Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: Η Οδύσσεια μιας Enfield...

  1. #1

    Η Οδύσσεια μιας Enfield...

    Εδώ και ένα χρόνο, αυτή είναι η μικρή μου οδύσσεια,

    Δεν είχα ποτέ μεγάλη σχέση με μηχανές, αλλά στην Αθήνα πλέον πιστεύω θα έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορεί οτιδήποτε άλλο.
    Πέρσι λοιπόν τον Αύγουστο άρχισα να ψάχνω για μηχανή. Τα γιαπωνέζικα δεν μου άρεσαν, έψαχνα για κάτι άλλο κάτι πιο κλασσικό οι καινούργιες όλες μου φαίνονται άσχημες.

    Ένα απόγευμα του αυγούστου λοιπόν, αφού είχα βγεί και χάζευα τα μαγαζιά στην Μιχαλακοπούλου, έπεσα πάνω της. Μία Enfield Electra 500. Κούκλα!!! Την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά.

    Και λίγες μέρες αργότερα ήταν δική μου...


    fast forward ... Αύγουστος 2009.

    Την πουλάω!!! με πολλά σιχτίρια! έχω πληρώσει πάνω από ?1000 για σέρβις μέσα σε ένα χρόνο... φοβάμαι πλέον να την βγάλω στο δρόμο μην μου χαλάσει! Το υπάρχον συνεργείο νιώθω ότι με κοροϊδεύει η στην καλύτερη ότι βαριούνται να ασχοληθούν σοβαρά...

    Και τώρα? πάλι τα ίδια... πάλι ψάχνω τα ξενέρωτα sites της suzuki της honda και της yamaha. Όπου δεν μου αρέσει τίποτα. Όλοι μου λένε πάρε γιαπωνέζικο να ηρεμήσεις.. αλλά δεν μου αρέσουν την να πάρω, oi shadow είναι πανάκριβες και πολύ μεγάλες, πολλά κυβικά για πρωτάρη. Βέβαια και η Enfield μετά από ένα χρόνο δεν τράβαγε, ήθελα κάτι πιο δυνατό.

    Αλλά και αυτό είναι σχετικό, το Maxακι ένος φίλου που δανειζόμουνα πιτσιρίκι τράβαγε πιο πολύ απο την enfield.

    Σκέφτομαι Harley η Bonneville... Αλλά πολλά λεφτά!!! 5 χρόνια δόσεις, και είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχω τα ίδια προβλήματα; Με σέρβις συνεχόμενα και πανάκριβα ανταλακτικά...

    Μάλλον όμως, για να πάρεις αξιόπιστη μηχανή πρέπει να πλησιάσεις της ? 10000....

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.712

    Re: Η Οδύσσεια μιας Enfield...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anastassios
    Μάλλον όμως, για να πάρεις αξιόπιστη μηχανή πρέπει να πλησιάσεις της ? 10000....
    κρίμα για την περιπέτεια που είχες με την enfield...

    Για τα χρήματα δεν έχεις δίκιο. Με λιγότερα μπορείς να πάρεις ένα μεταχειρισμένο 2-3 ετών με ελάχιστα χλμ. Εκτός της κρίσης που αναγκάζει όλους τους πωλητές να σκοτώσουν τα μηχανάκια τους για να τα πουλήσουν, η κατηγορία που σε ενδιαφέρει δεν έχει πολλούς θαυμαστές, κατι που σημαίνει ακόμα καλύτερες τιμές..

    θα έψαχνα για ελαφρά μεταχειρισμένο triumph. Τα Ηarley πιστεύω ότι είναι εξωφρενικά υπερτιμημένα για αυτό που προσφέρουν.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    θα έψαχνα για ελαφρά μεταχειρισμένο triumph.
    Ή για κάποιο Moto Guzzi ίσως...

  4. #4
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651

    Re: Η Οδύσσεια μιας Enfield...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anastassios
    Εδώ και ένα χρόνο, αυτή είναι η μικρή μου οδύσσεια,

    Δεν είχα ποτέ μεγάλη σχέση με μηχανές, αλλά στην Αθήνα πλέον πιστεύω θα έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορεί οτιδήποτε άλλο.
    Πέρσι λοιπόν τον Αύγουστο άρχισα να ψάχνω για μηχανή. Τα γιαπωνέζικα δεν μου άρεσαν, έψαχνα για κάτι άλλο κάτι πιο κλασσικό οι καινούργιες όλες μου φαίνονται άσχημες.

    Ένα απόγευμα του αυγούστου λοιπόν, αφού είχα βγεί και χάζευα τα μαγαζιά στην Μιχαλακοπούλου, έπεσα πάνω της. Μία Enfield Electra 500. Κούκλα!!! Την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά.

    Και λίγες μέρες αργότερα ήταν δική μου...


    fast forward ... Αύγουστος 2009.

    Την πουλάω!!! με πολλά σιχτίρια! έχω πληρώσει πάνω από ?1000 για σέρβις μέσα σε ένα χρόνο... φοβάμαι πλέον να την βγάλω στο δρόμο μην μου χαλάσει! Το υπάρχον συνεργείο νιώθω ότι με κοροϊδεύει η στην καλύτερη ότι βαριούνται να ασχοληθούν σοβαρά...

    Και τώρα? πάλι τα ίδια... πάλι ψάχνω τα ξενέρωτα sites της suzuki της honda και της yamaha. Όπου δεν μου αρέσει τίποτα. Όλοι μου λένε πάρε γιαπωνέζικο να ηρεμήσεις.. αλλά δεν μου αρέσουν την να πάρω, oi shadow είναι πανάκριβες και πολύ μεγάλες, πολλά κυβικά για πρωτάρη. Βέβαια και η Enfield μετά από ένα χρόνο δεν τράβαγε, ήθελα κάτι πιο δυνατό.

    Αλλά και αυτό είναι σχετικό, το Maxακι ένος φίλου που δανειζόμουνα πιτσιρίκι τράβαγε πιο πολύ απο την enfield.

    Σκέφτομαι Harley η Bonneville... Αλλά πολλά λεφτά!!! 5 χρόνια δόσεις, και είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχω τα ίδια προβλήματα; Με σέρβις συνεχόμενα και πανάκριβα ανταλακτικά...

    Μάλλον όμως, για να πάρεις αξιόπιστη μηχανή πρέπει να πλησιάσεις της ? 10000....
    Δεν ακούγεται κάτι για τα εν λόγω μηχανάκια...τι σου παρουσίασε;με 10Κ? αγοράζεις τουλάχιστον 5 αξιόπιστα μοτόρια...και ποιος σε βεβαιώνει ότι και τα Χάρλευ δε χαλάνε;όλα χαλάνε...εξαρτάται από το πόσο συχνά και πόσο ακριβά....

    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  5. #5
    Πικραμένο μέλος Το avatar του/της guzzistas
    Εγγραφή
    30/04/2009
    Μηνύματα
    851
    πω πω ρε φίλε κρίμα... και είμαι φίλος των κλασικών τέτοιων μηχανών.....

    κρίμα...

    σκέψου τώρα ή κάποιο triumph ή moto guzzi
    θα βρεις σε πολύ καλή κατάσταση μτχ... με καλές τιμές
    Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.



  6. #6
    Για να θεωρείς τις shadow πανακριβες, το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι πήρες μεταχειρισμένη enfield.

    Αν το παραπάνω ισχύει τα 1000? που έδωσες μου φαίνονται απολύτως φυσιολογικά καθώς προέρχονται τη χρήση που κάνει ο κάθε άσχετος σε συνδιασμό με την υπερτιμολόγηση και την ελλειπή (οριμένες φορές) εργασία από την αντιπροσωπεία.

    Γενικά τα enfielfd είναι μηχανές για χομπίστες, που θέλουν να ασχοληθούν με τα μηχανολογικά και για χαλαρές βόλτες. Δεν είναι για καθημερινή μετακίνηση ειδικά αν δεν έχεις φτάσει στο σημείο να γνωρίζεις απο τη συμπεριφορά τους την κατάσταση στην οποία βρίσκονται.

    Αν θέλεις μηχανή για κάθε μέρα στην αθήνα, τότε μια enfield δεν είναι για σένα, ούτε όμως ένα steed (shadow) είναι τόσο βολικό (είχα steed 4 χρόνια).
    Σε επιδόσεις το steed είναι σαφώς πιο δυνατό απο μαι enfield αλλά και πάλι δεν τραβάει αρκετά.

    Η γνώμη μου είναι να κοιτάξεις για κάνα cb400 που και φτηνό είναι και δεν ζητάει πολλά και επιδόσεις έχει αρκετές για αρχάριο. Είναι και ρετρό.

    Bonneville καλά θα ήταν αλλά τα μεταχειρισμένα κοστίζουν από 6000 και πάνω και είναι λίγα.
    Πάντως αν το θέλες πολύ υπάρχει η Boneville black με 8.500 νομίζω που είναι τα πάντα όλα στν κατηγορία.
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

  7. #7
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    πόσα θες να δώσεις δηλαδή;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  8. #8
    Δεν ξέρω, το σκέφτομαι, μαξιμούμ 10000...

  9. #9
    Μια είναι η λύση:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	triumph_bonneville.jpg 
Προβολές:	523 
Μέγεθος:	19,7 KB 
ID:	170768
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

  10. #10
    Τα καλύτερα έρχονται Το avatar του/της christostr
    Εγγραφή
    08/08/2009
    Μηνύματα
    552
    Έχει κανείς την bonnie? Με ενδιαφέρει πολύ, αν και με χαλάνε λίγο οι νέες ζάντες, παρότι βελτιώνουν πολύ την συμπεριφορά της μηχανής!
    Τώρα έχω Africa και θα ήθελα όταν την αλλάξω να πάρω bonnie ή CB 1300
    Πως συνδιάζονται ε; ε, και τα δύο κλασικά....
    Φεύγω... πάω ταξίδι να επισκευτώ τον εαυτό μου...

  11. #11
    Ναι οι νέες ζάντες με χαλάνε και μένα...
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

  12. #12
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    :smilea:




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	063008middle.jpg 
Προβολές:	493 
Μέγεθος:	71,5 KB 
ID:	170773

  13. #13
    δε παιρνεις μια βεσπα ρε φιλε?

    ειναι καρα-κλασικο, κ σκυλι
    σιγουρα πιο ευκολο για τη πολη κ φυσικα ακρως πιο οικονομικο!

    αν δε θες κατι τοσο κοινο ψαξε να βρεις καμια παλια λαμπρετα οι οποιες ειναι πανεμορφες!

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rockobok
    Εγγραφή
    19/06/2007
    Μηνύματα
    282
    και γιατί όχι ένα monsterάκι ?και πολλά υπάρχουν μεταχειρισμένα και φτηνά είναι κ παρ'οτι ιταλικά είναι και αξιόπιστα..

  15. #15
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    seconds on V7


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	moto-guzzi-v7-cafe-classic.jpg 
Προβολές:	474 
Μέγεθος:	24,5 KB 
ID:	170775
    Accipere quam facere praestat injuriam

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πως φτιαχνονται τα φιλέτα στο τεπόζιτο μιας Enfield?
    από sapila racing στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2011, 20:22
  2. Λοιπόν μιας και είναι επίκαιρο
    από DUKASII στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 92
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2010, 15:16
  3. μιας και εχουμε εκλογες....
    από Skoydoy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 22:47
  4. Γυναίκες (ή ασυνεννοησία μιας σχέσης)
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 17:27
  5. Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2004, 15:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF