Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: Suzuki Bandit GSF 650S 06-07! Τι λετε?

  1. #16
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από suzuki21
    Kατσε πρωτα να καταληξω για το συγκεκριμενο μηχανακη, και μετα ψαχνω και για αγορα! Βοηθηστε ρε παιδια, πειτε τιποτα για το συγκεκριμενο μοντελο! Θετικα και αρνητικα, συντηρηση, προβληματα, κοστος σερβις, και οτιδηποτε αλλο για την μηχανη.
    Για το αεροελαιοψυκτο

    +
    ροπατος κινητηρας
    καλη καταναλωση βενζινης
    θεση οδηγησης
    φορτωνεται καλα
    ρυθμιζομενες (οχι πληρως) αναρτησεις
    αξιοπιστια

    -
    ποιοτητα βαφης
    φρενα απλα ικανοποιητικα
    η μαμα εξατμιση ειναι κακασχημη
    επιδοσεις στον μεσο ορο της κατηγοριας


    Η συντηρηση γενικα θεωρειται ευκολη

    προβληματα γενικα δεν βγαζουν

    για κοστος service δεν ξερω, τα κανω μονος μου.



    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/07/2009
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Για το αεροελαιοψυκτο

    +
    ροπατος κινητηρας
    καλη καταναλωση βενζινης
    θεση οδηγησης
    φορτωνεται καλα
    ρυθμιζομενες (οχι πληρως) αναρτησεις
    αξιοπιστια

    -
    ποιοτητα βαφης
    φρενα απλα ικανοποιητικα
    η μαμα εξατμιση ειναι κακασχημη
    επιδοσεις στον μεσο ορο της κατηγοριας


    Η συντηρηση γενικα θεωρειται ευκολη

    προβληματα γενικα δεν βγαζουν

    για κοστος service δεν ξερω, τα κανω μονος μου.



    Κατατοπιστηκοτατη απαντηση! Σ΄ευχαριστω! Για πειτε παιδια για το υδροψυκτο! Γιατι μαλλον γι΄αυτο θα παω με τα λεφτα που εχω!

  3. #18
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από suzuki21
    Κατατοπιστηκοτατη απαντηση! Σ΄ευχαριστω! Για πειτε παιδια για το υδροψυκτο! Γιατι μαλλον γι΄αυτο θα παω με τα λεφτα που εχω!
    Εαν σκοπευεις να ξοδεψεις μονο αυτο το ποσο θα σου προτεινα να παρεις ενα αεροελαιοψυκτο 05-06 με λιγα χιλιομετρα σε καλη κατασταση και με τα ρεστα ενα καλο σετ προστατευτικου εξοπλισμου. Η διαφορες με το υδροψυκτο ειναι μονο στον κινητηρα ( +5 ιππους νομιζω). Πλαισιο , περιφεριακα, πλαστικα κτλ ειναι ακριβως τα ιδια.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/07/2009
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Εαν σκοπευεις να ξοδεψεις μονο αυτο το ποσο θα σου προτεινα να παρεις ενα αεροελαιοψυκτο 05-06 με λιγα χιλιομετρα σε καλη κατασταση και με τα ρεστα ενα καλο σετ προστατευτικου εξοπλισμου. Η διαφορες με το υδροψυκτο ειναι μονο στον κινητηρα ( +5 ιππους νομιζω). Πλαισιο , περιφεριακα, πλαστικα κτλ ειναι ακριβως τα ιδια.

    Nαι. Πιστευεις πως το αεροψυκτο ειναι πιο καλο απο το υδροψυκτο? Και κατι αλλο, αυτο ειναι και γενικη ερωτηση, μπορειτε να μου πειτε καποιο καλο συνεργειο της suzuki, πιο καλα εξουσιοδοτημενο για ελεγχο. Μενω στην περιοχη του κεντρου της Αθηνας! Ευχαριστω!

  5. #20
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από suzuki21
    Nαι. Πιστευεις πως το αεροψυκτο ειναι πιο καλο απο το υδροψυκτο? Και κατι αλλο, αυτο ειναι και γενικη ερωτηση, μπορειτε να μου πειτε καποιο καλο συνεργειο της suzuki, πιο καλα εξουσιοδοτημενο για ελεγχο. Μενω στην περιοχη του κεντρου της Αθηνας! Ευχαριστω!
    Δεν μπορω να πω οτι ειναι καλυτερο.

    Αυτο που ξερω ειναι οτι ο κινητηρας αυτος ηταν στην παραγωγη απο το 1985 απο τα πρωτα
    GSXR μεχρι και το 2006.

    Σιγουρα ο υδροψυκτος θα εχει καλυτερες επιδοσεις.



    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Εαν σκοπευεις να ξοδεψεις μονο αυτο το ποσο θα σου προτεινα να παρεις ενα αεροελαιοψυκτο 05-06 με λιγα χιλιομετρα σε καλη κατασταση και με τα ρεστα ενα καλο σετ προστατευτικου εξοπλισμου. Η διαφορες με το υδροψυκτο ειναι μονο στον κινητηρα ( +5 ιππους νομιζω). Πλαισιο , περιφεριακα, πλαστικα κτλ ειναι ακριβως τα ιδια.

    Το υδροψυκτο εχει και πιο ενισχυμενο πλαισιο.

  7. #22
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/07/2009
    Μηνύματα
    14
    Aρα παιδια παω για υδροψυκτο, αλλα και αεροψυκτο αν εβρισκα δεν θα ελεγα οχι! Κανενα συνεργειο για να το ελεγξω παιδια, ξερει κανεις?

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/07/2009
    Μηνύματα
    14
    Ρε παιδια κανεις για κανενα καλο συνεργειο! Αν το θεωρειτε διαφημηση, ας μου στειλετε pm. Ευχαριστω.

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dim40
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    356
    φιλε μου η πρωτη κινηση που πρεπει να κανεις ειναι ενα test ride.

    μπορει να σου αρεσει αλλα για καποιο λογο να μη σου καθετε καλα η μηχανη.

    μετα αν ολα πανε καλα και το θελεις ακομη θα βρεις μηχανη.

    εγω πριν 3 μηνες τη πηρα με οσα λεφτα εχεις και εσυ κ8 με εχτρα εξατμιση ζελατινα καγκελα και βαλιτσα. ηταν κατω απο χρονο με 7000 χιλ.

    μεχριτωρα εκανα 4000 σχεδον μεσα στη πολη με μονο ενα ταξιδι 400 χιλιομετρων.

    καλες αγορες

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/07/2009
    Μηνύματα
    14
    Φιλε μου σ΄ευχαριστω για την απαντηση.

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2007
    Μηνύματα
    357
    Το έχω εδώ και 7.800κμ

    ταξίδι, πόλη, όλα καλά!

    Σέρβις νομίζω ότι είναι στον μέσο όρο, ανάλογα και το συνεργείο που το πας. Δεν ζητάει τίποτα πέρα από τα λαδάκια του!

    Υδρόψυκτο κ8 έχω. Ποιότητα βαφής είναι καλή. Τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται αλλά έτσι λένε και όλοι γενικά στα φόρουμ.

    Με το ύψος σου δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα. εγώ 1,78 είμαι και πατάω πολύ καλά, σκέφτομαι μήπως ανεβάσω λίγο την σέλα.

    Στα λεφτά που δίνεις νομίζω ότι είναι άριστη επιλογή. Αν εξαιρέσεις την εξάτμιση, που είναι καθαρά αισθητικό το θέμα (και βάρους) - αλλά καθαρά υποκειμενικό πάντα - δεν έχει κανένα άλλο θέμα!!!

    Και το βασικότερο....το οδήγησες??????

    Το ότι δεν πουλάει στην Ελλάδα μην σε απασχολεί καθόλου!

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/07/2009
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zvailakis
    Το έχω εδώ και 7.800κμ

    ταξίδι, πόλη, όλα καλά!

    Σέρβις νομίζω ότι είναι στον μέσο όρο, ανάλογα και το συνεργείο που το πας. Δεν ζητάει τίποτα πέρα από τα λαδάκια του!

    Υδρόψυκτο κ8 έχω. Ποιότητα βαφής είναι καλή. Τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται αλλά έτσι λένε και όλοι γενικά στα φόρουμ.

    Με το ύψος σου δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα. εγώ 1,78 είμαι και πατάω πολύ καλά, σκέφτομαι μήπως ανεβάσω λίγο την σέλα.

    Στα λεφτά που δίνεις νομίζω ότι είναι άριστη επιλογή. Αν εξαιρέσεις την εξάτμιση, που είναι καθαρά αισθητικό το θέμα (και βάρους) - αλλά καθαρά υποκειμενικό πάντα - δεν έχει κανένα άλλο θέμα!!!

    Και το βασικότερο....το οδήγησες??????

    Το ότι δεν πουλάει στην Ελλάδα μην σε απασχολεί καθόλου!

    Σ΄ευχαριστω για την απαντηση! Οχι βασικα δεν το εχω οδηγησει!

  13. #28
    -Κατανάλωση κόντά στα 5λ/100χλμ αν πηγαίνεις "παναγία", κοντά στα 8 αν πηγαίνεις αεροπορία.
    -Σέρβις περίπου στα 70 ευρώ το μικρό (λάδια φίλτρο) και στα 250 το μεγάλο (λάδια-φίλτρο αέρα- φίλτρο λαδιού-βαλβίδες) είναι στο μέσο όρο ούτε ακριβά ούτε φτηνά.
    -Στο 1,70 που είσαι, σε καλύπτει καλά από τον αέρα.
    -Βλάβη καμία... Κάτι χαζά μόνο, μιά κακοπατημένη φλάντζα από σέρβις μάλλον, ένα καλωδιάκι που κόπηκε από υπερβολικό σφίξιμο σε ζιπάκι και που δεν το έπαθε κανείς άλλος, άρα ήταν τυχαίο.
    -Το υδρόψυκτο έχει 2 παραπάνω άλογα στο δυναμόμετρο, αλλά έχει 20 παραπάνω κιλά Έχει όμως πιο αραιά έλεγχο βαλβίδων, άρα αξίζει τον κόπο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, πιο φτηνή συντήρηση.

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2007
    Μηνύματα
    357
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    -Κατανάλωση κόντά στα 5λ/100χλμ αν πηγαίνεις "παναγία", κοντά στα 8 αν πηγαίνεις αεροπορία.
    -Σέρβις περίπου στα 70 ευρώ το μικρό (λάδια φίλτρο) και στα 250 το μεγάλο (λάδια-φίλτρο αέρα- φίλτρο λαδιού-βαλβίδες) είναι στο μέσο όρο ούτε ακριβά ούτε φτηνά.
    -Στο 1,70 που είσαι, σε καλύπτει καλά από τον αέρα.
    -Βλάβη καμία... Κάτι χαζά μόνο, μιά κακοπατημένη φλάντζα από σέρβις μάλλον, ένα καλωδιάκι που κόπηκε από υπερβολικό σφίξιμο σε ζιπάκι και που δεν το έπαθε κανείς άλλος, άρα ήταν τυχαίο.
    -Το υδρόψυκτο έχει 2 παραπάνω άλογα στο δυναμόμετρο, αλλά έχει 20 παραπάνω κιλά Έχει όμως πιο αραιά έλεγχο βαλβίδων, άρα αξίζει τον κόπο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, πιο φτηνή συντήρηση.
    Για το Παναγία θέλω να γράψω......σε κλειστό στροφιλίκι εκεί πάνω στην Αράχωβα δεν πηγαίναμε και παναγίες....αλλά δεν είχαμε ταχύτητες πάνω απο 130κμ/ω (σπάνια κιόλας)

    Καίει πολλά στις βαρετές ευθείες εθνικής οδού όπου το 170-185κμ/ω είναι στάνταρ!

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της cptm
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    132
    Μετά από 35,000 Κμ με το 650 K8 δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ή βλάβη. Το μόνο που χρειάζεται είναι σέρβις και τα αναλώσιμα (λάστιχα, τακάκια, αλυσίδα).
    Ταξίδι 550 κμ και επιστροφή, διπλός και φορτωμένος βγήκε άνετα. Κάποιος συμφορουμίτης είχε πάει μέχρι Γερμανία με το Bandit και δεν είχε παραπονεθεί για την άνεση.
    Από συνεργεία εγώ πηγαίνω στο Moto Spirit στη Μαυρομιχάλη (κέντρο) και είμαι ευχαριστημένος από τιμές και εξυπηρέτηση.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Suzuki Bandit 400 Razorback(αξιζει να τι δειτε)
    από AFTER στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2006, 23:21
  2. Sv 650s Meeting Thessaloniki.Τι λέτε?!
    από Multijohn στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2005, 09:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF