Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 72 από 72

Θέμα: ΛΑΔΑΚΙΑ και ΛΑΣΤΙΧΑ

  1. #61
    Ιδιαίτερα ευχάριστο να διαπιστώνεις μια τέτοια αλλαγή στην μηχανή σου που την ξέρεις.
    Και λογικό αφού όσο καλύτερη η λίπανση τόσο λιγότερες οι τριβές άρα και η ανάγκη για ενέργεια.
    Μεθαύριο κανόνισα σέρβις και θα τα φορέσω αν και θα θελα να περάσω κι από 10-30 σε κάποια φάση. Τα παρακάτω είναι από το data sheet του.

    Extra engine power up to 3% : Double Ester technology.
    Tribologic tests performed put in evidence low traction coefficient of chosen polymer and complex Esters. Low traction coefficient reduces engine internal friction and then increase power output.
    Engine protection : 0% shear loss on Bosch test ASTM D6278
    Gearbox protection : shear resistance improved by 66% on KRL 20 hours tests (CEC L-45-A-99) – test originally set up for gearbox lubricants, 10 times more severe than Bosch test.
    Extra power at the rear wheel : Wet clutch lock up improvement.

    Better rev raising, better engine response, maximum engine power.
    Fun Is Not A Straight Line

  2. #62
    Βασικά Τάσο με προβλημάτισε που είπες ότι κινείσαι αρκετά στην πόλη.
    Το 300V δουλεύει καλύτερα σε δρόμο-ψηλό στροφάρισμα (κι ακόμα καλύτερα στο σκίσιμο) και γενικά δεν ξέρω πώς θα σε πάει σε μικτή χρήση.

    Έβαλα 10-30 σήμερα και θα ενημερώσω για τις παρατηρήσεις μου αν και δεν πρόλαβα να αποκτήσω εμπειρία με τα προηγούμενα λάδια. Σε συνθετικό είχαν μόνο ipone τα παιδιά στην honda, οπότε στη χειρότερη θα δουλέψει για ξέπλυμα
    Fun Is Not A Straight Line

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ermisVFR
    Εγγραφή
    25/08/2006
    Μηνύματα
    728
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Arximandritis
    Βασικά Τάσο με προβλημάτισε που είπες ότι κινείσαι αρκετά στην πόλη.
    Το 300V δουλεύει καλύτερα σε δρόμο-ψηλό στροφάρισμα (κι ακόμα καλύτερα στο σκίσιμο) και γενικά δεν ξέρω πώς θα σε πάει σε μικτή χρήση.

    Έβαλα 10-30 σήμερα και θα ενημερώσω για τις παρατηρήσεις μου αν και δεν πρόλαβα να αποκτήσω εμπειρία με τα προηγούμενα λάδια. Σε συνθετικό είχαν μόνο ipone τα παιδιά στην honda, οπότε στη χειρότερη θα δουλέψει για ξέπλυμα
    Οχι σεβασμιότατε.
    Πόλη μόνο από Εξάρχεια μέχρι Καβάλας για να βγώ στο ποτάμι. Αλλωστε 3-4 χλμ στα 350 μιας εκδρομής είναι λίγα.

    ΥΓ ωραίο το το μοτόρι σου και πολύτιμες οι συμβουλές σου. Φωτογραφίες όταν επιστρέψω Εξάρχεια.
    Wo Es war, soll Ich werden

  4. #64
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
    Οχι σεβασμιότατε.
    Πόλη μόνο από Εξάρχεια μέχρι Καβάλας για να βγώ στο ποτάμι. Αλλωστε 3-4 χλμ στα 350 μιας εκδρομής είναι λίγα.

    ΥΓ ωραίο το το μοτόρι σου και πολύτιμες οι συμβουλές σου. Φωτογραφίες όταν επιστρέψω Εξάρχεια.
    Να σαι καλά κι αν έχεις χρόνο αύριο πάμε άλλον έναν καφέ ή μια εκδρομούλα. Έχει μια πολύ ωραία ορεινή διαδρομή ο νομός με πολλές στάσεις για τρελλές μάσες!
    Μετά συνεχίζεις αν θες το ταξίδι της επιστροφής από εκεί (κατεβαίνεις καρφί εγνατία)
    Fun Is Not A Straight Line

  5. #65
    ΕΙΜΑΙ..ΚΑΜΑΚΙ Το avatar του/της SOL-VFR-VTEC
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    537
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Arximandritis
    για τρελλές μάσες! [/B]

    μονο στηθακι κοτοπουλο....ειναι σε διαιτα..

    τουλαχιστον..ετσι μας λεει το λαμογιο
    Πανελλήνια Μαζωξη= https://www.youtube.com/watch?v=E7br3lG6b9M

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ermisVFR
    Εγγραφή
    25/08/2006
    Μηνύματα
    728
    Αρχικά δημιουργήθηκε από +Arxiereas+
    Ιδιαίτερα ευχάριστο να διαπιστώνεις μια τέτοια αλλαγή στην μηχανή σου που την ξέρεις.
    Και λογικό αφού όσο καλύτερη η λίπανση τόσο λιγότερες οι τριβές άρα και η ανάγκη για ενέργεια.
    Μεθαύριο κανόνισα σέρβις και θα τα φορέσω αν και θα θελα να περάσω κι από 10-30 σε κάποια φάση. Τα παρακάτω είναι από το data sheet του.

    Extra engine power up to 3% : Double Ester technology.
    Tribologic tests performed put in evidence low traction coefficient of chosen polymer and complex Esters. Low traction coefficient reduces engine internal friction and then increase power output.
    Engine protection : 0% shear loss on Bosch test ASTM D6278
    Gearbox protection : shear resistance improved by 66% on KRL 20 hours tests (CEC L-45-A-99) – test originally set up for gearbox lubricants, 10 times more severe than Bosch test.
    Extra power at the rear wheel : Wet clutch lock up improvement.

    Better rev raising, better engine response, maximum engine power.
    Μετά 4000χλμ τα 300V τέλειωσαν..... Δυσκολεύομαι να αλλάξω ταχύτητες......

    Τα AMS ήταν μακράν καλύτερα. Λέω να κάνω και ένα πέρασμα από Torco.
    Wo Es war, soll Ich werden

  7. #67
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
    Μετά 4000χλμ τα 300V τέλειωσαν..... Δυσκολεύομαι να αλλάξω ταχύτητες......

    Τα AMS ήταν μακράν καλύτερα. Λέω να κάνω και ένα πέρασμα από Torco.
    Εμένα μετά από 4000χλμ τα silkolene τα full synthetic άρχισαν να λειτουργούν

  8. #68
    Χθες απογοητεύτηκα κι εγώ από ένα προϊόν της motul που χρησιμοποιούσα για χρόνια, το Moto Wash. Το τελευταίο που αγόρασα είναι σε διαφορετικό μπουκάλι (μπλε) από αυτό που υπήρχε (λευκό) και το κάνανε τόσο δυνατό που σε γυμνό μηχανάκι φίλου ορισμένα κολάρα, μαρκούτσια και βάσεις φλας (όλα μαύρα άβαφα) τα ξεθώριασε. Ευτυχώς με λίγο σπρέυ σιλικόνης επανήλθαν.

    Για το 300v δεν ξέρω τι να σου πω Τάσο, πάνω από 2500-3000 km δεν το είχα κρατήσει ποτέ (στο R6) γιατί έσπαγε μεν αλλά μετά από πάρα πολύ σκληρή χρήση. Δεν τρέχει τίποτα, γυρνάς σε άλλο λαδάκι. Τα άλλα πόσο τα κρατούσες?
    Έχε και το 10w-30 στα υπ' όψιν. Μετά από 1500km δεν κάηκε σταγόνα και το ξανάβαλα προληπτικά γιατί δεν ξέρω πόσα km θα γράψω στις διακοπές. Σίγουρα όταν γυρίσω θα έχω καλύτερο review για τα συγκεκριμένα της ipone που έβαλα.

    Fun Is Not A Straight Line

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ermisVFR
    Εγγραφή
    25/08/2006
    Μηνύματα
    728
    Τα κρατάω 6000χλμ αλλά έκανα πάρα πολλές εκδρομές και συντηρητικά. Τα χειρότερα μέχρι τώρα τα ipone και τα 300V από άποψη κιβωτίου πάντα. Λάδι δεν έχει κάψει ποτέ. Κανένας κινητήρας που έχω δουλέψει. Τους σέβομαι πολύ.
    Θα βάλω ένα 20-50 AMS ή TORCO να βγάλω το καλοκαίρι και μετά ξανά 10-40. Το AMS άριστο αλλά σαν να μου έπαιζε σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
    Wo Es war, soll Ich werden

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ermisVFR
    Εγγραφή
    25/08/2006
    Μηνύματα
    728
    Μια και το post είναι και για λάστιχα......

    τοποθέτησα τα diablo rosso corsa:

    http://www.us.pirelli.com/web/motorc...e/default.page

    Μετά τα Angel χρειαζόμουν κάτι μαλακό καθώς γλίστρησα αρκετές φορές. Τα Angel έβγαλαν 18000χλμ και είχαν ακόμα άλλα 5000 άνετα.

    Ο ρυθμός που πλαγιάζουν είναι παρόμοιος (!) αλλά είναι δίγομα και πολύ μα πολύ μαλακά στην εξωτερική πλευρά. Μετά από 500χλμ από και προς Παρνασσό ήταν σταθερότατα στις στροφές.

    Γύρω στα 240? με μεταφορικά από Γερμανία.

    Αυτό που ευχαριστήθηκα είναι ότι τα ζυγοστάθμισα μόνος μου με αυτό

    http://www.marcparnes.com/Honda_Moto...l_Balancer.htm
    Wo Es war, soll Ich werden

  11. #71
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostasdirt
    Εγγραφή
    09/10/2005
    Μηνύματα
    364
    Από που τα πήρες Τάσο?
    "IT'S NEVER TOO LATE
    FOR THE RIDE OF YOUR LIFE"


    KTM adventure fan club!

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ermisVFR
    Εγγραφή
    25/08/2006
    Μηνύματα
    728
    http://www.mynetmoto.com/motorradrei...tika_moto.html


    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasdirt
    Από που τα πήρες Τάσο?
    Wo Es war, soll Ich werden

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. 0-300 Rs και λάστιχα
    από lamoun στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2007, 13:50
  2. Ζάντες και λάστιχα.
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2007, 10:54
  3. Fazer 600 και λάστιχα
    από sfb42 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2005, 13:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF