Φίλε το Ρ1 για ποιό σκοπό το θες ακριβώς? Είσαι ερωτευμένος με την συγκεκριμένη μηχανή? Θες τα γκάζια ενός 1000 και σου αρέσει περισσότερο το Ρ1? Η μήπως θες να ασχοληθείς με το σπόρ και να μάθεις να στρίβεις και να πηγαίνεις σβέλτα αλλά με ασφάλεια?
Αν ισχύει το πρώτο, μπορείς να το πάρεις και τώρα το Ρ1 δεδομένου ότι ΔΕΝ είσαι καυλωμένος με τις 300άρες αλλά με το μηχανάκι, οπότε θα το πηγαίνεις όπως εσύ μπορείς και σύμφωνα με τα δικά σου όρια και χωρίς υπερβολές (λέμε τώρα ).
Αν ισχύει το 2ο μην πάρεις 1000άρι κατευθείαν! Λες ότι συνήθισες τα 140. Με ενα γυμνό όπως το fazer τα 220 τα έχεις χαλαρά, με ενα ss600 τα 250 επίσης έρχονται εύκολα οπότε για ποιο λόγο να πάρεις 1000? Εξάλου το 1000 είναι πιο ακραίο σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα οπότε σε κάθε σου άνοιγμα τουλάχιστον στην αρχή θα πρέπει να έχεις τον νου σου στην πρόσφυση του πίσω τροχού, κάτι που με ενα 600 δεν χρειάζεται σε τόοοσο μεγάλο βαθμό. Οπότε παίρνεις ενα στρητ 600 και βλέπεις πως πάει το πράγμα.
Αν ισχύει το 3ο, πάρε ενα εύκολο στρητ 600 όπως το fazer, hornet, monster η όποιο σου αρέσει, ώστε να μπορείς να το χειρίζεσαι εύκολα, να μάθεις να στρίβεις άφοβα και το κυριώτερο να μην φοβάσε να ανοίξεις το γκάζι (τουλάχιστο όχι όταν το μάθεις). Μπες πίστες, διάβασε βιβλία πάρε συμβουλές και παρακολούθα τι γίνεται γύρω σου και σύντομα θα είσαι έτοιμος και για 1000 και για 1300 και ότι άλλο γουστάρεις. Απλά στην 3η περίπτωση αυτή θα είσαι πραγματικά έτοιμος και η μετάβαση θα γίνει με ασφάλεια. Αυτό είναι το κυριώτερο: να μην χρειαστεί να ρισκάρουμε! Δεν αξίζει!
Αυτά από εμένα. Ότι πάρεις καλοτάξιδο, καλόστριφτο και προσοχή!