εχω βγαλει 360 φωτογραφιες απο την αρχη μεχρι σημερα.οταν δεν θυμαμαι κατι βαζω διπλα το lap-top και απλα κοιταω.τα περισοτερα πανε μονα τους ομως.![]()
εχω βγαλει 360 φωτογραφιες απο την αρχη μεχρι σημερα.οταν δεν θυμαμαι κατι βαζω διπλα το lap-top και απλα κοιταω.τα περισοτερα πανε μονα τους ομως.![]()
![]()
μπραβο ρε καραφλα σιγουρα τα κανεις εσυ αυτα??????? πιστευω να καταλαβες ποιος ειμαι.
κωστακη οτι και να λες,το transalp σου δεν το φτιαχνω...![]()
![]()
το μπροστινο φτερο γρατζουνιστηκε και το ξαναεβγαλα για να το βαψω τοπικα
![]()
![]()
![]()
λαδακι aral 20w50 γιατι η κυρια τα εχει τα χρονακια της...περιπου 1800ml παιρνει,αλλα η ταπα ειναι και δεικτης.το μοτερ εχει το κλασικο καρτερ και το λαδι μπαινει ολο.το λεω γιατι πολλα μονοκυλινδρα εχουν ξηρο η ημιξηρο καρτερ και αποθηκευουν λαδι και αλλου.πχ στο λαιμο του σκελετου(XT 600),σε δοχειο ξεχωριστο(XT 350),(ΒΜW 650GS).oταν συμβαινει αυτο,μπαινει περιπου το μισο λαδι,βαζουμε το μοτερ μπροστα,τραβαει η αντλια λαδιου ποσοτητα και μετα συμπληρωνουμε το υπολοιπο.
![]()
Πολύ ωραίο το project !! Ωραία δουλειά με μεράκι. Έχω και εγώ ένα CB 250 rs (ίδιο μοτεράκι) και ίσως κάποια στιγμή το αναπαλαιώσω και εγώ. Κυρίως βάψιμο θα θέλει στα πλαστικά καθώς το μοτεράκι του είναι μια χαρά.
Σπύρο αν δεν καθάρισες την σίτα που εχει μέσα από το δεξί καπάκι αντί για φίλτρο λαδιού, μην το παραλείψεις!
Δεν είδα αν το ανέφερες αλλά είναι must αν δεν το εχεις καθαρίσει!
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
εκτος απο λαδια,μπουζι,η σιτα ηταν το μονο πραγμα που εκανα στο μοτερ.να σαι καλα για την υπενθυμιση παντωςΑρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Σπύρο αν δεν καθάρισες την σίτα που εχει μέσα από το δεξί καπάκι αντί για φίλτρο λαδιού, μην το παραλείψεις!
Δεν είδα αν το ανέφερες αλλά είναι must αν δεν το εχεις καθαρίσει!
![]()
![]()
Περνουσα απο καταστηματα - μαντρες και εβλεπα μηχανες 10ετιας - 15ετιας να γυαλιζουν και να λαμπουν ετσι ακριβως και απορουσα. Τωρα καταλαβαινω οτι ανθρωποι σαν εσενα, Σπυρο, τις ελυναν βιδα-βιδα και τις ξανασυναρμολογουσαν απο την αρχη. Και σιγουρα με λιγοτερο μερακι μια και αυτοι -με καποιες εξαιρεσεις βεβαια- θα ελεγχανε που και που την ωρα να σχολασουνε.
Με πολυ μεγαλη χαρα θα εβαζα στο τρενο και την δικη μου να μου την κανεις ετσι ακριβως, αλλα δεν ειμαι καθολου σιγουρος για τα εσωψυχα του μοτερ. Αν υποθεσουμε οτι η ολη δουλεια θα στοιχιζε περιπου 1200-1500 ευρω μαζι με τα μαστορικα, φαντασου ενα μηνα μετα να κολουσε το μοτερ. Το υπολοιπο τοτε θα ηταν χρησιμο μονο για το σαλονι. Ειναι πολλα τα 25 χρονια βλεπεις.
Η συντηρηση εξαρχης αυτου του κινητηρα διαβασα σε αλλα threads οτι μπορει να γινει "pain in the neck" με βιδες που σπαζουν, φλαντζες με διαρροες κτλ. Και αν πεις να κανεις και εσωτερικο service και κυλινδροπιστονα αλλαγη, ο κουκος αηδονι στην κυριολεξια.
Τελικα αυτα τα σπορ*** ειναι για συναισθηματικα δεμενους .. πορτοφολαδες, με το συμπαθειο. Μερικοι απο εμας ας προσγειωθουμε στην πραγματικοτητα μια και ο Σπυρος μας εκανε λιγακι να ονειρευτουμε.
***
Σπορ τα οποια ειναι καλυτερο να ασχολεισαι μονος, παρα να βαζεις αλλους να στα κανουν. Ομως, εκαστος στο ειδος του. Η τεχνη πληρωνεται και πολυ δυσκολα εμπιστευεσαι ξενους να στην υλοποιησουν. Εκτος κι αν υπαρχουν τρανταχτες αποδειξεις, οπως ολη αυτη η ειλικρινης εξιστορηση της σειρας των εργασιων σε αυτο το thread.
Αποστόλης