Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 20 από 20

Θέμα: Μπροστινο γραναζι σε Bandit

  1. #16
    σωστός...

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Ναι αυτα που εδωσες ταιριαζουν μα αυτα που ειδαμε...
    Αρα ειμαστε σε καλο δρομο

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tzrypvs
    Εγγραφή
    18/05/2005
    Μηνύματα
    103
    και για πες μας μέχρι τι στροφές ανεβάζει ευκόλα τώρα?10000 rpm με εκτη?απο κει και πάνω λογικα δεν θα μπορεί να ανεβάσει,θα θέλει κατήφορο ή/και αεροδρόμιο.
    Στα χαμηλά πως είναι τώρα?

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    22
    Καλησπερα παιδια,λοιπον αλλαξα μονο το μπροστινο γραναζι απο 15αρι σε 14αρι να πω και εγω τις εντυπωσεις μου.
    Καταρχην αυτη την αλλαγη την προτεινουν 2 sites για Bandits και αφορα μονο τα αεροελεοψυκτα μοντελα, ως μετρο
    αναφορας εχω τις μετρισεις του περιοδικου ΜΟΤΟ σε τεστ του Bandit K6, λοιπον στις 5088 στροφες με 6 εχει 100χμλ
    τα ιδια χιλιομετρα εχω και εγω στις 5000 και κατι (δεν μπορω να εχω την ιδια ακριβεια λογο αναλογικου στροφομετρου)
    οπως και στις 7000 140χμλ και στις 8000 160χμλ ,τωρα σιγουρα υπαρχει καποια αποκληση σε αυτα τα νουμερα
    αλλα δεν ειναι σε τραγικη σε καμια περιπτωση, γεγονος ειναι οτι μαζευει αισθητα πιο γρηγορα χιλιομετρα χωρις να ζοριζεται
    στην εθνικη.
    Το πισω γραναζι ειπα να μη το αλλαξω γιατι ειχα διαβασει σε αρθρο για βελτιωσεις οτι πιο σωστο ειναι οταν θελεις να κοντυνεις
    το γραναζομα καλυτερα ειναι να αλλαζεις το μπροστα και οχι το πισω γραναζι...
    Τελικα ομως το τι θα αλλαξεις-βελτιωσεις ειναι και τι αισθηση δινει σε καθε οδηγο και πως την εισπρατει αυτος, κατι που ''δουλευει''
    στον ενα μπορει να μην αρεσει στον αλλο κλπ... καλες βολτες σε ολους.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tzrypvs
    Εγγραφή
    18/05/2005
    Μηνύματα
    103
    Οτι και να αλλαξεις στην μετάδοση,το κοντερ θα δείχνει τα ίδια χιλιόμετρα,τα πραγματικά διαφέρουν κατα πολύ όμως ανάλογα την αλλαγη που κάνεις.
    Έτσι εβλεπα ένα βίντεο όπου ένας τύπος με gsr πάει την έκτη στον κόφτη και το κοντέρ έδειχνε 270 αν θυμάμαι καλά.Κόντυνε τόσο την μετάδοση ώστε η μηχανή να φτάνει στον κόφτη δείχνοντας στο κοντερ την θεωρητική τελική(άσχετα οτι πήγαινε πολύ λιγότερα πραγματικά).

    Αν κοντύνεις πάρα πολύ τον ληστή άν δείς τον πίνακα στην προηγούμενη σελίδα,και πας τη μηχανή με έκτη στον κόφτη,το κοντερ θα δείξει περίπου 250 km/h.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με συγχρονισμο καρπυρατερ σε bandit 400
    από Zbandit750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2017, 12:17
  2. μπροστινο γραναζι cb500
    από vaspiou στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2008, 17:50
  3. 14άρι γρανάζι σε S2r (800)
    από mitsos257 στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2006, 21:18
  4. Μπροστινό Γρανάζι - Ερώτηση
    από sadengr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2006, 17:36
  5. Παξιμάδι στο μπροστινό γρανάζι μετάδοσης
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2005, 10:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF