Σελίδα 13 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 389101112131415161718 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 181 έως 195 από 294

Θέμα: Xlr Restoring

  1. #181
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    εχω βγαλει 360 φωτογραφιες απο την αρχη μεχρι σημερα.οταν δεν θυμαμαι κατι βαζω διπλα το lap-top και απλα κοιταω.τα περισοτερα πανε μονα τους ομως.

  2. #182
    μπραβο ρε καραφλα σιγουρα τα κανεις εσυ αυτα??????? πιστευω να καταλαβες ποιος ειμαι.

  3. #183
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    κωστακη οτι και να λες,το transalp σου δεν το φτιαχνω... το μπροστινο φτερο γρατζουνιστηκε και το ξαναεβγαλα για να το βαψω τοπικα

  4. #184
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    στα ρευματα αρχιζει και μπαινει σειρα...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	1489 
Μέγεθος:	73,4 KB 
ID:	167070

  5. #185
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    τιμονακι καινουργιο,μπηκαν μανετες,διακοπτες,γκριπ,αντιβαρα...κοιτα που θα αρχισω να συμπαθω τα honda...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	1481 
Μέγεθος:	78,3 KB 
ID:	167071

  6. #186
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    ετοιμα τα αναλωσιμα για το service.το παλιο λαδακι παιρνει το δρομο της ανακυκλωσης...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	1437 
Μέγεθος:	71,1 KB 
ID:	167101

  7. #187
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    αλλαχτηκε και το μπουζακι.τα κλασικα ξερετε.βιδωμα με το χερι οσο παιρνει και υστερα δυναμοκλειδο αν υπαρχει με τα κιλα η τις μοιρες του κατασκευαστη.αλλιως μπουζοκλειδο και περιπου 1κ1/2 στροφες.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	1454 
Μέγεθος:	57,8 KB 
ID:	167102

  8. #188
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    λαδακι aral 20w50 γιατι η κυρια τα εχει τα χρονακια της...περιπου 1800ml παιρνει,αλλα η ταπα ειναι και δεικτης.το μοτερ εχει το κλασικο καρτερ και το λαδι μπαινει ολο.το λεω γιατι πολλα μονοκυλινδρα εχουν ξηρο η ημιξηρο καρτερ και αποθηκευουν λαδι και αλλου.πχ στο λαιμο του σκελετου(XT 600),σε δοχειο ξεχωριστο(XT 350),(ΒΜW 650GS).oταν συμβαινει αυτο,μπαινει περιπου το μισο λαδι,βαζουμε το μοτερ μπροστα,τραβαει η αντλια λαδιου ποσοτητα και μετα συμπληρωνουμε το υπολοιπο.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3.jpg 
Προβολές:	1453 
Μέγεθος:	57,6 KB 
ID:	167103

  9. #189
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    τα παλια λαδακια τα μαζευουμε και τα δινουμε σε καποιο συνεργειο για ανακυκλωση.δεν σας κανω τον πονηρο σας το λεει καποιος που πιτσιρικας πετουσε τα λαδια οπου εβρισκε.τοτε ομως η οικολογικη συνειδηση υπηρχε στο λεξικο μονο σαν ορος...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4.jpg 
Προβολές:	1436 
Μέγεθος:	67,9 KB 
ID:	167104

  10. #190
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    ηρθε και η ωρα του καρμπυρατερ,υποπιεσεις,ντιζες γκαζιου,εισαγωγη προς κυλινδρο,εισαγωγη προς φιλτροκουτι,chock...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	1371 
Μέγεθος:	78,0 KB 
ID:	167297

  11. #191
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    καθαριστηκε το ρεζερβουαρ,με πετρελαιο αλυσιδα και ξεπλυμα με βενζινη,μπηκε το ρουμπινε και το προφιλτρο και τοποθετηθηκε στο μηχανακι...αρχιζει και παιρνει μορφη.ρε μηπως να σηκωσω ψηλα τις εξατμισεις και να το κανω flat-track?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	1367 
Μέγεθος:	77,2 KB 
ID:	167298

  12. #192
    Πολύ ωραίο το project !! Ωραία δουλειά με μεράκι. Έχω και εγώ ένα CB 250 rs (ίδιο μοτεράκι) και ίσως κάποια στιγμή το αναπαλαιώσω και εγώ. Κυρίως βάψιμο θα θέλει στα πλαστικά καθώς το μοτεράκι του είναι μια χαρά.

  13. #193
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Σπύρο αν δεν καθάρισες την σίτα που εχει μέσα από το δεξί καπάκι αντί για φίλτρο λαδιού, μην το παραλείψεις!
    Δεν είδα αν το ανέφερες αλλά είναι must αν δεν το εχεις καθαρίσει!

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #194
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Σπύρο αν δεν καθάρισες την σίτα που εχει μέσα από το δεξί καπάκι αντί για φίλτρο λαδιού, μην το παραλείψεις!
    Δεν είδα αν το ανέφερες αλλά είναι must αν δεν το εχεις καθαρίσει!

    εκτος απο λαδια,μπουζι,η σιτα ηταν το μονο πραγμα που εκανα στο μοτερ.να σαι καλα για την υπενθυμιση παντως

  15. #195
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Περνουσα απο καταστηματα - μαντρες και εβλεπα μηχανες 10ετιας - 15ετιας να γυαλιζουν και να λαμπουν ετσι ακριβως και απορουσα. Τωρα καταλαβαινω οτι ανθρωποι σαν εσενα, Σπυρο, τις ελυναν βιδα-βιδα και τις ξανασυναρμολογουσαν απο την αρχη. Και σιγουρα με λιγοτερο μερακι μια και αυτοι -με καποιες εξαιρεσεις βεβαια- θα ελεγχανε που και που την ωρα να σχολασουνε.

    Με πολυ μεγαλη χαρα θα εβαζα στο τρενο και την δικη μου να μου την κανεις ετσι ακριβως, αλλα δεν ειμαι καθολου σιγουρος για τα εσωψυχα του μοτερ. Αν υποθεσουμε οτι η ολη δουλεια θα στοιχιζε περιπου 1200-1500 ευρω μαζι με τα μαστορικα, φαντασου ενα μηνα μετα να κολουσε το μοτερ. Το υπολοιπο τοτε θα ηταν χρησιμο μονο για το σαλονι. Ειναι πολλα τα 25 χρονια βλεπεις.

    Η συντηρηση εξαρχης αυτου του κινητηρα διαβασα σε αλλα threads οτι μπορει να γινει "pain in the neck" με βιδες που σπαζουν, φλαντζες με διαρροες κτλ. Και αν πεις να κανεις και εσωτερικο service και κυλινδροπιστονα αλλαγη, ο κουκος αηδονι στην κυριολεξια.

    Τελικα αυτα τα σπορ*** ειναι για συναισθηματικα δεμενους .. πορτοφολαδες, με το συμπαθειο. Μερικοι απο εμας ας προσγειωθουμε στην πραγματικοτητα μια και ο Σπυρος μας εκανε λιγακι να ονειρευτουμε.

    ***
    Σπορ τα οποια ειναι καλυτερο να ασχολεισαι μονος, παρα να βαζεις αλλους να στα κανουν. Ομως, εκαστος στο ειδος του. Η τεχνη πληρωνεται και πολυ δυσκολα εμπιστευεσαι ξενους να στην υλοποιησουν. Εκτος κι αν υπαρχουν τρανταχτες αποδειξεις, οπως ολη αυτη η ειλικρινης εξιστορηση της σειρας των εργασιων σε αυτο το thread.
    Αποστόλης

Σελίδα 13 από 20 ΠρώτοΠρώτο ... 389101112131415161718 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Xlr
    από mitsakos_18 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2007, 09:31
  2. αμορτισερ Honda Xlr
    από JOHN_HONDA_F_E στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2007, 04:15
  3. αμορτισερ Honda Xlr
    από JOHN_HONDA_F_E στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/01/2007, 15:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF