο ηλεκτροκινητήρας τη ζητούμενη ροπή με τα δεδομένα βολτ. Αν όλα αυτά συνδυαστούν με την αποδεδειγμένα καλή συμπεριφορά του πλαισίου, τότε οι δοκιμές που θα ακολουθήσουν στην πίστα θα πάνε εξίσου καλά. Κάπως έτσι, και ο όρος "ηλεκτρική μοτοσυκλέτα" δεν θα φέρνει συνειρμούς αργής μετακίνησης, αλλά γρήγορης κίνησης σε πίστα. Οι καιροί αλλάζουν, και οι μηχανικοί πρέπει να γίνουν και καλοί ηλεκτρολόγοι.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mtczysze1dn.jpg 
Προβολές:	352 
Μέγεθος:	12,2 KB 
ID:	167292

  6. #6
    Μοναχικός καβαλάρης Το avatar του/της castoras
    Εγγραφή
    14/05/2007
    Μηνύματα
    468
    Βρε τι του λείπει,τί του λείπει....

  7. #7

    Zero S electric

    Στην πρίζα και φύγαμε
    Η αμερικανική Zero Motorcycles ξεκίνησε φτιάχνοντας ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες για χώμα, οι οποίες πρόσφατα απέδειξαν τις ικανότητες και την αξιοπιστία τους στις "24 Ώρες των Electricross", όπου δέκα ομάδες οδήγησαν επί 24 ώρες τα ηλεκτρικά motocross σε μια πίστα στο San Jose της Καλιφόρνια. H νέα της δημιουργία απευθύνεται στο αστικό περιβάλλον. Με διπλάσια χωρητικότητα μπαταριών από το χωματερό Zero X, το νέο Zero S υπόσχεται εκατό χιλιόμετρα αυτονομίας, εκατό χιλιόμετρα τελικής, επιτάχυνση 5" από 0 έως 100km/h και ζυγίζει 110 κιλά.
    "Στόχος μας από την αρχή ήταν να κατασκευάσουμε μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα πόλης, υψηλών επιδόσεων, για να αλλάξουμε την εικόνα που έχει το κοινό για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες", λέει ο ιδρυτής της Zero, Neal Sakai. H Zero θέλει να φαίνεται ως ηγέτης στον τομέα των ηλεκτρικών, με ανταγωνισμό από μικρές εταιρείες σαν τη Brammo, τη Mission Motors αλλά και μελλοντικούς μεγάλους παίκτες, όπως η ΚΤΜ.
    Ο ηλεκτροκινητήρας του Zero S αποδίδει 31 ίππους, ελαφρά λιγότερους από ενός DR-Z400SM, αλλά ζυγίζει κάπου 45 κιλά λιγότερα, κι έχει ροπή μεγαλύτερη από ενός ΚΤΜ 690, από μηδέν στροφές! Η μπαταρία των ιόντων λιθίου ζυγίζει σαράντα κιλά, και φορτίζεται πλήρως σε λιγότερο από τέσσερις ώρες, με τα 110Volt του δικτύου στις ΗΠΑ. Η Zero υπολογίζει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σε πέντε με έξι χρόνια. Το κόστος της όμως είναι ακόμα υψηλό, καθώς η μισής χωρητικότητας μπαταρία του Zero X κοστίζει κοντά στα 3.000 ευρώ στις ΗΠΑ.
    Κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάρχει, και δεν χρειάζεται με τόση ροπή από μηδέν στροφές. Στο τέλος του μήνα αρχίζει η παραγωγή, και οι πωλήσεις, με ένα κόστος 9.950 δολαρίων, από τα οποία επιστρέφεται στον αγοραστή το 10% ως έκπτωση φόρου, χάρη στην ευνοϊκή νομοθεσία των ΗΠΑ για τα ηλεκτρικά οχήματα. Η Zero ανακοίνωσε πως έχει ήδη εκατό παραγγελίες, το κόστος όμως παραμένει υψηλό για μια μοτοσυκλέτα περιορισμένης εμβέλειας.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	zero_s_01.jpg 
Προβολές:	345 
Μέγεθος:	15,1 KB 
ID:	167293

  8. #8
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787

    Re: το μελλον του μοτοσακου 1

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Honda OREE
    Αι ωραίαι ηλεκτρικαί
    .....

    Σαν BMW είναι ρε συ...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #9

    ΕV-0 RR

    Hλεκτρικά racing όνειρα
    Δεν υπάρχει κάτι πάνω στη μοτοσυκλέτα του Rick Simpson που να είναι συμβατικό: Carbon-fiber monocoque πλαίσιο, μονόμπρατσο μπροστινό σύστημα σαν του Yamaha GTS, δύο ηλεκτροκινητήρες. Από μόνο του, τίποτα απ’ όλα αυτά δεν αποτελεί καινοτομία, καθώς το πρώτο αντίστοιχο πλαίσιο το είχε τρέξει η Ossa το 1967, το πρώτο μονόμπρατσο μπροστινό το είχε σε παραγωγή η γερμανική Ιmmo το ’49, και οι πρώτες πατέντες για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είχαν κατατεθεί στα τέλη της δεκαετίας του ’60 (του 1860...). Η Evo όμως φιλοδοξεί να εξελίξει όλες αυτές τις τεχνολογίες στο έπακρο, για τη συμμετοχή της στο Μηδενικών Ρύπων TTXGP τον Ιούνιο στο Isle of Man.
    "H πρόκληση είναι να σχεδιάσουμε κάτι που δεν υπάρχει ακόμα, μια πραγματική σπορ ηλεκτρική μοτοσυκλέτα", λέει ο Simpson. H χωροθέτηση των εξαρτημάτων είναι αυτή που θα καθορίσει και την οδική της συμπεριφορά, κι εδώ ένα συμβατικό πλαίσιο θέτει περιορισμούς. "Υπάρχει πολύ περισσότερος χώρος αν απλά περικλείσεις τα μηχανικά μέρη με ένα κέλυφος, και σε μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα λύνεται έτσι και το πρόβλημα της σωστής τοποθέτησης των μπαταριών. Απ’ την άλλη, είναι και εξαιρετικά άκαμπτο".
    Ένα πρωτότυπο της EV-0 RR, χρησιμοποιούσε ένα monocoque πλαίσιο που ζύγιζε είκοσι κιλά, αλλά αυτό είχε φτιαχτεί πριν χρόνια, και το νέο πλαίσιο θα ζυγίζει πολύ λιγότερο. Εκείνο χρησιμοποιούσε αναρτήσεις από CBR600, αλλά το racing θα έχει ένα μπροστινό με ψαλίδι, σαν του GTS, για την ακαμψία και τη σταθερότητα που προσφέρει, ειδικά στο φρενάρισμα.
    Ο Simpson δεν έχει ανακοινώσει τι μπαταρίες θα χρησιμοποιήσει, ούτε γιατί θα τοποθετήσει δύο κινητήρες. Τα ηλεκτρικά μυστικά κρατιούνται καλά κρυμμένα, καθώς σαράντα ακόμα ομάδες ετοιμάζονται για τον αγώνα του Ιουνίου. Μερικές ομάδες θα χρησιμοποιήσουν υγρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου, για να μειώσουν τις απώλειες, και οι προβλέψεις μιλούν για τελικές σαφώς πάνω από τα 220 χιλιόμετρα. Φαβορί δεν υπάρχουν, ο καθένας θα μπορούσε να νικήσε -κι αυτό είναι ένα ακόμα στοιχείο που θα κάνει τον αγώνα των ηλεκτρικών τόσο ενδιαφέροντα. Αν το μέλλον θα είναι και ηλεκτρικό, ας είναι τουλάχιστον γρήγορο.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ev0r.jpg 
Προβολές:	341 
Μέγεθος:	94,4 KB 
ID:	167294

  10. #10

  11. #11
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    να δωπου θα μπαίνουν μετα τα γιοσιμουρια :rotflmao:
    Κορνες by Yoshi.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #12

    Re: Re: το μελλον του μοτοσακου 1

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Σαν BMW είναι ρε συ...
    παρε να δεις την διαφορά
    BMW de Chaves D1200R

    de Chaves D1200R
    Για την ευχαρίστηση της δημιουργίας
    Ο Pablo Gonzalez de Chaves, παρέα με τον Carlos Beltran, αφιέρωσαν πολύ χρόνο, κόπο και χρήμα, ξανασχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας μια BMW R1200R, που δεν είναι και ό,τι πιο συμβατικό σε σχεδίαση. Κατέληξαν σε κάτι εντελώς διαφορετικό, που πέρασε από το ένα εναλλακτικό μπροστινό σύστημα σε ένα άλλο, αποκτώντας παράλληλα και πλαίσιο. Ξεκίνησαν τοποθετώντας πλήθος αισθητήρων στο R1200R, καταγράφοντας στοιχεία για τη συμπεριφορά του με δοκιμές στην πίστα. Μετά, έλυσαν τη μοτοσυκλέτα και μέτρησαν κάθε εξάρτημα χωριστά,


    φτιάχνοντας τρισδιάστατα μοντέλα που θα μπορούσαν να δουλευτούν με προγράμματα CAD και 3D modelling. Mε βάση αυτά και τις αλλαγές που ήθελαν να κάνουν, σχεδίασαν τα καινούργια εξαρτήματα, τα κατασκεύασαν και ξεκίνησαν νέο κύκλο δοκιμών, με καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με τη νορμάλ μοτοσυκλέτα.
    Το πλαίσιο έχει κατασκευαστεί από κατεργασμένα σε CNC κομμάτια αλουμινίου, ενώ η εμπρός ανάρτηση, αντλώντας έμπνευση από τις αντίστοιχες των Foale και Parker, έχει επίτηδες αφεθεί εκτεθειμένη, για λόγους αισθητικής. Χωρίς βλέψεις για παραγωγή, η όλη άσκηση έγινε καθαρά για την ευχαρίστηση των δύο εμπλεκόμενων -αλλά και για να αναδείξει την αρτιότητα των project του de Chaves.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bmw.jpg 
Προβολές:	330 
Μέγεθος:	77,6 KB 
ID:	167295

  13. #13
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Re: Η MotoCzysz E1 στο δυναμόμετρο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Digital Superbike με 0-200 σε 7'' με 8"????
    Όταν είδε πως ήταν αδύνατο να βρει χρηματοδότηση για την τετρακύλινδρη superbike του, ο Μichael Czysz στράφηκε στην εξέλιξη μιας ηλεκτρικής superbike, που πρώτη της εμφάνιση θα είναι το TTXGP του Isle of Man.
    O χρόνος ήταν εξαιρετικά λίγος, χρησιμοποιώντας όμως το πλαίσιο και τις αναρτήσεις που είχε ήδη εξελίξει, φαίνεται πως μπορεί να τα καταφέρει. Ο ίδιος λέει πως στόχος του δεν είναι μια ακόμη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα (που ακούγεται "κάπως"), αλλά μια Digital Superbike που απλά τυχαίνει να έχει ηλεκτροκινητήρα. Θα έχει ανοιχτή αρχιτεκτονική, όπως ένα PC, και θα μπορεί να αναβαθμιστεί και να ρυθμιστεί κατά βούληση, όπως προχωρά η εξέλιξη και η τεχνολογία. Θα είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, και θα είναι μια βασική αλλαγή στη σχέση των αναβατών με τη μοτοσυκλέτα τους. Ένα εξαίρετο πλαίσιο, που μπορεί να σταθεί για χρόνια, με τον κινητήρα, τις μπαταρίες και το σύστημα διαχείρισης να αλλάζουν.
    Πρόσφατα, δόθηκε στην δημοσιότητα ένα video δυναμομέτρησης της Ε1, που με πολύ λίγο και αργό άνοιγμα της γκαζιέρας έφτασε τα 195 χιλιόμετρα ταχύτητας σε λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα. Δεν είναι επίδοση superbike, αλλά δεν είναι καθόλου αργό. Όπως λένε οι ίδιοι, αυτή η δοκιμή έγινε με το 75% των μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν στο Isle of Man, και όχι σε πλήρη φόρτιση. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, με πλήρη ισχύ, θα μπορούσαν να κατέβουν στα 7 με 8 δευτερόλεπτα -χρόνος εντυπωσιακός.
    Στο video φαίνονται οι μπαταρίες με καμπύλο το έξω τμήμα τους, για να ταιριάζουν ακριβώς στο φαίρινγκ, ενώ μέχρι τώρα οι δοκιμές είχαν γίνει με εξωτερικές μπαταρίες. Η απόδοση ήταν ακριβώς μέσα στους στόχους, καθώς οι μπαταρίες μπόρεσαν να δώσουν τα αμπέρ που χρειάζονται για να βγάλει ο ηλεκτροκινητήρας τη ζητούμενη ροπή με τα δεδομένα βολτ. Αν όλα αυτά συνδυαστούν με την αποδεδειγμένα καλή συμπεριφορά του πλαισίου, τότε οι δοκιμές που θα ακολουθήσουν στην πίστα θα πάνε εξίσου καλά. Κάπως έτσι, και ο όρος "ηλεκτρική μοτοσυκλέτα" δεν θα φέρνει συνειρμούς αργής μετακίνησης, αλλά γρήγορης κίνησης σε πίστα. Οι καιροί αλλάζουν, και οι μηχανικοί πρέπει να γίνουν και καλοί ηλεκτρολόγοι.



    και η δυναμομετρηση

    http://www.youtube.com/watch?v=GnjWGHdSZoU

  14. #14

    ΕVA Track T-800 CDI

    ΕVA Track T-800 CDI
    Παρουσιάστηκε σε έκθεση
    Έγινε η πρώτη επίσημη παρουσίαση του diesel adventure tourer, στην Ολλανδία. Εκεί, διευκρινίστηκε πως δεν θα διατίθεται προς το παρόν με σύστημα 2x2, κάτι που έχει δοκιμαστεί και θα υπάρχει ως έξτρα στο μέλλον. Ο κινητήρας του προέρχεται από Smart, κάνοντας πιο εύκολο το service και τα ανταλλακτικά, είναι έτοιμος να κάψει bio diesel από το εργοστάσιο, και με τη βοήθεια του CVT κιβωτίου επιταχύνει το Track στα 100km/h μέσα σε 3,75 δευτερόλεπτα. Η τελική του θα είναι 178 χιλιόμετρα, το δυνατό του σημείο όμως αποτελεί η κατανάλωση και η αυτονομία του: Ένα ταξίδι Αθήνα - Αλεξανδρούπολη χωρίς ανεφοδιασμό δεν θα είναι πρόβλημα, αφού δεν καίει πάνω από δύο λίτρα για κάθε εκατό χιλιόμετρα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	track_t800cdi_live.jpg 
Προβολές:	325 
Μέγεθος:	19,1 KB 
ID:	167296

  15. #15
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Μπορούμε να κάνουμε μια ψηφοφορία για το ποιοί απο μας θα αγόραζαν ηλεκτρική μοτό ; (αν είχαν την επιλογή)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2016, 20:37
  2. Το μέλλον του λαού.
    από blackrose στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2011, 00:07
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2005, 18:43
  4. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 11:04
  5. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 10:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF