Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Manual

  1. #1

    Manual

    Καλημερα. Μηπως εχει κανεις σε ηλεκτρονικη μορφη το manual για cbr 1100 xx 2002 και μετα? Επισης για την καλητερη λειτουργια του μοτερ καλο θα ηταν να βαζουμε αλλα λαδια το καλοκαιρι και αλλα το χειμωνα? Η πιεση του αερα στα λαστηχα θα πρεπει και αυτη να διαφερει αναλογος την εποχη και τις εξωτερικες θερμοκρασιες?

    Παρτε και μια φωτο να καιω λιγο λαστιχακι...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mov00111_2.jpg 
Προβολές:	100 
Μέγεθος:	30,5 KB 
ID:	170186
    Γαμημενο ξυπνητηρι.

  2. #2
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Καλημερα!Για το μανουαλι δεν μπορω να σε βοηθησω,αλλα γαι τα λαδακια συνηθως το καλοκαιρι βαζουμε πιο χοντρο(20-50) και τον χειμωνα λεπτο(πχ 10-40)!Εξαρταται και τι λεει ο κατασκευαστης!
    Για τα λαστιχα δεν νομιζω να παιζει ρολο η εποχη!
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της giovani64
    Εγγραφή
    13/07/2009
    Μηνύματα
    501

    Re: Manual

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Mafiozos
    Καλημερα. Μηπως εχει κανεις σε ηλεκτρονικη μορφη το manual για cbr 1100 xx 2002 και μετα? Επισης για την καλητερη λειτουργια του μοτερ καλο θα ηταν να βαζουμε αλλα λαδια το καλοκαιρι και αλλα το χειμωνα? Η πιεση του αερα στα λαστηχα θα πρεπει και αυτη να διαφερει αναλογος την εποχη και τις εξωτερικες θερμοκρασιες?

    Παρτε και μια φωτο να καιω λιγο λαστιχακι...
    εδω υπαρχει το manual http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
    τι θα γινω οταν μεγαλωσω?

    συνταξιουχος................

  4. #4
    Mars 696 Αυτο νωμιζω και εγω.Το καλοκαιρι η θερμοκρασια οχι υπο σκια μπορει να φτασει τους 45 βαθμους η ανετα να τους ξεπερασει κι`ολας.Αρα τα λαδια 10-40 το καλοκαιρι δεν σου προσφερουν την ιδια προστασια στο μοτερ οπως το χειμωνα..Αυτο ομως που με παραξενευει ειναι οτι αν η μοτοσηκλετα κινειτε σε ανοιχτο δρομο ο αερας σιγουρα σε λογικη θερμοκρασια οχι 50φευγα μαζι με το ψυξειο της μηχανης θα το βοηθησει το μοτερ να ανασανει.Στην πολη ομως τα πραγματα σκουρενουν ασχημα.Εγω εχω το χχ και μεσα στην πολη σπανια το δουλευω αλλα οταν το δουλευω βλεπω την θερμοκρασια να φτανει και 118 βαθμους.Το λαδι εκεινη την στιγμη σε τι θερμοκρασιες δουλευει??Επισεις βλεπω διαφορες και στα λαστηχα.Με την ιδια πιεση το χειμωνα με το καλοκαιρι στο ιδιο οδοστρωμα εχει διαφορετικη συμπεριφορα.Αρα πρεπει να αλαξουμε και την πιεση?? Σ`ευχαρηστω
    Γαμημενο ξυπνητηρι.

  5. #5
    Giovani 64 ευχαρηστω πολυ φιλε.
    Γαμημενο ξυπνητηρι.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της giovani64
    Εγγραφή
    13/07/2009
    Μηνύματα
    501
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Mafiozos
    Giovani 64 ευχαρηστω πολυ φιλε.
    παρακαλω φιλε μου, και καλο μηνα να εχουμε
    τι θα γινω οταν μεγαλωσω?

    συνταξιουχος................

  7. #7
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Mafiozos
    Mars 696 Αυτο νωμιζω και εγω.Το καλοκαιρι η θερμοκρασια οχι υπο σκια μπορει να φτασει τους 45 βαθμους η ανετα να τους ξεπερασει κι`ολας.Αρα τα λαδια 10-40 το καλοκαιρι δεν σου προσφερουν την ιδια προστασια στο μοτερ οπως το χειμωνα..Αυτο ομως που με παραξενευει ειναι οτι αν η μοτοσηκλετα κινειτε σε ανοιχτο δρομο ο αερας σιγουρα σε λογικη θερμοκρασια οχι 50φευγα μαζι με το ψυξειο της μηχανης θα το βοηθησει το μοτερ να ανασανει.Στην πολη ομως τα πραγματα σκουρενουν ασχημα.Εγω εχω το χχ και μεσα στην πολη σπανια το δουλευω αλλα οταν το δουλευω βλεπω την θερμοκρασια να φτανει και 118 βαθμους.Το λαδι εκεινη την στιγμη σε τι θερμοκρασιες δουλευει??Επισεις βλεπω διαφορες και στα λαστηχα.Με την ιδια πιεση το χειμωνα με το καλοκαιρι στο ιδιο οδοστρωμα εχει διαφορετικη συμπεριφορα.Αρα πρεπει να αλαξουμε και την πιεση?? Σ`ευχαρηστω

    Σε τι θερμοκρασιες δουλευει το λαδι δεν ξερω να σου πω!Παντως σιγουρα πιο ψηλες απο οτι τον χειμωνα!Για τα λαστιχα,ισα ισα που τωρα το καλοκαιρι επειδη η ασφαλτος ειναι πιο ζεστη θεωρητικα εχεις και καλυτερη προσφυση!
    Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
    Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
    :a015:

  8. #8
    mars 696 Θεωρητικα ναι αλλα στην πραξη μπερδευομαι πολυ.Ειναι πολλοι η παραγοντες που πρεπει να σκεφτεις,σκονη,νερα,πευκοβελονες,φιλα γενηκως,λαδακια ξεραμενα και ουτο καθεξις..Ισως μονο σε πιστα θα εξιζε να παιξω με την πιεση στα λαστιχα.Στον δρομο μου φενετε οτι τελικα στην μια στροφη κερδιζεις και στην επομενη χανεις..Να σε καλα mars 696
    Γαμημενο ξυπνητηρι.

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Dt 200 manual wanted plz...
    από SwAToNeR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2022, 15:23
  2. Plirofories apo service manual gia ZRX 1100 97'
    από KRHTIKOS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2004, 19:24
  3. fz6 fazer manual
    από idi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 22:30
  4. Kawasaki ZX636R manual
    από Viagra_650 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 00:07
  5. Manual Fazer600 2003
    από superfour στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 20:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF