Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: την πάτησα! 2005 cbr600f

  1. #16
    Αγροτικό Μέλος Το avatar του/της anwrimos
    Εγγραφή
    05/01/2006
    Μηνύματα
    176
    να σου κάνω μια ερώτηση... προσπαθώντας να περάσεις καλώδια μήπως σήκωσες καθόλου το τεπόζιτο? σε ρωτάω γιατί η φίσα απο την οποία παίρνει ρεύμα η τρόμπα είναι τσίτα και μπορεί να ξεσυνδέθηκε ( στο λέω γιατί την έχω πάθει). όσον αφορά το HISS δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι... το σημείο που περνάει η φίσα τησ τρόμπας είναι στο αριστερό σου πόδι όπως κάθεσαι πάνω στη μηχανή ακριβώς πίσω απο το τεπόζιτο. ξελίγωσα τη μπαταρία στις μιζίες μέχρι να το πάρω χαμπάρι
    Καλύτερη η πορεία απο τον προορισμό

    Γιάννης

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/06/2009
    Μηνύματα
    12
    ευχαριστώ man παω να τσεκάρω και την φίσα της τρόμπας λες......

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    malon kati exeis kopsei or something...to hiss douleyei me ayton ton tropo,an den mpei swsto kleidi,anavei to lampaki HISS kai den kanei prime h trompa + kovete h anafle3h,alla to mhxanaki mizarei kanonika.Esena les oti to lampaki HISS svhnei,opote to keidi sou anagnwrizete.
    Ayto pou prepei na kaneis einai na vgaleis mia mpouzopipa,na valeis ena mpouzi,kai akoumpontas to swma tou mpouzi panw ston kinitira (wste na kanei gh) dokimase na mizareis.Etsi tha 3ereis an eisai ok apo anafle3h toulaxiston.
    Den mas eipes ti kalwdio ekopses gia na syndeseis to remote start?
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/06/2009
    Μηνύματα
    12
    Μόλης ολοκλήρωσα και άλλους ελέγχους :

    1. check την φύσα της τρόμπας=είναι συνδεδεμένη και κατόπιν μέτρησης με πολύμετρο δεν δέχεται το απαραίτητο ρεύμα όταν πρέπει
    2. έγινε reset στον εγκέφαλο αλλά τίποτα
    3. Το πρόβλημα με την ένδειξη του HISS είναι ότι δεν ανάβει ποτέ ούτε όταν βάζεις το κλειδί στο ON ούτε στο γενικό check των οργάνων

    Λοιπόν κατόπιν ποιο ψύχρεμης μελέτης του κυκλώματος της μηχανής και των καλωδίων του συναγερμού που έκανε την ζημιά επικεντρώνομαι πλεον στον κεντρικό διακόπτη της μηχανής. Αυτός ο διακόπτης περιλαμβάνει μια δίοδο zener την οποία εγώ πόλωσα ανάστροφα και τροφοδώτησα μέσω του συναγερμού.
    Επόμενο βήμα αφαίρεση του συστήματος του διακόπτη και έλεγχος. Θα ενοιμερώσω για τα αποτελέσματα.

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gwalker
    Φίλε "goumis hornet" όταν λες ''ότι έχεις το ίδιο'' τι εννοείς ότι έχεις πάθει την ίδια ζημιά σε ίδιο μηχανάκι;
    Εχω το ιδιο απλα και μονο και με τρωει να δω τι εχει συμβει.
    Δεν εχω το ιδιο προβλημα

    Η διαδικασια reset που εκανες ειναι για να μηδενιστουν οι τοχον βλαβες που εχει παρει ο εγκεφαλος στην περιπτωση που σου εχεi αναψει το fi led.
    Αν ο εγκεφαλος προσπαθοντας να βαλεις εσυ τον συναργεμο διαπιστωσε παραβιαση του
    Hiss-ιμπιλαιζερ εχει κρατησει την παραβιαση.
    Παρολα αυτα πρεπει να σβησει αυτη η παραβιαση.
    Στην διαδικασια που περιγραφεις εμενα στο μανουαλ την εχει λιγο διαφορετικα.
    Πιας χρονιας μανουαλ εχεις;Εγω εχω βρει του 2001-2003 που ειναι ο ιδιος εγκεφαλος
    με τον δικο μας.

    Διαδικασια

    1.Γυριζουμε το κουμπι (στο δεξι γκριπ) RUN και το κλειδι στο off.
    2.Βραχυκυκλωνουμε το βισμα κατω απο την σελα (στα αριστερα).
    3.Γυριζουμε τον διακοπτη (κλειδι) στο on.
    4.Βγαζουμε το βραχυκυκλωμα.
    5.Το fi led θα αναψει για 5 δευτερα.
    Ενω ειναι αναμμενο πρεπει να τα ξαναβραχυκυκλωσουμε.Θα καταλαβεις οτι εχει σβηστει η
    μνημη εαν δεις οτι το fi led σβηνει και μετα αρχισει να αναβοσβηνει.
    Αν αναβοσβησει μονο 20 φορες δεν εχει κανει reset.

    Υποψιν ολα τα παραπανω πρεπει να γινουν στο πλαινο σταντ.ΟΧΙ στο κεντρικο εχει σημασια
    βαση μανουαλ.
    Κατι περισσοτερο δεν μπορω να κανω.
    Ο Γκινοσατης που πηρες τηλ. να ξερεις οτι ειναι ο καλυτερος στα xonda.
    O εγκεφαλος και το hiss δεν τα φτυνουν ετσι ευκολα.


  6. #21
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/06/2009
    Μηνύματα
    12
    πράγματι έχεις δίκιο για την διαδικασία του reset από το manual που αναφέρεις , το διαπίστωσα και μάλλον θα χρειαστεί να γίνει.
    Αλλά διαπίστωσα επίσης ότι στο δικό μου μηχανάκι δεν μπορεί να γίνει ακόμη reset γιατί η κλειδαριά του ignition πρέπει να κάηκε και ουσιαστικά γυρνώντας το κλειδί δεν ενεργοποιείτε πλήρως ->γιαυτό και δεν ανάβει το λαμπάκι του HISS καθόλου (κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι). Επίσης έπεσα και σε έναν άλλο cbr600f που είχε και αυτός παρόμοιο πρόβλημα με τον διακόπτη του ignition (έτσι και έμαθα ότι στο κάτω μέρος του διακόπτη υπάρχει μια δίοδος zener που άμα σου καεί έχεις παρόμοια προβλήματα). Συνδιάζοντας λοιπόν όλα αυτά, λέω να ελέγξω τον διακόπτη πριν το παώ στον Γκινοσάτη. Ελπίζω να βγάλω άκρη σύντομα που πιστεύω θα βοηθήσει και άλλους στο μέλλον.

  7. #22
    Τελικα βρηκες ακρη;


  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/06/2009
    Μηνύματα
    12
    ακόμα τίποτα

  9. #24
    χαιρεται ελπιζω να σε βοηθησω αν και εχω το cbr 600 rr

    μου ετυχε καποια φορα να μην αναβει πλεον το λαμπακι HISS λοιπον γυρνα το κλειδι στη θεση on και κρατα πατημενο για λιγα δευτερολεπτα ενα απο τα δυο κουμπακια που εχεις στο κοντερ (αυτα που μηδενιζεις τα χλμ και αλλαζεις το trip) δοκιμασε και τα δυο γιατι δεν θυμαμαι ποιο ακριβως ειναι αν πετυχει θα σου αναψει το HISS στιγμιαια και μαλλον θα δουλεψει.
    καλη επιτυχια.

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/06/2009
    Μηνύματα
    12
    Ευχαριστώ φίλε αλλά μόλις σήμερα ανακάλυψα το πρόβλημα.
    Ήταν πράγματι ο εγκέφαλος που κάηκε και αναγκαστικά παράγγειλα καινούργιο.
    Έγινε έλεγχος του εγκεφάλου από τον μάστορα και μου είπε ότι είναι νεκρός. Επίσης μπήκε πάνω άλλος εγκέφαλος και το μοτέρ πήρε μπροστά κανονικά.
    Αυτό που έμαθα εγώ προσωπικά από αυτήν την ιστορία είναι ότι ειδικά για τα Honda με το HISS και injection αλλά και για όλες τις σύγχρονες μηχανές θέλει πολύ προσοχή όταν παίζεις με τα ηλεκτρικά γιατί είναι υπερευαίσθητα και πανάκριβα. Μακριά λοιπόν από συναγερμούς και οτιδήποτε άλλο ξένο πάνω στο original κύκλωμα της μηχανής εκτός και αν είσαι 100% σίγουρος . Είναι καλύτερα να τοποθετήσεις δεύτερη τροφοδοσία ρεύματος και να βάλεις εκεί κάτι που δεν είναι 100% τσεκαρισμένο ότι δουλεύει με την μηχανή σου.

  11. #26


    Καταλαβα....
    Πανε οι διακοπες,πανε τα μπανια πανε ολα....
    Πρεπει να τσουζει απο τιμη ε;
    Κανα 700αρι;
    Σαρακακη;

    Σε ποιον μαστορα πηγες τελικα;


  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/06/2009
    Μηνύματα
    12
    Σύνολο κάπου 850 ευρά.
    Είναι πολλά. Αφου σκέφτηκα αντί για την μικρή ECU να έβαζα ένα κανονικό ΧΒΟΧ πάνω,να έπαιζα και κανένα παιχνίδι.
    Μάστορας είναι ο Γκινοσάτης και οι τιμές σε όλα σχεδόν τα συνεργεία είναι οι τιμές που έχει και ο Σαρακάκης.Μεταχειρισμένα δεν παίζουν πουθενά πάντος γιατί ακόμα και να βρείς χρειάζεσαι και τα κλειδιά, άσε που δεν ξέρεις και τι θα πάρεις.

  13. #28
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gwalker
    Αυτό που έμαθα εγώ προσωπικά από αυτήν την ιστορία είναι ότι ειδικά για τα Honda με το HISS και injection αλλά και για όλες τις σύγχρονες μηχανές θέλει πολύ προσοχή όταν παίζεις με τα ηλεκτρικά γιατί είναι υπερευαίσθητα και πανάκριβα. Μακριά λοιπόν από συναγερμούς και οτιδήποτε άλλο ξένο πάνω στο original κύκλωμα της μηχανής εκτός και αν είσαι 100% σίγουρος .
    Το μάθημα έπρεπε να είναι :

    α) ΔΕΝ σκαλίζουμε οτι δεν γνωρίζουμε !!! Γι αυτό υπάρχουν και οι μάστορες

    β) ΔΕΝ συνδέουμε στη μηχανή μας κάτι με προσωπικές πατέντες παρά μόνο με έτοιμες φύσσες-πλεξούδες ΕΙΔΙΚΑ για την μηχανή μας !!!
    Αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο πάμε σε άλλη μάρκα που να έχει

    γ) ΔΕΝ κόβουμε και ΔΕΝ ξεγυμνώνουμε καλώδια !!!

    Αυτάάάάάάά ....................

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Ολη αυτη η ταλαιπωρια για να γλυτωσεις 50 ευρω;;;δε θα σου παιρναν περισσοτερα για τοποθετηση!

    Εκτος αν ηθελες να πειραματιστεις γνωριζοντας απ΄την αρχη το ενδεχομενο ζημιας...
    ...
    ...cause the place seems still alive...

  15. #30
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gwalker
    Ευχαριστώ φίλε αλλά μόλις σήμερα ανακάλυψα το πρόβλημα.
    Ήταν πράγματι ο εγκέφαλος που κάηκε και αναγκαστικά παράγγειλα καινούργιο.
    Έγινε έλεγχος του εγκεφάλου από τον μάστορα και μου είπε ότι είναι νεκρός. Επίσης μπήκε πάνω άλλος εγκέφαλος και το μοτέρ πήρε μπροστά κανονικά.
    Αυτό που έμαθα εγώ προσωπικά από αυτήν την ιστορία είναι ότι ειδικά για τα Honda με το HISS και injection αλλά και για όλες τις σύγχρονες μηχανές θέλει πολύ προσοχή όταν παίζεις με τα ηλεκτρικά γιατί είναι υπερευαίσθητα και πανάκριβα. Μακριά λοιπόν από συναγερμούς και οτιδήποτε άλλο ξένο πάνω στο original κύκλωμα της μηχανής εκτός και αν είσαι 100% σίγουρος . Είναι καλύτερα να τοποθετήσεις δεύτερη τροφοδοσία ρεύματος και να βάλεις εκεί κάτι που δεν είναι 100% τσεκαρισμένο ότι δουλεύει με την μηχανή σου.
    κρίμα...πάντως μην πετάξεις τον παλιό εγκέφαλο....άστον κάπου να υπάρχει...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μηπως την πατησα?
    από PreGeoLude στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2009, 14:37
  2. 3η και την πάτησα!
    από @ggelos στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2009, 01:58
  3. Zisto Tellas ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ
    από athas62 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2007, 22:28
  4. Ελπιζω να μην την πατησα Rctαδες!!!
    από pepenaxos1 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2006, 10:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF