Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 60

Θέμα: Αναβάτης στα 30;

  1. #1

    Αναβάτης στα 30;

    Είχα ακούσει κάποτε ή ίσως διαβάσει ότι αν μάθεις να οδηγείς μηχανή από μικρή ηλικία τότε μόνο μαθαίνεις καλά...
    Αυτό που ξέρω από διάφορα πράγματα, αθλήματα ή ό,τι άλλο απαιτεί μια στοιχειώδη τεχνική, είναι ότι όσο μικρότερος το διδαχθείς τόσο πιο εύκολα το μαθαίνεις και τόσο καλύτερα εξοικειώνεσαι.
    Εγώ είμαι λάτρης του αυτοκινήτου και κυρίως της οδήγησης. Οδηγώ από το 2001 αλλά σε καθημερινή βάση τα 6 τελευταία χρόνια έχοντας κάνει πάνω από 150.000 χιλιόμετρα. Τη θέση του οδηγού την αισθάνομαι πιο άνετη και από τον καναπέ του σπιτιού μου.
    Υπήρξα και μανιώδης ποδηλάτης όταν έμεινα για λίγο διάστημα στο εξωτερικό σε βαθμό που να μην υπάρχει μέρος της πόλης που να μην το επισκέφτηκα με το ποδήλατο μέχρι και σε επαρχιακό δρόμο βγήκα, μόνο που εκεί έχουν απίστευτους ποδηλατοδρόμους μέσα στην πόλη...
    Τους τελευταίους μήνες έχω βρεθεί υπό καθεστώς πίεσης μεγάλης για διάφορους λόγους και αιτίες που δεν είναι της παρούσης. Με πιάνει μια μανία, ειδικά τα βράδια, να ανέβω σε μηχανή να με χτυπάει καθαρός αέρας. Το αυτοκίνητο μου φαίνεται αρκετά στενάχωρο και το ποδήλατο πολύ αργό.
    Δεν ξέρω αν ήταν σύμπτωση τυχαία ή μοιραία αλλά πριν από λίγες μέρες συνάντησα μια SRX 400 μαύρη, μοντέλο πριν το 1990 μάλλον γιατί φέρει το SRX4 στο πλάι...
    Ήταν αυτή ακριβώς http://www.motorcyclespecs.co.za/Gal...RX400%2085.jpg.
    Μέχρι τότε σκεφτόμουν να πάρω μια βέσπα αλά Νάνι Μορέτι http://www.youtube.com/v/s5p7tjyTm5w&hl=en&fs=1& αλλά από τη μέρα που συνάντησα την SRΧ 4 σκέφτηκα γιατί όχι.
    Δε με ενδιαφέρει η ταχύτητα αλλά μόνο η αίσθηση και δε σκοπεύω να οδηγώ μέρα ή να τη χρησιμοποιώ σαν μεταφορικό μέσο, θέλω απλώς να ανεβαίνω και να πηγαίνω μια βόλτα στη θάλασσα το βράδυ αλλά με τη βέσπα δεν νομίζω να αισθάνομαι άνετα να βγω σε επαρχιακή οδό ή εθνική.
    Το ερώτημα δεν είναι αν στα 30 είναι αργά για κάτι τέτοιο αλλά ποια είναι η καλύτερη προσέγγιση.
    Κοινώς να πάρω ένα 50αρι αυτόματο να μάθω κάποια βασικά πράγματα να βγάλω το δίπλωμα και μετά να πάω για την SRX 400; Αν δεν κάνω λάθος και με το δίπλωμα Α μικρής κατηγορίας εφόσον η SRX 400 είναι στους 33 ίππους (24,62kw/147kg=0.1675 δε χρειάζεται να βγάλω άλλο, έτσι;
    Ένας ενδοιασμός μου είναι ότι τα 147 κιλά της SRX 400 μου φαίνονται πάρα πολλά. Στο ύψος είμαι 1,73 αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω δυνατά χέρια ή πολύ μεγάλα. Μια στοιχειώδη φυσική κατάσταση την έχω, κάνω κανό τους καλοκαιρινούς μήνες σχεδόν σε καθημερινή βάση (βγάζω άνετα 1 ώρα συνεχόμενης κωπηλασίας) και το χειμώνα άλλα σπορ αλλά παρόλα αυτά δεν έχω αρκετή δύναμη στα χέρια και για αυτό το θεωρώ σχεδόν απαραίτητο να μπορώ να στηρίζομαι και με τα 2 πόδια κάτω όταν βρίσκομαι σε στάση...
    Ίσως μια YBR 125 μοιάζει καλύτερη περίπτωση για κάποιον αρχάριο;

    Επίσης να προσθέσω ότι πραγματική οδήγηση στο αυτοκίνητο, δυστυχώς, δεν έμαθα από τη σχολή αλλά μετά, αφότου πήρα το δίπλωμα και οδηγούσα μόνος μου. Στην αρχή όπως και με το αυτοκίνητο δε σκοπεύω να κυκλοφορώ την ημέρα, με κίνηση, μέχρι να αισθανθώ ότι είμαι σχεδόν ένα με τη μηχανή.
    Τέλος ήθελα να ρωτήσω αν στη σχολή μαθαίνεις σε μηχανή που σου παρέχουν εκεί ή μπορείς να μάθεις σε δικιά σου και τι προτείνετε για την καλύτερη εκμάθηση και εξοικείωση...
    Το φόρουμ το πέτυχα ψάχνοντας λεπτομέρειες για την SRX. Παρατήρησα ότι έχει εμπρός και πίσω δισκόφρενο. Παρεμπιπτόντως στο αυτοκίνητο πίσω έχω ταμπούρα.

    Και για το καλώς σας βρήκα να πω ότι είμαι φαν των motogp από την εποχή των 500 που ο Max Biaggi μονομαχούσε με Mick Doohan... Και από τότε με οτιδήποτε ιταλικό, Ducati, Rossi, Dovi και λίγο Lorenzo από πέρσι... Αγαπημένη μετάδοση Eurosport φυσικά και Toby Moody μέχρι πρότινος...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yamaha srx400 85.jpg 
Προβολές:	822 
Μέγεθος:	34,1 KB 
ID:	169984

  2. #2
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    καλώς τον...

    στο ψητό για να μη σε ζαλίζω.

    1. Το οτι είσαι ποδηλάτης βοηθάει πάρα πολύ καθώς τόσο η αντίληψη της κίνησης ενός δικύκλου υπάρχει όσο και η φυσική κατάσταση.

    2. Το ύψος δεν παίζει σημαντικό ρόλο εκτός και αν πας να πάρεις καμιά μηχανή στύλ ΚΤΜ990 που είναι κάποιου ύψους και δεν θα μπορείς να βάζεις εύκολα πόδι όταν σταματάς. Στην κίνηση όμως δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο... θα έλεγα οτι βοηθάει κιόλας διότι μπορείς ευκολότερα να κρυφτείς πίσω απο ζελατίνα σε σχέση με ενα ψηλότερο αναβάτη.

    3. Το srx αν σου αρέσει ... περί ορέξεως όπως λένε κολοκυθόπιτα. Γενικά όμως δεν είναι μηχανή που θα πρότεινα σε αρχάριο , κυρίως γιατί θα σε ταλαιπωρήσει με την συντήρηση της. Αν σου αρέσει όμως και μπορέσεις να την βρείς για αγορά .. καλοτάξιδι.

    4. Η οδήγηση της μηχανής γίνεται με το σώμα και οχι με τα χέρια (όπως κάνεις με το Ι.Χ.) Είναι σαν ενα μηχανοκίνητο ποδήλατο με πολύ πιο απόλυτες όμως αντιδράσεις λόγω όγκου και ταχύτητας. Δεν νομίζω οτι θα έχεις πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση πάλι , όσο πιο πολύ οδηγείς την μηχανή τόσο το καλύτερο για την εξοικείωση σου. Υπόψη οτι στις σχολές δεν σου μαθαίνουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ , πέρα απο οτι χρειάζεσαι για να περάσεις τις εξετάσεις.

    Ούτε διήθυση θα σου δείξουν πως να κάνεις ανάμεσα απο πηγμένα αυτοκίνητα, ούτε πως να φρενάρεις σωστά , ούτε πως να κινηθείς με την μηχανή σωστά, ούτε να διαβάζεις τα κρυμμένα εμπόδια στον δρόμο κοκ. Αυτά θα τα μάθεις μόνος σου , σε εκδρομές με άλλους, σε σχολεία - track days που συνήθως γίνονται αν θες να πας.

    Το ποδήλατο αν το κυκλοφορείς σε αστικό δρόμο έχεις μια πολύ καλή εικόνα του τι αντιμετωπίζει κάποιος αναβάτης δικύκλου,.... πολλαπλασίασε το επί 100 , μιας και οι μηχανές βγαίνουν και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και θα έχεις μια ιδέα.

    Δεν σε αποθαρρύνω ... το αντίθετο... απλά λέω οτι επειδή ακριβώς θα στέκεσαι σε δύο ρόδες μηχανοκινούμενες , θα είναι επικίνδυνο. Αυτό όμως θα αντισταθμίζεται με το αίσθημα ελευθερίας, αλλά και με τον χρόνο που θα κερδίζεις στις μετακινήσεις σου.

    και ενα τελευταίο και πάρα πολύ σημαντικό... ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ , και πάντα με σωστό εξοπλισμό. ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ!

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  3. #3
    Σε ευχαριστώ, Gandalf (the grey or the white?) για την απάντηση.
    Αυτό που ανέφερα για τα χέρια δεν έχει να κάνει με τη μηχανή εν κινήσει αλλά σε στάση. Το λέω γιατί είχα ανεβεί σε τύπου on/off όχι μεγάλη αλλά δεν πατούσα καλά και η μηχανή έφυγε μαζι της κι εγώ πριν καν βάλω μπρος...
    Για το πρώτο εξάμηνο δε με βλέπω να οδηγάω μέσα στην πόλη μέρα αλλά μετά τις 12 το βράδυ που δεν κυκλοφορεί ψυχή.
    Το ποδήλατο όταν επέστρεψα στην Ελλάδα το δοκίμασα αλλά δεν ήθελα να πηγαίνω από το πεζοδρόμιο... Για το δρόμο ούτε κουβέντα...
    Και με τη μηχανή αν τελικά το επιχειρήσω το άλμα με βλέπω να μην κινούμαι στο πλάι των αυτοκινήτων αλλά εμπρος ή πίσω τους τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο.

    Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι ποιο είναι το βήμα που κάνω; Πηγαίνω στη σχολή για δίπλωμα και μετά αφού το πάρω αγοράζω τη μηχανή ή αγοράζω τη μηχανή και την πηγαίνω στη σχολή για να μάθω σε αυτή;
    Κάνοντας μια σύντομη έρευνα είδα και το YBR 125 της Yamaha...
    Για να πω την αλήθεια τη μέρα δε χρησιμοποιώ αυτοκίνητο αλλά πόδια ή μμμ. Το βραδυ αν βγω μπορει να πάρω αυτοκίνητο. Τη μηχανή θα τη χρησιμοποιώ για οδήγηση και μόνο, όχι για να πάω κάπου αλλά για την αίσθηση. Για αυτό σκέφτηκα την SRX επειδή αισθητικά μου αρέσει και ως μεταχειρισμένη είναι αρκετά φτηνή επειδή είναι παλιά. Βέβαια αν είναι να ξοδέψουμε τα λεφτά σε επισκευές, τότε...

  4. #4
    προφανώς το έχεις αποφασίσει και ότι και να πούμε λίγο θα το ακούσεις.
    καλή αρχή, πολύ προσοχή και πάντα να οδηγείς με κράνος!

  5. #5
    Τρέχω και δεν φτάνω... Το avatar του/της Nefos
    Εγγραφή
    26/06/2007
    Μηνύματα
    152
    α φίλε δεν είναι τίποτα...και εγώ στα 33 ξεκίνησα......θα πας χαλαρός και ωραίος να βγάλεις το διπλωματάκι σου....θα πάρεις ΠΡΩΤΑ τον εξοπλισμό σου...κρανάκι μπουφανάκι γαντάκια και παπουτσάκια...μετά θα δεις τι λεφτά μπορείς να διαθέσεις και θα πάρεις για αρχή κάτι ήρεμο για να εξοικειωθείς τόσο με το μηχανάκι όσο και με την ελληνική πραγματικότητα...
    μοντέλα υπάρχουν άπειρα και σίγουρα θα βρεις κάτι που θα σου αρέσει. Αυτό με τη νύχτα που λες άστο γιατί τη νύχτα μπορεί η κίνηση να είναι πιο λίγη αλλά παίζουν πολλά όταν πέσει το σκοτάδι...
    Anyway...κάνε ένα ένα βήμα....και στην πορεία θα έχεις κατασταλάξει....
    Μη μου δείχνετε τα προβλήματα
    Δείξτε μου τις λύσεις

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της tsofras
    Εγγραφή
    05/05/2006
    Μηνύματα
    96
    συμφωνώ με τον φίλο , κίνηση μπορει να μην έχει το βράδυ αλλά είναι πιο επικίνδυνα (ορατότητα, μεθυσμένοι κτλ.)

    Επίσης θα σου πρότεινα να πας να κάνεις μαθήματα με την μηχανή του δασκάλου και να πάς για το μεγάλο δίπλωμα. Πρώτον το βγάζεις που το βγάζεις πάρε το απεριόριστο και δεύτερον αν πάς για το μικρό θα κάνεις μαθήματα σε παπάκι. Αφού θές να πάρεις κανονική μηχανή κάνε μαθήματα σε μεγάλη. Και τέλος πές ότι πάς για μάθημα και αλλάζεις γνώμη, σε πιάνει φοβία κτλ. (το έχω ακούσει και αυτό) τουλάχιστον να μην σου μείνει η μηχανή και δεν ξέρεις τι να την κάνεις.

    Κατα τα άλλα μην σε απασχολεί η ηλικία αν έχει το μυαλό μέσα στο κεφάλι σου, και πάντα εξοπλισμό
    http://tsofras.blogspot.com

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    ....
    4. Η οδήγηση της μηχανής γίνεται με το σώμα και οχι με τα χέρια
    Μάγε, βιαστική διατύπωση ? με τα χέρια έχουμε τα 3 βασικότερα controls της μηχανής : γκάζι, φρένο, ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΟ (πως στρίβουμε οεο?), συν όλα τα άλλα μπλιμπλικόνια


  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    για το γεγονος του υψους σου και των "αδυναμων" χεριων να σε παραπεμψω σε γυναικες που οδηγουν πολυ πιο βαρια και "δυσκολα" μηχανακια απο το srx.


    γενικως ολα θελουν τον τροπο τους και οχι τον κοπο τους.

    θα σου προτεινα και εγω να πας να βγαλεις το μεγαλο διπλωμα (απεριοριστο) γιατι μετα αν θελησεις να παρεις κατι μεγαλυτερο δεν θα ξανατρεχεις σε υπουργεια, παραστασεις κλπ...

    μια πρωτη ιδεα θα την παρεις με την μηχανη της σχολης.

    θα βγαλεις το διπλωμα να εισαι νομοτυπος και μετα θα μαθεις να οδηγας. (δυστυχως ετσι ειναι ομως. )

    παρε εξοπλισμο. δες και μηχανες και διαλεξε κατι μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση. το srx δεν θα στο προτεινω γιατι ειναι αρκετα παλιο και δεν ειχε και κυκλοφορησει παρα πολυ...νομιζω...

    καλα entry level μηχανακια ειναι τα εντουρακια τυπου ΧΤ. σε μικρα κυβικα εννοειτε γιατι ειναι μονοκυλινδρα και εχουν δυναμη απο χαμηλες στροφες...

    οποτε παμε σε ΧΤ250, XR250, DR250, TTR250.

    αυτα εχουν τα εξης πλεονεκτηματα:

    -μικρο βαρος και ευελικτα σε ελιγμους.
    -ευκολια σε λακουβες, πεζοδρομια λογω αναρτησεων και ροδων.
    -σε ενδεχομενη πτωση,παθαινουν ελαχιστη ζημια (σε σχεση με αλλα) και φτιαχνονται με λιγα €
    -ευκολη και φτηνη συντηρηση

    καλη αρχη.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    αυτή η μανία με τα εντουράκια...

    ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΟΥΝ μηχανάκια ψηλοκάβαλα αρχάριο αναβάτη 1.73, τι να κάνουμε...

    φίλε καλή αρχή, μόνο να θυμάσαι πως μετά τις 00:00 κυκλοφορούν αρκετές ψυχές και ορισμένες πολύ παυλωμένες....... και αστυνόμευση δεν υπάρχει, καταργήθηκε... πρόσεχε...

    επίσης, όταν δεις πόσο βολεύει η μοτό στην πόλη, θα την οδηγείς και τη μέρα... εκτός αν η δουλειά σου θέλει οπωσδήποτε ΙΧ

    δες και το honda cbf250

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
    αυτή η μανία με τα εντουράκια...

    ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΟΥΝ μηχανάκια ψηλοκάβαλα αρχάριο αναβάτη 1.73, τι να κάνουμε...

    says who?

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    says who?
    η Ευκλίδειος Γεωμετρία

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
    η Ευκλίδειος Γεωμετρία
    δεν είναι απαραίτητο ....

    οκ, ο εμπειρικός κανόνας λέει ότι αρχάριος + χαμηλό μηχανάκι είναι το συνιστόμενο,
    αλλά αν το μηχανάκι έχει πολύ καλό ζύγισμα και θέση οδήγησης (εργονομικό τρίγωνο μαρσπιέ - σέλας - γκριπ) μπορεί να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όλα συνηθίζονται μετά απο λίγες βόλτες


  13. #13
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    δεν είναι απαραίτητο ....

    οκ, ο εμπειρικός κανόνας λέει ότι αρχάριος + χαμηλό μηχανάκι είναι το συνιστόμενο,
    αλλά αν το μηχανάκι έχει πολύ καλό ζύγισμα και θέση οδήγησης (εργονομικό τρίγωνο μαρσπιέ - σέλας - γκριπ) μπορεί να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όλα συνηθίζονται μετά απο λίγες βόλτες


    plus το μικρό βάρος

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2009
    Μηνύματα
    302
    όλα συνηθίζονται, το θέμα είναι τι θα κάτσει ΜΕΧΡΙ να συνηθιστούν

    αν θέλει κανείς να μην πάρει ρίσκα, υπάρχουν αρκετά μηχανάκια πιο χαμηλά... εγώ με super4 ξεκίνησα και το απόλαυσα...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
    η Ευκλίδειος Γεωμετρία
    ...που στο θεωρημα του jorgevaldano λεει οτι τα ανθρωπινα οντα που δεν ξεπερνουν τα 173 εκατοστα ΔΕΝ πρεπει επ ουδενι να καβαλουν εντουρακια με υψος σελας απο 81 εκατοστα έως 91,4.

    μμμ,μαλιστα...

    αρχηγε?? 1,73 ειναι. οχι 1,60. ολοι οι εντουραδες δλδ που τα πανε ταπα κλπ ειναι 1,90+??

    μερικα λινκ για τις αποδειξεις των στοιχειων:


    Honda XR250


    Yamaha XT250


    Yamaha TTR250



    Suzuki DR350


Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2010, 07:45
  2. Δέλεαρ 30/10/2006 ? ....στα καπάκια..
    από Giorgos19 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 112
    Τελευταίο μήνυμα: 01/11/2006, 11:04
  3. Παγκοσμιο supermoto στα Μεγαρα 30/10
    από manos426f στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2005, 15:24
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 08:37
  5. Πολλα μπραβο στα παιδια που
    από YZF-R1 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF