File vrika lysi sto provlima soy!mi pareis ducati!
File vrika lysi sto provlima soy!mi pareis ducati!
Παίρνεις άλλη μάρκα που έχει. Απλά πράγματα.Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Στην περίπτωση της Ferrari, όμως, πας και βάζεις εξω το ηχοσύστημα που σου αρέσει και τελειώνεις .... με το ABS τι κάνεις ακριβώς θα μας πείς????
Εκ των υστέρων δε μπορεί να τοποθετηθεί ABS.Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Καλησπέρα σε όλους τους φιλους της μοτοσυκλέτας, ιταλόφιλους και μη!
Το ερώτημα απλό. Τα Ducati δεν φοράνε Abs (εκτός του ST3 που σταμάτησε να πωλείται). Μπορεί κάποιος, με κάποιο τρόπο να τα εφοδιάσει με Abs;:
Πούλα το και πάρε μηχανάκι με (καλό και σύγχρονο) ABS.
Αυτά.
Κώστας.
"Το ταξιδεύειν εστί φιλοσοφείν"
ρε συ iskra τα ντουκ δεν χρειαζονται abs.
οδηγησε μηχανακια με abs κ μετα παρε κ μια ντουκ.
θα βαλεις τα γελια κ μονο που θα ακους abs μετα σε μοτοσυκλετα.
δηλ σε λιγο θα ζηταμε κ αεροασκους σε ρενες κ τζισεξια.
ημαρτον..
ξυνω οτι κρεμεται
Για να γινει αυτο που λες shoken θα επρεπε να μας πουλουσαν μηχανακια μετα απο εξετασεις οδηγησηις η καθε εταιρια... να αποφασιζε ποιος δυναται και ποιος οχι...εκει να εβλεπες ποσα σπεσιαλ μηχανακια θα κυκλοφορουσαν που δεν χρειαζονται ABS....
Μαγκες ο οδηγος χρειαζεται το ABS και οχι τα μηχανακια....
Αντε και καλο σας βραδυ
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια
ειπαμε,η ντουκ δεν χρειαζεται abs.οι αλλες ναι.
γιατι οι αλλες βγαζουν εκτος απο μοτοσυκλετες κ ειδη οικιακων συσκευων.
ξυνω οτι κρεμεται
θεός!!...κι ο άλλος λέει, οk θα πάω να βάλω άλλο!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Τα ίδια σκατά είναι κι η Ferrari φίλε μου, ένα ηχοσύστημα της προκοπής δεν μπορεί να βάλει...
Μάλλον τα μπέρδεψες λίγο φίλε!Το ABS έχει μεγαλύτερες αποστάσεις φρεναρίσματος, οπότε θα πάρεις αγκαλιά τη γιαγιά και τις σακούλες της λαϊκής.Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
ζ.....και επειδή στη γειτονιά μου γίνεται λαική και κάθε τόσο μου πετιέται μια γρια ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα (είναι και κοντές οι γριές και δεν φαίνονται γαμώτο) και έγω τσαρουχώνω τα φρένα μου, με βλέπω να αγοράζω το BMW R1200R και να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο .... και προπάνων ολόκληρο!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Ξέρει να κάνει μόνο ένα είδος μοτοσυκλέτας και κατά την προσωπική μου άποψη το πιο έυκολο είδος, τα sport.
Έχεις δίκιο!Βάζεις τους προμηθευτές σου να εξελίξουν τα περιφερειακά κι εσύ απλά τα βιδώνεις μεταξύ τους.Δεν κάνεις μια πρόταση να μας τα στέλνουνε σε κιτ όπως τα έπιπλα του ΙΚΕΑ;Να γλιτώσουμε και τα εργατικά.
Φτιάξε κι εσύ μια Ducati!Μπορείς(το άλεν περιλαμβάνεται στο πακέτο.)
Εσύ κάτι ξέρεις για να μιλάς με τόση σιγουριά...Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Δεν έθεσε ποτε ζήτημα ασφάλειας, χρηστικότητας, φιλικότητας κτλ που απασχολούν πολλούς άλλους κατασκευαστές.
"Τα νεκροταφεία είναι γεμάτα από αναντικατάστατους"
Οι ρόδες της ντουκάτι δεν έρχονται σε επαφή με το ίδιο ελληνικό οδόστρωμα όπως οι άλλες? Μήπως έχουν εξελίξει κανένα ελαστικό με επίστρωση γυαλόχαρτου?Αρχικά δημιουργήθηκε από shoken
ειπαμε,η ντουκ δεν χρειαζεται abs.οι αλλες ναι.
γιατι οι αλλες βγαζουν εκτος απο μοτοσυκλετες κ ειδη οικιακων συσκευων.
Άλλο πράγμα να λες ότι σε καλή άσφαλτο πραγματικά οι ντουκάτι δεν χρειάζονται ABS, και άλλο να το θεωρούμε σαν φλώρικη εξέλιξη επειδή δεν έχει ασχοληθεί η εταιρεία που γουστάρεις.
οχι παλικαρμ καθε αλλο.Αρχικά δημιουργήθηκε από vagtav
Οι ρόδες της ντουκάτι δεν έρχονται σε επαφή με το ίδιο ελληνικό οδόστρωμα όπως οι άλλες? Μήπως έχουν εξελίξει κανένα ελαστικό με επίστρωση γυαλόχαρτου?
Άλλο πράγμα να λες ότι σε καλή άσφαλτο πραγματικά οι ντουκάτι δεν χρειάζονται ABS, και άλλο να το θεωρούμε σαν φλώρικη εξέλιξη επειδή δεν έχει ασχοληθεί η εταιρεία που γουστάρεις.
..θελω εμμεσα να τονισω οτι πολλες εταιριες κοτσαρουν ενα abs κ δεν εξελισσουν πλαισια,καλαμια κοκ παρα μονο σου βαζουν ενα μονοπιστονο με abs κ σε κανουν να νοιωθεις οk..
με καταλαβαινεις νομιζω ε?
ξυνω οτι κρεμεται
Αρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
Μάλλον τα μπέρδεψες λίγο φίλε!Το ABS έχει μεγαλύτερες αποστάσεις φρεναρίσματος, οπότε θα πάρεις αγκαλιά τη γιαγιά και τις σακούλες της λαϊκής.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Έχεις δίκιο!Βάζεις τους προμηθευτές σου να εξελίξουν τα περιφερειακά κι εσύ απλά τα βιδώνεις μεταξύ τους.Δεν κάνεις μια πρόταση να μας τα στέλνουνε σε κιτ όπως τα έπιπλα του ΙΚΕΑ;Να γλιτώσουμε και τα εργατικά.
Φτιάξε κι εσύ μια Ducati!Μπορείς(το άλεν περιλαμβάνεται στο πακέτο.)
Εσύ κάτι ξέρεις για να μιλάς με τόση σιγουριά...
ΌΧΙ, δεν μιλαω απο σιγουρια...ειμαι νεος στα μηχανακια....αλλά, παρόλα αυτά ακουσε με και απαντησέ μου και αν θελεις...
Συμφωνώ με αυτό που λετε οι περισσότεροι...πως τα ducati έχουν καλές αναρτήσεις φρένα κτλ.....και επίσης διαφωνω με την λανθασμένη λογική που έχουν πολλές εταιρείες να σου πετάνε ενα δισκο μπροστά με μονοπίστονη δαγκάνα και ένα abs του κώλου (.χ., abs απο Continental μεριά) και να σου λένε πως είσαι άρχοντας.
Αλλά πείτε γιατί θα τρελαθώ με αυτά που λέτε.... αν πέρα απο τις πολύ καλές δαγκάνες, δισκούς αναρτήσεις, μπομπες κτλ...πρόσφερε προαιρετικά και abs θα της έπεφτε ο κώλος της Ducati???? (στο κάτω κάτω έτοιμο το έχει το ABS αφού το έιχε εξελίξει για το ST3). Και όταν ρε παιδιά φρενάρεται σε άσφλατο γυαλί με φρενάρισμα πανικού και σας μπλοκάρει ο μπροστά τροχός τι ακριβώς κάνετε??? .....Και μήπως εννοείτε οτι η απόσταση φρεναρίσματος είναι μεγάλύτερη με abs οταν ΔΕΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ο τροχός, γιατί τότε συμφωνώ! Αλλά, πείτε μου, όταν μπλοκάρει ο τροχός, ποιό μηχανάκι έχει μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος???
Εν πάσι περίπτωση....μην μπερδευόμαστε, το ABS το βάζεις για να έχεις τιμόνι, δηλαδή να μην την φάς κάτω με το που θα πιάσεις τα φρένα και θα τα μπλοκάρεις λόγω πανικού και ΟΧΙ για να έχεις μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος.
Τέλος, είναι μεγάλη και εκτός topic (άρα, κακώς την άρχισα) η σύζήτηση για το αν φτιάχνει η Ducati ένα είδος η πολλά είδη απο μηχανίακια και αν αυτό είναι το πιο ευκολο.
Παιδιά, χαλαρώστε....τα γουστάρω τα Ducati....για αυτό γράφτηκα εδω....δεν μπήκα για να σας τη πώ!!!
Το όλο σου στυλάκι πάντως αυτό έδειξε!Και τα γραπτά σου το αποδεικνύουν.Τέλος μ'αυτό!Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
ΌΧΙ, δεν μιλαω απο σιγουρια...ειμαι νεος στα μηχανακια....αλλά, παρόλα αυτά ακουσε με και απαντησέ μου και αν θελεις...
Συμφωνώ με αυτό που λετε οι περισσότεροι...πως τα ducati έχουν καλές αναρτήσεις φρένα κτλ.....και επίσης διαφωνω με την λανθασμένη λογική που έχουν πολλές εταιρείες να σου πετάνε ενα δισκο μπροστά με μονοπίστονη δαγκάνα και ένα abs του κώλου (.χ., abs απο Continental μεριά) και να σου λένε πως είσαι άρχοντας.
Αλλά πείτε γιατί θα τρελαθώ με αυτά που λέτε.... αν πέρα απο τις πολύ καλές δαγκάνες, δισκούς αναρτήσεις, μπομπες κτλ...πρόσφερε προαιρετικά και abs θα της έπεφτε ο κώλος της Ducati???? (στο κάτω κάτω έτοιμο το έχει το ABS αφού το έιχε εξελίξει για το ST3). Και όταν ρε παιδιά φρενάρεται σε άσφλατο γυαλί με φρενάρισμα πανικού και σας μπλοκάρει ο μπροστά τροχός τι ακριβώς κάνετε??? .....Και μήπως εννοείτε οτι η απόσταση φρεναρίσματος είναι μεγάλύτερη με abs οταν ΔΕΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ο τροχός, γιατί τότε συμφωνώ! Αλλά, πείτε μου, όταν μπλοκάρει ο τροχός, ποιό μηχανάκι έχει μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος???
Εν πάσι περίπτωση....μην μπερδευόμαστε, το ABS το βάζεις για να έχεις τιμόνι, δηλαδή να μην την φάς κάτω με το που θα πιάσεις τα φρένα και θα τα μπλοκάρεις λόγω πανικού και ΟΧΙ για να έχεις μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος.
Τέλος, είναι μεγάλη και εκτός topic (άρα, κακώς την άρχισα) η σύζήτηση για το αν φτιάχνει η Ducati ένα είδος η πολλά είδη απο μηχανίακια και αν αυτό είναι το πιο ευκολο.
Παιδιά, χαλαρώστε....τα γουστάρω τα Ducati....για αυτό γράφτηκα εδω....δεν μπήκα για να σας τη πώ!!!
Από κει και πέρα νομίζω δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει φιλοσοφία σε μια εταιρεία.Αν η Ducati δεν μπορούσε να βάλει ABS, τότε μπορούσες να πεις ότι αρνητικό θέλεις επ'αυτού. H Ducati μπορεί να βάλει ABS αλλά δεν θέλει για τους δικούς της λόγους-καλώς ή κακώς.Οπότε με αυτό το γεγονός κρίνεις και ανάλογα αγοράζεις.Δεν αρχίζεις να εκτοξεύεις αρνητικά σχόλια που είναι και εντελώς υποκειμενικά και αστήριχτα.Έχεις κάθε δικαίωμα να θέλεις ασφάλεια και φιλικότητα και ευχρηστία.Πολύ καλά κάνεις.Αν δεν πιστεύεις ότι σου τα παρέχει η Ducati-και η οποιαδήποτε Ducati-κοιτάς αλλού.Δεν αρχίζεις το θάψιμο.
"Τα νεκροταφεία είναι γεμάτα από αναντικατάστατους"
Τι να πούμε και εμείς με τα ΚΤΜ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Μας έχουν μουρλάνει στο θάψιμο όσοι δεν τα έχουνΑρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
........Δεν αρχίζεις να εκτοξεύεις αρνητικά σχόλια που είναι και εντελώς υποκειμενικά και αστήριχτα.Έχεις κάθε δικαίωμα να θέλεις ασφάλεια και φιλικότητα και ευχρηστία.Πολύ καλά κάνεις.Αν δεν πιστεύεις ότι σου τα παρέχει η Ducati-και η οποιαδήποτε Ducati-κοιτάς αλλού.Δεν αρχίζεις το θάψιμο.
Κατα τα άλλα πιστεύω ότι καλώς ο φίλος μας εκφράζει τα παράπονά του για κάποιες ελλείψεις που θεωρεί ότι υπάρχουν στα ντουκάτι. Τώρα έχει αρχίσει να ψάχνεται και δεν έχει γίνει ακόμα "οπαδός" κάποιας εταιρείας, άρα μπορεί να είναι πιο αντικειμενικός από κάποιον που το καβαλάει ήδη και το γουστάρει. Αν είναι και καλοπροαίρετες οι παρατηρήσεις του (όπως λέει), τότε ακόμα καλύτερα.
Το ABS για μένα θα πρέπει να είναι στάνταρ σε κάθε μοτό, με την δυνατότητα όμως να απενεργοποιείται από τον χρήστη.
Το ΣΩΣΤΟ ABS δεν μεγαλώνει την απόσταση φρεναρίσματος. Στο adventure - που έχει ένα πολύ καλό σύστημα ABS - ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρχει πραγματικός λόγος. Πολύ λίγες φορές μου έχει ενεργοποιηθεί, σε σημείο να ξεχνάω ότι έχω. Μιλάω για το μπροστινό βέβαια, γιατί το πίσω είναι εντελώς άχρηστο και ίσως επικίνδυνο να υπάρχει αλλά τέλος πάντων.
Όσο μπορεί μια πυγολαμπίδα να φέξει σαν κεραυνός.
ιγω παντως μετα το υπερομοταρντ ξυπνησα κ δινω κ την ρενα συντομα για μια 1198.
s εεεε?
ξυνω οτι κρεμεται