πως ξεκινησε ομως?κτοχος τοτε το νοεμβρη του 2000 ενος fzr1000exup,μοντελο 91,αρχισαν να μου μπαινουν ιδεες για μια καλη δουλιτσα σαυτο που θα τραβουσε το ματι οπου κιαν στεκοταν.....ετσι ηταν.....Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
ξερει τι θελει ο ποιητης.......παλιο μηχανακι.....+καινουργια εμφανιση......+μπολικη μαεστρια με πολυεστερα και αφθονες εργατωρες δουλειας απτα χερακια μου......=βουαλα!!new bike-αλλη αισθηση!!με νιωθεις κολλλητε?κιεχουμε κιαλλα τετοια αν θες..........
![]()
ride fast stay young!!!
οντας και πρωτυτερα κατοχος fzr1000,ειχα κακια εμπειρια καθως το προηγουμενο,παρεδωσε το πνευμα του στις απεραντες ευθειες της λαμιας πηγαινοντας για κανα 20λεπτο,με 250-275χλμ.....με γυρισε πισω βεβαια με 2κυλινδρους και αφεθηκε σε συνεργειο για πουλημα....τοτε ηταν που εφερα το αλλο,εισαγωγη απο γερμανια,με 30000χλμ....τοτε ζαχαρωνα τα νεα τοτε zx12r,αλλα που γεφτα για τετοια.....γκαζι δε μας ελειπε τοτε,αλλα η εμφανιση του δε σκοτωνε κιολας.....αδειχνε την ηλικια του με το τετραγωνο μουτρο του και την παλιομοδτικη αισθητικη του.....γιατι λοιπον να μη φταξουμε κατι που να δειχνει νεο κιας εχει παλια καρδια?η αποφαση παρθηκε!!πρωτο προβλημα....να βρουμε κοστουμι.....τετοιο δεν εφτιαχνε ομως κανεις,ουτε οι δικοι μας και κατα ταλλα πολυ καλοι πολυεστεραδες.....μονο γα zx9r τησ ιδιας εποχης το fox-eyes alla r1......θα παρουμε αυτο λοιπον και θα του αλλαξουμε τα φωτα!!στην κυριολεξια!!!ειχαν βεβαια αρκετες διαφορες αλλα θαπεφτε αρκετη δουλεια με πολυεστερα!!για τις σχετικες τροποποιησεις.....εκεινο που θα με πεδευε περισοτερο ηταν εκεινη η μουτσουνα ρυγχος,που θαταν και δυσκολο να φτιαχτει.....Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
πως ξεκινησε ομως?κτοχος τοτε το νοεμβρη του 2000 ενος fzr1000exup,μοντελο 91,αρχισαν να μου μπαινουν ιδεες για μια καλη δουλιτσα σαυτο που θα τραβουσε το ματι οπου κιαν στεκοταν.....ετσι ηταν.....
ride fast stay young!!!
αγοραστηκε λοιπον το μουτρο μονο,απο αυτο....Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
οντας και πρωτυτερα κατοχος fzr1000,ειχα κακια εμπειρια καθως το προηγουμενο,παρεδωσε το πνευμα του στις απεραντες ευθειες της λαμιας πηγαινοντας για κανα 20λεπτο,με 250-275χλμ.....με γυρισε πισω βεβαια με 2κυλινδρους και αφεθηκε σε συνεργειο για πουλημα....τοτε ηταν που εφερα το αλλο,εισαγωγη απο γερμανια,με 30000χλμ....τοτε ζαχαρωνα τα νεα τοτε zx12r,αλλα που γεφτα για τετοια.....γκαζι δε μας ελειπε τοτε,αλλα η εμφανιση του δε σκοτωνε κιολας.....αδειχνε την ηλικια του με το τετραγωνο μουτρο του και την παλιομοδτικη αισθητικη του.....γιατι λοιπον να μη φταξουμε κατι που να δειχνει νεο κιας εχει παλια καρδια?η αποφαση παρθηκε!!πρωτο προβλημα....να βρουμε κοστουμι.....τετοιο δεν εφτιαχνε ομως κανεις,ουτε οι δικοι μας και κατα ταλλα πολυ καλοι πολυεστεραδες.....μονο γα zx9r τησ ιδιας εποχης το fox-eyes alla r1......θα παρουμε αυτο λοιπον και θα του αλλαξουμε τα φωτα!!στην κυριολεξια!!!ειχαν βεβαια αρκετες διαφορες αλλα θαπεφτε αρκετη δουλεια με πολυεστερα!!για τις σχετικες τροποποιησεις.....εκεινο που θα με πεδευε περισοτερο ηταν εκεινη η μουτσουνα ρυγχος,που θαταν και δυσκολο να φτιαχτει.....
![]()
ride fast stay young!!!
uato tairiazame panv sta manisia plaina για ευκολια στη δουλια και αποφυγη επεμβασεων στα εργοστασιακα πλαστικα που ομως δε γλυτωσαν το κοψε ραψε......εχουμε πιασει γιορτες,περνανε και παραλληλα γινεται δουλια και στην ουρα για να φτιαξουμε κατι μοντερνο,οχι ομωςκαι αβολο,οπως του zx12r..... η ουρα σφαχτηκε,μπηκαν πολυεσερικες προεκτασεις,σελακι απο gsxr750 gia ανση κομμενο και ραμμενο στις γραμες της καινουργιας ουρας,και χειρολαβες συνεπιβατη παλι απο gsxr750 το υδροψυκτο ομως,κομενες τροχισμες γιανα ταιριαξουν και ξαναβαμενες......ιδου της υπομονης το αποτελεσμα!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
αγοραστηκε λοιπον το μουτρο μονο,απο αυτο....
ride fast stay young!!!
εχουμε πιασει πλεον μαρτη και η δουλεια συνεχιζεται με αργους ρυθμους.....ολα μονος βλεπετε,χωρις δευτερα,τριτα χερια......το μηχανακι παιρνει δωρο κιενα τελικο μανισιο απο r1 το πρωτο που μπαινει με πολυ πατεντα και του δινει ογκο,μουρη,κεβλαρ γαρ,και καλη αναπνοη,αλλα και ησυχια!!μαζι μπαινει κιενα φιλτρο Κ-Ν,για να συμπληρωσει το πακετο,και μια δικια μου πατεντα στο ρουθουνι της εισαγωγης που του δινει πιο αμεση αποκριση!!!ολα καλα μεχρι εδω.....Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
uato tairiazame panv sta manisia plaina για ευκολια στη δουλια και αποφυγη επεμβασεων στα εργοστασιακα πλαστικα που ομως δε γλυτωσαν το κοψε ραψε......εχουμε πιασει γιορτες,περνανε και παραλληλα γινεται δουλια και στην ουρα για να φτιαξουμε κατι μοντερνο,οχι ομωςκαι αβολο,οπως του zx12r..... η ουρα σφαχτηκε,μπηκαν πολυεσερικες προεκτασεις,σελακι απο gsxr750 gia ανση κομμενο και ραμμενο στις γραμες της καινουργιας ουρας,και χειρολαβες συνεπιβατη παλι απο gsxr750 το υδροψυκτο ομως,κομενες τροχισμες γιανα ταιριαξουν και ξαναβαμενες......ιδου της υπομονης το αποτελεσμα!!!
ride fast stay young!!!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ........Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
εχουμε πιασει πλεον μαρτη και η δουλεια συνεχιζεται με αργους ρυθμους.....ολα μονος βλεπετε,χωρις δευτερα,τριτα χερια......το μηχανακι παιρνει δωρο κιενα τελικο μανισιο απο r1 το πρωτο που μπαινει με πολυ πατεντα και του δινει ογκο,μουρη,κεβλαρ γαρ,και καλη αναπνοη,αλλα και ησυχια!!μαζι μπαινει κιενα φιλτρο Κ-Ν,για να συμπληρωσει το πακετο,και μια δικια μου πατεντα στο ρουθουνι της εισαγωγης που του δινει πιο αμεση αποκριση!!!ολα καλα μεχρι εδω.....
ride fast stay young!!!
και ξαναγυρναμε στη μουρη που απτο στοκαριζε και τριβε,και ξανατριβε,εχουνε πια φουσκαλιασει τα χερια μας......σιγα σιγα ομως το αποτελεσμα αρχιζει και ικανοποιει......εκεινο το ρυγχος ειδικα,μπορει να μας πηρε και δυο βδομαδες.....μια ζελατινα της powerbronze δενει οπτικα το αποτελεσμα,και φροντιζει για την προστασια απον αερα,ομορφη μεν αλλα τελικα αποδεικνυεται χαμηλη.....η πιεση του αερα μετα τα 210 επιβαλει αρκετο σκυψιμο......το κοστυμι αρχιζει μονταρεται πανω στο μηχανακι,και σιγα σιγα παιρνει την τελικη του μορφη......Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ........
ride fast stay young!!!
οι τελυταιες πινελιες αφορουν τα διαφορα περιφερειακα του......το φτερο μπροστα επιμηκυνεται κιεχει ως βαση του το μαμα φτερο του fzr.....ειπαμε ο στοχος μας ηταν να μοιαζει σε zx12r......η κατι τετοιο τουλαχιστον.........οι καθρεφτες οπως θα δειτε σε μια απτις φωτο,προεκτεινονται με πολυεστερα,για να παρουν το σχημα μυτερης σφαιρας.....εγιναν μεν αλλα δεν τους χαρηκαμε και πολυ απο απροσεξια καφρου που μου ξεκολησε τον εναν........ετσι μπηκαν δυο αφτερ μαρκετ,εμποριου,στυλ zx9r,που μας εδωσαν ορατοτητα προς τα πισω.......το πειραμα πλεον ηταν ετοιμο.....την καλιτεχνικη πινελια της βαφης εδωσε ο φιλος θωμας μενα καταπληκτικο,μαυρο περλε χρωμα,και μονοφθαλμο λυκο μπροστα στυλ endurance,οπως και λευκα numberplates.........Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
και ξαναγυρναμε στη μουρη που απτο στοκαριζε και τριβε,και ξανατριβε,εχουνε πια φουσκαλιασει τα χερια μας......σιγα σιγα ομως το αποτελεσμα αρχιζει και ικανοποιει......εκεινο το ρυγχος ειδικα,μπορει να μας πηρε και δυο βδομαδες.....μια ζελατινα της powerbronze δενει οπτικα το αποτελεσμα,και φροντιζει για την προστασια απον αερα,ομορφη μεν αλλα τελικα αποδεικνυεται χαμηλη.....η πιεση του αερα μετα τα 210 επιβαλει αρκετο σκυψιμο......το κοστυμι αρχιζει μονταρεται πανω στο μηχανακι,και σιγα σιγα παιρνει την τελικη του μορφη......
ride fast stay young!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
οι τελυταιες πινελιες αφορουν τα διαφορα περιφερειακα του......το φτερο μπροστα επιμηκυνεται κιεχει ως βαση του το μαμα φτερο του fzr.....ειπαμε ο στοχος μας ηταν να μοιαζει σε zx12r......η κατι τετοιο τουλαχιστον.........οι καθρεφτες οπως θα δειτε σε μια απτις φωτο,προεκτεινονται με πολυεστερα,για να παρουν το σχημα μυτερης σφαιρας.....εγιναν μεν αλλα δεν τους χαρηκαμε και πολυ απο απροσεξια καφρου που μου ξεκολησε τον εναν........ετσι μπηκαν δυο αφτερ μαρκετ,εμποριου,στυλ zx9r,που μας εδωσαν ορατοτητα προς τα πισω.......το πειραμα πλεον ηταν ετοιμο.....την καλιτεχνικη πινελια της βαφης εδωσε ο φιλος θωμας μενα καταπληκτικο,μαυρο περλε χρωμα,και μονοφθαλμο λυκο μπροστα στυλ endurance,οπως και λευκα numberplates.........
![]()
ride fast stay young!!!
οι φωτο ειναι λιγο θολες αλλα ηταν ολες απο κινητο,ελειψει καμερας και αλλου εξοπλισμου εκεινη την εποχη.....παντως ακομα κιαπο αυτες βγενει μια γενικη εικονα....ολες η φωτο ειναι απο ταξιδακια με τη συζυγο που στωικα υπεμεινε ολες τις μαλακιες που μου κατεβεναν στην γκλαβα,οπως 260-270χλμ,δικαβαλος και με τα μπαγαζια πανω!!!η συμπεριφορα του παντως αποδειχθηκε αψογη αφου παρουσιασε εξαιρετικη ευσταθεια σε ολες τις ταχητητες,καλη προστασια απο στοιχεια της φυσης,εκτος της ζελατινας αλλα κιενα πολυ σοβαρο μειονεκτημα.......βαρος!!!!μιλαμε για +15 κιλα τουλαχιστον κιαυτο ολο αλο τα 2 πολυεστερικα κοματια που ειχα φτιαξει,μουρη και ουρα!!!η τοτε απειρια μου στη χρηση πολυεστερα μεκανε να τα ενισχυσω με πολλες στρωσεις εσωτερικα,κιετσι εγιναν θεοβαρα!!!το project ειχε τελειωσει μαρτιο,το μηχανακι ειχε κυκλοφορησει ετσι μισο χρονο,βγηκε το καλοκαιρι,κιεκει αρχισαν να μου μπαινουν τα πρωτα μικροβια στο μυΑΛΟ...........Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
ride fast stay young!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
οι φωτο ειναι λιγο θολες αλλα ηταν ολες απο κινητο,ελειψει καμερας και αλλου εξοπλισμου εκεινη την εποχη.....παντως ακομα κιαπο αυτες βγενει μια γενικη εικονα....ολες η φωτο ειναι απο ταξιδακια με τη συζυγο που στωικα υπεμεινε ολες τις μαλακιες που μου κατεβεναν στην γκλαβα,οπως 260-270χλμ,δικαβαλος και με τα μπαγαζια πανω!!!η συμπεριφορα του παντως αποδειχθηκε αψογη αφου παρουσιασε εξαιρετικη ευσταθεια σε ολες τις ταχητητες,καλη προστασια απο στοιχεια της φυσης,εκτος της ζελατινας αλλα κιενα πολυ σοβαρο μειονεκτημα.......βαρος!!!!μιλαμε για +15 κιλα τουλαχιστον κιαυτο ολο αλο τα 2 πολυεστερικα κοματια που ειχα φτιαξει,μουρη και ουρα!!!η τοτε απειρια μου στη χρηση πολυεστερα μεκανε να τα ενισχυσω με πολλες στρωσεις εσωτερικα,κιετσι εγιναν θεοβαρα!!!το project ειχε τελειωσει μαρτιο,το μηχανακι ειχε κυκλοφορησει ετσι μισο χρονο,βγηκε το καλοκαιρι,κιεκει αρχισαν να μου μπαινουν τα πρωτα μικροβια στο μυΑΛΟ...........![]()
ΜΗΠΩς ΘΑΠΡΕΠΕ Να φτιαξουμε κατι ακομα πιο εντυπωσιακο,στο ιδιο περιπου μοτιβο,πουνα αναδεικνυει ολα του τα καλα σημεια και το ικανο δυναμικο του?κοινως καλη η εμφανιση αλλα να διωξουμε και καποιο περισιο βαρος βρε αδελφε!!!!η χαριστηκη βολη δοθηκε απο ο τελευταιο ταξιδι που εκανε στην αθηνα το οποιο ομως δεν ολοκληρωσε ποτε του.......μετα απο καμια συνεχομενη ωρα με το κοντερ στα 240-260,μαφησε στο θεσσαλικ καμπο,λουζοντας τον τοπο στα λαδια!!!!
![]()
![]()
ειχε και καμια 150000χλμ,σο κοντερ του,τσιμπουσε και τα λαδακια του,κανα λιτρο στα 1000χλμ,και ο καφρος απο πανω του πουθελε και συνεχομενες τελικες,για μια ωρα!!!με γυρισε πισω παντως εστω και με δυο κυλινδρους.....αφεθηκε σε συνεργειο φιλου αφου αφερεθηκαν ολα τα πλαστικα του,και τελικα πουληθηκε για επισκευη,αφου δεν ηθλα να ριξω αλλα λεφτα πλεον σαυτο.........και καπου εδω ξεκιναει ενα καινουργιο στορρυ τρελας και παθους.......
ride fast stay young!!!