Κατ αρχάς, αυτό με τα μοντέλα του 2010 μας μάρανε, αλλά δεν είναι του παρόντος...Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Λοιπόν... ύστερα από ψάξιμο μπορώ να πω οτι χωρίς να ξέρω γιατίέχω επικεντρωθεί σε 3
2 με μηχανικά δισκόφρενα και ένα με v brakes. Σκέφτηκα τα μηχανικά γιατί σε περίπτωση που σε λίγο καιρό θέλω να βάλω υδραυλικά να χρειαστώ μόνο μανέτες σωληνάκια και δαγκάνες. Ενώ στην περίπτωση των v brakes θα χρειαστώ λύσιμο στα στεφάνια καινούρια κέντρα, πλέξιμο, δίσκους συν τα υπόλοιπα που είπα.
Έτσι λοιπόν
http://www.specialized.gr/component/...rt/Itemid,196/ Στα 450 ευρώ
http://www.specialized.gr/component/...rt/Itemid,196/ Μοντέλο 2010 (έρχεται την άλλη εβδομάδα) με τελευταίας τεχνολογίας μηχανικά δισκόφρενα που πλησιάζουν τα υδραυλικά απ'ότι λένε στα 530 ευρώ
Και αυτό http://www.mongoose.com/usa/eng/mtn/...YAE-Tyax-Elite
εδώ και η φωτο http://www.mongoose.com/usa/eng/mtn/...YAE-Tyax-Elite Στα 430 ευρώ
Σκεφτόμουν οτι με το mongoose προσθέτωντας υδραυλικά δισκόφρενα που βρήκα από Αμερική με 100 ευρώ θα φτάσω στην τιμή του Specialized με τα μηχανικά αλλά δε θα είναι specialized..![]()
Έχω μπερδέψει τα μπούτια μου...![]()
Σχετικά με τα δισκόφρενα, κυκλοφορεί πολύ παραφιλολογία... Το Specialized Hardrock έχει τα Avid BB5, που είναι μεν πολυ καλα μηχανικά, αλλα δεν μπορούν ουτε να ονειρευτούν το μεγάλο πλεονέκτημα των υδραυλικών, την σχεδόν απουσία συντήρησης.
Τα μηχανκά δισκόφρενα χρειάζονται περιοδικά ρύθμιση, που ενω δεν είναι δύσκολη, πρέπει να γίνεται σωστά για να αποδίδουν όπως πρέπει, πράγμα που ομως δυστυχώς συμβαίνει σπάνια, γι αυτό και έχουν κακή φήμη.
Τώρα στην κατηγορία ποδηλάτων και τιμής που κοιτάς (που είναι πολύ καλή για αρχή) εχε υπόψη σου 2 πράγματα:
-Αν μετά την αγορά αρχίσεις να αλλάζεις πράγματα (πχ. δισκόφρενα) θα πληρώσεις πολύ περισσότερα απο ενα έτοιμο. Υπάρχουν πχ. πολύ καλά ποδήλατα με υδραυλικα δισκόφρενα γυρω στα 600 ευρώ.
-Σε αυτή την κατηγορία (entry level ht, που χαρακτηρίζεται σαν sport, allround κλπ.) οι διαφορές μεταξύ της καθε μάρκας είναι ελάχιστες εως ανύπαρκτες. Αν εχεις τη δυνατότητα να δεις απο κοντά και να δοκιμάσεις, διάλεξε αυτό που σε κάθεται πιο καλά.... Αργότερα, αν ασχοληθείς πιο σοβαρά, θα έχεις εμπειρία και γνώσεις για να διαλέξεις το κατάλληλο για τη δουλειά που θέλεις ανάμεσα στις πολλές κατηγορίες ΜΤΒ που υπάρχουν.
Και κατι ακομη. Σε αυτή την κατηγορια δεν λυνεις τροχούς για να αλλάξεις κέντρα, απλά παίρνεις καινουργιους τροχούς... στοιχίζει πιο φτηνά...