Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: street η on off, super four η xt??

  1. #1
    StoopidMotorForAHead Το avatar του/της aakkuan
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    123

    street η on off, super four η xt??

    ρε παιδια προβληματιζομαι μηνες τωρα αλλα επειδη θα παρω μεσα στον ιουλιο καινουργια μηχανη το ζητημα πρεπει να το λυσω, δεν παει αλλο... απο τοτε που ειχα το σουπερφορακι μου το οποιο απο εμφανιση καραγουσταρω προβληματιζομουνα και ελεγα το καλοκαιρι αμα κατσει κανα νησι καμια παραλια πως θα παω ως εκει???

    τωρα που μου την κλεψανε και σκεφτομαι να παρω αλλη εκλινα παλι στην αρχη απο συνηθεια να παρω σουπερ φορ. στα ιδια λεφτα ομως βρηκα και μια xt και αυτη τετρακοσαρα.

    το θεμα ειναι με xt θα μπορω να κανω ταξιδια?? με τα γυμνα τον αερα τον παλευω ανετα μεχρι τα 150. με xt λεει να κανεις μεγαλες αποστασεις??

    γιατι ενταξει το καλοκαιρι θα μπορω να πηγαινω στα κατσαβραχα αλλα αμα ολο τον χειμωνα δεν μπορω να την βγαλω απ την πολη τι να την κανω???

    γενικα οπως το βλεπω τα θετικα της σουπερ φορ, ειναι η εμφανιση, η αξιοπιστια, δυνατοτητα για ανετα ταξιδακια με 150, τετρακυλινδρο αρα μεγαλη ισχυς οσο ανεβαινουν οι στροφες

    τωρα για xt δεν ξερω και γι αυτο ρωταω, με τετρακοσαρι θα την κανω τη δουλεια?

    και γενικα η συμπεριφορα της χτ στην ασφαλτο πως ειναι?? δεν εχω οδηγησει ποτε.

    ο λογος που περιοριζομαι σ αυτα το μοντελα ειναι οτι μπορω να διαθεσω μεχρι εναμισι χιλιαρικο.

    αν εχετε υποψιν σας κατι αναλογο σ αυτα τα λεφτα, στειλτε λινκ!

    το κλε 250 ξερω οτι πιανει καλες τελικες για τα κυβικα του, αλλα το χω αποκλεισει λογω.. εμφανισης

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nobody
    Εγγραφή
    21/09/2008
    Μηνύματα
    527
    εχεις πμ

  3. #3
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    πάρε ενα "μπάσταρδο" όπως τα λέω εγώ..

    κατηγορία On-Off αλλά και ασφάλτου..

    - Versys
    - TDM
    - Ef6 με fairing.

    Δεν έχουν πρόβλημα με αέρα... πάνε σχετικά καλά σε ΚΜ ... φορτώνεις και συνεπιβάτη άνετα... πατάνε και σε μια φλαταδούρα χώμα. Αν μπορείς να κάνεις λίγες υποχωρήσεις απο εδώ και λίγες απο εκεί θα είσαι μια χαρά...

    Αν δεν μπορείς να κάνεις υποχωρήσεις, τότε πας για δύο μηχανάκια.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  4. #4
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    ΜΤ
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  5. #5
    StoopidMotorForAHead Το avatar του/της aakkuan
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    123
    παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα αυτα τα μοντελα ξεφευγουν πολυ απ το μπατζετ μου. ασε που ειναι λιγο "βαρια" για το στυλ μου. εγω ρωταω με το xt (400- 600 ) κανεις δουλεια στην εθνικη η αρχ..ια?? το ρωταω γιατι εχω δει εδω στο φορουμ μερικους "ταξιδιαρηδες" με χτ 660 και ηθελα ναμαθω αν και ποσο σιδεροκωλος πρεπει να σαι για να ταξιδεψεις

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
    εγω ρωταω με το xt (400- 600 ) κανεις δουλεια στην εθνικη η αρχ..ια??
    άλλα τα 400, άλλα τα 600, για εθνική...

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
    παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα αυτα τα μοντελα ξεφευγουν πολυ απ το μπατζετ μου. ασε που ειναι λιγο "βαρια" για το στυλ μου. εγω ρωταω με το xt (400- 600 ) κανεις δουλεια στην εθνικη η αρχ..ια?? το ρωταω γιατι εχω δει εδω στο φορουμ μερικους "ταξιδιαρηδες" με χτ 660 και ηθελα ναμαθω αν και ποσο σιδεροκωλος πρεπει να σαι για να ταξιδεψεις
    Ποιός σου είπε ότι με ΧΤ δεν πας ταξίδι?

    Την ΧΤ600 την έχω οδηγήσει αρκετές φορές αλλά δεν έχω πάει ταξίδι με αυτή.
    Αν και δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι μπορείς να πας παντού μ'αυτή.

    Με την ΧΤ660R, πας όπου γουστάρεις.
    Πήγα μέχρι Ρουμανία πέρυσι και θα ξαναπάω σε ένα μήνα (αν βγει απ' το συνεργείο... )

    Όπου γουστάρεις πας αλλά δεν έχει 200χλμ τελική όπως θέλεις ούτε ιδανική κάλυψη αέρα.
    Είναι μιά ψηλή μηχανή που δεν θα διστάσει πουθενά, ούτε στο χώμα που θα βρεις μπροστά σου.
    Η ταχύτητα ταξιδίου είναι γύρω στα 130+-, όχι 150 που θέλεις εσύ.
    Έχει άνετη σέλα χωρίς να είναι Βαραντέρο.

    Κατά τα λεγόμενά σου, καλύτερα να πας σε κάτι σαν την CB500, ένα μοντέλο καρα-υπερ-αδικημένο στην Ελλάδα. Δικύλινδρη, υδρόψυκτη, άνετη, φιλική και Honda (με ότι αυτό συνεπάγεται)...
    Ελπίζω να βοήθησα...
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    To cb500 είναι πράγματα πολύ αδικημένο, όμως ο φίλος μας θέλει ΚΑΙ οφφ δυνατότητες

  9. #9
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    Εγώ ψηφίζω το άσχημο kle 250. Tο είδα, με εντυπωσίασε με την ασχήμια του, το πήρα, το λάτρεψα, το πούλησα. 130 στο ταξίδι 2κύλινδρο και στίβει στην άσφαλτο κ κάνει κ καμιά καγκουριά στο χώμα. Πάρτο αν είναι σε πολύ καλή κατάσταση γιατί εγώ άργησα πολύ να βρω καλό, έχει πάρα πολλά πιωμένα.
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  10. #10
    StoopidMotorForAHead Το avatar του/της aakkuan
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    123
    παιδια απο κει που μουνα χοντακιας, εξοικειωνομαι ολο και περισσοτερο με την ιδεα να παρω χτ.

    βρηκα ενα μοντελο 94 95, 600αρι αλλα παιζει η φαση οτι ο τυπος που το χει δεν το καβαλαει πλεον, δεν ξερω γιατι, και το χει εξω απ την πολη αρα μαστορας γιοκ. το δινει εναμιση χιλιαρικο και λεει οτι παλια το χε βαλει μπρος και εσκαγε στα 100 μετρα. τελικα λεει ηταν το φιλτρακι. δεν ρωτησα απο τι.

    γενικα μου χουν πει, οτι χτ ειναι, μονοκυλινδρο ειναι, σε οτι κατασταση και να ναι θα το φτιαξεις. δεν ξερω, αξιζει το ρισκο??

    δεν εχω φιλους που να ξερουν απο μηχανες και δεν ξερω αμα αξιζει να το ριψοκινδυνεψω.

    τι πρεπει να προσεξω??

    χτ-ακηδες βαλτε τα δυνατα σας, λιγο ακομα θελω για να αλλαξω στρατοπεδο :rotflmao: :rotflmao:

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    μην το πάρεις φίλε αν δεν μπορείς να το πας σε μηχανικό να το δει

    όλα φτιάχνονται, αλλα με πόσα έουρα;

  12. #12
    Tα ΧΤ είναι σκληρά μηχανάκια αλλά έχουν τα όριά τους.

    ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΕΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑΣ.

    Πες στον τύπο που στην δίνει να τη φέρει να την ελέγξετε...
    ΧΤ600 με 1500...

    Κάτι βρωμάει...
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  13. #13

    γεια χαρα

    γεια χαρα
    ως κατοχος ΧΤ 500Ε θα σου πώ τα εξής (που αν ψάξεις βαθυτερα στο φορουμ θα τα βρεις και από άλλους).
    κατ' αρχήν μην πάρεις επ ουδενή το 400. πάρε το 600. στα λεφτα η διαφορά ειναι μικρή και με το 400 θα ξενερώσεις γρήγορα. σκέψου οτι έχει είναι ακριβώς το ίδιο με το 600 της ίδιας χρονιάς με το ιδιο βαρος και 200 κυβικά λιγότερο. ο μονος λόγος που κυκλοφορήσαν τα 400 και 500 όπως το δικό μου είναι λόγο τεκμηρίου στην εφορία με το οποιο υπήρχε θέμα μέχρι το 2003. απο τότε άλλαξε ο νόμος και δεν υπάρχει λόγος να δώσεις λεφτά σε 400αρι. αχ στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.
    το ΧΤ είναι σκυλί μαυρο. ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΤΙΠΟ ΤΙΠΟΤΑ. πάει άνετα όπου έχει στεριά είτε με χώμα είτε χωρίς. ανταλακτικά ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ βρισκεις πανευκολα και το μόνο που θέλει είναι λάδια και βενζίνη. και βέβαια δεν είναι τυχαιο το σλογκαν " ΧΤ δεν σπάει- δεν χαλάει" το θέμα με το ΧΤ όμως δεν είναι τι κάνει. ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΜΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ. αυτό θα στο πουν πολλοί εδώ. είναι τι δεν κάνει. δηλ.
    1)Δεν πάει ταξιδια με 150. πάει με 120-130. Γύρω στα 150 είναι η τελική του και
    2)δεν ροπιάζει σαν άλλα εντουρο όπως ΤΤ XR DR και επουδενή δεν πλησιάζει ΚΤΜ. γενικώς από γκάζι σε αφήνει πάντα με την πικρή γευση του " αχ να 'χα λίγο ακόμα... όχι πολύ, κατι τις παραπάνω"
    αυτά νομίζω οτι είναι τα μεγάλα μειον του. Δεν θέλω να σε αποθαρύνω από το να το αγοράσεις. εγω το το έχω 3 χρονια τώρα και εχω κάνει πάνω του 40.000 χλμ. ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ και τα περισσοτερα σε ταξιδι. είμαι κολλημένος με αυτό και πιο πολύ με το ΧΤ600 του 89. καμια φορά βεβαια ξενερώνω λίγο με το γκάζι του αλλά ο πανέμορφος σχεδιασμός του και η αισθηση που έχω οτι το μόνο που χρειάζομαι με το μηχανάκι αυτό είναι απλά βενζίνη για να φτασω ως την άλλη άκρη της γησ με κάνει να το γουστάρω με χιλια. Αν εχεις κατα νου τι μπορεί να κάνει και τι όχι και συνεχίζεις να γουσταρεις παρε το με 1000 και έλα κι εσύ στην ΧΤ φυλή. Αν το θές όμως για να έχεις όπως λες ταξίδι με 150 τοτε όχι μην το πάρεις

    Υ.Γ.
    1) το ΧΤ έχει εξαιρετική μεταπολητική αξία. το δικό μου το αγόρασα 2900 και με τά από 40.000 που ρώτησα τον αντιπροσωπο της yamaha στην πάτρα πόσο θα το αγόραζε μου είπε οτι το πέρνει 2400. Αυτό θα πει value for money
    2)οι επιδόσεις του πάντως μπορουν να βελτειωθουν και ίσως και να απογειωθούν, άν έχεις τα καταλληλα φράγκα για βελτειωσεις. τα μηχανάκια αυτά είναι 25αετίας και στην ελλάδα οι περισσότεροι μηχανικοι εχουν λύσει και έχουν δέσει αρκετά οποτε και υπάρχει πληθόρα βελτειώσεων. παρ όλα αυτά το να πάρεις ένα μηχανάκι και να δώσεις άλλα τόσα για να του βάλεις μερικά άλογα παραπάνω νομίζω οτι δεν αξίζει και τόσο.
    3) με τα παραπάνω δεν θέλω να σου δώσω την εντυπωση οτι το μηχανάκι 'δεν πάει' ή κάτι τέτοιο μια χαρα πάει και γρήγορα. Απλά μήν το πάς σε κόντρα. Η αισθητική του όμως ίσως δίνει την εντυπωση ενος πιο δυνατου εργαλειου από οτι πραγματικά είναι γι αυτό και σου τα λέω όλα αυτά

  14. #14

    Re: γεια χαρα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnkerasi
    γεια χαρα
    ως κατοχος ΧΤ 500Ε θα σου πώ τα εξής (που αν ψάξεις βαθυτερα στο φορουμ θα τα βρεις και από άλλους).
    κατ' αρχήν μην πάρεις επ ουδενή το 400. πάρε το 600. στα λεφτα η διαφορά ειναι μικρή και με το 400 θα ξενερώσεις γρήγορα. σκέψου οτι έχει είναι ακριβώς το ίδιο με το 600 της ίδιας χρονιάς με το ιδιο βαρος και 200 κυβικά λιγότερο. ο μονος λόγος που κυκλοφορήσαν τα 400 και 500 όπως το δικό μου είναι λόγο τεκμηρίου στην εφορία με το οποιο υπήρχε θέμα μέχρι το 2003. απο τότε άλλαξε ο νόμος και δεν υπάρχει λόγος να δώσεις λεφτά σε 400αρι. αχ στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.
    το ΧΤ είναι σκυλί μαυρο. ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΤΙΠΟ ΤΙΠΟΤΑ. πάει άνετα όπου έχει στεριά είτε με χώμα είτε χωρίς. ανταλακτικά ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ βρισκεις πανευκολα και το μόνο που θέλει είναι λάδια και βενζίνη. και βέβαια δεν είναι τυχαιο το σλογκαν " ΧΤ δεν σπάει- δεν χαλάει" το θέμα με το ΧΤ όμως δεν είναι τι κάνει. ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΜΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ. αυτό θα στο πουν πολλοί εδώ. είναι τι δεν κάνει. δηλ.
    1)Δεν πάει ταξιδια με 150. πάει με 120-130. Γύρω στα 150 είναι η τελική του και
    2)δεν ροπιάζει σαν άλλα εντουρο όπως ΤΤ XR DR και επουδενή δεν πλησιάζει ΚΤΜ. γενικώς από γκάζι σε αφήνει πάντα με την πικρή γευση του " αχ να 'χα λίγο ακόμα... όχι πολύ, κατι τις παραπάνω"
    αυτά νομίζω οτι είναι τα μεγάλα μειον του. Δεν θέλω να σε αποθαρύνω από το να το αγοράσεις. εγω το το έχω 3 χρονια τώρα και εχω κάνει πάνω του 40.000 χλμ. ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ και τα περισσοτερα σε ταξιδι. είμαι κολλημένος με αυτό και πιο πολύ με το ΧΤ600 του 89. καμια φορά βεβαια ξενερώνω λίγο με το γκάζι του αλλά ο πανέμορφος σχεδιασμός του και η αισθηση που έχω οτι το μόνο που χρειάζομαι με το μηχανάκι αυτό είναι απλά βενζίνη για να φτασω ως την άλλη άκρη της γησ με κάνει να το γουστάρω με χιλια. Αν εχεις κατα νου τι μπορεί να κάνει και τι όχι και συνεχίζεις να γουσταρεις παρε το με 1000 και έλα κι εσύ στην ΧΤ φυλή. Αν το θές όμως για να έχεις όπως λες ταξίδι με 150 τοτε όχι μην το πάρεις

    Υ.Γ.
    1) το ΧΤ έχει εξαιρετική μεταπολητική αξία. το δικό μου το αγόρασα 2900 και με τά από 40.000 που ρώτησα τον αντιπροσωπο της yamaha στην πάτρα πόσο θα το αγόραζε μου είπε οτι το πέρνει 2400. Αυτό θα πει value for money
    2)οι επιδόσεις του πάντως μπορουν να βελτειωθουν και ίσως και να απογειωθούν, άν έχεις τα καταλληλα φράγκα για βελτειωσεις. τα μηχανάκια αυτά είναι 25αετίας και στην ελλάδα οι περισσότεροι μηχανικοι εχουν λύσει και έχουν δέσει αρκετά οποτε και υπάρχει πληθόρα βελτειώσεων. παρ όλα αυτά το να πάρεις ένα μηχανάκι και να δώσεις άλλα τόσα για να του βάλεις μερικά άλογα παραπάνω νομίζω οτι δεν αξίζει και τόσο.
    3) με τα παραπάνω δεν θέλω να σου δώσω την εντυπωση οτι το μηχανάκι 'δεν πάει' ή κάτι τέτοιο μια χαρα πάει και γρήγορα. Απλά μήν το πάς σε κόντρα. Η αισθητική του όμως ίσως δίνει την εντυπωση ενος πιο δυνατου εργαλειου από οτι πραγματικά είναι γι αυτό και σου τα λέω όλα αυτά
    Συμφωνώ και επαυξάνω....Αν δεν είσαι κάγκουρας ,βάλε 1000ε ακόμη και πάρε ένα καλό ΧΤ,δεν θα το μετανοιώσεις.Με 1500ε παίρνεις μόνο παπί....

Παρόμοια θέματα

  1. Λαστιχα Street σε on-off
    από harlek στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/08/2005, 14:00
  2. On-off H Street
    από nikoskkk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 11:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF