Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
[
pane pare kamia oxigonokolisi..na xeis sti plati sa batraxanthropos gia pan endexomeno. [/B]
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
[
pane pare kamia oxigonokolisi..na xeis sti plati sa batraxanthropos gia pan endexomeno. [/B]
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Καταρχας γραφε με Ελληνικους χαραχτηρες γιατι μας εχεις βγαλει τα ματια με τις μαλακιες που λεςΑρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
KAI EGO SE BARIEME GIATI MALLON SOY TA SKANE APO TH SUZUKI KAI KANEIS TO BLAKAKO SE OTI AFORA TH MALAKIA POY KABALAS..KAI NOMIZEIS OTI OLA EINAI MELETHMENA NA KOBONTE..OPOS ESY NOMIZEIS..PREPEI NA EIANI KAI KOLPO NA ELAFRONEI TO MHXANAKI MONO TOY...
na soy po..ayta ta mikros k de xereis de pa na ta peis se kana paidaki ekei na xareis poy toy tin eipes re xabaledako?
milame gia komena plaisia..kai kaneis to pan na apodeixeis oti fteei oti allo ektos tis suzuki...
ntaxei ta perneis apo ti poytsoeteria..kai mprabo..alla ayta ta de xeroyme emeis kai esy xereis..
ase..
pane pare kamia oxigonokolisi..na xeis sti plati sa batraxanthropos gia pan endexomeno.:rotflmao:
Μακαρι να τα επαιρνα απο τη μαλακια αντιπροσωπεια όπως λεςαλλα δυστυχως δεν δινουν τιποτα οι τσιφουτηδες
![]()
Τωρα αν ειναι μαλακια αυτο που καβαλω μεγαλε οταν το πουλησω μην το αγορασειςνα πας να παρεις κανενα ουρωπαιο που σου ειναι γαντι
και ασε εμας τους μαλακες να περνουμε σουτζουκια :rotflmao:
![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Μιας και το θέμα έγινε διαξιφισμός:
Μερικές αλήθειες
1) Τα GSXR K5/K6 είχαν πρόβλημα με το πλαίσιο
2) Τα προβλήματα του πλαισίου είχαν βγει στην επιφάνεια αρκετά νωρίς
3) Η SUZUKI δεν αποδέχθηκε ότι υπήρχε πρόβλημα πλαισίου όσο το μοντέλο ήταν εν ενεργεία και αυτό αποδεικνύει δόλο ή και χαζομάρα μπορεί κανείς να πει.
4) Χρειάστηκε να περάσουν 3+ χρόνια από το Κ5 (και 2 αλλαγές μοντέλων) για να γίνει επίσημη ανάκληση και ενίσχυση πλαισίων
5) Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να χρειάζονται 3+ χρόνια για μια εταιρεία για να διαπιστώσει προβλήματα πλαισίου παρόλο που η εμφάνιση τέτοιων προβλημάτων ήταν συχνή και εμφανώς δεν προέκυπτε από κακή χρήση.
6) Όλες οι εταιρείες έχουν προβλήματα που λογικά δεν έχουν υπολογιστεί κατά την κατασκευή.
7) Κάθε σοβαρή εταιρεία επιβάλετε να διορθώνει τα εγγενή κατασκευαστικά προβλήματα άσχετα με την εγγύηση και τα έτη που έχουν περάσει.
8) Το ότι κάποια ή κάποιες εταιρίες δεν ενεργούν όπως θα έπρεπε δεν δικαιολογεί και τις υπόλοιπες να κάνουν το ίδιο.
9) Το θέμα του υποπλαισίου που ραγίζει μπορεί κάλλιστα να δικαιολογηθεί από την αφαίρεση της βάσης της πινακίδας μιας και δεν προβλέπεται και λογικά εαν αφαιρέσεις την πινακίδα αφαιρείς και το πίσω μέρος του υποπλαισίου μιας και κανόνικά βρίσκεσαι σε πίστα. Το τι κάνουμε εμείς στην Ελλάδα και το πόσο αγνοοούμε τους νόμους δεν αφορά την εταιρεία.
10) Στο θέμα του υποπλαισίου θα μπορούσε εύκολα να έχει σχεδιαστεί διαφορετικά το πίσω μέρος αλλά δεν σημαίνει ότι ήταν και υποχρεωτικό.
11) Ότι και να λέει ο καθένας, η SUZUKI έκανε μεγάλη πατάτα με την μη άμεση αναγνώριση του λάθους στο πλαίσιο και απλά και μόνο με την πολιτική των χαμηλών τιμών κατάφερε να ξεπεράσει ανώδυνα το θέμα. Θα μπορούσε να την έχει χαντακώσει για πολλά πολλά χρόνια αυτό το ζήτημα. Αλλά το γεγονός ότι τα GSXR πουλούσαν σαν τρελά παντού (ακόμη και με την κακή φήμη) της έδωσε το δικαίωμα να αδιαφορήσει για τους πελάτες της και κυρίως για την σωματική τους ακεραιότητα και ακόμη περισσότερο για την ίδια τους την ζωή. Και αυτό για εμένα είναι ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Σωστή η τοποθέτησή σου και ας μην ξεxνάμε βέβαια και το χοντρό στραπάτσο της SUZUKI με τα RMZ 450 που διαλυόταν το μοτέρ με μόλις μερικούς γύρους και έπρεπε να γυρίσει πίσω 8 μήνες η παραγωγή...
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Μιας και το θέμα έγινε διαξιφισμός:
Μερικές αλήθειες
1) Τα GSXR K5/K6 είχαν πρόβλημα με το πλαίσιο
2) Τα προβλήματα του πλαισίου είχαν βγει στην επιφάνεια αρκετά νωρίς
3) Η SUZUKI δεν αποδέχθηκε ότι υπήρχε πρόβλημα πλαισίου όσο το μοντέλο ήταν εν ενεργεία και αυτό αποδεικνύει δόλο ή και χαζομάρα μπορεί κανείς να πει.
4) Χρειάστηκε να περάσουν 3+ χρόνια από το Κ5 (και 2 αλλαγές μοντέλων) για να γίνει επίσημη ανάκληση και ενίσχυση πλαισίων
5) Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να χρειάζονται 3+ χρόνια για μια εταιρεία για να διαπιστώσει προβλήματα πλαισίου παρόλο που η εμφάνιση τέτοιων προβλημάτων ήταν συχνή και εμφανώς δεν προέκυπτε από κακή χρήση.
6) Όλες οι εταιρείες έχουν προβλήματα που λογικά δεν έχουν υπολογιστεί κατά την κατασκευή.
7) Κάθε σοβαρή εταιρεία επιβάλετε να διορθώνει τα εγγενή κατασκευαστικά προβλήματα άσχετα με την εγγύηση και τα έτη που έχουν περάσει.
8) Το ότι κάποια ή κάποιες εταιρίες δεν ενεργούν όπως θα έπρεπε δεν δικαιολογεί και τις υπόλοιπες να κάνουν το ίδιο.
9) Το θέμα του υποπλαισίου που ραγίζει μπορεί κάλλιστα να δικαιολογηθεί από την αφαίρεση της βάσης της πινακίδας μιας και δεν προβλέπεται και λογικά εαν αφαιρέσεις την πινακίδα αφαιρείς και το πίσω μέρος του υποπλαισίου μιας και κανόνικά βρίσκεσαι σε πίστα. Το τι κάνουμε εμείς στην Ελλάδα και το πόσο αγνοοούμε τους νόμους δεν αφορά την εταιρεία.
10) Στο θέμα του υποπλαισίου θα μπορούσε εύκολα να έχει σχεδιαστεί διαφορετικά το πίσω μέρος αλλά δεν σημαίνει ότι ήταν και υποχρεωτικό.
11) Ότι και να λέει ο καθένας, η SUZUKI έκανε μεγάλη πατάτα με την μη άμεση αναγνώριση του λάθους στο πλαίσιο και απλά και μόνο με την πολιτική των χαμηλών τιμών κατάφερε να ξεπεράσει ανώδυνα το θέμα. Θα μπορούσε να την έχει χαντακώσει για πολλά πολλά χρόνια αυτό το ζήτημα. Αλλά το γεγονός ότι τα GSXR πουλούσαν σαν τρελά παντού (ακόμη και με την κακή φήμη) της έδωσε το δικαίωμα να αδιαφορήσει για τους πελάτες της και κυρίως για την σωματική τους ακεραιότητα και ακόμη περισσότερο για την ίδια τους την ζωή. Και αυτό για εμένα είναι ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ.
![]()
![]()
![]()
![]()
Πολυ σωστα και αγια αυτα που λες φιλε μου και συμφωνω απολυτααλλα τα zx-9 που εκοβαν οι σκελετοι δεν ειδα ποτε να κανουν ανακληση η YAMAHA FZ1 1000 που κοβουν ακομα η τα HUSBVARNA κι ολα αυτα που λεω δε θελω να δικαιολογησω σε καμια περιπτωση τη suzuki ετσι, αλλα να δουμε οτι ολοι πανω κατω ιδια σκατα ειναι με τη μονη διαφορα οτι υπαρχει μια παροιμια που λεει καλιο αργα παρα ποτε
![]()
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
Ισχύουν για ΟΛΟΥΣΑρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
.....
8) Το ότι κάποια ή κάποιες εταιρίες δεν ενεργούν όπως θα έπρεπε δεν δικαιολογεί και τις υπόλοιπες να κάνουν το ίδιο.
.....
11) .... Αλλά το γεγονός ότι τα GSXR πουλούσαν σαν τρελά παντού (ακόμη και με την κακή φήμη) της έδωσε το δικαίωμα να αδιαφορήσει για τους πελάτες της και κυρίως για την σωματική τους ακεραιότητα και ακόμη περισσότερο για την ίδια τους την ζωή. Και αυτό για εμένα είναι ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ.
![]()
![]()
![]()
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
katarxas tha grafo oti k opos kaylono...an de saresei kane mia minisi..Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
Καταρχας γραφε με Ελληνικους χαραχτηρες γιατι μας εχεις βγαλει τα ματια με τις μαλακιες που λες:rotflmao:
Μακαρι να τα επαιρνα απο τη μαλακια αντιπροσωπεια όπως λεςαλλα δυστυχως δεν δινουν τιποτα οι τσιφουτηδες
![]()
Τωρα αν ειναι μαλακια αυτο που καβαλω μεγαλε οταν το πουλησω μην το αγορασειςνα πας να παρεις κανενα ουρωπαιο που σου ειναι γαντι
και ασε εμας τους μαλακες να περνουμε σουτζουκια :rotflmao:
![]()
tosa xronia ..moto na kobei plaisio apo frenarisma..den exei xanaginei..
tora esy to les fisiologiki fthora..ok
oti katalabenei o kathenas.
to an ekopse to fazer plaisio..einai gnosto..kai episis POLY PIO GNOSTO OTI H YAMAHA TO ANTIKATESTHSE XORIS POLLA POLLA...
h suzuki??
soy eipe oti einai problima diko soy...kai na tis kaneis ti xari poy kobei to gamorimadis ths plaisio..nai i oxi????
to na pathei kathe ti to kathena mixanaki einai dikaiologimeno...
to na kanoyme to malaka omos epeidi de to dexete h suzuki kai i kathe suzuki einai toylaxiston geloio.
episi geloio einai kai to epixirima oti i basi pinakidas krataei enomeno to ypoplaisio..
alla ok esy kabalises suzuki opote oti leme emeis einai lathos..
το θεμα με τα πλαισια υπαρχει...σε σκληρη χρηση(σουζες,εντο κλπ.) εχουν υπαρξει θεματα...σε πτωσεις επισης αλλα εκει εγω προσωπικα δεν το δεχομαι μια τις συνιστωσες του εκαστοτε βροντου δεν τις ξερει κανεις...
οσα κ5-6 ξερω εγω (και ειναι πολλα πιστεψτε με) δεν ειχαν ποτε προβλημα...και μιλαμε τα περισσοτερα ηταν πανω απο 175-180 αλογα...
σε κανονικη χρηση δεν εχει παρουσιασει κανενα μηχανακι προβλημα...
πολλες μοτοσυκλετες διαφορων εταιρειων,εχουν κατα καιρους παρουσιασει κομμενα πλαισια απο σκληρη χρηση αλλα κανενα δεν ανακληθηκε ποτε(zxr 750 π.χ.)...η λογικη των εταιρειων,παροτι δεν συμφερει εμας τους καταναλωτες,ειναι η εξης...χρηση εκτος προγραμματος δεν καλυπτεται...τελεια και παυλα σε αυτο...σωστο η λαθος δεν θα το κρινω...απλως παραθετω το γεγονος...
το οτι η σουζουκι εκανε ανακληση μετα απο μια τετραετια δεν σημαινει οτι παραδεχεται το προβλημα...απλως το κωλοχερο απο την αμερικη,η οποια παρεμπιπτοντως ειναι και η μεγαλυτερη αγορα,ηταν χοντρο...
οποτε για να χαιδεψει αυτακια και τσεπες εκανε την ανακληση...
παρομοια περιπτωση ειχε υπαρξει με το Tls...το 1994 που παρουσιαστηκε,βγηκε η φημη οτι ειχε "φονικο πλαισιο" και σκοτωνε τους αναβατες...
κατι που φυσικα ηταν απιστευτη παπαρια μια και αν δεν ειχες πειρα απο αντιστοιχες μοτοσυκλεττες με τονους,για τοτε,ροπης την κωλοτουμπα την ειχες στο τσεπακι...
το μηχανακι ηταν απλως εκπληκτικο κι εντελως απροβληματιστο...
τι εκανε η σουζουκι?την επομενη χρονια εβαλε στανταρ σταμπιλιζατερ στα Tlr κι επισης τα τοποθετησε τσαμπα στα παλιοτερα...εσκασαν οσοι εκραζαν κι εληξε το θεμα εκει...
λαβετε επισης υπ οψιν ,οτι ουτε μια περιπτωση κομμενου πλαισιου δεν ειχε παρουσιαστει σε αγωνιστικο κ5-6,ειτε παγκοσμιου,ειτε ama,ειτε british superbike...
υπαρχει προβλημα με τα πλαισια των κ5-6? εγω δεν ειμαι σιγουρος ακομα και τωρα...ευαισθησια σε πτωσεις σιγουρα υπαρχει...
απλως μην κραζουμε μια εταιρεια στο συνολο της κρινοντας μονο απο μια ανακληση την οποια εκανε πιεζομενη...
frankly my dear, i dont give a damn...
Οπως τα λες ειναι..ισως να μην υπαρχει και προβλημα...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το θεμα με τα πλαισια υπαρχει...σε σκληρη χρηση(σουζες,εντο κλπ.) εχουν υπαρξει θεματα...σε πτωσεις επισης αλλα εκει εγω προσωπικα δεν το δεχομαι μια τις συνιστωσες του εκαστοτε βροντου δεν τις ξερει κανεις...
οσα κ5-6 ξερω εγω (και ειναι πολλα πιστεψτε με) δεν ειχαν ποτε προβλημα...και μιλαμε τα περισσοτερα ηταν πανω απο 175-180 αλογα...
σε κανονικη χρηση δεν εχει παρουσιασει κανενα μηχανακι προβλημα...
πολλες μοτοσυκλετες διαφορων εταιρειων,εχουν κατα καιρους παρουσιασει κομμενα πλαισια απο σκληρη χρηση αλλα κανενα δεν ανακληθηκε ποτε(zxr 750 π.χ.)...η λογικη των εταιρειων,παροτι δεν συμφερει εμας τους καταναλωτες,ειναι η εξης...χρηση εκτος προγραμματος δεν καλυπτεται...τελεια και παυλα σε αυτο...σωστο η λαθος δεν θα το κρινω...απλως παραθετω το γεγονος...
το οτι η σουζουκι εκανε ανακληση μετα απο μια τετραετια δεν σημαινει οτι παραδεχεται το προβλημα...απλως το κωλοχερο απο την αμερικη,η οποια παρεμπιπτοντως ειναι και η μεγαλυτερη αγορα,ηταν χοντρο...
οποτε για να χαιδεψει αυτακια και τσεπες εκανε την ανακληση...
παρομοια περιπτωση ειχε υπαρξει με το Tls...το 1994 που παρουσιαστηκε,βγηκε η φημη οτι ειχε "φονικο πλαισιο" και σκοτωνε τους αναβατες...
κατι που φυσικα ηταν απιστευτη παπαρια μια και αν δεν ειχες πειρα απο αντιστοιχες μοτοσυκλεττες με τονους,για τοτε,ροπης την κωλοτουμπα την ειχες στο τσεπακι...
το μηχανακι ηταν απλως εκπληκτικο κι εντελως απροβληματιστο...
τι εκανε η σουζουκι?την επομενη χρονια εβαλε στανταρ σταμπιλιζατερ στα Tlr κι επισης τα τοποθετησε τσαμπα στα παλιοτερα...εσκασαν οσοι εκραζαν κι εληξε το θεμα εκει...
λαβετε επισης υπ οψιν ,οτι ουτε μια περιπτωση κομμενου πλαισιου δεν ειχε παρουσιαστει σε αγωνιστικο κ5-6,ειτε παγκοσμιου,ειτε ama,ειτε british superbike...
υπαρχει προβλημα με τα πλαισια των κ5-6? εγω δεν ειμαι σιγουρος ακομα και τωρα...ευαισθησια σε πτωσεις σιγουρα υπαρχει...
απλως μην κραζουμε μια εταιρεια στο συνολο της κρινοντας μονο απο μια ανακληση την οποια εκανε πιεζομενη...
αλλα για να μην σε κραζουνε..οτι σου ρθει κομμενο το αλλαζεις χωρις πολλα πολλα..ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ..
εχεις γαμηθει να πουλας το μηχανακι αυτο...και αντι να το υποστιριξεις..κανεις τον κινεζο.
ετσι βγαινει μετα ο αλλος και σου λεει οτι κατοπιν μελετης..το υποπλαισιο κοβει αν βγαλεις την βαση πινακιδας!!!:rotflmao:
![]()
Ο αδερφος μου ηδη το πουλησε το ρημαδι το κ5 και το ιδιο θα κανω κι εγω στο προσεχες μελλον.Κι αυτη τη φορα θα παρω honda!!!kαι ποτε ξανα suzuki.Nαι ξερω, στα αρχιδια της...Τωρα θα ηθελα μια βοηθεια,σε ποιον να το παω για ελεγχο στη θεσσαλονικη???οποιος παθων μπορει ας βοηθησει με την γνωμη-πειρα του.Ευχαριστω
δεν εχεις αδικο ρε δουκα,αλλα η σουζουκι και καθε σουζουκι ,θα το τραβηξει μεχρι εκει που δεν παει...διοτι αν με το καλημερα δεχεται οτι ακουγεται,τοτε με το παραμικρο θα τρωει κραξιμο...ακομη και για εντελως παραλογα πραγματα...Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Οπως τα λες ειναι..ισως να μην υπαρχει και προβλημα...
αλλα για να μην σε κραζουνε..οτι σου ρθει κομμενο το αλλαζεις χωρις πολλα πολλα..ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ..
εχεις γαμηθει να πουλας το μηχανακι αυτο...και αντι να το υποστιριξεις..κανεις τον κινεζο.
ετσι βγαινει μετα ο αλλος και σου λεει οτι κατοπιν μελετης..το υποπλαισιο κοβει αν βγαλεις την βαση πινακιδας!!!:rotflmao:
![]()
δεν την δικαιολογω,απλως σου λεω τι παιζει...
οσοι θεωρειτε τα σουζουκι μπουρδελα,πατε παρτε cbr 1000 2008...το διχρονο ντε...ξερετε...
η zx10 που μετα απο 10000 αρχιζει ο τρομος...
r1 δεν το συζηταμε...ειδικα με τον crossplane εχει να πεσει απειρο γελιο...
υ.γ.περαν ολων αυτων εξακολουθω να μην καταλαβαινω γιατι ασχολειστε με παπιες...παρτε Busa να βρειτε την υγεια σας...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
To πίσω κομμάτι του υποπλαισίου αμφιβάλλω αν μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς να μπεί κάτι άλλο στην θέση του,αφου επάνω του στηρίζονται η ουρά ακόμα και η πολυεστερική και το undertail με 4 βίδες...
Όσους ξέρω να το έχουν βγάλει τοποθετουν μια πιο έυκαμπτη και ελαφριά κατασκευή συνήθως αλουμινένια...
Τώρα για το άν έπρεπε να κόβει το υποπλαίσιο επειδή αφαιρείς την πινακίδα,εδώ γελάμε...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
αν ήθελαν να μην βγαίνει θα την έκαναν μονοκόμματη,όχι με 4 βίδες και 2 φίς να βγαίνει σε 5 λεπτά...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
η zx10 που μετα απο 10000 αρχιζει ο τρομος...
Για πες τι ξέρεις,ψήνομαι για ΖΧ 10 '08!![]()
Αγαπητε reinmeister αν αυτα ειναι παπιες τοτε το hayabusa ειναι σαυρα,μακρυα και χαμηλη που δεν στριβει απλα σερνετε
στην καθομιλουμενη το hayabusa λεγεται κι αλλιως χιλιαρογαμοσαυρος ο ασφαλτωδης...Αρχικά δημιουργήθηκε από twat
Αγαπητε reinmeister αν αυτα ειναι παπιες τοτε το hayabusa ειναι σαυρα,μακρυα και χαμηλη που δεν στριβει απλα σερνετε
frankly my dear, i dont give a damn...
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.