Πρίν την ανάκληση τουλάχιστον στην Ελλάδα δεν αναγνωρίζανε καν το πρόβλημα. Προφανώς όταν υπάρχει ήδη σπασμένο πλαίσιο πρέπει να αντικατασταθεί όλη η μηχανή με καινούργια και αυτό δεν το θέλουν για δικούς τους λόγους.Επειδή δε μετά το σπάσιμο συμβαίνουν και πιθανοί τραυματισμοί η και χειρότερα καταλαβαίνουμε για τι κόστος αποζημιώσεων μιλάμε.Χρησιμοποιούν διάφορες δικαιολογίες για ταχύτητα, μη κανονική οδήγηση (σούζες) κλπ για να στέλνουν την υπόθεση στα δικαστήρια(καλένδες).Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Απ`ότι καταλαβαίνω λέτε ότι η αντιπροσωπεία suzuki προσπαθεί να κάνει την πάπια για να γλυτώσει αντικαταστάσεις πλαισίου? Ρε παιδιά, αυτό όμως δεν είναι όμως λογικό, επειδή όλα τα έξοδα επιβαρύνουν την suzuki Ιαπωνίας και όχι την αντιπροσωπία! Άρα γιατί να μην θέλει ενας εντιπρόσωπος να αλλάξει κάποιο πλαίσιο από την στιγμή που αυτός δεν πληρώνει μια και μάλιστα εξυπηρετώντας και τον πελάτη ο τελευταίος του μένει κιόλας και βγάζει και φήμη καλής εξυπηρέτησης!![]()