Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: αγορα ktm lc4 2001

  1. #1

    αγορα ktm lc4 2001

    Μάγκες είμαι έτοιμος να πάρω ένα ktm του 2001 με 49000 πραγματικά χλμ και τιμή ΠΟΛΥ καλή. Τι θα πρέπει να προσέξω στο μηχανακη πριν κάνω την κίνηση.
    Και κάτι άλλο,θέλω να το φέρω από αθήνα θεσσαλονίκη οδικός,έρχεται η θα το μαζεύω.



    Ρωτάω γιατί είναι η πρώτη μου μηχανή.

  2. #2

    Re: αγορα ktm lc4 2001

    Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
    Μάγκες είμαι έτοιμος να πάρω ένα ktm του 2001 με 49000 πραγματικά χλμ και τιμή ΠΟΛΥ καλή. Τι θα πρέπει να προσέξω στο μηχανακη πριν κάνω την κίνηση.
    Και κάτι άλλο,θέλω να το φέρω από αθήνα θεσσαλονίκη οδικός,έρχεται η θα το μαζεύω.



    Ρωτάω γιατί είναι η πρώτη μου μηχανή.

    ψαξε στην ενοτητα των ΚΤΜ για το συγκεκριμενο μοντελο.

    κοιτα για δακρυα λαδιου απο καπακι (τσιμουχες εκκεντροφορου) , στο καρτερ απο κατω και στην τσιμουχα του λεβιε ταχυτητων. να παιρνει μπρος ευκολα, διχως την χρηση του αποσυμπιεστη, ο συμπλεκτης να μην εχει πολλους τζογους στην μανετα, να εχει καθαρο φιλτρο αερα (δειχνει νοικοκυρη ιδιοκτητη) και να εχει κανει λαδακια καθε 2500 χλμ με την σωστη εξαερωη. αν εχει βγαλει ρωγμη στην κεφαλη ειναι καλο διοτη θα εχει αντιμετωπισθει θετικα λογικα.

    εννοειται οτι το καβαλας και φευγεις για οπου θες... απλα μην το σπας στις ευθειες της εθνικης παρατεταμενα με υψηλες στροφες, να τις ανεβοκατεβαζεις συχνα. το μηχανακι ειναι η διασκεδαση της οδηγησης, αρκει να σου αρεσουν οι στροφες!

  3. #3
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Σωστος ο κατανας, πριν ξεκινησεις και αφου φτασεις με το καλο, τσεκαρε ολες τις βιδες γιατι με τους κραδασμους καμια φορα ξεβιδωνουν (τυπικη διαδικασια πριν και μετα απο καθε ταξιδι στην εθνικη...). Απεφυγε επισης το σταθερα τερμα γκαζι για μεγαλα χρονικα διαστηματα στην εθνικη, οουπς το ειπε και αυτο ο κατανας...οκ αυτια
    καλες αγορες, καλους δρομους, και παντα ορθιος
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  4. #4
    Για τα χλμ τι λέτε; 49000 είναι κάπως πολλά κι εκεί κολαω λίγο.

  5. #5
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Αν ειναι καλοσυντηρημενο οκ...αν οχι ζορικα τα πραγματα...το δικο μου με 56.000 χιλ εφυγε απο τα χερια μου σε πολυ καλη κατασταση και δεν εχω ακουσει κανα παραπονο μεχρι τωρα...
    ψαξτω λιγο, υπαρχουν τροποι...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  6. #6
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Πάμε στα KTM

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
    Για τα χλμ τι λέτε; 49000 είναι κάπως πολλά κι εκεί κολαω λίγο.

    toylaxiston ακουγονται αληθινα...


    στα 70.000 θα του ριξεις ενα χιλιαρικακι για γενικη επισκευη και θα εισαι κομπλεδουρα

  8. #8
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αν ο ιδιοκτήτης δεν ήταν σιδεροφάγος αλλά ήξερε τι είχε και το κυριότερο ήξερε να το πηγαίνει ΚΑΙ να το συντηρεί,τα κμ δε σημαίνουν τίποτα...παλιότερα είχα για καμιά βδομάδα ένα LC4 του 2001 με 57000 κμ και το μηχανάκι δούλευε σαν καινούργιο,τι δούλευε,πετούσε...πολλά από τα LC4 αγοράστηκαν από λυσσάρηδες και τα πήγαιναν συνεχώς τάπα με διαστήματα αλλαγής λαδιών όποτε θυμόντουσαν...από εκεί ξεκινάνε όλα τα προβλήματα:το μηχανάκι ΔΕΝ φτιάχτηκε για να πηγαίνει Αθήνα -Πάτρα με το γκάζι στο στοπ,αλλά να δίνει τη δύναμή του εκεί ακριβώς που τη θες-βλέπε ανηφόρες προσπεράσματα,εντουροδιαδρομές,κλπ...αν το μηχανάκι έχει περάσει όλα αυτά τα κμ στη μια ρόδα (και το κάθε μηχανάκι βέβαια),μην περιμένεις να είναι απροβλημάτιστο...
    ψάξτο καλά και εύχομαι νάναι καλή επιλογή!
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  9. #9
    Μαλλον ακυρο το σεναριο,ειναι το enduro και ξενερωσα μολις το εμαθα,μια μετατροπη σε motard τι χρειαζεται περιπου?

  10. #10
    περιπου ενα χιλιαρικο για τροχους.

    γερμανια μπορεις να τα βρεις κ στη μιση τιμη, βαλε κ ενα 200αρι τα μεταφορικα
    αλλα πολυ πιθανον να εχει δισκους κ γραναζι

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  11. #11
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
    Μαλλον ακυρο το σεναριο,ειναι το enduro και ξενερωσα μολις το εμαθα,μια μετατροπη σε motard τι χρειαζεται περιπου?
    εεεε ένα ένα μας τα λες....και το εντούρο προσωπικά δε θα με χάλαγε καθόλου....στην τελική βάζεις πιο "ασφάλτινα" λάστιχα...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nassosxlvbros
    εεεε ένα ένα μας τα λες....και το εντούρο προσωπικά δε θα με χάλαγε καθόλου....στην τελική βάζεις πιο "ασφάλτινα" λάστιχα...
    Άσε... μου έστειλε φωτογραφία πριν μια ώρα για να δω το μηχανάκι και μόλις είδα τα τακούνια ξενερωσα. Ο τύπος το ζητάει 1700 ευρώ,αν ενδιαφέρεται κάπιος...

  13. #13
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
    Άσε... μου έστειλε φωτογραφία πριν μια ώρα για να δω το μηχανάκι και μόλις είδα τα τακούνια ξενερωσα. Ο τύπος το ζητάει 1700 ευρώ,αν ενδιαφέρεται κάπιος...
    Χμμμ...γιατί δε παζαρεύεις τη τιμή και να το κάνεις μετά μοτάρντ; -έστω στην αρχή μόνο με αφάλτινα λάστιχα; εεε;
    αν είναι σε καλή κατάσταση (εννοείται να το δεις από κοντά οχι φωτό μόνο) και αξίζει γιατί όχι;
    κάνε παιχνίδι....
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  14. #14
    Να σε πω... εψαξα στο διαδικτυο για τη μετατροπη και απ'οτι κατάλαβα για να γίνει σωστά θέλει:
    Ελατήρια
    Γέφυρες στα καλάμια
    Άλλες τρομπες φρενων,μέχρι και αλλαγή στο γραναζωμα του σασμαν για πιο μακριές σχέσεις.

    Οπότε ας βρω ένα έτοιμο παρα να μπω σε αυτή τη διαδικασία γιατί χώμα δεν νομίζω να το παω,άσε που άπειρος οδηγός + 640 κυβικά στο χώμα άντε γειά.

  15. #15
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
    Να σε πω... εψαξα στο διαδικτυο για τη μετατροπη και απ'οτι κατάλαβα για να γίνει σωστά θέλει:
    Ελατήρια
    Γέφυρες στα καλάμια
    Άλλες τρομπες φρενων,μέχρι και αλλαγή στο γραναζωμα του σασμαν για πιο μακριές σχέσεις.

    Οπότε ας βρω ένα έτοιμο παρα να μπω σε αυτή τη διαδικασία γιατί χώμα δεν νομίζω να το παω,άσε που άπειρος οδηγός + 640 κυβικά στο χώμα άντε γειά.
    ...ενώ 640 + απειρος οδηγός στην άσφαλτο είναι πιο ασφαλές;...κακώς νομίζεις...το χώμα είναι το καλύτερο σχολείο και για άπειρο που δεν ξέρει αλλά και για τον έμπειρο που τα ξέρει ή νομίζει πως τα ξέρει...και όπως σου είπα και στα πιο πάνω πόστ με ένα "πιο ασφάλτινο" σετ λάστιχα και το μαθαίνεις και φτηνά σου βγαίνει...τώρα λες "άλλες τρόμπες άλλα στεφάνια κλπ",ε,τότε πας για ΣΤΗΜΕΝΟ MOTARD δηλαδή extreme μηχανάκι που θέλει ΚΑΙ χέρια ΚΑΙ εμπειρία...η επιλογή δική σου!

    χμμμμμ...μπας και κοιτάς λάθος μηχανάκι και θες στρητ και δε το ξέρς' ;
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αγορα ktm lc4 640 04
    από ktm lc4 640 s/m στο forum KTM
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2010, 14:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF