Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Κάτι οι μπύρες, κάτι οι 5 καρτέλες στον mozilla που άνοιξα να δω-συγκρίνω τα μηχανάκια ζαλίστηκα. Σε γενικές γραμμές περίμενα πιο συντηρητικές απαντήσεις του τύπου ξεκίνα με 250 κλπ αλλά εδώ θα πάμε κατευθείαν για r1.
Φίλε road67 το κιτρινόμαυρο μου αρέσει περισσότερο να πω την αλήθεια.:smilea:
Φίλε Γιώργο υπάρχει όντος η άποψη να πας αμέσως στο μηχανάκι που θες?!?!?!μιλάμε για 1000 super sport.
και κατά τα λοιπά καμιά συμβουλή. Πως ξεκινάμε? Τι να προσέχω στην αρχή? Πως στρίβουμε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από nairekapnizw
Κάτι οι μπύρες, κάτι οι 5 καρτέλες στον mozilla που άνοιξα να δω-συγκρίνω τα μηχανάκια ζαλίστηκα. Σε γενικές γραμμές περίμενα πιο συντηρητικές απαντήσεις του τύπου ξεκίνα με 250 κλπ αλλά εδώ θα πάμε κατευθείαν για r1.
Φίλε road67 το κιτρινόμαυρο μου αρέσει περισσότερο να πω την αλήθεια.:smilea:
Φίλε Γιώργο υπάρχει όντος η άποψη να πας αμέσως στο μηχανάκι που θες?!?!?!μιλάμε για 1000 super sport.
και κατά τα λοιπά καμιά συμβουλή. Πως ξεκινάμε? Τι να προσέχω στην αρχή? Πως στρίβουμε?
Υπαρχουν ολες οι αποψεις.Το ποια αποψη ειναι λαθος η σωστη, τις πιο πολλες φορες ειναι κατι το υποκειμενικο. Στην προκειμενη περιπτωση διαφωνω καθετα με την συγκεκριμενη αποψη.
Απλα, συμβουλη μου ειναι ΜΗΝ πας σε χιλιαρι.Δοκιμασε ενα 600αρι και βλεπεις! Εχε στο νου σου, οτι γενικοτερα ειναι ακραια μηχανακια οχι μονο οσον αφορα το γκαζι τους, αλλα και οσον αφορα το γενικοτερο στησιμο τους. Οδηγησε ενα και αν δεις (σε αυτο το σημειο ελπιζω να εισαι πραγματικα ειλικρινης με τον εαυτο σου, παρα την κ@βλ@ σου για ες ες) πως δεν το μπορεις ακομα, πηγαινε για καποιο 600 νακεντ.Οπως ανεφερα και πριν, ειναι τρομερα σχολεια..
Οσον αφορα το στριψιμο, διαβασε ο,τι βρεις στο συγκεκριμενο section του φορουμ.Υπαρχουν καποια πραγματικα διαμαντια. Διαβασε βιβλια, παρακολουθησε καποιο σχολειο, μπες πιστα και πειραματισου! Δοξα το Θεο, εχεις τις Σερρες διπλα σου!!
Μπαινω στο merge...
"Γιαννη αφησε τον δικο μου"
εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
---------------------------------------------
Professor Einstein, does New York stop by this train?
Με το σκεπτικό ότι οι σύγχρονες σπορ μηχανές εκτός από πολλά γκάζια είναι πολύ καλοστημένες, θα σε παρότρυνα να πας με τη μία σ' αυτό που θέλεις. Μεγάλο παιδί είσαι, απ' όσα λες θεωρώ ότι έχεις εμπειρία και σοβαρότητα, προχώρα το και μη νομίζεις πως όποιος οδηγάει SS είναι όλη την ώρα τάπα ή ξύνει. Στο χέρι σου είναι το πώς θα κινηθείς και πόσο ασφαλής θα είσαι κι ακόμα καλύτερα να μην ξύσεις ποτέ τίποτα στο δρόμο. Γι αυτά υπάρχουν ευτυχώς οι πίστες και σχολεία.
Δοκίμασε πρώτα από κανένα γνωστό (αν δεν το χεις κάνει ήδη), όχι για να ταυλώσεις αλλά για να δεις αν "το 'χεις".
ΑΛΛΑ: Η όποια εμπειρία έχεις ή αποκτήσεις με οτιδήποτε πάρεις (εκτός του R1), και συνοδεύεται από αγορές οικοπέδων, ΔΕΝ σε κάνει ούτε έμπειρο ούτε έτοιμο για τέτοιο μηχανάκι, ίσως και για κανένα άλλο.
Προσωπικά βρίσκω την SS ασφαλέστερη από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία και τα 600cc την καλύτερη επιλογή για ελεγχόμενο στίψιμο.
Fun Is Not A Straight Line
Θα σου προτεινω και εγω το cbr 600f.
το εχω 2 μηνες περιπου,πριν ειχα xt 600 motard και πιο πριν παπι.
οταν το οδηγησα επαθα πλακα!!!ηταν το πρωτο ss που οδηγουσα και δεν υπηρχε κανενα προβλημα!!
με λιγα λογια η μηχανη ειναι απολυτος προβλεψημη!!!
δεν θα σε ξαφνιασει και δεν θα σε φοβησει ποτε!
αρκει να την σεβαστεις....
Rock hard ride free
ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΧΑΓΙΑΜΠΟΥΣΑ....
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 5 ΜΗΝΟ...
το Ρ1 ΘΑ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΠΑΚΙ.. :hypnotize
οτι εχει πει ο γιωργος +1000Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
..........
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Πάρε R1 μη μασάς!
Οτι και να παρεις προσεκτικα...εγω πριν 1 βδομαδα αλλαξα ενα hornet 600 και πήρα cbr 600rr
.......καμοια σχεση....για να μην μακρυγορω...
μια απ τις πιο σημαντικες συμβουλες που μου ειχαν πει (odt) νομιζω ειναι πως:
Δυο ειναι τα πιο κυρια εξαμηνα στη μηχανη(οποιαδηποτε)
α. το πρωτο που δεν την ξερεις
β. το δευτερο που νομιζεις οτι την εχεις μαθει.
κατι τελευταίο από μένα αφού βλέπω πως παίρνεις ακόμη παραινέσεις για Ρ1
προχθες άνοιξα ήπια το γκάζι με ένα 750άρι (που το 'χω ήδη 1+ χρονο)
έτυχε να έιναι πάνω σε διαγράμμιση (σε προσπέρασμα), και ντρίφταρε το πίσω λάστιχο, που έχει περίπου 1.000χλμ χρήσης
αν πάρεις κατευθείαν Ρ1, βάλε και μερικά φυλακτά πάνω να βρίσκονται
και αν σκεφτεις οτι θα κρατας και στα χερια σου και 170 περιπου αλογα.....(ειναι πολυ γλυκα....πιστεψε με..... Π Ρ Ο Σ Ε Κ Τ Ι Κ Α ! ! !)
Αρχικά δημιουργήθηκε από nairekapnizw
Κάτι οι μπύρες, κάτι οι 5 καρτέλες
πρεπει να σταματησω να διαβαζω τα ποστακια επι τροχαδην .....
Accipere quam facere praestat injuriam
Αρχικά δημιουργήθηκε από nairekapnizw
Το θέλω για σπορ.
600αρι θα πάρεις, εσυ το ζήτησες!
Προσωπική συμβουλή μην πας σε 1000.Είναι πολύ γκάζι γενικός.Ένα 600 γυμνό και μετά ένα SS600.
Γιατί δεν παίρνεις ένα 600ss όπως σου λένε οι περισσότεροι.Το γκάζι δεν θα σου λήψει,τη θέση οδήγησης θα την έχεις και πιο εύκολα θα μπείς πίστα ή θα το χαρείς σε στροφιλίκια αφού το θες για σπορ.Τώρα σχετικά με την εμπειρία σου,πιστεύω ότι είναι στα κυβικά σου κράτα όμως αυτό που είπε ο φίλος στο μυαλό σου πάντα:
Το χώμα είναι σίγουρα το μεγαλύτερο σχολείο για ένα μοτοσυκλετιστή,αλλά δεν ήταν και κάποιο από τα μηχανάκια που ανέφερες δικό σου δικό σου,οπότε υποθέτω πως μάλλον μόνο άσφαλτο πατάγανε και αυτά.Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda Δυο ειναι τα πιο κυρια εξαμηνα στη μηχανη(οποιαδηποτε)
α. το πρωτο που δεν την ξερεις
β. το δευτερο που νομιζεις οτι την εχεις μαθει.
Γενικά μην τα φοβάσε.Κάνε ένα test όπως προήπαν και τα παιδιά και δες και μόνος σου κατα πόσο μπορείς να κουμαντάρεις ένα ss.Φυσικό στην αρχή να σε τρομάξει το γκάζι,εσένα σε νοιάζει αν μπορείς να το μάθεις σε βάθος χρόνου (συγκρατώντας παράλληλα μεχρι τότε τον εαυτό σου από υπερβολές με το δεξί καρπό σου).
Ότι κα να επιλέξεις,καλές βόλτες...