σωστός...![]()
σωστός...![]()
Ναι αυτα που εδωσες ταιριαζουν μα αυτα που ειδαμε...
Αρα ειμαστε σε καλο δρομο![]()
και για πες μας μέχρι τι στροφές ανεβάζει ευκόλα τώρα?10000 rpm με εκτη?απο κει και πάνω λογικα δεν θα μπορεί να ανεβάσει,θα θέλει κατήφορο ή/και αεροδρόμιο.
Στα χαμηλά πως είναι τώρα?
Καλησπερα παιδια,λοιπον αλλαξα μονο το μπροστινο γραναζι απο 15αρι σε 14αρι να πω και εγω τις εντυπωσεις μου.
Καταρχην αυτη την αλλαγη την προτεινουν 2 sites για Bandits και αφορα μονο τα αεροελεοψυκτα μοντελα, ως μετρο
αναφορας εχω τις μετρισεις του περιοδικου ΜΟΤΟ σε τεστ του Bandit K6, λοιπον στις 5088 στροφες με 6 εχει 100χμλ
τα ιδια χιλιομετρα εχω και εγω στις 5000 και κατι (δεν μπορω να εχω την ιδια ακριβεια λογο αναλογικου στροφομετρου)
οπως και στις 7000 140χμλ και στις 8000 160χμλ ,τωρα σιγουρα υπαρχει καποια αποκληση σε αυτα τα νουμερα
αλλα δεν ειναι σε τραγικη σε καμια περιπτωση, γεγονος ειναι οτι μαζευει αισθητα πιο γρηγορα χιλιομετρα χωρις να ζοριζεται
στην εθνικη.
Το πισω γραναζι ειπα να μη το αλλαξω γιατι ειχα διαβασει σε αρθρο για βελτιωσεις οτι πιο σωστο ειναι οταν θελεις να κοντυνεις
το γραναζομα καλυτερα ειναι να αλλαζεις το μπροστα και οχι το πισω γραναζι...
Τελικα ομως το τι θα αλλαξεις-βελτιωσεις ειναι και τι αισθηση δινει σε καθε οδηγο και πως την εισπρατει αυτος, κατι που ''δουλευει''
στον ενα μπορει να μην αρεσει στον αλλο κλπ... καλες βολτες σε ολους.
Οτι και να αλλαξεις στην μετάδοση,το κοντερ θα δείχνει τα ίδια χιλιόμετρα,τα πραγματικά διαφέρουν κατα πολύ όμως ανάλογα την αλλαγη που κάνεις.
Έτσι εβλεπα ένα βίντεο όπου ένας τύπος με gsr πάει την έκτη στον κόφτη και το κοντέρ έδειχνε 270 αν θυμάμαι καλά.Κόντυνε τόσο την μετάδοση ώστε η μηχανή να φτάνει στον κόφτη δείχνοντας στο κοντερ την θεωρητική τελική(άσχετα οτι πήγαινε πολύ λιγότερα πραγματικά).
Αν κοντύνεις πάρα πολύ τον ληστή άν δείς τον πίνακα στην προηγούμενη σελίδα,και πας τη μηχανή με έκτη στον κόφτη,το κοντερ θα δείξει περίπου 250 km/h.